Jump to content
FAS Goran
Transporter131

Kako vam pale mašine?

Recommended Posts

Ovaj moj po paljenju drži oko 14,141 V i max ide do 14,355 V (sa svetlima).

Dok sa klimom i svetlima se kreće od 14,096 V do 14,200 V.

Sve ovo ler i u toku vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam provalio nesto...ako ostavim da mi se svetla automatski pale kad upalim auto tad me muci paljenje ujutru jel verovatno to vuce struju a evo probao jutros a sinoc na prekidac ugasio svetla i krese ko mina...inace ovo za merenje jel moze onsj obican unimer da se koristi kao za maticne ploce sto se radi s njim ili neki specijalni ? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene kad je ispod 5 stepeni na prvo jutarnje paljenje nece nikad iz prve da upali. Vergla 3-4 sekunde, vratim kljuc ponovo zaverglam i posle 2 sekunde upali i tako vec drugu godinu zaredom. Tako je palio i sa starim a od prosle godine i sa novim akumulatorom isto tako pali.  Akumulator po paljenju pokazuje 13.95, alternator proveren, cetkice ima jos pola, regler u redu, sve OK. Mozda sam Stevo Zigon ali verovatno da ne treba da brinem sto pali tek iz drugog puta kad je hladnije. :)

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuu ljudi jutros ni da bekne auto mrtav skroz bre...ne znam sta je svetla ugasena jedino alarm radi auto bio u zavetrini bukvalno parkiran na metar od ulaza u zgradu ...ne znam ne mogu da verujem da je akumulator tolko los ili je nesto do auta alnasera ili sta vec x.c.c.x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ti alarm vuce struju ili kao sto je kod jednog kolege sa foruma bilo da mu Radio/CD pravio problem i praznio akumulator, pa sad mora da skida plocicu. Proveri i ti za svaki slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja plocicu skidam stalno tj bukvalno je i ne koristim nikad a jedino alarm ako pravi biiip...auto je skoro bio na malom servisu i posto mi je majstor prijatelj bukvalno sve je pregledao i kao sve je ok....jaooo bre mrzim akumulatore :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kad dodjem kuci sa posla ima da ga gurnem niz ulicu pa nek upali ako oce ako nece bole me prodacu ga za milion bus plus dopuna hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi nije ispod 14v?

Vidi, na dva auta mi je bilo ispod 14v i pre i posle remonta aternatora, oko 13,8v i elektricari su potvrdili da je to ok. Sto se mene tice punjenje mu je skroz ok, popaljeno mu je sve i stoji u leru

Probao ma fiesti i 190 e isto.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahahja, hvala brate, ovaj Ivan kad pise treba mi gugl translejt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mojih merenja na Delti od juče i danas mereno digitalnim unimerom:

-posle 48sati ne paljenja auta napon na aku je bio 12,48V

-kasnije merenje posle nekih 7~8 sati od poslednjeg paljenja auta 12,62V

-odmah po gašenju auta 12,85V

Alternator na leru puni sa 13,95V odmah po paljenu auta a nakon par minuta rada pada na 13,80V i tu ostaje i na leru i pod gasom sa i bez potrošača.

 

Da napomenem da nemam problema sa paljenjem nego poveden time što se spominje da treba da puni 14+V reko da ispitam. Naravno za nijansu sporije vrti nego na +30 što je i normalno rekao bih.

 

Ne znam sa li i gde ima da se nađe podatak baš za ovaj motor koliko bi trebalo da puni alternator pa da uporedim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolege evo upravo rezultata mog vecerasnjeg problema

Auto mrtav  - voltaza 12.5 nece ni da zavergla

prikacio kleme od komsije - posle 10 sekundi punjenja (moj auto na kontaktu samo) voltaza 14.9v

ja upalio auto ,bez ikakvih potrosaca,dakle ugasena svetla ,zatvorena vrata itd...17.8V ??

odmah po gasenju mog auta voltaza 16.5v

posle 5 minuta upalio auto normalno,na leru 15.6V a kad dajem gas 16.2V

Sticajem okolnosti prolazio pored neki lik ,kaze automehanicar,i kaze covek najverovatnije alternator u problemu.Zvao svog majstora takodje kaze alternator te zajebava.Prolazi komsija baca djubre (citaj pobego od zene na kratko ) kaze mozda je regler .ja kazem bre ljudi meni se isto ovo desavalo par dana prosle godine i posle toga auto mi pali na pola kljuca celu godinu.Sta da radim? Da reklamiram akumulator ,imam fiskalni iz AP sporta ili da idem da se majem sa alternatorom nisam pametan,pomoooc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili ti nije dobar unimer ili nešto debelo nije u redu sa reglerom!

Na 12,5 mora da zavergla da hebe......

Biće da je sledeća matematika - laže te unimer i to  17,8V ti je na alternatoru manje realnih 13,8 = 4V greška

Znači na startu pre paljenja je verovatno bilo 12,5 - 4 greške = 8,5 zato neće ni da čuje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebe me WiFi u gradu + glupi tač.

Hteo reći , merio na Fiesti 1.4 TDCi 14,3 V i na Mečki 190 E 1.8 14,2 V naponi punjenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternator puni u opsegu od 13.8 do 14,4 V, sve ispod toga ili preko toga nije dobro, tj. neispravan je neki deo alternatora. Ne sme ispod 13.8 sa upaljenim potrosacima

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi ,evo jutros auto upalio ko mina na pola kljuca...odvezao dete u vrtic nekih 2 km i vratio se nazad...pregledao sam ceo auto i nema nijedne sijalice koja bi mogla da ispije struju ,ugasio sam onu iznad glave,odvrnuo onu u gepeku ,alarm ima svoju bateriju tako da ne verujem da on vuce ista....veceras oko 20h radim test ponovo cu da premerim sa drugim unimerom pa cu da postujem rezultate,.Hvala.

 

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolege evo upravo rezultata mog vecerasnjeg problema

Auto mrtav - voltaza 12.5 nece ni da zavergla

prikacio kleme od komsije - posle 10 sekundi punjenja (moj auto na kontaktu samo) voltaza 14.9v

ja upalio auto ,bez ikakvih potrosaca,dakle ugasena svetla ,zatvorena vrata itd...17.8V ??

odmah po gasenju mog auta voltaza 16.5v

posle 5 minuta upalio auto normalno,na leru 15.6V a kad dajem gas 16.2V

Sticajem okolnosti prolazio pored neki lik ,kaze automehanicar,i kaze covek najverovatnije alternator u problemu.Zvao svog majstora takodje kaze alternator te zajebava.Prolazi komsija baca djubre (citaj pobego od zene na kratko ) kaze mozda je regler .ja kazem bre ljudi meni se isto ovo desavalo par dana prosle godine i posle toga auto mi pali na pola kljuca celu godinu.Sta da radim? Da reklamiram akumulator ,imam fiskalni iz AP sporta ili da idem da se majem sa alternatorom nisam pametan,pomoooc :)

Ako pokazuje toliku voltazu ili ti je unimer los ili alterntar prepunjava, pa ti zbog toga i ne pali lampicu da je aku prazan, a kais alterntatora kakav je? Ne valja ako prepujava ni malo, mozda svasta da se desi. Odi do nekog krstenog elektricara da on premeri ili uzmi drugi unimer i proveri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam što se o istoj stvari piše u dve teme ali kad sam već počeo ovde da i nastavim. Neko od admina bi mogao sve ovo lepo da spoji u istu temu.

Kako sam se zainatio da proverim pomenuto punjenje na autu jer mi to od 13,8V nije baš ulivalo poverenje uzmem danas da proverim na Lybri kad tamo 13,85V sa svim potrošačima upaljenim bez ičega 13,95V.

Zatim iapitam na šurakovom A4 sa potrošačima 13,82V bez oko 14V!

Na posletku odem do auto električara da proverim na Delti i sa svim upaljenim (farovi, maglenke, brisači, ventilator) 13,97V tako da onaj moj unimer izgleda malo laže! Sa pogašenim nismo ni probali pošto sam ga zaustavio na vratima a kiša pada (zatvorio čovek garažu i krenuo kući)

Znači sve ok i odjavljujem se sa ove teme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...