Elra 275 Posted September 13, 2024 (edited) Izgleda da Stellantis razvija novi 1.6 turbo motor, GME-T4 EVO za STLA Large vozila https://www.stellpower.com/news-2024/new-four-cylinders-confirmed/ Edited September 13, 2024 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted September 13, 2024 @Elra Je li čitaš pozorno? Kaže proizvodnja Peugeot 1.6 uz novi GME T4 Evo. To je naravno nova verzija ili generacija 2.0 turbo motora. Inače to ti kasni preko 2 godine. To je trebalo izaći tamo negdje kad i 1.5 GSE u Europi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 13, 2024 1 minute ago, N.N. said: @Elra Je li čitaš pozorno? Kaže proizvodnja Peugeot 1.6 uz novi GME T4 Evo. To je naravno nova verzija ili generacija 2.0 turbo motora. Inače to ti kasni preko 2 godine. To je trebalo izaći tamo negdje kad i 1.5 GSE u Europi. Da, bitno je da se neće ostati samo na 1.6 THP motoru. Sada čitam da je moguće da novi 1.6 GME T4 Evo kao PHEV bude i pogon za novu generaciju Alfine D limuzine. I da, našao sam članak iz 2022. godine gdje piše da se razvija 1.6 GME. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted September 13, 2024 @Elra To nije istina. To je 2.0 motor. Ide i sad u Grand Cherokee ovaj aktualni, ova nova verzija će ići. Ja sam davno imao pristup internim dokumentima i prezentacijama. GME T4 Evo Sam vidio, sad je moguće i kraj 2020. ili je 2021. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 13, 2024 8 minutes ago, N.N. said: @Elra To nije istina. To je 2.0 motor. Ide i sad u Grand Cherokee ovaj aktualni, ova nova verzija će ići. Ja sam davno imao pristup internim dokumentima i prezentacijama. GME T4 Evo Sam vidio, sad je moguće i kraj 2020. ili je 2021. Evo šta piše jutrošnji ClubAlfa Quote Il nuovo motore turbo benzina 1.6 che Stellantis costruirà negli USA sarà usato anche nelle future Alfa Romeo ibride? Questo motore sarà realizzato presso lo stabilimento di Stellantis di Dundee, situato a sud di Detroit. Per questa fabbrica è stato previsto un investimento superiore a 73 milioni di dollari per migliorare le linee di produzione. Qui saranno assemblati, saldati e testati i componenti dell’architettura Stla e Stla Large. Contemporaneamente, verrà sviluppato un nuovo motore 1.6 turbo a quattro cilindri con iniezione diretta, denominato GME-T4 Evo. Questo motore è progettato con la “flessibilità” necessaria per essere integrato nei nuovi veicoli ibridi che verranno lanciati a partire dal 2025. Istovremeno, sa Wagoneer S, Stellantis je nešto zabrljao i lansiranje prvog Jeep BEV modela se možda odlaže https://www.carscoops.com/2024/09/jeep-ceo-says-wagoneer-s-will-launch-only-when-its-perfect/ Direktor kaže da prioritet nije precizan datum lansiranja, već proizvodnja pravog Jeepa u BEV formi... Puno problema na svim frontovima kod Stellantisa i ostalih Exor firmi (Iveco, CNH). Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted September 13, 2024 @Elra Dva su motora. Prvi je nova generacija 1.6 Prince od PSA kakav već ide u novi 3008, 5008 i Grandland. Drugi je nova generacija 2.0 GME T4 zvana Evo. Evo kao evolucija. Mislim, ima ti i službeni press materijal. Vrlo jednostavno je sve pročitati. Radi so dva a ne o jednom motoru. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 14, 2024 (edited) Imam osjećaj da će i Junior poput Tonalea ispasti promašaj. Pogrešna pogonska grupa, pogrešan dizajn, skandal na samom predstavljanju... Na glavnim evropskim tržištima, Njemačka, Austrija, Švicarska, UK, Skandinavija, Beneluks, Francuska, poprilično su tihi po pitanju promocije, testiranja, marketinga. Centralna i istočna Evropa po tradiciji ne prihvata Alfu, tako da je nada u Italiji i Španiji da se prodaju neke količine i to samo e-DCT verzija. BEV Edited September 14, 2024 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 14, 2024 Ponuda Stellantisa radnicima koji su dobili otkaz da kupe `Maserati` po akcijskim cijenama nije samo uvreda, nego pokazuje da je to firma u rasulu https://www.seebiz.eu/auto-moto/stellantis-ponudio-otpustenim-radnicima-popust-na-novi-maserati/309754 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4605 Posted September 15, 2024 Zaista teška uvreda za zdrav razum i bruka. 2 knezevic76 and Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 16, 2024 https://qz.com/stellantis-slowing-selling-cars-us-1851646386/slides/10 Od tržišta gdje je FCA bio sila, došli su do toga da Stellantis proizvode neće niko. I naravno, niko za to iz menadžmenta ne odgovara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 17, 2024 https://m.youtube.com/watch?si=2hzDYH45n6PC0Xfv&fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAaaAT6-gtVNTN_Yo08vezDZmCau1pEh8GfB9HYa9vXdeg6yYy9JKr1EnjLg_aem_RKPFc8I55lkhbcwa_UOvIQ&v=tR41Pa8FnlU&feature=youtu.be Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 18, 2024 Očekivao sam da će biti engleski subtitle, ali ništa... Nego, Iveco je nekada saradjivao sa Fiatom, sada i rebrendira Hyundai LCV... Quote Parliamo di Maserati: il progetto delle GranTurismo GranCabrio a Mirafiori vacilla... Il piano è di continuare a costruire le GranTurismo e GranCabrio qui, a Mirafiori. E dobbiamo riconoscere che abbiamo apportato miglioramenti significativi alla qualità in tutto il marchio Maserati: abbiamo portato la giusta tecnologia perché abbiamo i propulsori termici e ora abbiamo le Folgore elettrica. Quindi, i prodotti li abbiamo. Dobbiamo lavorare sul marketing. Perché quello che vedo adesso è che abbiamo la struttura dei costi che dovrebbe consentirci di garantire la sostenibilità di Maserati. Dove non ci siamo è il marketing: non abbiamo fatto abbastanza per posizionare il marchio come un marchio di lusso puro. I nostri prodotti dovrebbero bastarci per risolvere la redditività e i volumi. Ma il marketing deve essere migliorato, perché in questo momento ciò che manca è il numero di potenziali clienti. È qui che dobbiamo lavorare. Tavares je rekao, tj neko je konačno priznao da je problema Maseratia marketing. Odnosno marketing je jedan od problema kompletne FCA grupe. Dodatno, ja ću iz moje perspektive reći da je problem Maseratia i dizajn te starost modela. Ne može Maserati biti dejavu Porsche, sa slabom postprodajnom podrškom. Maserati mora imati svoj identitet, obnavljanje modela svake 2-3 godine, te efikasnu i efektivnu postprodaju. Tavares je ponovo da je protiv odlaganja već usvojenih propisa u EU o smanjenju emicija štetnih čestica. Navodno Stellantis je spreman za potpuno BEV tržište. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted September 18, 2024 Ja mislim da Le Cost Cutter the 2nd valjda gluposti. Ali baš velike gluposti. Meni je trenutno Maseratiju problem dizajn i motorizacija. Tehnologiju, platformu i unutrašnjost napokon imao. Ogledalce, ogledalce, šef marketinga STLA tko je? Inače sam htio napisati opet jedan poduži post ali tako mi se neda. Neke stvari bi ponavljao kao papiga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 19, 2024 Piši, tu smo da čitamo i komemtarišemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 19, 2024 https://www.motorauthority.com/news/1144483_dodge-stealth-reportedly-returning-as-an-suv-to-replace-durango Još jedna megaglupost. Stealth da zamijeni Durango. Durango Amerikancima nešto znači, prepoznatljiv model i oni će ga preimenovati u Stealth koji je bio sportski automobil. A već su napravili takve megagluposti sa Hornetom koji niko neće, tragičnim Dartom... 11 hours ago, N.N. said: Ogledalce, ogledalce, šef marketinga STLA tko je? Olivier što je valjao gluposti na predstavljanju Grande Pande. Mislim da je vio šef Fiata? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 22, 2024 https://radar.nova.rs/ekonomija/elektricni-automobili-fiat/ Znam da je ovo Šolakov medij, ali moguće je i da budu tačni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted September 22, 2024 Novi C3 BEV je isto odgođen. Problem u... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 22, 2024 1 hour ago, N.N. said: Novi C3 BEV je isto odgođen. Problem u... u potražnji za BEV, ili u softwareu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 634 Posted September 22, 2024 U proizvodnji. Ne govore šta. To je službeno. Iskreno mene nije briga. Polovno nemam šta kupiti od ove grupe da mi se sviđa. Ajde imam nešto, ali je skupo i sve je od bivše FCA. Malo nešto sa dovoljno snažnim i dobrim motorom nemaju. Ovaj članak gore. Onako, moje osobno mišljenje, bez veze je napisan. Onako clickbait sistem. Ne znam kakve to veze ima sa Šolakom pa makar on bio vlasnik. To je danas norma u novinarstvu. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 23, 2024 Compass, Stelvio, Giualia, Grand Cherokee...to je jedino što je ostalo da vrijedi u Stellantisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1793 Posted September 23, 2024 22 hours ago, Elra said: https://radar.nova.rs/ekonomija/elektricni-automobili-fiat/ Znam da je ovo Šolakov medij, ali moguće je i da budu tačni. Mozda ce se Toma mona javiti, on daje verodostojnije informacije i uputstva. 1 4 moron, electronizer, Zvezdo and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 23, 2024 Ja sam lično sa Stellantis programom završio, ovu grupaciju pratim samo zbog Fiata. Iz te grupacije mislim da će dugoročno globalno preživjeti samo Jeep, RAM, Peugeot i brend 500. Ostalo nema izgledne šanse. Fiat će biti prisutan u Južnoj Americi, a Evropu su davno izgubili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 24, 2024 https://www.threads.net/@tresemeiopodcast/post/DATBqmXR4tx/?xmt=AQGz21DbqoihjcXwJgcZ0xM-zGG6jKgSd-20rx3pD-acn-U Stellantis navodno traži novog CEO 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted September 25, 2024 Čitam komentare na QP i Alvolante portalima i Talijani su podijeljeni po pitanju uloge Tavaresa. Neki za prodadanje okrivljuju Elkana kojeg opisuju kao menadžera koji se samo slika i postavlja ciljeve i zadati profit. Nema nikakav plan, već odgovornost prebacuje na Tavaresa i ekipu. Navodno je oštetio i Italiju za cca 80 miliona eura poreza. Indikativno je da su i CNH i Iveco u velikim problemima, a i njih kontroliše Exor. Juventus je srozan, vjerujem da ni La Stampi ne cvjeta cvijeće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 19070 Posted September 25, 2024 Obojica su katastrofalni, obojica da se zamene nemaju pojma o poslu. 2 Elra and sokratbg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites