Jump to content
FAS Euroauto Goran
LDEX

Iskustva sa amortizerima

Recommended Posts

Ja kada sam menjao, uzeo sam KYB Excel G i iskreno su tvrdi u odnosu na fabricke amortizere kod golfa VI. Posle sam citao da su oni osnovni meksi od ovih...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav svima. Punto evo 1.4 8v 2010. God benzin gas, kupljen pre desetak dana. Sređen skroz(veliki i mali servis) i zamenjeni zadnji amortizeri. Stavljeni KYB, ali ljudi to je tvrdo katastrofa. Opruge su standardne. Može li pomoć šta da uradim da vožnja bude malo mekša? 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@acajure

Nepotrebno otvorena tema (u pogresnom podforumu) spojena je sa postojecom o amortizerima.

Prelistaj malo topic, videces da je vec masa ljudi imala identicno iskustvo sa KYB.

Pretpostavljam da je u pitanju Excel-G model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja imam losa iskustva sa kayaba flex ,auto vislji bio za 2cm vise nego sto treba ,ili je to sve fals roba iz nemacke i madjarske 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Falcon

Kacili smo vec par puta, da citiram sam sebe od pre neki dan :) , samo na drugoj temi:  

On 3/19/2021 at 2:31 PM, Ivan said:

Vidi ovo, dobar deo odgovora na tvoju nedoumicu ;)

Stilo je u pitanju, OEM amortizer vs KYB - nosac opruge na amortizeru primetno visi na aftermarket nego na fabrickom:

 

da53a26be695414b15182d01bac4478d.thumb.jpg.75129b7df05f66c53c4770edaecd2b52.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav svima. Punto evo 1.4 8v 2010. God benzin gas, kupljen pre desetak dana. Sređen skroz(veliki i mali servis) i zamenjeni zadnji amortizeri. Stavljeni KYB, ali ljudi to je tvrdo katastrofa. Opruge su standardne. Može li pomoć šta da uradim da vožnja bude malo mekša? 
 
Kao skejtbord...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/11/2020 at 10:50 AM, horvat said:

 

Voleo bih da cujem iskustva i misljenja iskusnijih clanova: da li se obicnim aftermarket amortizerima (B4, Sachs, KYB, kojim god) skracuje zivotni vek, ako su na Eibach Pro-Kit oprugama ? 

 

Eibach pise da je to provereno i testirano da radi sa stock amortima, neki ljudi ipak tvrde da skracuje vek, a neki tvrde da ne. Naravno, to moze da zavisi i od auta do auta, ali voleo bih da cujem neka iskustva, konkretno ako je neko imao takav setup?

 

 

Jes da je proslo par meseci od posta, ali mogu da se pohvalim da sam pazario nove eibach opruge, doduse sportline koji spusta malo vise, a ne pro kit.. Montaza ide za koji dan, na stock fabricke amorte. Javljam utiske a razmisljam se i temu otvoriti... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Interesuje me razlika izmedju Roadmatic Monro amortizera i "obicnih" Monro amortizera?

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...