Jump to content
FAS Goran
Transporter131

Kako vam pale mašine?

Recommended Posts

evo teme..

posto je ovo prvi sneg i prvi minus za mene i dizelasa u kombinaciji, za sad sam zadovoljan.. :)

nego da vas pitam..danas kad sam ga palio, kad je zaverglao izbacio je abs failure, asr failure, kao ono kad je slab akumulator, a akumulator je nov. lampice se nisu upalile i kad je startovao motor izbacio je odmah uobicajemo check ok. Jel to izbacio zbog otezanog verglanja usled hladnoce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^

Mozda se istripovao , zapazi to sledeci put kada ga budes palio po ovakvom vremenu.

Takodje danas prvi minus sa dizelom , upalio iz prve bez problema sve ostalo ok , nije vozen od srede , generalno sam zadovoljan . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta se javljate vi sa JTD i MJ. Pa ti motori da ih zalijete sa tečnim azotom ima iz prve da sastave. Samo gorivo i naravno akumulator može da zezne celu priču. :harhar:

Ceo dan i celu noć pali na pola ključića.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz drugari, evo dugo me nije bilo, obaveze...naime u medjuvremenu moja Lybrica je blizu 200.000 KM i zamene ulja, sve ok.

Recite mi kako vam pale vase limuzine ujutro, elem moja je 2.4 jtd, akumulator je vartin i vec je 2 godine a neko jutro me je izdao pa sam upalio na kablove, znam da je do njega sigurno, bilo je goriva a i grejaci su ok...

Ima li neko konstruktivan predlog kako da zastitim akumulator u svojoj lybri, pokusao sam nesto da improvizujem s stiroplom ali s obzirom da je u svom lezistu nisam uspeo nista da napravim...od kako sam upalio na kablove pali bez problema, iako kod ne krenulo opasno po minusu pa ne bih da me izda ponovo, ?

Hvala na odgovorima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc ocistio auto od snega, probam da ga upalim, ali kao da kaslje, ne moze da sastavi, kao da vrti u prazno ... akumulator je ok, jer se ne restartuje sat na tabli, ali ne znam sta moze da bude problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami jutros na mišiće upalio. Izgleda da mu se smiješi novi akumulator.

Sent from my Veš Mašina using Tapatalk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako. Da zaverglam, samo se pogasilo svetlo na instrument tabli. Danas busom na posao a posle podne u potragu za novim akumulatorom :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni pali dobro... ali imam drugu nedoumicu, da li da stavim one pantalonice - kartonče ispred hladnjaka? Nikako temperatura motora da pređe jednu crticu. A normalna temperatura je kada su upaljene 3! U prevodu znači da stalno vozim pothlađen motor. Kakva su vaša iskustva? Da li je neko montirao to. Pre je to bila skoro moda, sada se retko vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bolje zameni termostat....

meni prekjuce nije `teo da upali pa sam morao da mu dam transfuziju sa komsijskog auta posle je palio ok cak i juce posle prespavane noci na minusu...

za danas ne zanam sta ce da bude jos nisam probao... mada je akumulator pred smrt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upali iz prve na -17C, koliko je jutros u 07h pokazao (doduse firmin Megan pegla, ne moj Bravo - on "spava" u garazi!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni pali dobro... ali imam drugu nedoumicu, da li da stavim one pantalonice - kartonče ispred hladnjaka? Nikako temperatura motora da pređe jednu crticu. A normalna temperatura je kada su upaljene 3! U prevodu znači da stalno vozim pothlađen motor. Kakva su vaša iskustva? Da li je neko montirao to. Pre je to bila skoro moda, sada se retko vidi.

Ili original (preko 6000) ili sa Renoa 5 (gurni ga u crevo- 600 din) i ne skidaj pogled sa sklale. Otrak tako taxira sa Mareom bez ikakvih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče teže zaverglao(nije paljen od srede) al upalih. Pustio sam ga da radi jedno 20 minuta, dok sam čistio sneg sa njega i oko. Akumulator znatno oslabi čim se spusti temperatura, iako mu je ovo druga zima. Energizer, nisam preterano zadovoljan. Na autu sve ispravno, nigde ne vuče struju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto nisam vozio od petka....juce sam ga upalio da radi malo dok sam ocistio sneg oko njega...iznenadio me je lepo odradio..inace je varta sada ce 3. zima..zimi slabije vozim tako da ga palim skoro svaki dan da se ne isprazni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni sa novim Vartinim aku-om pali sa maaaalo otezanim verglanjem (danas), ali sastavi posle sekund, dva... I naravno, ne vozim ga ovih dana posto je zaglavljen iza 1 metra snega na parkingu, ali ga upalim svaki dan, cisto da se ne opusta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ugasi radio kad napustis vozilo...

Šališ se jel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mog punta rasulo sa prvim snegom ... danas smo utvrdili da je problem sa anlaserom ... spominje mi majstor neki bendix i cetkice sto izadje oko 2500 - 3000 dinara + 1000 dinara za ruke, ne znam sta da radim da li da ga popravljam sad ili da cekam prolece, ili da kupim polovan ili mozda nov ako ima negde. resio sam do leta da ga prodam i da ne mislim vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...