Jump to content
FAS Euroauto Goran
Sign in to follow this  
fiatBL

Stilo 1.9 - oil pressure failure / low oil pressure

Recommended Posts

U maju sam kupio Stilo karavan 1.9 MultiJet, 2006.god. Poslije toga sam ga odvezao majstoru na zamjenu filtera, ulja i sl. Nakon zamjene ulja, kad je majstor startovao motor, dugo se nije ugasila lampica ulja, tek nakon nekoliko paljenja/gašenja motora. Neko vrijeme sam vozio auto i nije bilo problema ali mi se onda povremeno počelo dešavati da nakon dužeg stajanja (preko noći ili kad se ne vozi cijeli dan) prilikom startanja motora ostane upaljena lampica ulja i javlja mi da je nedovoljan pritisak ulja u motoru i da odmah ugasim motor. Ugasim, ponovo startam i sve OK. Nivo ulja je OK. U međuvremenu sam zamjenio filter ulja i neko vrijeme je bilo u redu i neki dan mi se ponovo desila ista stvar prilikom pokretanja motora. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi napisao predjenu kilometrazi ili bar pretpostavku, ali trebao bi izmeriti pritisak ulja u nekom servisu. Moguce je da merac nije ispravan, a mogao sipati neko od sredstava za ispiranje motora Wyns ili slicno i promeniti ulje pre datog merenja u servisu jer bi ti to dalo najispraviniji rezultat.

Po tvom opisu moze biti do uljne pumpe koja je oslabila, ili do nekog mehanickog problema zbog cega se javlja pad pritiska.

Najbolje bi bilo da je samo merac.

Losi filteri ulja prouzrokuju iste simptome ili ako je motor iznutra bas prljav pa napuni filter posle izvesnog vremena. Vise stavki za proveru pa kreni redom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Zapušeno sito uljne pumpe (zbog neredovnih intervala zamene ulja);

2. Olabavljeni spojevi uljne pumpe;

3. Filter ulja (mada je ovo malo verovatno)

Najverovatnije ono prvo ali idi obavezno u servis. Ako nastaviš da voziš moguće je ozbiljno oštećenje ležajeva radilice. Inače ako dobiješ pravu dijagnozu dopisivanjem, onda ja počinjem da radim generalke preko interneta bez skidanja motora, tek da se zna :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre isprepadaste coveka.mozda je samo neki trun upao u senzor pritiska ulja,ne znam tacnu cenu za mjtd ali ako je kao i kod drugih u pitanju je stotine dinara i nije tesko ga proveriti ni zameniti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti nije možda slab akumulator? To može da objasni što se to dešava nakon dužeg stajanja na parkingu. Da li se anlaser muči kad vergla u tim slučajevima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Moguće da je to, jer kad sam kupio auto rekoše mi da je dugo stajao pa mu je akumulator bio prazan totalno. Pokušaću sa novim akumulatorom i sa update-om softvera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam slican problem na benzincu posle zamene ulja i filtera ! Javlja se povremeno . Sa novim uljem (selenia 20k) sam presao skoro 10k .

Staro je bilo izrazito crno i neugodnog mirisa. Sada je jos uvek lepo i zuto . Inace vozim i na gas(sekvent) ! Gde se tacno nalazi senzor pritiskaulja?

Nisam ga uspeo naci , sa sigurnoscu ! Zamenio bih ga . :coffee:

Ako moze' da pojasnis (prethodi post) " Update softvare" ? Sta konkretno predstavlja ? Znaci li to da se moze osveziti softver na racunaru ? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, kao na mobilnom.Ubacis cd sa softwareom u player, izaberes setup.exe i pustis da radi. Samo ne pritiskaj gas i ne podizu rucnu - onda ce da se butuje sa rezervnog tocka. A to ne valja :))))) Salim se naravno, nisam izdrzao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebao bi da je u blizini filtera ulja i ima konektor sa jednom zicom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poceo mi se javljati ovaj problem na stilu vec par dana izbaci na bordu "low oil pressure" ali samo kod prvog paljenja ujutru!

Samo nakratko izbaci i nestane opet! Ugasim auto i opet upalim nista ne izbacuje! Selenia je u motoru i presao sam mozda nekih 8000km od zadnje zamjene ulja i filtera! Sta bi mogao biti uzrok? Jel imao neko slican problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nivo ulja je ok to sam prvo provjerio! A nije mi jasno da samo kod prvog paljenja nakon duzeg vremena,znaci ujutru! A sta moze biti do filtera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima,evo i meni je pocelo od skoro da se pojavljuje "low oil pressure".Isto kao i ostalima,prvo paljenje samo a posle je ok.U pitanju je stilo 1.6.Nisam siguran da sam shvatio na kraju iz ove teme sta je uzrok.Da li senzor pritiska ili filter ulja.Ulje je selenija 20k a filter meet & doria.Sta od svega toga da menjam?

Edited by zoranv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde je rec o JTD motoru, a ti, vidim, vozis 1.6 benz. Ja sam na 1.6 imao isti problem, naime, palila se lampica na leru uz poruku "low oil press", a u veim obrtajima se gasila i bilo senzor pritiska ulja. u AP Sportu 600 dinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, kao na mobilnom.Ubacis cd sa softwareom u player, izaberes setup.exe i pustis da radi. Samo ne pritiskaj gas i ne podizu rucnu - onda ce da se butuje sa rezervnog tocka. A to ne valja :))))) Salim se naravno, nisam izdrzao.

hahahahhahahahahhahah :D :D :D Kralju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde je rec o JTD motoru, a ti, vidim, vozis 1.6 benz. Ja sam na 1.6 imao isti problem, naime, palila se lampica na leru uz poruku "low oil press", a u veim obrtajima se gasila i bilo senzor pritiska ulja. u AP Sportu 600 dinara.

slicna situacija mi se desava na 1.8 stilu, u leru hoce ponekad da pokaze low oil pressure i ugasi se. Znaci li to da bi zamena senzora pritsika bila resenje?

Edited by ilegala

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Kod mene ista prica vec par dana unazad...na istom modelu....ali vidim da ni ti nisi dobio odgovor...tako da ja necu ni da pitam... :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, možda da se pročitaju postovi koji su napisani pre vaših cenjenih reči :p ...ono, postojao je svet i pre nego što ste vi došli na ovu temu :whistle: ....dakle:

...trebao bi izmeriti pritisak ulja u nekom servisu. Moguce je da merac nije ispravan...Po tvom opisu moze biti do uljne pumpe koja je oslabila, ili do nekog mehanickog problema zbog cega se javlja pad pritiska.

Najbolje bi bilo da je samo merac.

Losi filteri ulja prouzrokuju iste simptome ili ako je motor iznutra bas prljav pa napuni filter posle izvesnog vremena. Vise stavki za proveru pa kreni redom.

1. Zapušeno sito uljne pumpe (zbog neredovnih intervala zamene ulja);

2. Olabavljeni spojevi uljne pumpe;

3. Filter ulja (mada je ovo malo verovatno)

Najverovatnije ono prvo ali idi obavezno u servis. Ako nastaviš da voziš moguće je ozbiljno oštećenje ležajeva radilice. Inače ako dobiješ pravu dijagnozu dopisivanjem, onda ja počinjem da radim generalke preko interneta bez skidanja motora, tek da se zna :smoke:

bre isprepadaste coveka.mozda je samo neki trun upao u senzor pritiska ulja,ne znam tacnu cenu za mjtd ali ako je kao i kod drugih u pitanju je stotine dinara i nije tesko ga proveriti ni zameniti

Ako pretpostavimo da je senzor pritiska ulja ispravan, uzrok slabog pritiska ulja može biti pumpa i filter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni juce na jtd izbacio low oil press i ugasio se ...i tako sve cesce dok sam se jedva odvukao kod majstora, na diagnostici pokazuje nesto da je pritisak goriva los, zamenio sam filter za naftu pa cemo videti, ako neko ima neki pametniji savet neka pomaze, ulje i filter ulja sam zamenio pre 1500 km

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...