N.N. 592 Posted July 31 Pa motor je 2.2 Fiat već godinama, ništa Iveco. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 24917 Posted July 31 1 hour ago, Elra said: Sigurno. A koliko se razvoj odužio, sve je moguće. I da bude kvarljiva roba, a možda Stellantis iznenadi pa bude kvalitetan. Samo neka nije CVT. Šta bi tek bilo da je PSA izabrao CVT Jatco kombinaciju Ja se slatko navozah sa jednim Jatco proizvodom i rado ga se sećam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1317 Posted July 31 10 minutes ago, N.N. said: Pa motor je 2.2 Fiat već godinama, ništa Iveco. Od kad to? Bio je 2.3 Fiat/Iveco. Vec 3 godine kako sam izasao iz FCA servisa... Znam da se neko vreme ugradjivao i 2.2 PSA i 2.2 Ford ( Puma oznaka ) sa cini mi se pogonom na lanac. Servisirao sam ih... Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 592 Posted July 31 @MiloshBg 2021. je zadnja godina proizvodnje Ducata sa 2.3 Iveco motorom. Od tada pa do danas je Ducato sa 2.2 Fiat motorom. 2.2 poznat kao Family B ili Pratola Serra. Ista ona familija motora kao 1.6, 1.9, 2.0 i razni benzinci. 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 244 Posted August 1 Uspjeli su prodati 50.000 primjeraka nove 3008ice. 25% BEV. respekt 22 hours ago, N.N. said: @MiloshBg 2021. je zadnja godina proizvodnje Ducata sa 2.3 Iveco motorom. Od tada pa do danas je Ducato sa 2.2 Fiat motorom. 2.2 poznat kao Family B ili Pratola Serra. Ista ona familija motora kao 1.6, 1.9, 2.0 i razni benzinci. Taj 2.3 FPT Iveco motor je bio pravi motor za LCV vozilo. Kako će se snaći 2.2 motor iz putničkog automobila vidjećemo. Ne vidim ni poentu osamostaljivanja Iveca van Fiata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 244 Posted August 1 30.000 naručenih e-C3 će morati da sačeka isporuku do kraja jeseni, zbog problema sa softwareom upravljanja baterijom i elektromotorom. 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 244 Posted August 2 Danas sam se vozio u novom Combu pozadi. Kriminal, sjedi se pod 90 stepeni, malo prostora za noge, sjedi se visoko. Stari Doblo 2 jeste bio neudoban ali je položaj sjedenja bio normalan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 24917 Posted August 2 Koji tip Comboa, sa resetkom iza zadnjih sedista ili bez resetke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 244 Posted August 3 Sa rešetkom. Zar su različiti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 24917 Posted August 3 (edited) Jesu, taj sa resetkom je N1 i ima uspravnija sedista. Edited August 3 by Ivan Skinut citat posle premestanja postova 2 Elra and srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19043 Posted August 3 Prica o izboru licnog auta i dilemama prilikom kupovine, prebacena je u odgovarajucu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46612-večita-dilema-koji-auto-kupiti/&do=findComment&comment=1719745 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 244 Posted August 3 https://www.klix.ba/auto/nedace-1-5-hdi-dizelasa-u-dva-cina-nakon-muka-s-lancem-stizu-problemi-sa-adblue-sistemom/240802188 Nisu htjeli da koriste znatno manje problematični 1.6 Multijet. Da li je kod Euro6 verzije Mareli dobavljač dizni za 1.6 Multijet? 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4330 Posted August 3 7 minutes ago, Elra said: Nisu htjeli da koriste znatno manje problematični 1.6 Multijet Na zalost. Realno sto bi, cim istekne garancija sve to pada na teret vlasnika. Il ce on da resava za ozbiljne pare ili ce taj isti lom da dodje kod nas jer niko upucen nece kupovati taj auto sa izrazenim problemima. Realno si trebalo 1.6mjet da turaju jer je pouzadan, mada im verovatno to i ne odgavara. Realno su mogli i da poboljsaju eko norme starijih hdi motora i da ih zadrze lao sto radi (jos uvek) Reno sa 1.5 dci. Istina, nije isti kao od pre 10g ali je i dalje raga. 2 Elra and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 592 Posted August 4 (edited) @Elra Uvijek je bio Bosch šta se injektora tiče. To i je najproblematičniji dio većine 1.6 dizela, kao VAG tako i Fiat. Ali još je i dobro jer je solenoid, da je piezo tek bi bilo vraga. @ISV_01 1.6 je kud i kamo teži motor jer nema aluminijski blok mada je bio plan ići na njega pa se odustalo. Možda bi bilo i izmjena na ovjesu sa tim da sumnjam kako stane u CMP auta. Puno toga ne stane u njih. No za ove teretnjake, poluteretnjake, veća vozila. Po meni je Fiat dizel trebao biti i to se po meni cal trebalo forsirati 2.2, po mogućnosti aluminij blok za automobile. Takvo što postoji samo za ugradnju uzdužno. Ma cijela po meni filozofija u politika ponude motora kod Stellantisa je pogrešna. Mislim da je to Sergio donekle razumio, kasnije Manley i sada Tavareš da prostiš k ne razume. Čak je Sergio donekle proročki sastavio listu motora za Giuliu i Stelvio. Kasnije je imao plan malo dopuniti, neki su kasniji sa razvojem. I tako... Sad imamo što imamo. Jbg Edited August 4 by N.N. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 244 Posted August 4 @N.N.Bosch i FPT su uvijek bili dobitna kombinacija. Kod VW 1.6 TDI dizne su Siemens i Delphi. Kod 1.6 HDI 68 KW je Bosch a 85 KW Siemens. BlueHDI je Siemens. Mareli je bio korektan na 1.3 Mjet motoru u Euro 4 izvedbi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4212 Posted August 4 13 hours ago, Elra said: https://www.klix.ba/auto/nedace-1-5-hdi-dizelasa-u-dva-cina-nakon-muka-s-lancem-stizu-problemi-sa-adblue-sistemom/240802188 Nisu htjeli da koriste znatno manje problematični 1.6 Multijet. Da li je kod Euro6 verzije Mareli dobavljač dizni za 1.6 Multijet? Ranije je bilo reči da je problematični lanac za 16V kod 1,5 HDI modifikovan sa početkom 2020. godine, a i ja sam nedavno čuo da je konstrukcijska falinka otklonjena tek 2022. godine. A problem sa AdBlue pumpom imaju od početka primene Euro 6. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 592 Posted August 4 @moron Ide u pravilu zamjena AdBlue pumpe, tanka i svih cijevi. Em skupo, ej treba vremena. No pristojno bi bilo reći da svi manje ili više imaju problema sa Ad Blueom ali da je to kod 1.5 HDI na jednom većem/višem nivou. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4212 Posted August 4 Ja sam negde 2019. godine u Pežo servisu ( kad sam dovezao moj 308 iz 2009. na redovan servis klime ) upitao jednog lika - servisera ( koga sam jako dugo znao ) upitao kako se u medjuvremenu pokazao 1,6 BlueHDI u 308 mk2 ( koji je sa tim motorom u Srbiji startovao tek 2015 ). I on mi još tada reče da se kao najveći problem u medjuvremenu pokazala baš AdBlue pumpa, da je na vozilima pod garancijom ( bila je 4 godine ) menjaju bez troška, ali, da ima primeraka iz 2015. na kojima je to crklo, a izašli su iz garancije i da je rezervoar za AdBlue ( sa pumpom ) još tada imao cenu od 1.000 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 244 Posted August 4 31 minutes ago, N.N. said: @moron Ide u pravilu zamjena AdBlue pumpe, tanka i svih cijevi. Em skupo, ej treba vremena. No pristojno bi bilo reći da svi manje ili više imaju problema sa Ad Blueom ali da je to kod 1.5 HDI na jednom većem/višem nivou. Ja sam se dopisivao privatno sa Bertolom i na moje pitanje 2.0 GME ili 2.2. Multijet on je odgovorio 2.2 Multijet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 555 Posted August 4 Pretpostavljam da je dizel kao motor znacajno izdrzljiviji, narocito od benzinske verzije sa 280ks. Ali isto tako verujem da na dizelskoj varijanti ima vise stvari da krene po zlu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 592 Posted August 4 Pa 210/211 KS verzija je znala imati svojih problema. Iako ne znam da je puno izdržljiviji, šta bi to na benzincu moglo krenuti naopako. U svakom slučaju to su 2 motora koja nemaju veze jedan sa drugim. Masa je slična, nešto sitno je dizel teži. Tako da nije ono da se štedilo na materijalu kod benzinca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 244 Posted August 5 Elkan je rekao da će se i Stellantis i Ferrari u budućnosti fokusirati i na hidrogen kao pogonsko gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 592 Posted August 6 Znači ako su dobre informacije ludost ide dalje. Nama dadu dobri stari PureDreck, čak Amerima gurnu "nepoderivi" Prince, a čitam kako će u Južnoj Americi biti premijera Jeep Compassa sa 1.3 turbo Firefly PHEV 4xe modela. Ludilu stvarno nema kraja. Za kraj će cijela gama motora u Južnoj Americi biti oko FireFly motora, BSG MHEV kao 12V, 48V, e-DCT 7, a bome i PHEV. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 244 Posted August 6 Blago se latinosima Znači i Ameri će nastradati od Princea. Da li to onda gase 2.0 GME motore? Evropa će samo biti motorizovana sa 1.2 THP? Ništa drugo, osim struje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 592 Posted August 6 1.6 PHEV ide već u 3008 III. Ali... Pogledaj masu vozila. Imamo plavetnog kita na cesti sa tim da je baterija koji kWh manja nego kod konkurenata. E da, ovo je masa: BEV 2 108 1.6 PHEV 1 905 1.2 MHEV 1 573 Quote Share this post Link to post Share on other sites