Gusar 4 Posted December 10, 2012 AAAAAAAAAAAAAA ! zaledio mi auto ja da slucajno pogledam kad ima sta da vidim expanzioni sud pun leda a sipo sam celu litru sto procentnogsreca pa to malo sto sam sipao sprecilo je vodu da se skroz zaledi nego bilo onako kasasto i evo sad sam ispustio komplet vodu i nasuo lepu mesavinu od 2 l 100% i malo manje od 2 l vode nadam se d ace to da bude dovoljno za ove mrzle dane... inace auto posle odledjivanja upalio normalno skroz nigde ne curi nije ulje pobelelo...Sve je u redu!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 10, 2012 (edited) Zameni četkice po mogućstvu što pre, dušu će da ti izvadi preko zime, imao sam ja baš taj problem na starom autu, muku sam video kad god sam trebao da krenem negde...ja sam akumulator kupio prošle zime nov Magneti Marelli, pali kao mina iz prve, radi mirno na leru dok sam čistio auto, prebacio sam na plin bez problema Edited December 10, 2012 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted December 10, 2012 Neću da mešam ! Ovo je kutak za naftarice ! zulutapkaJutros u 6:40 -15 stepeni. Dam kontakt sacekam 1 sekundu duze nego kada je +40, dakle ukupno 3 sekunde i upalim auto. Dakle za nas naftase postupak palenja na ovom mrazu traje oko 1 sekundu duze nego leti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 10, 2012 Menjacu i cetkice i bendix, samo sto ce to da mi pojede pare za gume akumulator mi je ok, jer da je problem sa njim restartovao bi sat na tabli, treba da uzmem ovih dana neke pare pa da zamenim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted December 10, 2012 Pa i pametnije je da ga remontujes za 25-30 EUR, nego da uzmes polovni u upitnom stanju (posto si gore izneo dilemu)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 10, 2012 AAAAAAAAAAAAAA ! zaledio mi auto ja da slucajno pogledam kad ima sta da vidim expanzioni sud pun leda a sipo sam celu litru sto procentnogsreca pa to malo sto sam sipao sprecilo je vodu da se skroz zaledi nego bilo onako kasasto i evo sad sam ispustio komplet vodu i nasuo lepu mesavinu od 2 l 100% i malo manje od 2 l vode nadam se d ace to da bude dovoljno za ove mrzle dane... inace auto posle odledjivanja upalio normalno skroz nigde ne curi nije ulje pobelelo...Sve je u redu!!! Jbg Gusare sad si me razočarao, ja te smatrao za uzorom foruma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 11, 2012 Pa i pametnije je da ga remontujes za 25-30 EUR, nego da uzmes polovni u upitnom stanju (posto si gore izneo dilemu)...pa to mu ne gine, samo treba da rascistim jos jedno 100 metara snega niz ulicu i da oteram auto komsiji u garazu da skinemo i da vidimo po uzorku sta fali i da se oprostim od zimskih guma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted December 11, 2012 Jutros se konacno posle 2 dana nakanio da otkopam Stila. Pali naravno bez ikakvih problema, nista drugo nisam ni ocekivao, jutros je bilo samo -7 C (u poredjenju sa onom proslogodisnjom serijom dana i nedelja od -20 i kusur). Exide Excell+ gura vec 5. zimu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted December 11, 2012 Meni pali iz prve a imam neki Tesla akumulator star godinu i po sto sam dobio uz auto...da ne verujes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 11, 2012 Meni pali isto i leti i zimi 1.3mjtd!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted December 11, 2012 (edited) Bez problema, pali na pola metra. Salu na stranu, ovo mi je prva zima sa Puntom i za sad super pali.. Ne svidja mi se zvuk anlasera, potseca na Cajavec od Juga. Rado bih mu stavio anlaser od Grande Punta. Edited December 11, 2012 by majstormica Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted December 12, 2012 E, tako je ove zime ničim izazvan moj original fiatov, fabrički, 7 godina star Exide prdnó u čabar. Ničim izazvan sem godinom proizvodnje i nasuvim ćelijama. U nedelju da kresnem, mrk, resetovao se sat i sve do đavola. Napunio ga, i on i dalje radi, ali nije se zafrkavati sa zimom i minusom, nova Varta Blue 74/680 je pala, i sada je sve ok. Na po ključa što kažu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 11 Posted December 12, 2012 Danas palio, malo je teze bio prvi zaverglaj kako neki kazu trom ali upali, poslednji put vozen u ponedeljak a mozda i u nedelju tada sam skinuo - klemu, pokrio ga plavom musemom, danas ga provozao nakon paljenja 4km uglavnom u prvoj izmedju 1,5 i 2k obrtaja bez ukljucivanja potrosaca, posle sat vremena opet sam ga provozao jos 2km sa ukljucenim grejanjem opet upalio bez problema zacas dostigao radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted December 12, 2012 I mene malo muci prvi jutarnji zaverglaj, ali samo malo sporije zavergla. I upali, naravno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 12, 2012 Burazerova Panda pali na petinu ključa (i uvek me iseče), pola je previše. Što je hladnije to čudo bolje pali. Alnaser ima da traje vekovima.Ovaj moj (naravno nisam ni stiskao kvačilo) sastavi na pola ključa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 12, 2012 molio bih strucno objasnjenje tj prevod u vremenske jedinice termina "kljuc".Pola kljuca=pola sekunde?pola zaverglaja? Dva 'uau uau'?ja moram da gurnem ceo kljuc u bravu i celog da okrenem da bih upalio :D nece na pola!Poslato sa marsa koristeci teleport! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 12, 2012 Panda na samo na U bez au, zato i kažem da alnaser ima da traje jedan vek. Stilo na Uau i kod mene mora ceo ključ u bravu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 12, 2012 Mali savet za "dizelase" : Prilikom jutarnjeg ili prvog dnevnog startovanja slobodno ostavite ukljucen kontakt i nakon gasenja lampice grejaca jer grejaci i tada rade. Dovoljno je 5-6 sekundi nakon gasenja indikatora grejaca i dosta lakse ce upaliti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 12, 2012 Tako i kod mene, samo mi jedno nije jasno... Kada je hladno, minus, meni bolje upali nego kada je toplije, kada je toplo bude to au au pa tek onda upali, a sad samo vrm.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted December 12, 2012 To je verovatno zbog automatskog sauga,tako i meni pali kao i tebi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 12, 2012 Sta je bre ovo, svi nesto "au", "auuuu", "au au au", "vrm" , "brm brm brm", kao da smo pecinski ljudi :laughing: Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted December 12, 2012 Već drugu zimu punto pali ko mahnit (od prve) Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted December 12, 2012 ja jutros upalio bez muke, i problema, nisam ga palio 3 dana, jutros sve OK, ne znam koji je aku unutra, nisam gledao, tj da li je fabrika, ali bi trebalo da prodje ova zima bez zamene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 11 Posted December 13, 2012 Primetio sam kad upalim auto da drzi broj obrtaja na 1100 zvuk motora je malo drugaciji polikuje zvuku dizelasa i posle nekoliko minuta rada broj obrtaja padne na 800. Ovo se desava samo kada je hladno napolju. Jel to posledica rada automatskog sauha ili neceg drugog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 13, 2012 Sasvim normalno za hladno vreme i na benzinzskim i dizel motorimaPoslato sa marsa koristeci teleport! Quote Share this post Link to post Share on other sites