Jump to content
FAS Goran
filipovic

Slike automobila bez posebnog razloga...

Recommended Posts

Tuthill Porsche 911 K

 

tuthill 04.jpg

 

Engleski Tuthill Porsche je na Nedelji automobila u Montereju privukao pažnju svojim restomod projektom Porsche 911 K. Razvojnom timu je cilj bio da se ''napravi jednostavan, lagan automobil, ali sa mehaničkom sposobnošću da preuzme sve što je trenutno dostupno, staro ili novo''.

 

tuthill 03.jpg

 

Tu su brojni elementi od karbona (krov, vrata, prednji i zadnji branik, poklopac prtljažnika, poklopac motora), kao i točkovi su Fuchs stilu, karbon-keramičke kočnice, volan u RS stilu, sportska sedišta, elementi od titanijuma i magnezijuma... Sve u svemu, 911 K je težak samo 850 kilograma.

 

tuthill 02.jpg

 

Za pogon se brine 3.1 motor (ima crvenu liniju od 11.000 obrtaja), a uparen je sa šestostepenim manuelnim menjačem.

 

tuthill 01.jpg

 

Tuthill navodi: ''Ovo je za prave vozače i sasvim iskreno, nisam mogao ni da zamislim da će ikada biti ono što je već postalo, a tek smo počeli.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Opelu su otkrili svoj model za koji dugo nisu znali da postoji

 

opel coe 03.jpg

 

Proizvođači automobila uglavnom su svesni svoje istorije i imaju osobe zadužene za arhivu. Ali ponekad se dogode iznenađenja poput ovoga. Na aukciji su se pojavile fotografije do sada nepoznatog prototipa Opelovog kombija iz 1930-ih.

 

opel coe 02.jpg

 

Dostavno vozilo je bilo bez dugog poklopca motora, koji je bio uobičajen u to vreme, odnosno predstavljen je dizajn kabine iznad motora koji je danas uobičajen. Projekat 1.5-23 COE nikada nije ušao u serijsku proizvodnju. Verovatno su mu presudile političke prilike, promena nemačke politike, koja je sve industrijske kapacitete prebacila na proizvodnju oružja.

 

opel coe 01.jpg

 

Ovih fotografija nije bilo u Opelovim arhivama, odnosno niko nije znao za navedeni kombi. Međutim, projekat 1.5-23 COE je došao prerano i(li) u loše vreme. Laka privredna vozila su klasifikovana kao nebitna za ratne napore, a u Opelu su verovatno shvatili da proizvodnja neće doneti profit.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Divota...

Restaurirani fabricki cajgeri sa originalne Giuliette Spider Veloce.

Klasika u svom punom sjaju, ono da ti stoje negde na polici i da se divis izradi :) :

 

ar-giulietta-spider-sprint-veloce-gauges-1200x-1.thumb.jpg.f0195f1dc3129708d4f66f96290cc7e3.jpg ar-giulietta-spider-sprint-gauges-1200x-back.thumb.jpg.d48dda97cd125eac5e237ae1db09f80a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 hours ago, andreja.micovic said:

 ko?

Znas da Totti uvek ima originalnu registraciju... Vidis da su zadnja slova GF (GrandFather).

 

@totti

Ovo bese onaj moj bivsi srebrni Golf ;) ?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bile su takve narandzaste, da.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče na Suvoj planini, pomislih da ga je neko tu ostavio. Ali je ipak u finom stanju. Posle videh sa strane da ima prikolicu, i da neko šuška u blizini. Vuče drva s njim...20221009_085450.jpg

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj bivši…

1983. Opel Ascona C 1.6s/66kw sa GT opremom(Rekaro,pentagram čelični tičkovi 14”, trokraki volan, obrtomer…)

kupljen sa 120k km, prodat sa 390k km …

2592EE39-837F-4CDA-B983-3B41442E3995.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, totti said:

Ne znam da li je prepirka oko neke nijanse, ali da - bilo je fabričkih narandžastih peglica.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk
 

Odrastao sam sa "Peglicama" ( a i imali smo dva komada u kući ), ali, zaista se ne sećam ove nijanse. Biće da mi je to nekako promaklo :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxxImala plin,to je kilomtreža za 15 godina eksploatacije….jako zahvalan auto,osim nešto limarije i donjeg postroja zbog loših puteva,samo mi je jednom pukao izduvni ventil i to je sve za svih godina vožnje…

126 i 125 su kao sklapani u Jugoslaviji,da se ne bi plaćale uvozne dažbine,koje su ono vrame bile ogromne,pa je ista nijansa kao fićama,stojadinima i tristaćima…imali oznaku Pz(polska-zastava), pa otuda PeZejac…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...