ISV_01 4741 Posted October 1, 2024 Vala nije on jedini koji pljuje vec pomenute motore. Ima ih po eu kolilo hocete. A i jednog takvog na parkingu imao (3008) sa 1.5hdi, pukao lanac po kretanju sa parkinga (srecom). Zamenjen motor u ovlascenom jer je bio pod garancijom (ili bar dooobar deo istog). Ajd, sluzbeni je auto ali covek ga lepo vozi i brine o njemu (HORECA) i ladno mi kaze "Ma da, to je fabricka greska na motoru" (sto i jest istina) mrtav ladan. Dzaba im i kakav takav dizajn kad nude smece ispod haube. Ono, ponekad mi zao sto nisam tip kojeg apsolutno ne interesuju pojedine stvari (ovde konkretno motorizacija), dal bi imao vise srece neg pameti il bih istresao gro love i zakleo se da FR smece necu nikad vise kupiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4653 Posted October 1, 2024 Koja firma je taj "HORECA" 3008 ? Ili, koji brend kafe ? 10 hours ago, Elra said: jednim od najproblematičnijih PHEV pogona (1.6 THP + struja) Izgleda da je PHEV iz kuće FCA ipak "živa vatra" https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2024/10/01/stellantis-hitno-popravlja-194.000-jeep-plug-in-hibrida-zbog-opasnosti-od-pozara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 1, 2024 PHEV je najveća glupost u istoriji auto industrije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 19258 Posted October 2, 2024 Ne bio glupost da su baterije iole veće... Meni se dopadaju ovi što rade kao lokomotiva,rade na baterije i kada treba upale motor ( koji ne služi ničemu osim za dopunu baterije) i dopune baterije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 4, 2024 Stellantis, Renaut, BMW? https://revijahak.hr/2024/10/04/stvara-se-mega-proizvodac-automobila-razgovarat-ce-stellantis-i-renault-a-u-pregovore-ulazi-i-jedna-premium-marka/ 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 11, 2024 https://www.threads.net/@tresemeiopodcast/post/DA9ljKnsn52?xmt=AQGzXAUbO1JNAd_Qzvw1lrTNKYFB6hnS0J1-oPfYXbo03uM Prevod: Maserati i Alfa Romeo dobijaju zajedničkog izvršnog direktora. Jean-Philippe Imparato će voditi i komercijalna vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 637 Posted October 19, 2024 Koliko je prošlo od spajanja? Skoro 4 godine!? I što imamo na PSA platformama? 5 modela iz putničkog programa. 3 CUV modela na CMP, 1 hatch na CMP i 1 piškit ću kakit ću na Smart Car platformi. Još imam 2 vozila iz gospodarskog programa. Scudo i Doblo. I di je sad problem ili kvaka. Doblo je ionako bio blizu izlaska i izašao bi na Small Wide iz Turske da nije došla korona. Bio je i BEV u planu i sve to naravno sa Fiat motorima. Onih 5 gore spomenutih. To je trebala bit Mini Wide platforma. Baza kao za novi 500 samo širi i duži proizvodi. Sve je trebao biti neki CUV, čak i Lancia. I onda dođe PSA kako dali su nove produkte. Jao koja prevara od firme. Ostalo sve zamrznuto i sporo se kreće Oživljavaju mrtvu Lanciu. Alfa i pogotovo Maserati nemaju ništa od njih a još manje mogu naučiti. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6707 Posted October 20, 2024 Meni nije nikako jasno to besomučno guranje 1.2t, naspram FCA 1.0 i 1.3 sa kojima nije bilo većih (nikakvih) problema! 3 Ivan, italiano and electronizer reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 21, 2024 (edited) Čitam članak, do 2028. će se znati sudbina neprofitabilnih brendova u Stellantisu. Exor se pokazao kao glavni krivac sudbine FCA. Dok se dogovarao Stellantis mogli su reagirati. Kasnije kad je PSA preuzeo kormilo Stellantisa bilo je kasno. I Talijani su kivni na Elkana. Edited October 21, 2024 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 21, 2024 Kakve su šanse da FCA izadje iz Stellantisa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 637 Posted October 21, 2024 Talijani ne kupuju talijanska vozila... To je glavni i osnovni problem. Drugi problem same proizvodnje u Italiji je najveća cijena električne energije u EU. Više nego duplo s obzirom na Francusku ako se gleda cijena bez subvencija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 21, 2024 (edited) 15 minutes ago, N.N. said: Talijani ne kupuju talijanska vozila... To je glavni i osnovni problem. Da, to se da primijetiti. Dacia je zastupljena u B segmentu, dalje Toyota, VW, BMW... Ali, dok su bili svježi 500X se fino kupovao, Renegade, Tipo, išlo je to solidno. Compass je mislim bio najprodavaniji u klasi. Sad je već problem kada su ti modeli stari. A to je već zadnje 3 godine. Edited October 21, 2024 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21457 Posted October 21, 2024 42 minutes ago, Elra said: Ali, dok su bili svježi 500X se fino kupovao, Renegade, Tipo, išlo je to solidno Koliko se secam, cak i u najboljoj godini u Evropi, 500X nije prebacio preko 5 cifara. Tipo je u Evropi imao pik u prvoj punoj godini sa oko 120.000 komada i iza toga poceo konstantno, cak i rapidno, da pada (one silne cifre su samo zahvaljujuci prodaji po Turskoj). Nisu pomogle ni znatno opremljenije MY21 verzije, Cross izvedbe, konkurentna cena... Bas pisemo na drugoj temi da je njihov najprodavaniji model i najprodavaniji model van maticnog trzista (500), u najnovijoj elektricnoj iteraciji obustavljan sa proizvodnjom zbog manjka traznje. Pa onda stize i upitna "eko" Grande Panda... Onako, u zetokom su problemu sa modelima, a deluje mi da ce biti u jos vecem, u ovoj celoj prici sa strujom i PSA platformama i motorizacijama. 5 hours ago, Elra said: do 2028. će se znati sudbina neprofitabilnih brendova u Stellantisu Kako pojedini stoje, meni deluje i ranije. Od 14 brendova pod kapom Stellantisa, prica se prvo o prodaji Maseratija. Pikovi za gasenje su DS i/ili Lancia. Dva brenda koji se preklapaju u grupaciji, jer gadjaju slican opseg kupaca (wanna be premium), a oba sa tankom ili nikakvom prodajom. Alfa Romeo takodje ima rok da bude il' pukovnik il' pokojnik, sve ce zavisiti od rezultata prodaje. I ono sto nedavno citam i sto je navodno pokrenulo strajkove preko bare - za gasenje se predvidja i nesto od Dodge/Chrysler/RAM/Jeep programa (za Jeep mi ta prica nekako ne pije vodu). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 21, 2024 Grande Panda ima solidne šanse da bude ćorak. Prvo po dimenzijama to je automobil B segmenta, a Panda je asocijacija za A segment. Trebali su vratiti naziv Punto. Motorizacija nikakva, cijena visoka. Baterije u BEV verziji stara tehnologija. U Ita BEV ne prolazi a Francuzi će se odlučiti za eC3. Nema čisti ICE i MT, a to utiče na cijenu. Uvodjenje Juniora na tržištima širom Evrope ide blago je reći traljavo. 1 sokratbg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 22, 2024 Slušam reviews na Ytb za 600 Hybrid i taj model apsolutno ništa novo nije donio u poredjenju za 500X. Još mi 500X djeluje ozbiljniji automobil sa pravom motorizacijom. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 22, 2024 Da li u Stellantisu pripremaju novu generaciju Fiorina/Nema/Bippera? Bili bi fora kao mali BEV dostavnjaci za gradske uslove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 23, 2024 https://www.quattroruote.it/news/industria-finanza/2024/10/21/stellantis_obiettivo_2025_imparato_se_le_elettriche_non_si_vendono_produrremo_meno_termiche_.html U Stellantisu kažu da moraju dostići propisane ciljeve za flotnu emisiju štetnih gasova za 2025. Penale neće plaćati. Ako ne budu pogli prodati dovoljno BEV vozila, smanjiće proizvodnju ICE i MHEV vozila. Moraju udvostručiti prodaju BEV vozila kako bi postigli definisane granice. E sad, tamo gdje je BEV išao bez problema (Skandinavija, dijelom Njemačka, UK, Beneluks) prodaja Stellantis BEV automobila je bila beznačajna. Sada pokušavaju na silu da uvale BEV na tržištima Španije, Italije. Kao što neko u komentarima reče, možda je to pravi razlog smanjenja proizvodnje Pandine, a ja ću dodati i ukidanje starog 500. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4653 Posted October 23, 2024 Oni bi uskoro mogli "staviti katanac" na vrata firme ako prestanu da prodaju i SUS verzije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 24, 2024 Stellantis to Close Arizona Proving Grounds in Cost-Cutting Move Automaker Shifts Testing To Toyota's Arizona Facility As Part Of Efficiency Strategy... https://moparinsiders.com/stellantis-to-close-arizona-proving-grounds-in-cost-cutting-move/ Da li je iko u upravi Stellantisa normalan i razuman? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 27, 2024 https://www.affaritaliani.it/economia/stellantis-tavares-via-prima-del-previsto-buonuscita-record-da-100-milioni-e-quote-di-maserati-rumor-941955.html Tavares vrlo je moguće ranije napusta kormilo Stellantisa od otpremninu od 100 miliona eura. Aktuelni 500, dobija elektro pogon kao Grande Panda i isti hibridni sklop. Nova generacija 500e i 2008e koji su trebali da se pojave 2027. godine odgođeni su za drugu polovinu 2029. godine. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4653 Posted October 27, 2024 Šta će jadan čovek uz toliku otpremninu ... 1 electronizer reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 27, 2024 1 hour ago, moron said: Šta će jadan čovek uz toliku otpremninu ... I dionice Maseratia gratis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 29, 2024 Jean-Philippe Imparato novi COO Stellantisa kaže da ako se udio BEV vozila Stellantisa 2025. ne podigne na 25% ukupno isporučenih Stellantis vozila na tržištu Evrope, da će to dovesti do porasta cijena ICE i MHEV vozila, odnosno manje proizvodnje. Takodje, prema njegovoj logici, treba porasti i cijena benzina kao pogonskog goriva zbog novih propisa o izduvnim gasovima. Stellantis u svakom slučaju neće plaćati penale prema EU birokratama. Sve u svemu, za Stellantis će biti zanimljiva 2025. godina. Kako će uspjeti da svoja zastarjela a preskupa BEV vozila prodaju evropskim kupcima i to bez subvencija država osim Francuske i Španije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 26926 Posted October 29, 2024 Mozda, ali samo mozda nase drzave mogu delimicno da izbegnu ovaj novi Stellantisov pravac jer nismo deo Cafe programa. Samo je pitanje do kada i da li ce iz samog Stellantisa imati podrsku za to. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 275 Posted October 30, 2024 https://www.facebook.com/share/Psp9FMHeWJWyojNf/ 2 Woodoo and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites