Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
fiatBL

Stilo 1.9 - oil pressure failure / low oil pressure

Recommended Posts

Vaistinu vaskrese! Ja mislim da te zeza senzor pedalr gasa. Zakaci ga na dijagnostiku i pogledaj sta se desava.

 

Iskreno se nadam da je tako nesto :D Ne javlja mi se majstor ni danas pa da procita gresku posteno, valjda se zaneo sa jajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor ga gledao dva dana, obrisao neke stare greske i rekao da vozim dok se greska ne pojavi opet. Auto cima li cima, greska se ne pojavljuje, ja u banani....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni evo od poslednje zamene ulja javlja poruku low oil pressure ali samo u odredjenoj situaciji. A to je kada je auto topao i kada sam u leru ili kada menjam brzinu. Kada vozim konstantno ne prijavljuje gresku.

 

A nekad se desi da je motor topao i sve je ok. Mada uglavnom nakon nekog vremena on ponovo upali lampicu. Cak sam danas stao, povukao rucnu i kada dam gas lampica se gasi. Kad pustim gas lampica se pali...

 

Filteri su clean i kao ok su... Sutra cu da uzmem hengs filter ulja i da ga zamenim pa cu videti sta dalje, takodje cu proveriti kakvo je stanje senzora. 

 

Znam da postoji mogucnost da je to ozbiljan problem, jer je uljna pumpa stvarno vitalan deo automobila i nervira me cela ta situacija. 

 

Ako imate saveta slobodno, koliko znam sledeci nivo je karter dole i ciscenje mrezice od uljne pumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Filteri su clean i kao ok su...

Filteri su đubre ako ćemo iskreno.....

 

Sad pošto se lomiš šta je, kako je i dal je... kupi najskuplji filter ulja da bi otklonio sumnju sa njega i ne znam koje ulje si uzeo ali i njega bih zamenio pod obavezno i opet sa nekim skupljim ili što je još bitnije sa nekim kome se sa sigurnošću može znati poreklo pa ćeš onda videti da li ima ponovo problema!

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje je motul xcess 8100 i sa njim nisam nikad imao problema... 

Zamenjeno pre 1000 km. Nadam se da je filter, uzecu taj hengst on je kvalitet valjda.

Edited by vach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda najverovatnije filter pravi problem mada nije isključeno da ti je podletelo neko krš ulje u lepoj Motulovoj kantici....

Zamenio bih oboje da sam na tvom mestu.


Lako je moguće da se sam filter raspadne (dešavalo se kolegama da to vide) pa bih iz tog razloga pribegao zameni ulja jer ne bih voleo da mi štošta putuje kroz uljni sistem.

Ne znam, glasno razmišljam šta bih ja i kako bih ja dejstvovao ali i ako pogrešiš nećeš mu naštetiti nikako a realno to je najjeftinije što možeš zameniti.

U slučaju da kasnije moraš skidati karter to ulje možeš sačuvati i ponovo nasuti jer je novo.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu prvo sa filterom svakako.

 

Uvek proverim ko je uvoznik ulja cisto iz nebeskih razloga i na ovoj kutiji lepo stoji da je uvoz uradio mass koji i jeste generalni uvoznik ili kako se god to kaze. 

 

Javljam se sutra sigurno. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce zamenjen filter ulja (hengst) i zamenjen senzor pritiska ulja (vernet). Sve ukupno 1000 dinara, a izgleda da je sredilo problem. 

 

Vozio sam oko 20 km nije bilo nikakve lampice. Sutra kad odem do posla cu sigurno znati na cemu sam, mada svakako izgleda da je sve ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I posle mi kazu sto stavljam UFI filtere i bacam pare... Eno ga u Euroautu (filter ulja), sa klupskim popustom za 760 din i mirna glava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Senzor si verujem džabe menjao ali nije skup....

I dođe se na onu poznatu "…nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari…" jer te je sad taj jefrini filter koštao više nego li najskuplji koji ima da se kupi i to da ne računamo živce.....

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam to za filter. Uvek kada kupujem kazem daj mi najbolje delove... Medjutim u beocaru nisu imali nista bolje od clean-a, a tamo mogu na rate bez kamate da uzmem i to je jedini razlog. 

Mada, sigurno da cu obratiti vise paznje sledeci put. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisao sam davno kako sam rjesio problem sijalice lov oil presure sipanjem novog ulja i mjenjanjem filtera .medjutim sijalica mi se opet nakon dva mjeseca ima sedam dana pocela paliti pri pritiskanju kvavila cim dodam malo gasa ona se ugasi i tako jucer sam otisao u jednog majstora promjenili smo neki senzor koji izgleda kao svjecica nije nesto puno para medjutim nije do njega pa sam oflucio jutros otici u servis gdje su mi rekli da moraju skinuti set kvacila i neke jos stvari da bi mogli skinuti karter oni sumnjaju na sito neko u karteru e sad kazu da ce me ruke samo doci 100 eura pa dali me sad oni lazu da se mira to sve skinuti ili je to tako  u pitanju je fiat stilo 1.9 jtd.hvala unaprijed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Gorana je skidanje kartera bilo 5000din i menjac se ne skida.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dosao u servis i otisli mi lezeci i leteci lezajevi pretrazio sve kuce autodijelova i nasao letece, a lezece nema, trebaju se naruciti tek dolaze za sedam dana.

 

20161006_130153.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

presao je 280 hiljada evo nasao sam i lezece sutra ce mi doci pa ce mo viditi kazu ovi u servisu da je do ovog sto posto.sito je cisto bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala je to km da prolupa. Ili je lose ulje ili mnogo veca km il je i pumpa crkla

Posto je garnitura lezajeva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

platio letece 20 eura a lezeci ce me doci 50 eura.

Tako na satu pise ko zna koliko je presao  kod mene je sedam godina auto .sutra se javim sta je bilo kad dodju ovi lezeci i kad se smontira sve .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje ulje si sipao i na koliko si menjao, i koji filter ulja si stavljao?

 

Kakva su ostecenja na radilici ako su lezajevi ovakvi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

prije sam pisao kako i sta sam radio ali evo sad cu opet. prilikom skretanja na pumpu da nasprm gorivo osjetio sam da nesto pisti kad mi je covjek rekao evo ti ulje pusta tad mi je bio otisao neki semering i ulje mi isteklo tu sam na pumpi uzeo neko ulje samo da dodjem do kuce da ne bi ostao bez ulja .sutra sam auto oslepao kod majstora i radio veliki servis jer je otprilike vrijeme bilo.poslije servisa mi se nesto culo da skripi otisao sam u drugog majstora koji mi je zamjenio remenicu bezveze bacio 50 eura nije do nje bilo medjutim to skripi samo kad je kisa cim je fino vreme to se ne cuje .u medjuvremenu mi je i turbina otisla pa sam i to zamjenio tad mi se pocela lampica paliti ta oil level presure pa sam vozio tako nekih 15 dana jer se palila samo izjutra na prvo paljenje .medjutim kad je auto pocelo da se cuje kao da nesto huci otisao sam i uzeo ovu seleniu  5 wr 40 i filter koji su me dosli 50 eura od tad nisam imao problema do nekih dan kad se lampica pocela paliti dok vozis cim na kvacilo ona se pali i kad stojis ona se pali i auto se drukcije ponasa. zamjenio sam neki senzor kao svjecica izgleda nije do njega i sad sam otisao u servis i oni su mi otkrili da je ovo problem .ove letece nisu ostecene ali ove lezece su ostecene sito je ok bilo sa ovim uljem sam presao tek nekih 4000 hiljade .sutra cu tacno znati kad dodju lezeci kad smontiraju dali ce se opet paliti.

za radilicu mi nisu nista rekli da je osteceno samo za lezajeve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...