Jump to content
FAS Euroauto Goran

zalutao

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About zalutao

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Acaa Na kraju nisam uspio da rijesim komunikaciju u drugom smjeru. Meni sasvim uredno radi sve kao i kod tebe (ocitava temperaturu sa can linije, predjene kilometre itd...) Ali sasvim normalno radi i zvuk. Ono sta ne radi au bilo kakve promjene inicirane sa same navigacije kao sto su reseti trip countera i slicno. Nekako sam na to navikao pa se kasnije nisam ni zezao vise sa tim. Ako si iz Beograda mozemo se dogovoriti da probas da ukljucis tu navigaciju kod mene, da cisto eliminises neki drugi problem sa njom. Rad sam da pomognem, ako vidis da ima nekog smisla da probas i to.
  2. Zdravo, Imam jednu zanimljivu situaciju. Iskocila je neka povoljna prilika da uzmem zeni neki stariji auto u BiH (imam dvojno drzavljanstvo Srbija - BiH). Naime, euro 5 je motor koji se u BiH ne moze uvesti/cariniti a ovde, kako sam shvatio moze. Automobil je na CH tablicama i isteklo je osiguranje a nalazi se u BiH trenutno. Nikad do sada nisam se bavio procedurom uvoza/carinjenja automobila. E sad, zanima me (ako neko od forumasa ima iskustva) sta bi sve trebalo uraditi da se to uveze u Srbiji. Ono sta sam do sada shvatio i sam: - Platiti slep - Carina 12.5% - PDV 20% na osnovicu sa uracunatom carinom. Pretpostavljam da ima nekih fiksnih troskova jos koje nisam pobrojao. Ali, generalno, ako neko ima iskustva kakva bi procedura bila. Sta je neophodno uraditi da samoj granici, da li mozda one spediterske agencije na granicnim prelazima mogu zavrsiti sta je potrebno oko uvoza i carinjenja? U pitanju je A170 1.7 dizel 2005. godiste sa nesto malo kilometara, auto je sa poznatim porijeklom, od poznanika. Pozdrav i hvala unaprijed!
  3. Vjerovatno elektronika pravi neki VF sum u instalaciji. Prije par godina na puntu (mislim da ima tema negde ovde), imao sam cudno ponasanje brzinomjera. Kad stisnem kocnicu ili upalim bilo koji potrosac kazaljka "ubrza". Otkopcavali smo one senzore brzine cak sam jedan i mjenjao. Na kraju se ispostavi da je balast od xenona i to utvrdimo sasvim slucajno da sve radi kako treba kada ugasim svjetla.
  4. Do sad najbolja iskustva sto se tice servisa za klimu imam sa majstorom Dusanom. Altina, Dijega Rivere 1, +381 63 545-182 Kod njega sam vozio i deltu i prethodne automobile. Kad nesto uradi, sa tim vise nije bilo problema. Svaka preporuka.
  5. Pozdrav @Milanche Trebao bi mi centralni nosac motora za Lanciu deltu 1.6mjtd, 105bhp, 2011. godiste. Da li imate na stanju i koja bi bila cijena? Hvala unaprijed!
  6. Da, na 1.8.x moze bez nekih problema da se ubaci nova mapa iz 2017. Meni je vec ta verzija bila dostupna na uredjaju pa nisam morao update da radim. Ranije se mogao naci neki iso za disk sa updateom softwera ne mape na newdeltaclub.it ali koliko vidim taj forum je prestao sa radom.
  7. Koliko vidim ovo je najaktivnija tema za microlink (osim one u sekciji oglasa). Da li je neko mozda u prilici da uslika oba konektora na onom starom microlinku ali da se vidi raspored zica u konektorima? Ostecen mi je kabl, a telefon firme koja prodaje microlink uredjaje nije dostupan neko vrijeme vec. To je ovakav kabl (imam neku sliku od ranije ali ne mogu da razaznam raspored zica u rj45 konektoru).
  8. Negde oko 9.3. sam ga zvao prvi put, nisam dobio notifikaciju da je ponovo dostupan
  9. @neshaoct Mozda jedino ako imas neki drugi broj, onaj iz prvog posta i sa sajta je nedostupan vec neko vrijeme. Ja sam pokusao doci do kablica za onu prvu verziju mikrolinka.
  10. Ako mogu samo da zamolim nekoga da mi uslika i posalje slike oba konektora kabla za onaj mircolink 1 gdje se vidi raspored zica (sa jedne strane mini iso sa druge Rj45 kao na mreznom kablu). Brat je uspio da pokida konektor pa da iskrimpuje novi.
  11. Cao, Ubacio sam mareli Instant Nav uredjaj umesto onog Bosch obicnog MP3 uredjaja. E sad, nakon nesto malo maltretiranja oko koda i onog fakra konektora uredjaj uredno radi, koliko vidim bar sto se tice onoga sto se broadcastuje po CAN magistrali cita uredno. Mogu na njemu da vidim one trip parametre, instantnu potrosnju prosjeke za A i B trip itd. Na onom displeju na bordu vidi se pesma ili id radio stanice. Ono sta je problem, je bilo koji vid promjene. Kad se uredjaj upali nudi promjenu jezika na engleski ali ak potvrdi - vrati mi gresku: Negdje sam citao da bi moglo biti do aktiviranja instant nav node-a na can magistrali, ali koliko videh u MES-u to je aktivirano. E sad jos jedino sta upada u oci je da pokusaj proxi aligmenta ne prolazi bar kroz MES: Ima li neko ideju sta raditi/pokusati jos? Nesto sam prevodeci kroz chrome jurio po nekim italijanskim lancia/alfa forumima citao da postoji mogucnost da ipak mora da se uradi sa multiplexed MES-om ili examinerom/leonardom. Nego, da ne pametujem dalje ima li neko ideju sta bi jos moglo da se pokusa? Hvala unaprijed!
  12. Postovanje Gorane, Trebalo bi na delti 1.6 mjtd 105 konja da ugasim softwerski EGR. Kod vas sam to radio prije za punta i stila, pa se nadam da to moze da se uradi i za ovaj motor, zeza me vec neko vrijeme i izbacuje gresku na bordu. Pokusano je ciscenje ali bez mnogo uspjeha? Znate li mozda koliko bi to kostalo i da li je to potrebno i blindirati ili se samo izbacuje iz softwera? Hvala unaprijed! @Goran Zemun
  13. I na kraju sasvim slucajno se ispostavilo da je problem pravio neispravan balast za xenone...
  14. Pregledani svi konektori senzora za brzinu, mislili smo da je mozda vlaga negdje dospjela, uradjen proxy alignment jer je dijagnostika prijavila neku gresku. Ali isto je i dalje, definitivno se problem pojaca kada je napolju vlazno, ako nema kise 2-3 dana onda se mnogo manje desava.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...