Jump to content
FAS Goran

milanmimi

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About milanmimi

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    1.6 16v TNG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Citajuci ovu temu, blago receno sam se najezio... Naime, pre neki dan sam montirao zimske gume i primetio da od zadnjih plocica nemam milimetar "mesa". Kupio Valeo u AP sportu i otisao danas kod majstora. Na svu srecu, zamena je prosla bez ikakvih problema, iako sam ocekivao da cu, kao i vecina sa foruma, imati nekih poteskoca, bas iz razloga sto su bile istrosene do kraja. Inace Valeo - 3400 rsd.
  2. I ja sam na mom radio reparaciju 3 puta, ali bezuspesno... Spas je samo drugi ECU, koji nije ni malo jeftin, ili nov koji kosta 102.000 din i na kome su otklonjene pocetnicke greske i boljke i koji ce terati bar jos 100-150.000 km. Meni je na srecu doneo brat iz Belgije polovan, sa havarisanog stila, i kad su mi razbijali kod rekli su mi da je presao samo 50.000 km, pa dok tera - tera... Ja sa njim napravio bez malo 40.000 bez ikakvih problema
  3. Cuo sam da samo Punto 1.2 16v ima isto problema sa ECU-om, dok ovaj sa 8v nema. Jednom putniku riknuo na puntu 1.2 16v i menjao ga u garanciji.
  4. Evo ja uradio premestanje ECU-a jos pre dva meseca, ali nisam bio u mogucnosti da posetim forum i podelim ovo iskustvo sa vama... Posle velike muke i 3 meseca bez automobila, stigao je novi ECU iz Holandije sa jednog novog, ali havarisanog stila i od tada, da cuknem u drvo, nemam nikakvih problema. Prevalio sam nekih 9.000 km, i da napomenem da sam pre toga pokusao sve sto se pise ovde na forumu, ali nije dalo rezultata, tako da je spas bio samo novi ECU. Pa da vam pokazem sta sam ja uradio
  5. Drugar je imao isti problem sa puntom 1.2. Palili su se brisaci, migavci, tabla je poludela od treptanja i nije hteo ponekad da upali. A bio je 5 meseci star, jos u garanciji. U ovlascenom servisu su nasli da centralna masa pravila problem, naime sraf nije bio dovoljno stegnut - tako je dosao iz fabrike
  6. Da javim da je juce ECU drugi put dosao sa reparacije, kad danas, opet ASR...loose connecton... E sad ja vec lagano pocinjem da ludim :wallbash: Da li da odem do ovlascenog servisa i da li uopste oficijalna fiatova dijagnostika moze nesto pokazati? Da li mi neko sa sigurnoscu moze potvrditi da je ECU u pitanju? Jer, auto je u globalu sasvim OK i uopste mi nije za prodaju, a s obzirom da ovo nenormalno padanje cena sada ne mogu izvuci ni 3.000, tako da sam resen da na kraju krajeva uzmem i fabricki repariran ECU jbg ipak je u pitanju 750 evrica Majstori, serviseri i svi ostali PLEASE HELP
  7. Ovde je rec o JTD motoru, a ti, vidim, vozis 1.6 benz. Ja sam na 1.6 imao isti problem, naime, palila se lampica na leru uz poruku "low oil press", a u veim obrtajima se gasila i bilo senzor pritiska ulja. u AP Sportu 600 dinara.
  8. Ma naravno da se kablovi mogu produziti, ali za izmestanje, recimo, do akumulatorskog prostora mislim da nema potrebe za produzavanjem
  9. Pa slike hocemo da vidimo kako bi dobili neku ideju, ali naravno, ECU se poze izmestiti onoliko koliko dozvoljavaju konektori, odnosno njihova duzina - do akumulatora, usisne grane, pozarnog prostora... Ali ako je neko to vec radio, mislim da bi trebao podeliti sa nama
  10. Stvarno bi bilo dobro da stavis neku slicicu, jer i ja sada razmisljam o izmestanju ECU-a kada bude stigao sa reparacije
  11. Od kako sam pre dva dana zamenio akumulator prozori nece da mi se sami podizu, onako kad malo zadrzim prekidac pa pustim. Naime, dok drzim prekidac prozor se podize, a cim pustim prst, on stane. Sa spustanjem prozora sve ide OK - zadrzim sekundu i oni se spuste do kraja, ali da se podizu nece. Neka ideja???
  12. Meni se pojavio u voznji Low oil press i upalila se lampica ulja, ali se auto nije ugasio. Bio je to senzor pritiska ulja. Inace, rec je o stilu 1.6. Zamenio senzor koji kosta 600 dindzi u AP Sportu i sad sljaka.
  13. Evo imene opet. Pre par dana sam preuzeo auto i majstor kaze da problem nije bio u ECU nego u BSI-u. Slao je ECU na reparaciju kod nekih elektronicara i oni su ustanovili da je sa njim sve u redu, pa su trazili da im posalje BSI. Kao je navodno problem bio u BSI-u i nije imao komunikaciju sa ECU-om. Kad jutros, opet stara prica. Doduse, nije mi se ugasio u voznji, vec pri davanju kontakta je izbacio famozni ASR failure loose connection. Vratio kljuc i upalio ponovo, kad ono Check OK. Sta mi je raditi, ptam ssada sve vas??? Vozicu jos par dana da vidim kako ce se ponasati, jer je 3 dana radio normalno
  14. Motor nisam nikada prao, a odakle voda nemam pojma. A Ivane cene jesu jake, ali ti govorim o novom ECU, a reparacija bi kostala negde oko 100e i dobijam garanciju godinu dana. Ipak mislim da mi se to najvise isplati jer za 300e mogu da ga repariram 3 puta, a to je sa garanciom 3 godine, a polovan 300e mozda rikne sutra...a mozda traje jos 100.000 km, to se nezna.
  15. Ipak je riknuo ECU. U ponedeljak ide na reparaciju. Cisto ako nekog zanima - cena novog u AP sportu je 102.000 dinara, a repariranog u Italiji je 75.000.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...