Jump to content
Goran
neshaoct

Peugeot i Fiat? / Stellantis

Recommended Posts

@Elra

 

Je li čitaš pozorno?

 

Kaže proizvodnja Peugeot 1.6 uz novi GME T4 Evo. To je naravno nova verzija ili generacija 2.0 turbo motora.

 

Inače to ti kasni preko 2 godine. To je trebalo izaći tamo negdje kad i 1.5 GSE u Europi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, N.N. said:

@Elra

 

Je li čitaš pozorno?

 

Kaže proizvodnja Peugeot 1.6 uz novi GME T4 Evo. To je naravno nova verzija ili generacija 2.0 turbo motora.

 

Inače to ti kasni preko 2 godine. To je trebalo izaći tamo negdje kad i 1.5 GSE u Europi.

 

 

Da, bitno je da se neće ostati samo na 1.6 THP motoru.

 

Sada čitam da je moguće da novi 1.6 GME T4 Evo kao PHEV bude i pogon za novu generaciju Alfine D limuzine.

 

I da, našao sam članak iz 2022. godine gdje piše da se razvija 1.6 GME.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

To nije istina. To je 2.0 motor. Ide i sad u Grand Cherokee ovaj aktualni, ova nova verzija će ići.

 

Ja sam davno imao pristup internim dokumentima i prezentacijama. GME T4 Evo Sam vidio, sad je moguće i kraj 2020. ili je 2021.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, N.N. said:

@Elra

 

To nije istina. To je 2.0 motor. Ide i sad u Grand Cherokee ovaj aktualni, ova nova verzija će ići.

 

Ja sam davno imao pristup internim dokumentima i prezentacijama. GME T4 Evo Sam vidio, sad je moguće i kraj 2020. ili je 2021.

 

Evo šta piše jutrošnji ClubAlfa 

Quote

Il nuovo motore turbo benzina 1.6 che Stellantis costruirà negli USA sarà usato anche nelle future Alfa Romeo ibride?

Questo motore sarà realizzato presso lo stabilimento di Stellantis di Dundee, situato a sud di Detroit. Per questa fabbrica è stato previsto un investimento superiore a 73 milioni di dollari per migliorare le linee di produzione. Qui saranno assemblati, saldati e testati i componenti dell’architettura Stla e Stla Large.

Contemporaneamente, verrà sviluppato un nuovo motore 1.6 turbo a quattro cilindri con iniezione diretta, denominato GME-T4 Evo. Questo motore è progettato con la “flessibilità” necessaria per essere integrato nei nuovi  veicoli ibridi che verranno lanciati a partire dal 2025.

 

Istovremeno, sa Wagoneer S, Stellantis je nešto zabrljao i lansiranje prvog Jeep BEV modela se možda odlaže

 

https://www.carscoops.com/2024/09/jeep-ceo-says-wagoneer-s-will-launch-only-when-its-perfect/

 

Direktor kaže da prioritet nije precizan datum lansiranja, već proizvodnja pravog Jeepa u BEV formi...

 

Puno problema na svim frontovima kod Stellantisa i ostalih Exor firmi (Iveco, CNH).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Dva su motora.

 

Prvi je nova generacija 1.6 Prince od PSA kakav već ide u novi 3008, 5008 i Grandland. 

 

Drugi je nova generacija 2.0 GME T4 zvana Evo. Evo kao evolucija.

 

Mislim, ima ti i službeni press materijal. Vrlo jednostavno je sve pročitati. Radi so dva a ne o jednom motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam osjećaj da će i Junior poput Tonalea ispasti promašaj.

 

Alfa-Romeo-Junior-veloce-1300x867.jpeg

 

Pogrešna pogonska grupa, pogrešan dizajn, skandal na samom predstavljanju...

 

Na glavnim evropskim tržištima, Njemačka, Austrija, Švicarska, UK, Skandinavija, Beneluks, Francuska, poprilično su tihi po pitanju promocije, testiranja, marketinga. Centralna i istočna Evropa po tradiciji ne prihvata Alfu, tako da je nada u Italiji i Španiji da se prodaju neke količine i to samo e-DCT verzija. BEV  :unsure:

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Očekivao sam da će biti engleski subtitle, ali ništa...

Nego,

 

iveco%20im%2011.jpg

Iveco je nekada saradjivao sa Fiatom, sada i rebrendira Hyundai LCV...

Quote

Parliamo di Maserati: il progetto delle GranTurismo GranCabrio a Mirafiori vacilla...
Il piano è di continuare a costruire le GranTurismo e GranCabrio qui, a Mirafiori. E dobbiamo riconoscere che abbiamo apportato miglioramenti significativi alla qualità in tutto il marchio Maserati: abbiamo portato la giusta tecnologia perché abbiamo i propulsori termici e ora abbiamo le Folgore elettrica. Quindi, i prodotti li abbiamo. Dobbiamo lavorare sul marketing. Perché quello che vedo adesso è che abbiamo la struttura dei costi che dovrebbe consentirci di garantire la sostenibilità di Maserati. Dove non ci siamo è il marketing: non abbiamo fatto abbastanza per posizionare il marchio come un marchio di lusso puro. I nostri prodotti dovrebbero bastarci per risolvere la redditività e i volumi. Ma il marketing deve essere migliorato, perché in questo momento ciò che manca è il numero di potenziali clienti. È qui che dobbiamo lavorare.

Tavares je rekao, tj neko je konačno priznao da je problema Maseratia marketing. Odnosno marketing je jedan od problema kompletne FCA grupe. 

Dodatno, ja ću iz moje perspektive reći da je problem Maseratia i dizajn te starost modela. Ne može Maserati biti dejavu Porsche, sa slabom postprodajnom podrškom. Maserati mora imati svoj identitet, obnavljanje modela svake 2-3 godine, te efikasnu i efektivnu postprodaju. 

 

Tavares je ponovo da je protiv odlaganja već usvojenih propisa u EU o smanjenju emicija štetnih čestica. Navodno Stellantis je spreman za potpuno BEV tržište.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da Le Cost Cutter the 2nd valjda gluposti. Ali baš velike gluposti.

 

Meni je trenutno Maseratiju problem dizajn i motorizacija.

 

Tehnologiju, platformu i unutrašnjost napokon imao.

 

Ogledalce, ogledalce, šef marketinga STLA tko je?

 

 

Inače sam htio napisati opet jedan poduži post ali tako mi se neda. Neke stvari bi ponavljao kao papiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.motorauthority.com/news/1144483_dodge-stealth-reportedly-returning-as-an-suv-to-replace-durango

 

Još jedna megaglupost. Stealth da zamijeni Durango. Durango Amerikancima nešto znači, prepoznatljiv model i oni će ga preimenovati u Stealth koji je bio sportski automobil. 

A već su napravili takve megagluposti sa Hornetom koji niko neće, tragičnim Dartom...

11 hours ago, N.N. said:

Ogledalce, ogledalce, šef marketinga STLA tko je?

 

Olivier što je valjao gluposti na predstavljanju Grande Pande. Mislim da je vio šef Fiata?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, N.N. said:

Novi C3 BEV je isto odgođen. Problem u...

u potražnji za BEV, ili u softwareu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U proizvodnji. Ne govore šta. To je službeno.

 

Iskreno mene nije briga. Polovno nemam šta kupiti od ove grupe da mi se sviđa.

Ajde imam nešto, ali je skupo i sve je od bivše FCA.

 

Malo nešto sa dovoljno snažnim i dobrim motorom nemaju.

 

Ovaj članak gore. Onako, moje osobno mišljenje, bez veze je napisan. Onako clickbait sistem. Ne znam kakve to veze ima sa Šolakom pa makar on bio vlasnik. To je danas norma u novinarstvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compass, Stelvio, Giualia, Grand Cherokee...to je jedino što je ostalo da vrijedi u Stellantisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Elra said:

https://radar.nova.rs/ekonomija/elektricni-automobili-fiat/

 

Znam da je ovo Šolakov medij, ali moguće je i da budu tačni.

Mozda ce se Toma mona javiti, on daje verodostojnije informacije i uputstva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam lično sa Stellantis programom završio, ovu grupaciju pratim samo zbog Fiata. Iz te grupacije mislim da će dugoročno globalno preživjeti samo Jeep, RAM, Peugeot i brend 500. Ostalo nema izgledne šanse. Fiat će biti prisutan u Južnoj Americi, a Evropu su davno izgubili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam komentare na QP i Alvolante portalima i Talijani su podijeljeni po pitanju uloge Tavaresa. Neki za prodadanje okrivljuju Elkana kojeg opisuju kao menadžera koji se samo slika i postavlja ciljeve i zadati profit. Nema nikakav plan, već odgovornost prebacuje na Tavaresa i ekipu.

Navodno je oštetio i Italiju za cca 80 miliona eura poreza. Indikativno je da su i CNH i Iveco u velikim problemima, a i njih kontroliše Exor. Juventus je srozan, vjerujem da ni La Stampi ne cvjeta cvijeće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...