Jump to content
FAS Goran
filipovic

Slike automobila bez posebnog razloga...

Recommended Posts

Kanta za smeće na točkovima: Policajci se začudili kada su videli kakav automobil čovek vozi

 

222080-smece.jpg

 

Vlasnik automobila očigledno mrzi čišćenje, jer su mu gepek i zadnje sedište od velike količine smeća gotovo pucali po šavovima, navodi policija u nemačkom Esenu, koja je zaustavila sporno vozilo. Suvozačevo sedište je takođe bilo zatrpano smećem, a čak je i prostor za noge vozača bio potpuno prekriven smećem. Policajci su automobil uočili zbog neobičnog sedenja vozača. Naime, bio je vrlo blizu volana, rekao je portparol policije. Razlog je ubrzo postao jasan. Auto je bio toliko prljav da je čovek jedva mogao da sedi u njemu. Budući da je u prostoru za noge vozačevog sedišta bilo i nekoliko predmeta, mogli su završiti ispod papučice kočnice.

''Ovo može da uspori proces kočenja, posebno u opasnoj situaciji'', rekao je portparol policije. Čovek je dobio rok da temeljno očisti svoj auto, a njegovi prekršaji su prosleđeni Nemačkoj agenciji za drumski saobraćaj. Iz izveštaja policije nije poznato da li je vozač dobio kaznu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

On 2/26/2020 at 9:36 PM, Ivan said:

EE416796-777D-44DD-867C-E908DEC60996.jpeg.2c406bd43d581847f7860d4446815ac6.thumb.jpeg.cd5372486a56412c2ae19b0f42ac1688.jpeg

 

Pisali smo detaljno o konceptu Bravo Xtreme, ima tome skoro puna decenija. Konacno predstavljen na sajmu u Sao Paolu.

Odraz tipicne Fiatove politike u zadnjih 15 godina - nemas nove modele kada treba, pa cedi ono sto trenutno imas do besvesti.

Brazilci i njihov pomalo cudan ukus za automobile... Bar gledajuci sa nase evropske strane, mada bilo je tu i interesantnih modela. Cini mi se da je imao 1.4 sa oko 250 KS.

Dok su u produkciji imali i Bravo Black Motion, kao neka restyle varijanta tamo (posto je model naravno kasnio i duze se proizvodio u odnosu na Evropu).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mention=23066]andreja[/mention].micovic

Meni je to prvo palo napamet...Može i sa smolom, lakše se radi...

 

Sent from my using iPhone Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludi Volvo 850 sa fabrički ugrađenom gasnom turbinom prodat na aukciji

 

volvo 850.jpg

 

Početak je 1990-ih, a Volvo već ima nekoliko hibrida. Ovo je jedan od njih. Upravo tako. Volvo je početkom devedesetih oživeo ideju automobila pogonjenog gasnom turbinom, i to u hibridnom izdanju. Nakon koncepta ECC prikazanog 1992. godine na pariskom salonu, Volvo je godinu kasnije proizveo i sličan automobil na bazi modela 850.

Volvo 850 je ušao u istoriju i postao legenda zahvaljujući premoćnoj R verziji, ali ova varijanta je ipak nešto posebno. Kako i ne bio bio kad ga pogoni gasna turbina. U stvari, turbina pokreće generator koji proizvodi električnu energiju i puni baterije. Zato ovaj 850 može da se vozi i isključio na struju. Performanse su nepoznate, ali se može pretpostaviti da govorimo o nekih 100KS maksimalne snage, ali i dometu od oko 150 km. 850 je jedan od dva proizvedena, a ima 4000 testnih kilometara. I sad ono najbolje. Ovaj auto nije u muzeju, već se našao u prodaji. Nudio ga je Bonhams, a nedavno je prodat na aukciji po ceni od 62.100 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanađanin pretvario svoj Rolls-Royce u električno vozilo

 

rolls ev 02.jpg

 

Biznismen iz Ričmonda Vinsent Ju je proveo protekle četiri godine pretvarajući svoj Rolls-Royce u električno vozilo. Bili su potrebni ne samo beskrajni sati u garaži/podrumu, već skoro isto toliko letova u SAD, Japan i Nemačku zbog kupovine specijalizovanih delova za automobile. ''Mnogi ljudi su mislili da sam lud, kada su čuli moju ideju da svoj benzinski automobil pretvorim u električni. Ali navikao sam da me ljudi ismevaju. Glava mi je uvek u oblacima'', nasmejao se Ju. Sada se niko ne smeje. Ne samo da Ju ima električni Rolls-Royce, već ima i potpuno novi posao. Ju je rekao da je odlučio da iskoristi ono što je naučio u protekle četiri godine i da otvori radnju, Mars Power, u severnom Ričmondu, gde planira da pretvara druga vozila iz benzinskih u električna.

 

rolls ev 01.jpg

 

Ali, dok je Ju ponosan na svoja dostignuća - ona imaju cenu. Da bi pretvorio svoj RR, morao je da proda svoju kuću kako bi pomogao u plaćanju projekta. To nije odgovaralo njegovoj ženi, koja se toliko zasitila njegovog projekta da ga je ostavila, objasnio je Ju. ''Samo moj komšija razume kroz šta sam prošao u protekle četiri godine jer sam ga primorao da pogleda moj rad kako je napredovao svakodnevno'', dodao je on. Ju navodi da njegov električni Rolls-Royce može da pređe 500 kilometara sa jednim punjenjem, dodajući da ga košta samo 8 dolara u struji za punjenje baterije u poređenju sa 120 dolara da napuni rezervoar benzinom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji proizvedeni Lotus Elise pripao Elise Artioli po kojoj je dobio ime

 

222929-lotus elise 02.jpg

 

Lotus je proizveo ukupno 35.124 primerka modela Elise, a poslednji koji se sišao sa proizvodnje trake završio je u vlasništvu osobe po kojoj je dobio ime.

Elise je nastao sredinom devedesetih godina prošlog veka, a u to vreme je Romano Artioli bio predsednik i vlasnik Lotusa i Bugattija. Roadster sa dva sedišta je dobio ime po njegovoj unuci Elisi Arioli, koja je imala samo dve godine kada je automobil ''ugledao svetlo dana''.

 

222930-lotus elise 01.jpg

 

Sada je poslednji proizvedeni primerak modela Elise isporučen upravo Elise Artioli tokom ceremonije održane u sedištu Lotusa u Norfolku u Engleskoj. Devojka je dobila poslednji Elise Sport 240 ofarban u Championship Gold boju. Ona se oprostila od modela emotivnim pismom koje pokazuje njenu duboku povezanost sa automobilom zahvaljujući njenom dedi. Lotus je u decembru prošle godine najavio kraj proizvodnje modela Elise, Exige i Evora. Ova tri automobila su predstavljala gotovo polovinu Lotusove ukupne proizvodnje u istoriji kompanije koja traje 73 godine. Sada Lotus ulazi u električnu eru, a model Emira predstavlja oproštaj od motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Sa druge strane, ograničeni model Evija je hiperautomobil koji započinje eru elektrifikacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restauriran najduži automobil na svetu

 

american dream 02.jpg

 

Početkom ovog meseca je najduži automobil na svetu oborio vlastiti rekord postavljen 1986. godine nakon što ga je restaurirala grupa iz Miamija predvođena Michaelom Dezerom. Automobil je dug 30.54 metra, ima 26 točkova i sasvim dovoljno prostora za 75 putnika. Dezerov tim je u periodu od dve godine restaurirao automobil u svom tematskom parku pod nazivom Dezerland Park nakon što ga je kupio putem eBayja od Michaela Manninga, vlasnika Autoseuma, odnosno muzeja u okrugu Nasau, a time ga je i spasio jer je trunuo u skladištu u Nju Džersiju.

 

american dream 01.jpg

 

Automobil nazvan The American Dream je proizveden u Burbanku u Kaliforniji, tada je vođa projekta bio Jay Ohrberg, a ukupna dužina vozila je iznosila 18.28 metara. Kao takav, automobil je držao rekord za najduži na svetu. Međutim, Dezerova i Manningova ekipa ga je dodatno produžila i restaurirala, a troškovi su iznosili 250.000 dolara. Sada automobil ima čak i bazen s upravljačkom pločom, džakuzi, mini golf teren, vodeni krevet, TV uređaje, frižider pa čak i heliodrom. Takođe, moguće ga je voziti sa oba kraja, a najveći problem je skretanje. Manning je najavio i mogućnost ugradnje električnog pogona.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1963. Peel P50 prodat za 133.000 evra

 

223201-peel 01.jpg

 

Na onine Car & Classic aukciji je nedavno prodat i minijaturni Peel P50, koji je postigao cenu od čak 111.000 funti (oko 133.000 evra).

 

223202-peel 02.jpg

 

U pitanju je primerak iz 1963. godine, u Dragon Red boji, sa DKW jednocilindričnim motorom od 49 kubika zapremine.

 

223203-peel 03.jpg

 

Peel P50 je trotočkaš koji je između 1962. i 1965. godine u Velikoj Britaniji proizvodio Peel Engineering Company, a  radi se o vozilu koje dugačko tek 130 cm i široko manje od 100 cm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...