Axic 19969 Posted January 5, 2015 Slikaj akumulator, napisi koliko je Ampera i koliko ima udarne snage i postavi oglas u temi predvidjenoj za to http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/27-delovi/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted January 9, 2015 Nikako da stignem slikacu pa stavljam na oglas moj bivsi akumulatorcic ☺☺ Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 9, 2016 Imam problem sa paljenjem Stila. Gotovo uvek mu treba malo duze, tipa da drzim jedno 2-3 sekunde, a ponekad treba bas bas dugo, cak i ne upali iz prve. Kad kazem ne upali iz prve znaci da drzim kljuc zavrnut, on vergla vergla vergla i onda vec odustanem. To se, ako sam dobro primetio, desava kad je vruc. Mada nije uvek, sta vise, retko je. Ponekad pali bas onako instant. Nema nekih pravila oko duzine paljenja u zavisnosti od toga da li je vruc ili hladan... Od potencijalnih uzroka ovog problema, uklonio bih svecice, jer su stavljene nove pri velikom servisu. Sledece sam mislio da je mozda prosto slab akumulator, medjutim nedavno sam ga merio kod majstora i kaze da je na 86% i da je dobar, tako da nije ni to. Sto se dizni tice, nikad, al naglasavam nikad, nema stucanja u radu, zapinjanja, gasenja, bilo sta slicno uvek prima gas, cak i u onih prvih 5-10 sekundi nakon hladnog starta kad onako grubo radi, tako da mislim da ni to nije. Ovo mi takodje deluje kao dovoljan razlog za iskljucivanje bobina iz potencijalnih uzrocnika. E sad citam da nekima nece da upali kad je vruc, zbog senzora radilice, ali se u tim slucajevima i gasi kad je vruc, sto kod mene nije slucaj. Sistemom eliminacije dolazim do zakljucka da jedino ostaje bendix/alnaser? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted September 9, 2016 Pa ako vergla/okrece zamajac , sigurno nije Bendix. Mozda da proveris pritisak pumpe za gorivo , kao i dotok istog na dizne. Moguce da neki rele zeza kao i inercioni prekidac u desnom A stubu. Na kraju, zubcenje razvoda treba pregledati nakon svih ovih prethodnih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 9, 2016 (edited) Hm, zupcenje razvoda je radjeno pri velikom servisu? A da duze pali sam primecivao i pre velikog servisa...tako da mislim da to nije... Ali ovo sto si napisao za pritisak pumpe za gorivo mi deluje skroz moguce. A za inercioni prekidac u desnom A stubu nisam ni cuo ... Edit: zaboravio sam da napomenem da se pumpa normalno cuje i uvek sacekam da zavrsi svoje i da se na ekranu ispise check ok ... Hvala za odgovor Edited September 9, 2016 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites