N.N. 631 Posted January 12 @Ivan Ali.. FCA je imala P2 MHEV spremiji ranije od PSA i imala je novije motore. Čak je eMini Wide projekt bio skoro spreman i auti na njoj bi bili u ponudu ranije nego ovih 5 na CMP i Smart Car platformi. Znači i Avenger i Junior i 600 i Grande Panda su se mogli napraviti sličnima kao sada. Samo bi Lancijin model vjerojatno bio više kao crossover, sas je hatchback. Pričam o platformi koju koristi novi Fiat 500 ali malo široj i naravno veličina B segment. Ovo (još) veće forsiranje BEV vozila možemo zahvaliti i sada već bivšem izvrsnom direktoru Carlosu Tavaresu. 3 Ivan, Zakeralo and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20241 Posted January 12 Meni se nikako nije svidjalo u kom smeru je sve krenulo jos tamo od pocetka prosle decenije. Fiat i Lancia narocito, Alfu su nekako i pokusavali da ozive, upravo tada su stigli Giulia i Stelvio kao tehnicki odlicni modeli. Slazem se, brak sa PSA je samo sve to planirano zacementirao i navukao pricu na vodenicu Francuza. Mislim, mi ovde samo caskamo kao najobicniji auto-entuzijasti. Zivo me zanima sta ce im biti dalji koraci u ovakvoj situaciji. Pogotovo pod buducom najezdom Kineza (sa BEV narocito) i sve vecom popularnoscu evropskih low-cost modela. 2 moron and Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted January 12 @Ivan Grande Panda i srodni modeli... I jesu zamišljeni kao low-cost tj. pandan ili nekakva konkurencija Daciji. I treba uzet i obzir da ta Dacia nije više onako loša ili onako low cost kako je bila, barem kad je riječ o tehnici na koju se oslanja. Ali... I ovo je veliko ali i više njih. Ali su skuplji 2-3 tisuće eura za sličnu stvar. Doduše svi PSA, ehm STLA modeli su takvi. Ali nema takvu ponudu pogona i motora. Dacia ima pravo 4x4, imat će ajmo reći 4xe verziju istoga, ima novorazvijeni LPG sa direktnim i multipoint ubrizgavanjem. Ima čak i HEV motore, ako žele ima i PHEV koji barem trenutno ne nude. Ali nema tako dobru platformu. Iako je Dacia low cost verzija Clia V odnosno Captura II, a pitanje je čak i to koliko je to slučaj kod jačih modela, ipak je po mom sudu bolja i naprednija od indijskog razvoja Smart Car platforme. Uz to je unutrašnjost CMF-B automobila šira što je po meni bitno u C segmentu. BEV neću komentirati, barem u ovom postu. A ovo oko braka i Peugeota. Sa 1.1. je europski centar grupacije službeno prebačen u Torino. Sad što i koliko to znači je pitanje. Činjenica da su progurali te svoje motore doskutabilne kvalitete. No dio razloga je što u startu oni nisu planirali daljnji razvoj motora za tržište Europe nego samo stavi šta imaš. Ipak moram komentirati BEV. Razlog prestanka razvoja je baš što su računali 2030. je sve BEV. Istovremeno Južna Amerika čak u CMP modelima dobila Firefly/GSE motore te se ulaže i razvoj istih. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20241 Posted January 12 8 minutes ago, N.N. said: Činjenica da su progurali te svoje motore doskutabilne kvalitete. No dio razloga je što u startu oni nisu planirali daljnji razvoj motora za tržište Europe nego samo stavi šta imaš. To mi je i najtuznije (po Zabare), koji su imali svoje "nove" GSE T3 i T4 benzince sa direktnim ubrizgavanjem. Umesto toga se gura PureShit. Jes' da je bila ona modifikacija sa lancem... Ali s razlogom im zbog ovoga sto si naveo na kraju i prete masovnim tuzbama razocaranih kupaca. 2 Zakeralo and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1791 Posted January 13 PureShit su gurnuli iz razloga profita jer jedan motor svim tim modelima, mali troškovi, veliki profit a manji deo je zbog zelenih tj njihovog marketinga Tu me najvise nervira - kako tako dugo tolerisu taj shit od motora, cela EU i to vec koliko godina i njegovih modifikacija (kako se pokazao lanac jos nema rezultata), misterija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 14 I 1.2 THP i 1.5 BlueHDI su felerični od početka do kraja 2024. PS Neki pišu da je Antonio Filosa novi CEO Stellantisa. Dobro je da je dijete Fiata i CHN, a loše jer je sve značajnije što je postigao uradio u LATAM regionu. Koliko će se zanimati za Evropu ostaje da vidimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 17 (edited) https://www.msn.com/it-it/motori/notizie/stellantis-abbandona-il-diesel-non-proprio/ar-AA1xjskB Imparato kaže da bi na nekim tržištima i u nekim modelima mogli vratiti 2.0 TD motor. Prava stvar bi bila kada bi to bio 3008, 5008, novi Compass i sl. Edited January 17 by Elra 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20241 Posted January 17 Doci ce njima iz du*eta u glavu za prilicno stvari, ali vec sada je kasno da se poprave trajno izgubljene pozicije. 1 1 Zvezdo and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted January 17 1 hour ago, Elra said: https://www.msn.com/it-it/motori/notizie/stellantis-abbandona-il-diesel-non-proprio/ar-AA1xjskB Imparato kaže da bi na nekim tržištima i u nekim modelima mogli vratiti 2.0 TD motor. Prava stvar bi bila kada bi to bio 3008, 5008, novi Compass i sl. To nema smisla. Jedini motor koji ima smisla je 2.2 Multijet i to poželjno u automobilima da bude aluminijski blok. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 17 (edited) To bi bilo odlično. Edited January 17 by Elra 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted January 17 Potvrdno. Razmišljaju o 2.2 Multijetu. Vjerojatno ista verzija u osnovi kao za gospodarski program a ne aluminij blok motora kakav je išao u Alfu. Iako je to lakše. Moguće o da je razmontieana linija, ljevaonica na to mislim. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 18 Novi Tonale, 3008, 5008, Compass, Cherokee...možda Giulia, Stelvio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 18 Ko isporučuje automatski mjenjač za Ducata i ekipu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 631 Posted January 18 Nedžad Curić bi isto uskoro trebao biti bivši. Jako puno problema sa puno toga... @Elra Aisin 8 brzina. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 18 Odlično, krenuli smo sa dobrim vijestima. Nadam se da su Bosch ili Mareli dobavljači za injektore i CR pumpu. Samo da nisu Siemens, Continental i Delphi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 19 Prava je šteta što je Fiat Profesional odustao od FPT motora za Ducato. FPT/Iveco motori 2.3 i 3.0 Multijet su se za kombi vozila pokazali boljima od 2.0 Multijeta i 2.2 Multijeta. Tako kažu vozači dostavnih službi iz BiH. 2.3 Multijet je legendaran motor. 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18330 Posted January 19 Koliko sam ja shvatio,sve što ne može da pogodi emisije gasova ili je skupo da se prilagodi je odbačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 21 (edited) https://www.clubalfa.it/524258-nuova-fiat-panda-fastback-non-sara-unauto-strana-ma-un-prodotto-interessante Kako će se "Multipla" i "Fastback" proizvoditi u Maroku, to za BiH tržište, a mislim i SRB tržište znači carina + PDV, kao i u slučaju Sandera. Drugim riječima, cijena neće biti popularna. Edited January 21 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 23 https://www.klix.ba/biznis/investicije/trump-u-sad-vratio-veliku-automobilsku-kompaniju-investirat-ce-u-brojne-gradove-i-zaposliti-hiljade-ljudi/250122187 Kako sve u kratkom roku mijenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 24 (edited) Tokom punjenja, nema grijanja 149 km, baterija se ispraznila sa 100% na 16% itd itd Ako je i eGrande Panda na istim postavkama, loše joj se piše. Edited January 30 by neshaoct popravio YT link Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 267 Posted January 24 https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2025/01/24/fiat-u-2024.-prodao-vise-od-od-1-2-miliona-automobila-sirom-sveta Što se tiče Turske, obzirom da od druge polovine 2025. neće imati domaći putnički automobil, mogu se pozdraviti sa tim tržištem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 26181 Posted January 30 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites