Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

Samo sto ti ne mozes da razlucis tazliku od 50-100k km i 200k km vise. 
Ja stavio jednom na oglas 188k km a auto ima 214k i pita lik za kilometre i ja kazem da ima 214k a on ce na to “ Bolje da mi nisi rekao.” 
Umesto da bude stecan sto je tako mala razlika on se trznuo kao da sam ga slagao za 500k km. 
Eto ovaj beli Tiguan ima prijavljenih 196k a pre dve godine je imao 315 sto znaci da sad ima oko 400k. Razlika nije mala a ja danas nisam uzeo ovaj jedan sivi Tiguan jer je imao 300k iako izgleda odlicno a i zbog navigacije koju nije imao. 

F2491556-80A2-411B-8B7A-B59A866AD105.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021 km su samo broj, pa tvoj kum ili sta vec vozi mondea, bese ga kupio sa preko 300000 km i kad ga kupio od tebe bio bolji nego nov. 

Ne razmisljaj puno, vidis kako dobre prilike prolaze. Samo mali malo da usisa i to je to.

 

Sta je 400kkm za VW?! dok ne okrene sat nista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma grbavite se vi idalje slobodno, niko vam je brani. 
Lepo zilion puta napisah do sad da kad me neko nazove ja mu kazem prave kilometre ali to treba proveriti sa prodavcem ovog belog Tiguana sta ce da kaze kad su neki od vas vec toliko dokoni pa se bave tim stvarima. 
Ako bude rekao prave km svaka mu cast al cisto sumnjam jer mu auto nema 200-250k nego oko 400k a tad ga niko zivi ne bi kupio. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAHO ŠPIJUN - Dubinska dijagnoza motora

 

Novi softver koji za nekoliko minuta nudi objektivnu sliku motornog vozila.

 

Zahvaljujući dubinskoj dijagnozi veoma je važan za: auto kuće, auto kupce, procenitelje, lizing kuće, renta kar agencije, kada se vraćaju vozila sa lizinga a nema garantnih knjižica, takođe je potrebno otkriti da li je korisnik putničkog ili teretnog vozila manipulisao sa kilometražom. Detektor koji putem ultrazvuka dijagnostikuje motor, menjač, alternator, servo pumpu, vodenu pumpu, turbo kompresor, alternator. Putem njihove dubinske dijagoze registruje rad i skeniranjem rada u jedinici vremena sa frekventnom ishabanošću motora odredjuje stanje motora da li odgovara po datoj predjenoj kilometrazi  i proveru da li su sve komponente iz iste ugradnje ili su već menjane.

 

Svemirska tehnologija koja radi za kupce polovnih motornih vozila.

 

Sa novim zakonima  EU želi da stane na put prodavcima koji prepravljaju kilometražu vozila. Pravi se  baza podataka vozila, tako da u svakom momentu kupac vozila može saznati kakvo je stanje vozila do datuma testiranja vozila, ako se nalazi u bazi. Preporučljivo je ako vozilo nije u bazi da se testira i tada se ima početna osnova kilometraže koja je približna sa napisanom ili odudara od kilometraže koja je navedena na km satu, a time se može i proveriti predjena km u odnosu na servisnu knjižicu, koliko je stvarno prošlo kilometara od poslednjeg servisa. 

Provera štiti svakog kupca od mogućih prevara sa kilometražom. Procenjuje se da minimum 1/3 vozila u EU imaju lažnu kilometražu, a taj problem je i u celom svetu gde prodavci vozila sa smanjenjem kilometraže postižu veću prodajnu cenu vozila. Prodavci koji su sigurni i garantuju kilometražu za vozilo sa potvrdom taho spijuna će mnogo lakše prodati svoje vozilo, a i kupac će pre kupiti vozilo sa potvrdom koja se ne moze lažirati jer originalni podaci su u bazi podataka.

 

U svakom slučaju je velika pomoć kupcu što bi nas narod rekao: da ne boli glava, da li jeste ili nije, ma nije, ma jeste, ma znam čoveka – poverenje ali proverite.

Taho spijun daje konkretne podatke od kojih se  dalje nastavlja odrzavati vozilo spram datog stanja.

Taho spijun vam otkriva skrivene nedostatke i nepravilnosti i prosvetljuje Vas sta vas od popravki u budućnosti očekuje.

http://deltad.rs/taho-spijun.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ono kad Dule kupi uzme pristojan auto pa evo ti jednog sto sam juce uzeo i vidi kako izgleda u carinskom skladistu. 

Sedi-1. Al te rasturam kao beba zvecku...nemas nijedan dokaz da radim kao drugi niti bilo kakvu objavu da sam negde nekog zavrnuo. I to te izgleda 'ebe u zivotu samo tako...:lol:

 

IMG-b6d044d9989190740eb6e074bbde6cbb-V.jpg IMG-81b3378b0d4724e4ba31b8c7e7f37d6b-V.jpg

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde Dule šta se jediš odmah i vređaš... Ne razumeš malo šegu...

#izdrži

*svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna

**zafira troši u proseku 3.6l/100km

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo se ti lepo otkaci i zivi svoj zivot kao sto ja zivim svoj i bice sve u redu. 

A ova Zafira upravo toliko i trosi kad preracunas metan u dinare pa koliko mozes da kupis benzina za te pare. ;)

Trosi 5-6kg metana po 92-95 din i eto ti matematike koliko trosi ako je benzin danas bio 149,9 din. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako kod nas ide uvoz vozila sa fabričkim metanom? Mora atest ili ne? Znam da je reatest na 4 godine i da boce važe 20 godina. Super je stvar metan, još kad je pumpa pod nosom milina. Jedino petljanje oko papirologije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam i pre neki dan a i prosli mesec prodao jedan Doblo 1,4 Tjet 2015 na metan a uvoz je dozvoljen jedino sto Srbija opet pokazuje kakvi strucnjaci vladaju ovim narodom i amss trazi dozvolu proizvodjaca tj potvrdu da je metan fabricki ugradjen a to se ocigledno vidi i onda prilikom uvoza obicno izadje oko 20000 din da se metan atestira za naredne 4 godine. 

Sad je nezgodno za vozila poput Multiple na metan koje su 2001-2002 jer moraju da menjaju boce a to nije bas mali trosak a pogotovo sto sama vrednost tog automobila nije velika. 

Prava stvr je i ko ima dvoriste pa moze da kupi mini kompresor za punjenje metana sa gasne mreze i tako izadje kg negde oko 40-50 dinara i to je tek jeftina voznja. Doduse mora se dati 2000€ za taj kompresor ali se isplati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

20000 nije puno ako je samo to. Naročito kad se uzme u obzir maltretiranje za TNG i atesti kod ugradnje, upis u saobraćajnu i sve ostalo. 

Znam za boce da je baš veliki trošak

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje pali i radi. 

To je masina. :lol:

Lepo ja rekoh da neki nisu ni svesni sa koliko km voze kola. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...