Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

2008 je preskup i za godiste i za ono sto nudi, a da je pri tome star do 4 godine. Opel je bio u razmatranju tipa Astra K HB ali ne, iskreno ne bih gledao bilo koji segment Vagen grupacije, kao ni Opela. Realno je klasa ispod bilo kog vagena, a kosta u odrzavanju kao pravi svaba. 

3 minutes ago, bane1321 said:

Jeste četvorocilindraš i nisam našao nekih žalbi na njih!

Zanimljivo, toyotu jesam gledao (Yaris Cross i Corollu) u salonu na Adi, lepo su taj Yaris Cross upakovali ali nigde nisam nasao taj 1.2 turbak u ponudi. Toyota svakako jeste u razmatranju ali samo aktuelni model. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 se kratko zadržao, išao je u Auris i CH-R, a potom i u Koroli HB! €kologija !

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde je 500x tu je negde i jeep renegade…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je kod 500x i renegada bio hard stop to sto je prtljaznik bas mali.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
27 minutes ago, neshtry said:

A gde je 500x tu je negde i jeep renegade…

Mmm, ne. Nisam fan. 

 

13 minutes ago, Dzimbo said:

Meni je kod 500x i renegada bio hard stop to sto je prtljaznik bas mali.. 

500x je oko 350L, mislim da je to ok za tu klasu i oblik auta.

 

Realno po mojoj potrebi, auto se u 90% vuce po gradu (od-do posla, oko 12km po smeru) relacija NBG blokovi do Dusanovca u skoro pa spicu 7-8:10-15 i nazad oko 16-16:45.

2x mesecno do centra za vikend, par duzih puteva za godisnji (more, planina), par puta neki produzeni vikend i to je to. Ostalo je lokal. 

S tog apsekta, zaista mi je bilo koji auto veci od C segmenta HB (ok, Toyota nema HB verzije vise) otpada. Realno bi mi B segment zato najvise sluzio a manjak u gepeku bih kompenzovao, makar uzeo krovni kofer ako zatreba. 

 

Ah da, dobar NCAP rejting pod obavezno.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

500x je estetski spolja lepsi od 500L al koliko sam brzinski u salonu video znacajno je manji unutra, narocito zadnja sedista i gepek, naravno svako prema svojim potrebama ali posto su cene slicne ne razumem zasto bi neko izabrao X umesto L osim neko mlad kome je izgled bitniji.

Price tipa pozadi se vozi dete, uglavnom se vozi po gradu ti brzo se pokazu ishitrene kad prvi put krenes na put ili jos i da povezes nekog, kao i neke nesvakodnevne situacije tipa prevesti deciji bicikl, trimer za plac da kosis travu i slicno.

Ja bih izmedju X, L i Tipo izabrao Tipo, L sam uzeo samo iz razloga sto sam zeleo visok auto i sto je bio jeftiniji tj 16k eur ganc nov, al najvise zbog visokog ulazenja u auto.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, oktopod said:

500x je estetski spolja lepsi od 500L al koliko sam brzinski u salonu video znacajno je manji unutra, narocito zadnja sedista i gepek, naravno svako prema svojim potrebama ali posto su cene slicne ne razumem zasto bi neko izabrao X umesto L osim neko mlad kome je izgled bitniji.

Price tipa pozadi se vozi dete, uglavnom se vozi po gradu ti brzo se pokazu ishitrene kad prvi put krenes na put ili jos i da povezes nekog, kao i neke nesvakodnevne situacije tipa prevesti deciji bicikl, trimer za plac da kosis travu i slicno.

Ja bih izmedju X, L i Tipo izabrao Tipo, L sam uzeo samo iz razloga sto sam zeleo visok auto i sto je bio jeftiniji tj 16k eur ganc nov, al najvise zbog visokog ulazenja u auto.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 

500x je skuplja platforma ( ista kao i za Renegade ) a to znaci i kvalitetnija i bezbednija. Uostalom kao sto kazes, 500l je svakako odlican auto a i svako kupuje prema svojoj potrebi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ima sigurno, po onom sto sam video i u HB i u Sedan varijanti, ima mesta pozadi da se lepo smestis, pri tome je gepek 440L kod Tipa a kod 500X je tu negde oko 350l. 
1.6 mjet bih iskreno najvise zeleo ali....cenovno su dobrostojeci.
Pusti te zapremine i litraze na papiru. Mercedes ima veci gepek od stila, kada bih tocio vodu, tj.po litrazi a sta god kabastije treba da prevezem ja moram sa stilom. To sto mu se otvara gepek sa staklom daje neogranicene mogucnosti, dok ovaj vise litrazni moze da sluzi samo za kofer za putovanje

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakat, gledaj on line podatke. Ali dok ne pogledas auto... Nista

Ja gledah Kia Venga, odlican gepek, velik, pravilan. Ravan pod kad se obore sedista. Na papiru 440L. Korektno za 4.07m auto.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 onda lepo krovni kofer kupis i ne brines. A za taj stil voznje ja bih isto gledao benzinca nekog.

Ja razmisljam da kupim krovni kofer za 500L jer sad brojimo 4 clana, postaje tesno za duzi put. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUVovi su slatke pare za proizvodjace. Malo klirensa, malo zastitne plastike kao za offroad, i dodatnih 20% na cenu. Lepota.

Vozih se u 500X, krut, tvrd, jes bio los put, sa nekog planinarenja me povezose. Ni prostora nema puno. Plafon blizu.
Razum kaze, 500L... Puna saka brade

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jedina prednost 500X je dizajn i kompaktnost, eventualno kvalitetniji enterijer zavisno od paketa opreme.

Sve ostalo ide u prilog 500L.

Edited by italiano

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dizajn je nebo i zemlja, 500x je lep auto za razliku od L koji i nema dizajn :)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
18 hours ago, ISV_01 said:

kaže ona , Bravo je već mator dosta, lepo ti njega održavaš ali mislim da bi trebali nešto novije da uzmemo

E ako si joj rekao :D .

Imaj u vidu da se sa 500X dimenzijama spustas u klasu ispod (sa C u B klasu, a za vecinu slabije upucenih to je najcesce privid neke "satro" velicine, zbog visine i klirensa).

Secam se kada smo pricali na FLCS druzenjima, da si pominjao da te je Giulietta razocarala ponudom prostora pozadi i u gepeku. A 500X je prvo za broj manja platforma, kraci auto, sa manjim medjuosovinskim, na papiru slicnim gepekom (mada meni uzivo ne deluje tako)... Kao i svaki SUV, vise za pokazivanje, nego sto je funkcionalan u bilo kom smislu.

Koliko te znam, ako vec pikiras Zabare, deluje mi da bi ti vise legao Tipo. I ako se vec palis na malo klirensa i malo laksi ulazak, onda Cross verzija. Veci i komforniji auto, gepek kod HB je medju najvecim u klasi sa 440 l (sedan ima pecinu od 520l). I za te uslove voznje naravno benzinac. Mada, iako nije bilo nekih karakteristicnih zamerki za FireFly, pogotovo sa ovim modernijim downsized motorizacijama nekako najvise poverenja imam u benzinske Japance.

 

S druge strane, 500X je primetno kvalitetnije odradjen auto, pravljen namenski za evropskog kupca, "od nule" projektovan kao pravi SUV (i jedini Fiatov). Generalno, jedan od najbolje odradjenih Fiata ikada. Za razliku od Tipa, koji je razvijen kao jeftini sedan za tursko trziste, na broj manjoj platformi, pa posle prepakovan kao HB/MW za Evropu. Sa svim sto to nosi.

 

Moderne PSA benzince, kao sto je vec receno, zaobilazi u sirokom luku, polovne pogotovo. Od Francuza eventualno neke verzije TCe. Meni su i Korejanci skroz OK izbor u narodnoj klasi (xCeed i sl. od tih povisenih).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

X i L nisu u cenovnoj klasi ni blizu.

Kad smo kupovali nov auto bilo je Renegade, X ili Tipo CROSS.Tipo u toj nekoj skoro najjačoj opremi je prevagnuo, kao što znate. X je ispao iz priče, i ako je baš šmekerski model, zbog dimenzija u kabini i gepeka.

A opet, gde god da smo išli, nije falilo mesta, čak sam i neku selidbu odradio sa njim, nisam verovao koliko može da stane kaad se obore zadnja sedišta. Uz sve to, trocilindraš se pokazao ekstra. 1.6 mjet bi mu bio prava mera, al za po gradu i kratke relacije samo benzinac.

Evo ga jedan hibrid, doselio mi se u komšiluk. Prolazi kroz parking bez da se čuje

 

PS ne bi ja bežao ni od Megana, vrlo lep, udoban auto. default_).gif56691fa70aad8f4a95e2d82b89576031.jpg

 

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, Ivan said:

Giulietta razocarala ponudom prostora pozadi i u gepeku. 

Da, za C segment auta. Iskreno sam ocekivao da ima bar malo vise prostora pozadi. Doduse i kod nekadasnje Nesine 159 SW pozadi nike bilo bog zna koliko izdasnije od Brava a gepek takodje ne bas neko odusevljenje za D segment i to jos karavan. Al zato napred....

Zato sam se i dohvatio tih par modela u B segmentu jerbo...ako je slican prostor pozadi u kracem autu koji je realno bolji za po gradu, na ustrb kapaciteta gepeka, zasto da ne?

 

1 hour ago, Ivan said:

deluje mi da bi ti vise legao Tipo. I ako se vec palis na malo klirensa i malo laksi ulazak, onda Cross verzija

True true. Jos smo zena i ja razmatrali u odlasku na posao jutros sledece: Da, definitivno auto sa visim klirensom samo zbog ulaza, ivicnjaci manje vise.

1 hour ago, Ivan said:

nekako najvise poverenja imam u benzinske Japance

Pored vec navedenih Japija ovde i njihove realne izdrzljivosti i pouzdanosti kroz vreme eksploatacije, moj majstor mi je upravo rekao da retko ko moze da se pohvali dobrim atmosfercima kao Toyota i dizelima kao Fiat :D

Zato Toyota jeste usla u uzi izbor, e sad zbog zelje za povisenim klirensom, nema neki izbor kod Toyote..video sam da postoji Corolla Cross s tim da je cifra nedostizna za mene a Yaris Cross se moze naci s tim da je to opet u rangu 500X, koji realno nudi dosta vise od opreme. S druge strane resell value kod Toyote je znatno bolji kroz vreme.

3 hours ago, MS PK said:

Pusti te zapremine i litraze na papiru

Da, Stilo ima 'kocku' od ulaza u gepek, Bravo je tek ogranicen po pitanju pakovanja kabastih stvari pravilnog oblika zbog suzenja ka krovu i visokog praga gepeka. 

 

1 hour ago, Ivan said:

Moderne PSA benzince, kao sto je vec receno, zaobilazi u sirokom luku, polovne pogotovo

Uzeto zdravo za gotovo. Zato i spomenuh novi C4 i C4x koji jesu primamljivi sa aspekta C segmenta vozila ali citajuci ovde i po drugim forumima, bolje zaobici. Nisam rad odrzavati skoro nov auto sa fabrickom greskom.

 

Videcu posle godisnjeg da obidjem neki Fiatov salooon i zatrazim par ponuda, cisto da vidim realno cenovno stanje za kupovinu novog auta. Mada bih iskreno gledao par godina polovan ali ako je mizerna cenovna razlika, bolje useti nov. Izbor ce sigurno biti suzen na ovih nekoliko modela:

-500x 1.0t (obavezna provera prostora putnika i gepeka...kao sto rekoh, ako zafali mesta za stvari, krovni kofer, kojeg se ne bih libio da uzmem. Glavni razlog - manji auto, zaista lepog izgleda unutra i spolja, podignut...ako ipak ne zadovoljava, ostace pusta zelja)

-500L Cross u nekoj dobroj opremi i motorizaciji (1.6mjet)

-Tipo Cross/Tipo (verovatno 1.0t)

-Yaris Cross/Corolla - ima ih par za oko 16-7K, par godina stare, 1.6 benzinac i sa oko 20-30k na satu, sto je realno nov auto. Luna paket.

Eh sad atmo benzinac u 1300-400kg...srki sigurno po gradu.

 

Ako ima jos neki predlog i misljenje, dajte. 

33 minutes ago, Decak Iz Vode said:

Uklapa li se polovni Kamiq u buĐet? Onaj od 115ks npr.

Nista ne gledam od vagen grupacije. Ne mogu ja to odrzavati. A i ruzan mi je sto unutra sto spolja. Mahom su 'spartanci' sa klot opremom i izgledaju, najblaze receno, strasno. 

49 minutes ago, knezevic76 said:

 

PS ne bi ja bežao ni od Megana,

Sem sto me unutra podseca na Daciju. U ovom cenovnom rangu i par godina star skoro svi imaju onaj GSP validator sa 3 reso dugmeta. Ne mogu, jednostavno kad vidim one komande na volanu ko da vozim sluzbeni Duster...

Od mojih matoraca, matori Koleos je pojam za dizajn unutra za tako ofucanog megana...ok istina, taj Koleos je nekog kostao 30-40k u ono vreme...moj Bravo je lepse ukopljen sa sve aliexpress dodacima.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kum vozi Toyotu corollu limuzinu 2016, benzinski atmosferac sa 132ks, đivi u Cvijićevoj, svaki dan posao, kuća plus ouzovanja HR, SLO, mogu reći da nije baš veliki potrošač, čak naprotiv. Ono što mi se ne sviđa su tvrda sedišta, on seo pre neki dan kod mene u Bravo i kažu da su moja bolja. Dalje, skučena u kabini, mada ne izgleda tako spolja, kao ušuškana itd al brate, laktam se sa vratima

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, ISV_01 said:

Yaris Cross/Corolla - ima ih par za oko 16-7K, par godina stare, 1.6 benzinac i sa oko 20-30k na satu, sto je realno nov auto. Luna paket

1.6 od par godina - teško (možda u nekoj Koroli sedan), od atmo tu je 1.5 ili turbo 1.2 (kao kod mene). U HB formi u obliku Aurisa 2018. najmlađi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Sedan varijanta. Pise 1.6 u motorizaciji, bem ga...ne znam od kada je 1.5 ugradjivan ali znam da nije tako davno...tipa par godina.

 

Znam da sam davno u Aurisu shvatio pojam neudobnosti (2013-14) na zadnjoj klupi do Zadra..hteo sam da menjam kicmu. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam se tacno izrazio, X jeste skuplji od L, hteo sam reci upada coveku u budzet i jedan i drugi cim ih pominje kao izbor.

Meni X jeste lepsi, sa druge strane Tipo jeste kao za Turke malo omatoreo dizajn, dok je L ni tamo ni vamo, dizajn neki i nema mada se zenama dopada iz nekog razloga.

Samo kazem X sam video u salonu, nekako mi to malo, da kupujem mali auto pa kofer mi ima smisla kao i da kupim prikolicu jos gore, ti koferi nisu tako ni veliki, za putovanja "ne smes" preko 120, otpor vazduhu, grebu se o grane drveca (konkretno kod moje zgrade i L grebe)...
Tako da bih ja taj Tipo cross ili L a o X ja licno ne bih no razmisljao, no svako prema sebi treba sesti pogledati sva 3 lepo.

Problem sa zeljenim 1.6 mjet u L je sto ih nesto i nisam vidjao na oglasima, zna da natrci al to su sve kilometraze, dok 1.4 ima i sa manjim km dokazanim knjigom cak i od prvih vlasnika, ja sam se na taj motor navikao, retke su situacije kad bas zakukam za dizelom (tipa skretanje od Nove Varosi za Zlatar sa 4 ljudi u kolima, na momente bih i u prvu vratio).

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, OMP said:

Dizajn je nebo i zemlja, 500x je lep auto za razliku od L koji i nema dizajn :)

Pitanje je samo, da li kupuješ auto zbog sebe ili zbog drugih... 500L vs 500X

 

funkcionalnost vs SUV dizajn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...