MS PK 7732 Posted November 30, 2014 13,8-14,2 v mora da se krece raspon. Ispod i iznad ne valja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 30, 2014 Ovaj moj po paljenju drži oko 14,141 V i max ide do 14,355 V (sa svetlima).Dok sa klimom i svetlima se kreće od 14,096 V do 14,200 V.Sve ovo ler i u toku vožnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke94 0 Posted December 3, 2014 (edited) http://tinypic.com/r/16k4745/8 Ljudi to je problem o kojem sam pisao,mozda je problem mozda nije dajte savet,inace paljen na 0 stepeni posle 10 sati stajanja Edited December 3, 2014 by virke94 Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted December 3, 2014 Ja sam provalio nesto...ako ostavim da mi se svetla automatski pale kad upalim auto tad me muci paljenje ujutru jel verovatno to vuce struju a evo probao jutros a sinoc na prekidac ugasio svetla i krese ko mina...inace ovo za merenje jel moze onsj obican unimer da se koristi kao za maticne ploce sto se radi s njim ili neki specijalni ? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted December 3, 2014 (edited) Kod mene kad je ispod 5 stepeni na prvo jutarnje paljenje nece nikad iz prve da upali. Vergla 3-4 sekunde, vratim kljuc ponovo zaverglam i posle 2 sekunde upali i tako vec drugu godinu zaredom. Tako je palio i sa starim a od prosle godine i sa novim akumulatorom isto tako pali. Akumulator po paljenju pokazuje 13.95, alternator proveren, cetkice ima jos pola, regler u redu, sve OK. Mozda sam Stevo Zigon ali verovatno da ne treba da brinem sto pali tek iz drugog puta kad je hladnije. Edited December 3, 2014 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 3, 2014 Moj zavergla 2-3 puta i upali iz prve. Nemam za sada muke s tim, da cuknem u drvo nek nastavi tako samo Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted December 8, 2014 Auuu ljudi jutros ni da bekne auto mrtav skroz bre...ne znam sta je svetla ugasena jedino alarm radi auto bio u zavetrini bukvalno parkiran na metar od ulaza u zgradu ...ne znam ne mogu da verujem da je akumulator tolko los ili je nesto do auta alnasera ili sta vec x.c.c.x Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted December 8, 2014 Mozda ti alarm vuce struju ili kao sto je kod jednog kolege sa foruma bilo da mu Radio/CD pravio problem i praznio akumulator, pa sad mora da skida plocicu. Proveri i ti za svaki slucaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted December 8, 2014 Ja plocicu skidam stalno tj bukvalno je i ne koristim nikad a jedino alarm ako pravi biiip...auto je skoro bio na malom servisu i posto mi je majstor prijatelj bukvalno sve je pregledao i kao sve je ok....jaooo bre mrzim akumulatore :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted December 8, 2014 Ma kad dodjem kuci sa posla ima da ga gurnem niz ulicu pa nek upali ako oce ako nece bole me prodacu ga za milion bus plus dopuna hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 8, 2014 (edited) Tebi nije ispod 14v?Vidi, na dva auta mi je bilo ispod 14v i pre i posle remonta aternatora, oko 13,8v i elektricari su potvrdili da je to ok. Sto se mene tice punjenje mu je skroz ok, popaljeno mu je sve i stoji u leruProbao ma fiesti i 190 e isto. Edited December 8, 2014 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 8, 2014 Probao na Fiesti i na 190-ki i isto je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 8, 2014 Ahahahja, hvala brate, ovaj Ivan kad pise treba mi gugl translejt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 8, 2014 Prolupao od one golotinje što postavlja na forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 8, 2014 Evo i mojih merenja na Delti od juče i danas mereno digitalnim unimerom:-posle 48sati ne paljenja auta napon na aku je bio 12,48V-kasnije merenje posle nekih 7~8 sati od poslednjeg paljenja auta 12,62V-odmah po gašenju auta 12,85VAlternator na leru puni sa 13,95V odmah po paljenu auta a nakon par minuta rada pada na 13,80V i tu ostaje i na leru i pod gasom sa i bez potrošača. Da napomenem da nemam problema sa paljenjem nego poveden time što se spominje da treba da puni 14+V reko da ispitam. Naravno za nijansu sporije vrti nego na +30 što je i normalno rekao bih. Ne znam sa li i gde ima da se nađe podatak baš za ovaj motor koliko bi trebalo da puni alternator pa da uporedim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted December 8, 2014 kolege evo upravo rezultata mog vecerasnjeg problemaAuto mrtav - voltaza 12.5 nece ni da zaverglaprikacio kleme od komsije - posle 10 sekundi punjenja (moj auto na kontaktu samo) voltaza 14.9vja upalio auto ,bez ikakvih potrosaca,dakle ugasena svetla ,zatvorena vrata itd...17.8V ??odmah po gasenju mog auta voltaza 16.5vposle 5 minuta upalio auto normalno,na leru 15.6V a kad dajem gas 16.2VSticajem okolnosti prolazio pored neki lik ,kaze automehanicar,i kaze covek najverovatnije alternator u problemu.Zvao svog majstora takodje kaze alternator te zajebava.Prolazi komsija baca djubre (citaj pobego od zene na kratko ) kaze mozda je regler .ja kazem bre ljudi meni se isto ovo desavalo par dana prosle godine i posle toga auto mi pali na pola kljuca celu godinu.Sta da radim? Da reklamiram akumulator ,imam fiskalni iz AP sporta ili da idem da se majem sa alternatorom nisam pametan,pomoooc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 8, 2014 Ili ti nije dobar unimer ili nešto debelo nije u redu sa reglerom!Na 12,5 mora da zavergla da hebe......Biće da je sledeća matematika - laže te unimer i to 17,8V ti je na alternatoru manje realnih 13,8 = 4V greškaZnači na startu pre paljenja je verovatno bilo 12,5 - 4 greške = 8,5 zato neće ni da čuje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 8, 2014 Jebe me WiFi u gradu + glupi tač.Hteo reći , merio na Fiesti 1.4 TDCi 14,3 V i na Mečki 190 E 1.8 14,2 V naponi punjenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 8, 2014 Alternator puni u opsegu od 13.8 do 14,4 V, sve ispod toga ili preko toga nije dobro, tj. neispravan je neki deo alternatora. Ne sme ispod 13.8 sa upaljenim potrosacima Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted December 9, 2014 ljudi ,evo jutros auto upalio ko mina na pola kljuca...odvezao dete u vrtic nekih 2 km i vratio se nazad...pregledao sam ceo auto i nema nijedne sijalice koja bi mogla da ispije struju ,ugasio sam onu iznad glave,odvrnuo onu u gepeku ,alarm ima svoju bateriju tako da ne verujem da on vuce ista....veceras oko 20h radim test ponovo cu da premerim sa drugim unimerom pa cu da postujem rezultate,.Hvala. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 9, 2014 kolege evo upravo rezultata mog vecerasnjeg problemaAuto mrtav - voltaza 12.5 nece ni da zaverglaprikacio kleme od komsije - posle 10 sekundi punjenja (moj auto na kontaktu samo) voltaza 14.9vja upalio auto ,bez ikakvih potrosaca,dakle ugasena svetla ,zatvorena vrata itd...17.8V ??odmah po gasenju mog auta voltaza 16.5vposle 5 minuta upalio auto normalno,na leru 15.6V a kad dajem gas 16.2VSticajem okolnosti prolazio pored neki lik ,kaze automehanicar,i kaze covek najverovatnije alternator u problemu.Zvao svog majstora takodje kaze alternator te zajebava.Prolazi komsija baca djubre (citaj pobego od zene na kratko ) kaze mozda je regler .ja kazem bre ljudi meni se isto ovo desavalo par dana prosle godine i posle toga auto mi pali na pola kljuca celu godinu.Sta da radim? Da reklamiram akumulator ,imam fiskalni iz AP sporta ili da idem da se majem sa alternatorom nisam pametan,pomoooc Ako pokazuje toliku voltazu ili ti je unimer los ili alterntar prepunjava, pa ti zbog toga i ne pali lampicu da je aku prazan, a kais alterntatora kakav je? Ne valja ako prepujava ni malo, mozda svasta da se desi. Odi do nekog krstenog elektricara da on premeri ili uzmi drugi unimer i proveri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 9, 2014 Ne znam što se o istoj stvari piše u dve teme ali kad sam već počeo ovde da i nastavim. Neko od admina bi mogao sve ovo lepo da spoji u istu temu.Kako sam se zainatio da proverim pomenuto punjenje na autu jer mi to od 13,8V nije baš ulivalo poverenje uzmem danas da proverim na Lybri kad tamo 13,85V sa svim potrošačima upaljenim bez ičega 13,95V.Zatim iapitam na šurakovom A4 sa potrošačima 13,82V bez oko 14V!Na posletku odem do auto električara da proverim na Delti i sa svim upaljenim (farovi, maglenke, brisači, ventilator) 13,97V tako da onaj moj unimer izgleda malo laže! Sa pogašenim nismo ni probali pošto sam ga zaustavio na vratima a kiša pada (zatvorio čovek garažu i krenuo kući)Znači sve ok i odjavljujem se sa ove teme! Quote Share this post Link to post Share on other sites