VladaNS 2 Posted December 9, 2012 evo teme..posto je ovo prvi sneg i prvi minus za mene i dizelasa u kombinaciji, za sad sam zadovoljan.. nego da vas pitam..danas kad sam ga palio, kad je zaverglao izbacio je abs failure, asr failure, kao ono kad je slab akumulator, a akumulator je nov. lampice se nisu upalile i kad je startovao motor izbacio je odmah uobicajemo check ok. Jel to izbacio zbog otezanog verglanja usled hladnoce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted December 9, 2012 ^^^^Mozda se istripovao , zapazi to sledeci put kada ga budes palio po ovakvom vremenu.Takodje danas prvi minus sa dizelom , upalio iz prve bez problema sve ostalo ok , nije vozen od srede , generalno sam zadovoljan . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 9, 2012 Šta se javljate vi sa JTD i MJ. Pa ti motori da ih zalijete sa tečnim azotom ima iz prve da sastave. Samo gorivo i naravno akumulator može da zezne celu priču. Ceo dan i celu noć pali na pola ključića. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boxersquadra 0 Posted December 9, 2012 Pozz drugari, evo dugo me nije bilo, obaveze...naime u medjuvremenu moja Lybrica je blizu 200.000 KM i zamene ulja, sve ok.Recite mi kako vam pale vase limuzine ujutro, elem moja je 2.4 jtd, akumulator je vartin i vec je 2 godine a neko jutro me je izdao pa sam upalio na kablove, znam da je do njega sigurno, bilo je goriva a i grejaci su ok...Ima li neko konstruktivan predlog kako da zastitim akumulator u svojoj lybri, pokusao sam nesto da improvizujem s stiroplom ali s obzirom da je u svom lezistu nisam uspeo nista da napravim...od kako sam upalio na kablove pali bez problema, iako kod ne krenulo opasno po minusu pa ne bih da me izda ponovo, ?Hvala na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted December 9, 2012 (edited) Probaj sa alu-folijom i mineralnom vunom,obavezno ocisti kleme. Edited December 9, 2012 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 10, 2012 Sinoc ocistio auto od snega, probam da ga upalim, ali kao da kaslje, ne moze da sastavi, kao da vrti u prazno ... akumulator je ok, jer se ne restartuje sat na tabli, ali ne znam sta moze da bude problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 10, 2012 Menjao sam ih prosle godine u decembru ... ako je to onda nista od paljenja do proleca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted December 10, 2012 Bogami jutros na mišiće upalio. Izgleda da mu se smiješi novi akumulator.Sent from my Veš Mašina using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted December 10, 2012 Nikako. Da zaverglam, samo se pogasilo svetlo na instrument tabli. Danas busom na posao a posle podne u potragu za novim akumulatorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted December 10, 2012 Meni pali dobro... ali imam drugu nedoumicu, da li da stavim one pantalonice - kartonče ispred hladnjaka? Nikako temperatura motora da pređe jednu crticu. A normalna temperatura je kada su upaljene 3! U prevodu znači da stalno vozim pothlađen motor. Kakva su vaša iskustva? Da li je neko montirao to. Pre je to bila skoro moda, sada se retko vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 10, 2012 bolje zameni termostat....meni prekjuce nije `teo da upali pa sam morao da mu dam transfuziju sa komsijskog auta posle je palio ok cak i juce posle prespavane noci na minusu...za danas ne zanam sta ce da bude jos nisam probao... mada je akumulator pred smrt... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 337 Posted December 10, 2012 Upali iz prve na -17C, koliko je jutros u 07h pokazao (doduse firmin Megan pegla, ne moj Bravo - on "spava" u garazi!) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 10, 2012 Meni pali dobro... ali imam drugu nedoumicu, da li da stavim one pantalonice - kartonče ispred hladnjaka? Nikako temperatura motora da pređe jednu crticu. A normalna temperatura je kada su upaljene 3! U prevodu znači da stalno vozim pothlađen motor. Kakva su vaša iskustva? Da li je neko montirao to. Pre je to bila skoro moda, sada se retko vidi.Ili original (preko 6000) ili sa Renoa 5 (gurni ga u crevo- 600 din) i ne skidaj pogled sa sklale. Otrak tako taxira sa Mareom bez ikakvih problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 10, 2012 Ne vergla ko na plus 30 ali upali posle 2 obrta ko mina Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted December 10, 2012 Danas na - 12 od prve,na prvi zub (akumulator nov od maja ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlad 2 Posted December 10, 2012 Juče teže zaverglao(nije paljen od srede) al upalih. Pustio sam ga da radi jedno 20 minuta, dok sam čistio sneg sa njega i oko. Akumulator znatno oslabi čim se spusti temperatura, iako mu je ovo druga zima. Energizer, nisam preterano zadovoljan. Na autu sve ispravno, nigde ne vuče struju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 10, 2012 ugasi radio kad napustis vozilo..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalutao 3 Posted December 10, 2012 Nov exide akumulator i prije neki dan remontovan anlaser. 1.3 punto pali kao da je +20 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pelemasca 0 Posted December 10, 2012 auto nisam vozio od petka....juce sam ga upalio da radi malo dok sam ocistio sneg oko njega...iznenadio me je lepo odradio..inace je varta sada ce 3. zima..zimi slabije vozim tako da ga palim skoro svaki dan da se ne isprazni Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted December 10, 2012 Meni sa novim Vartinim aku-om pali sa maaaalo otezanim verglanjem (danas), ali sastavi posle sekund, dva... I naravno, ne vozim ga ovih dana posto je zaglavljen iza 1 metra snega na parkingu, ali ga upalim svaki dan, cisto da se ne opusta Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlad 2 Posted December 10, 2012 ugasi radio kad napustis vozilo...Šališ se jel? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 10, 2012 Sto bi rekli stari soferi " na cvrgu" Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 10, 2012 Kod mog punta rasulo sa prvim snegom ... danas smo utvrdili da je problem sa anlaserom ... spominje mi majstor neki bendix i cetkice sto izadje oko 2500 - 3000 dinara + 1000 dinara za ruke, ne znam sta da radim da li da ga popravljam sad ili da cekam prolece, ili da kupim polovan ili mozda nov ako ima negde. resio sam do leta da ga prodam i da ne mislim vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted December 10, 2012 Neću da mešam ! Ovo je kutak za naftarice ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites