Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Tako i za ulje, znak proizvodjaca automobila na ulju te kosta +100% u ceni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

Sva ta ulja koje se vode pod nekim automobiliskim brendom su u stvari ulja nekog od poznatih proizvodjaca ulja jer mazda, bmw, mercedes itd ne prave svoja ulja tj nemaju svoje rafinerije kao i za mnoge delove mehanike sto prave drugi proizvodjaci samo sa logom odredjnog brenda to je normalno ali nije normalno da ti naplate duplu cenu.

Moze im se. Prosto i oni placaju tom proizvodjacu ulja da nalepe njihovu nalepnicu na ambalazu. Jbga, narod ne zna pa kupuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kao sto je Shell ulje u pakovanjima OE BMW ulja. 
Nije shell aktuelan vec par godina, castrol pravi bmw oem ulje ponovo.

Shell je radio samo u periodu od 2018 do 2021.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, ostoja said:

I like this new game. Lamborghini Murcielago has the same indicators as Ford Focus Mk1

abA1LkNL_700w_0.jpg

a7Ppo629_700w_0.jpg

agRlYq9w_700w_0.jpg

 

Da vidis tek razliku u ceni izmedju gornjeg/levog i donjeg/desnog... za isti deo.

 

Tako i meni dosta delova pasuje od Fiat Bravo :D :D :D 

Ista stvar kod FLA grupacije, Alfa 156, 147, Lancia Delta i novi Fiat tipo isti migavci u krilima. :D

Nerelno da isti deo guraju 20 godina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto menjati nesto sto je napravljeno savrseno :D ?

Meni je i logicno za modele malih serija, a koje opet smatraju za neku vrstu ekskluzive.

Tipa svojevremeno rally modela, koji su morali da imaju odredjenu kolicinu drumskih (Stradale) verzija, kako bi mogli da budu homologovani za takmicenja. Ne znam sa cega je bese jos legendarna Lancia Stratos imala ista zadnja svetla, da li neki Fiat 850 ili slican narodni autic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Axic said:

Ista stvar kod FLA grupacije, Alfa 156, 147, Lancia Delta i novi Fiat tipo isti migavci u krilima. :D

Nerelno da isti deo guraju 20 godina. 

 

10 hours ago, Ivan said:

Zasto menjati nesto sto je napravljeno savrseno :D ?

Meni je i logicno za modele malih serija, a koje opet smatraju za neku vrstu ekskluzive.

Tipa svojevremeno rally modela, koji su morali da imaju odredjenu kolicinu drumskih (Stradale) verzija, kako bi mogli da budu homologovani za takmicenja. Ne znam sa cega je bese jos legendarna Lancia Stratos imala ista zadnja svetla, da li neki Fiat 850 ili slican narodni autic.

Logicno jeste, al nije logicno da ti Lambo naplati $200 a Ford $10 za esencijalno identican deo (migavac u krilu). Taj deo isticem, a ne sto se koristi na vise modela...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka je fora i sa kanala Buduci Klasici kada lik kupuje delove za servis Ferarija i morao je da kupi za 1000 eura (ili bese cak 10k eura) jer ne prodaju za manje od te cifre, razumem da ko vozi Ferari ima novce al brate mozda coveku treba samo migavac

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferari je prica za sebe oni su po mnogo cemu posebni i imaju neke svoje principe kao i to da ne moze svako da kupi nov ferari, da neke modele ferarija na papiru posedujes ali ne i fizicki itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde pročitah da je kvaka na Urusu i Fabiji identična.

Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U potrazi sam za naslendnikom Z10, i prilično mi se sviđa mini MPV segment, Opel Meriva B, Citroen C3 Picasso, a od skoro primetih i blizance Kia Venga & Hyundai ix20.

Dovoljno mali, a poprilično prostorni, i sa veoma dobrim gepekom, kao i extra fleksibilnom zadnjom klupom, i ravnim podom kada se obori zadnja klupa. Blizanci imaju oko 440L prtljažnik...odličan za Toro bocu, TNG :whistle:

S obzirom da su blizanci veoma retki na našem tržištu, da bi ih ošacovao, odoh do najbližeg oglašenog...Niš

 

1.6 atmo motor i poprilično bogata oprema. Oglašena cena 6700eur.

Rekoh prodavcu da prodaju auto 13god star za skoro polovinu cene od novog. A on odgovori da su ozbiljni trgovci, i da od ove cene mogu max 300eur da odstupe.

 

Videćemo...

 

Ima li forumaša sa iskustvom sa nekim od gore navedenih MPVova ili još bolje sa "blizancima"..

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23764823/hyundai-ix20-16-ilike-ch?attp=p19_pv0_pc1_pl10_plv0

 

 

6700.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komsija ima Merivu B, simpatican autic. Malo cudna ona vrata pozadi, ali vrlo prakticna. Rece da je radio turbinu kad je kupio pre godinu dana, sem toga kaze da je zadovoljan. Nije bas da smo nesto prisni pa da svaki dan pricamo po dva sata, ali nije se zalio i nije od onih "samo sipas i pun gas, a autu otpadaju delovi po parkingu" "ulepsivaca istine".

 

Kia/Hyundai nisam probao, ali jesam gledao Rio limuzinu i i30/Ceed i tu sam primetio da je bas svakom koji je imao plin nesto radjeno oko motora, da li ventili ili dihtunzi ne znam, pa obrati paznju. Mozda je mene lose poterala sreca tih dana i ovo nije generalni slucaj..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar ima taj 1.6 u Elantri, ide jako dobro. Pitaću ga za održavanje i iskustva!

Vozio Meri u Bi sa 136ks, ali taj konkretan primerak je bio jako loš. Vrata su super i manja je egzotika od blizanaca!

Za cenu, ladno sam trebao da sačekam pola godine sa prodajom Scenica! :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merive benzinci nisu nesto motori, konkretno znam da se nije nesto pokazao 1.4 turbo, kod citroena cuveni vti motori bez obzira na revizija po meni za izbegavanje, za korejanski 1.6 svi imaju samo reci hvale kao i za ostale njihove benzince...ja sam sad uzeo jednu kiu ceed sa tim motorm a jednu sam prodao i kupac mi rece da samo taj motor trazio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, shuxx said:

U potrazi sam za naslendnikom Z10, i prilično mi se sviđa mini MPV segment, Opel Meriva B, Citroen C3 Picasso, a od skoro primetih i blizance Kia Venga & Hyundai ix20.

Dovoljno mali, a poprilično prostorni, i sa veoma dobrim gepekom, kao i extra fleksibilnom zadnjom klupom, i ravnim podom kada se obori zadnja klupa. Blizanci imaju oko 440L prtljažnik...odličan za Toro bocu, TNG :whistle:

S obzirom da su blizanci veoma retki na našem tržištu, da bi ih ošacovao, odoh do najbližeg oglašenog...Niš

 

1.6 atmo motor i poprilično bogata oprema. Oglašena cena 6700eur.

Rekoh prodavcu da prodaju auto 13god star za skoro polovinu cene od novog. A on odgovori da su ozbiljni trgovci, i da od ove cene mogu max 300eur da odstupe.

 

Videćemo...

 

Ima li forumaša sa iskustvom sa nekim od gore navedenih MPVova ili još bolje sa "blizancima"..

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23764823/hyundai-ix20-16-ilike-ch?attp=p19_pv0_pc1_pl10_plv0

 

 

6700.jpg

Ja bih tu "gadjao" C3 AirCross.

Ne mislim da su ostali loši, pa ni ta dva iz Koreje, ali, ako ti za njih bude bio potreban neki deo, ne verujem da ćeš za njih lako naći polovan deo, jer su oni kod nas bili jako "retke biljke" (pa delova na otpadima za njih teško da ima).

Za njih delovi "iz originala" znaju biti jezivo skupi (pa i za te veoma stare modele), a za dosta pozicija nema zamenskih delova.

Znam jer mi dobar drug radi u firmi koja se bavi delovima za korejska vozila. I kad mi povremeno kaže cenu za neki deo iz originala, ja "padnem sa stolice".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas to sam i rekao juce prodavcu. Za Opela ima i karoserijskih delova, dok za koreance nema. I sto kazes, mogu da budu jezivo skupi.

Imao sam škodu i fiata, delova na kiosku ... Koreanci su ovde prilicna ekskluziva.. Retki

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika između Merive i Pikasa je u količini "funky" detalja. Meriva je klasičnija. Pikaso ima veće staklene površine i "luđi" dizajn. Međutim čini mi se da je Opelov enterijer kvalitetnije sklopljen, u Pikasu (uostalom kao i u svim modelima te generacije C3, C4 Kaktus i C3 ErKros) ima pregršt one najgore plastike na vidljivim mestima. Nekoliko Pikasa koje sam pogledao imali su baš duboke ogrebotine i oštećenja na panelima od takve plastike, moguće je da su korišćeni kao "tovarne rage" zbog zaista pravilnog prostora koji se dobija lakom modifikacijom enterijera...

Elem idalje se okrenem za C3 Pikasom gde god ga vidim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, vozio sam Merivu (Surčin, oko nekog placa) čiji je motor bio u tako lošem stanju, nisam primetio škripanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je MPV segmentu privukao C3 Picasso, nisam ni bio svestan njegovog postojanja, ali ga videh, naprasno se zaljubih u Funky boxy dizajn. I rado bih ga posedovao, cak mi ga ovde nude za oko 2000eur 2010g, ali ima posla oko motora.
Meriva B je klasika, dojče dizajn. Koliko vidim cak i 1.4L od 120ks vuce kao obican 1.6 atmosferac. U principu ništa cpec. Mada meni njegovo ubrzanje je... Odlicno...

Kod Merive mi se bas ne svidja tezina od oko 1400 kg Neto.
Skoro saznadoh za koreanske blizance, pa mi se svidese, cenim da su dobro napravljeni, na toj generaciji oko 2010g su koreanci izgradili imidz dosta povoljnih kvalitetnih vozila.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne škripi ništa u Merivi.Pikasu crkavaju ekrani i na c3 i na c4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx
Tast ima Astru J sa turbo benzicem 1.4/120ks. Potrošnja benzina je oko 12l na 100km, a gasa oko 10-12l. Nema fabrički gas već ga je ugrađivao posle kupovine pa je imao problem sa kompjuterom pošto je izbaciovao grešku (nije propoznao da je ugrađen gas pa je imao ček endžin upozorenje). Naknadno je ugradio ili menjao kompjuter i sve radi ok. Koristio je ovaj motor u taksiju dok nije otišao u penziju. Nekih velikih problema nije imao.

Vozio sam nekoliko dana Merivu B kao “rent-a-car” vozilo ali sa 1.6 atmo motorom. Auto je pregledan pošto su staklene površine velike ali se ima nekih mana. Na prednji A stub se treba navići pošo nije mali. Zadnje staklo zna biti zaklonjeno kada imaš putnike i/ili kada su podignuti uzglavci, pa se mora biti pažljiv prilikom kretanja u nazad. “Suicide doors” je zanimljiv detalj i olakšava ulazak/izlazak iz kola. Ima dosta prostora i napred i nazad uz podešavanje pozicije sedišta i zadnje klupe.

Moj ti je predlog da gledaš auto sa što više opreme (naravno uz ono obavezno da se zna kako je auto održavan), jer Meriva B ima svakakvih nivoa opreme, a mnogo je lepše kada je opremljena (npr.: grejanje sedišta, grejanje volana, displej u boji, LED dnevna svetla…).

Imamo forumaša sa Merivom B ali nije turbak. Svakako možeš pročitati temu radi ostalih utisaka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za naseg sa foruma znam.
Ta potrosnja je u gradu, i to Beogradu...
To navedeno od opreme mi bas nista ne znaci.
Pouzdanost mi puno znaci.
To oko TNGa, cenim da ce dobar majstor resiti u startu.
Svakako Hvala za iskustvo

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...