Jump to content
Goran
neshaoct

Peugeot i Fiat? / Stellantis

Recommended Posts

10.000 naručenih Juniora, 24% su BEV.
Nakon 147, Giuliette i Mita, ovo je najbolji start jednog modela Alfa Romea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za one koji ne koriste Facebook:

"

Ako vozite STELLANTIS, neka vam je Bog na pomoći!! PART1#
Vrijeme je da sažmemo da je STELLANTIS totalno neodrživa grupacija koja proizvodi smeće skupa sa dobavljačima. Količina glupog inženjeringa u ovim vozilima graniči sa ludilom a u seriji postova vrijeme je da upoznate smeće, oči u oči. Pomenuta grupacija već znamo kakvo smece proizvodi na kotačima i u dizel, benzin i hybrid varijantama, ali ovo što rade na EV je neoprostivo. Ono što se nama čini, oni ne žele da vi budete zadovoljni vlasnici, pogotovo ne sa EV. Proizvod kao da je osmisljen sa porukom "jesam ti rekao da kupis dizela sa DPF da te uzimamo lopatom". Mi imamo seriju problema sa njima, od AFTERMARKET "right to repair" pristupima za Independent repair shop (Šeme, Software, Ažuriranja, Dijelovi) do specijalnih alata i dokumentacija. Support ne odgovara. Nista nije dostupno gdje direktno krše EU Uredbu  2018/858, Članak 61. Mi vec tjednima ne dobijamo odobrenje za pristup FIAT i Citroen računu. Dok je taj pristup u Tesli odobren za 1 dan ovdje u Stellantisu moramo 50 auta baciti u smeće dok oni nešto riješe. Problem u drugih 50 nijansi sive gdje vlasnici stradaju je što ni ovlasteni servisi su robovi grupacije gdje im tehničari nemaju adekvatne obuke, ne znaju locirati kvar, nemaju adekvatan hotline support od proizvodjača i napamet mjenjaju komponente na štetu vlasnika. Treći sloj problema je da proizvodjač nema dostupne dijelove za otklon kvara na vozilu pa vlasniku rade štetu od 2-6 mjeseci gdje pogotovo poduzetnici budu žrtve silovanja i stvaraju im enormne gubitke a vlasnicima u garanciju ne nudi ni zamjensko vozilo. Zadnji najbolniji sloj je lihvarenje garancija, gdje su opću garanciju vozila vezali za garanciju pogona. Ako fulate izmjenu brisača po preporuci servisne knjige, automatski gubite garanciju na bateriju gdje čak i u kritičnim opozivima odbijaju mjenjati dio. Ovdje imam na slici 3 slučaja MAHLE katastrofalno i nepopravlljivo dizajniran OBC i DCDC integriran jednu jedinicu gdje su na 8 komada PCB ploča zakomplicirali sustav u nevidjenim razmjerima. Zadnja IGBT ploca je zaljepljena tvrdim epoxy materijalom za coolant plate skupa sa DCDC inverterom. Skoro svaka ploča ima svoj mikrokontroler. Na 2 uzorka nema nikakvih mjerljivih oštećenja ali OBC Type2 punjenje ne radi. Jedan uzorak je zapalio vod od prigušnice do IGBT izlaza. U 3 navrata nismo uspjeli popraviti niti jedan. Drugi dio se čeka 6 mjeseci i ova tvornička greška od smeća nije u garanciji niti u opozivu tako da vlasnici zaista postaju žrtve proizvodjača bez ikakvkog izbora osim da kupi drugo vozilo nekog drugog proizvodjača jer inače ga čeka bankrot. Kvar ne možemo otkloniti ni mi ni ovlašteni servis. Ovaj dio je na svim Peugeot, Citroen, Opel, Toyota, DS vozilima. (e208, ds3, eVivaro, eJumpy) i ovo je takodjer samo jedan od problema. Vozila su toliko loša i nepopravljiva da vam preporučujem da kupite Mercedesa

Oni kao da žele da mrzite EV

Kataloški: H-20679-01, 03196727, MAHLE

Error: Type2 doesnt charge

OEM : 2200€ (6 months waiting time)
EVC: -

English link: https://evclinic.eu/2024/10/30/if-you-drive-a-stellantis-vehicle-may-god-help-you-part-1/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj to ovako.
Drugar je uzeo nov X7, pre možda 2 godine. Imao je u medjuvremenu par opoziva.
Izmedju ostalog, u avgustu je dobio poziv da dodje zbog problema sa kočnicama ( to je kasnije objavljeno kao opoziv oko 1,5 milion vozila, zbog nekog zajeba Continental-a kao dobavljača ).
U avgustu su mi zamenili neki modul u vezi kočnica.
Pa su ga u septembru opet zvali za to isto, jer postoji „opoziv opoziva“ ( ono tehničko rešenje primenjeno u prvom opozivu nije adekvatno ).
Došao po drugi put u zakazano vreme, ali, deo nije stigao.
„Zvaće ga“.
Nisu ga zvali.
On im pisao posle 22 dana.
Zvali ga i kažu „Nije stiglo, ali, stiže za 7 dana“.
Nisu ga zvali. On ih zvao posle 12 dana ( juče ).
Kažu: „Još ništa i ne znamo kada će“
Eto, to je BMW. On, recimo, nije deo Stellantisa. Da ti ne kažem kako je taj moj drug juče bio besan. Sa punim pravom.
Plus kaže: “Brate, nemaš pojma koliko sam puta dovozio ta kola u servis i vraćao se bez njih. Bez zamenskog vozila. biiip ti BMW ... “.
Svaki kupac ima pravo da bude besan kada izostane adekvatna garanatna podrška. Bez razlike da li vozi Dačiju, BMW, Fiat ili nešto drugo.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema drugacijeg objasnjena, drzave guraju "ekologiju" i regulative, proizvodjaci se trkaju da sto pre ispune sve to uz to gledajuci da prodju sto jeftinije. Jako mi krivo sto se FCA uvukao u Stellantis i PSA smece od motora, sto SUS to EV.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogromne pare su u igri i to je razlog zasto proizvodjaci idu u tom smeru. 
Ogromne pare ti "Zeleni" fondovi daju i eto sta se desava u autoindustriji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrati se na 1.9 jtd/mjet Fiate, sve ti oprosteno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.carscoops.com/2024/11/did-stellantis-just-confirm-the-hemi-v8-will-survive/

 

Hemi V8 ostaje?

 

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/stellantis-ceo-did-not-confirm-maserati-ev-plans-union-says-2024-11-05/

Ova postava Stellantisa definitivno ne zna šta raditi sa Maseratiem. Da se razumijemo, brend je od ranije uništen, pozicioniranje brenda u FCS je bila pogrešna odluka, kao i odvajanje od Ferraria.

Bio je plan da 2027/28 Maserati postane BEV only, sad se od toga odustaje. Kasni razvoj novog QP i Levantea. Brend ostaje na GranTurismu i Grecaleu koji je po meni flap decenije u autoindustriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/1/2024 at 9:40 PM, Elra said:

Srećan mu put. Uništio je FCA brendove. Za PSA je bio dobar.

Ja bih rekao da je imao sreće. Jer dizajn, proizvodi i planiranje kao 3008 II su filanizirani prije njega a to je model od kojeg ne PSA živio.

 

Naravno on je srezao jako puno troškova. Ali to je sve u čemu je jako dobar. Rezanje troškova.

 

Kad je on sam trebao nešto više sve je otišlo u 3 lepe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elkann ga se htio riješiti još početkom 2023. Toliko o njemu i super menadžerskim sposobnostima.

Čitam sad dobar članak na Reutersu, naravno da je iza paywalla, pa taj se posvađao sa svima. Pravi Le Cost Cutter v2.0.


A briljatna mi je bila ideja za CO2 borbu na europskom tržištu.

Imam jednu priču, ne znam koliko je istinita.
On je iz blagoslov Macrona išao srediti brak sa Renaultom.
Alfa, Maserati i Chrysler bi na bubanj. Vrijednost kompanije dole.
Nakon spajanja de Meo novi CEO, a Carlos Chairman.

Konačno bi se tlak riješili Talijana i obitelji Agnelli.

No sad ga je John zajašio. Od 1.1.2025. je i službeno ured COO za regiju EMEA u Torinu.
To sad vodi JP Imparato.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imparato...jao jao. Govorio je da neće plaćati penale, ako ne povećaju prodaju BEV, zaustavljaće proizvodnju ICE. Mislim da je zbog toga i ugašen 500 BSG, Berlingo & Co ostaju definitivno bez ICE, Astra je ostala bez BlueHDI (zato sada rade samo 1 smjenu).

Imparato i Olivier bi meni takodje odmah dobili nogu iz Stellantisa.

Šta se na kraju desilo sa Haraldom Westerom, koji je vodio Alfu i Maserati nekih par godina?

Nova Panda, poput C3, mora dobiti čisti ICE i MT kako bi se povećala prodaja i pratila konkurencija.

 

I opet su napravili zbrku sa Pandavi Giga Panda. To tržište ne prihvata. Ili je trebala biti samo 1 Panda (Giga Panda), ili Panda (stara) i Punto (Giga Panda).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

To su riječi Carlosa Tavaresa koje je on prenosio. Ideja Carlosa Tavaresa.

 

Po stvarima koje izlaze vani Carlos je bio tiranin, autokrat. Nije nikome dao da mu proturječi, čak ni odboru koji ga je na kraju smijenio.

 

Evo recimo jedan strani tekst, bar dio njega, sve je iza paywalla:

 

"As Stellantis’s financial woes grew in the summertime, Tavares ratcheted up his pursuit of maximum efficiency. In the fall, he began holding weekly “Darwin” meetings with deputies that involved identifying extreme cost cuts that could be made across the automaker, according to people familiar with the meetings. Tavares had long compared today’s auto industry to a Darwinian fight in which only the fittest would survive.

“Darwin no longer exists because we will still exist,” he said.
“Honestly guys, what we really need to do is sell cars,” he said at the Michigan meeting this week. “That’s what we’re good at.”
 

https://www.wsj.com/business/autos/stellantis-john-elkann-ceo-hunt-2c1ed8af

Share this post


Link to post
Share on other sites


Jesu sredili lanac na 1.5 HDI? AdBlue vjerujem da nisu.

 

Pratim sad nešto oko platformi i to je živo ludilo.

 

Nova STLA Small kasni li ga kasni. Debi na 208 III

I ne samo to. Za nju su namijenili i budući generaciju Astre, 308...

 

STLA Medium 100% francuski razvoj otišla preskupa, prevelika(širina od 189) i preteška, oko 2.1 tone za BEV koliko sam vidio.

 

STLA Large za koju je bio zadužen FCA ubile loše odluke, a tu imamo bar 4 verzije:

LP1 koja je RWD, ICE i BEV, novi Dodge Charger 

LP2 koje je FWD, ICE, HEV, BEV, novi Jeep Cherokee, druga 2 proizvoda su BEV only 

LP3 koja je BEV first ili BEV only za novu Giuliu i Stelvio, čak kardan nisu predvidili

LP4 koje će biti RWD, još ne znam za koje proizvode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će biti revizija platformi? Ispravljanja greški?

 

Vjerujem da Stelvio i Giulia idu na LP1 ili LP2. Moraju da shvate, da kupac mora da ima širinu izbora ako misle nešto da prodaju. Alfa Romeo nije Tesla, odnosno Tesla je Apple autoindustrije, jedna jedina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...