neshtry 16634 Posted October 27, 2019 A dpf i 90% gradska vožnja? Kako se pokazao u tom motoru od 84ks, jel problematican.Poslato sa DUB-LX1 pomoću TapatokaNije neka najbolja varijanta, ali produvaš ga i to je to.Ja vozim benzince zbog 95% gradske vožnje Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1799 Posted October 27, 2019 Zar ne moze DPF da se "ustroji"? Ionako nicemu ne sluzi, osim da nervira. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
podunavac 4 Posted October 27, 2019 23 hours ago, mitros said: Molim forumase za misljenje za ovaj auto,lepo ga je oprao i slikao,ali je ova km ubedljivo najmanja sto sam do sad video ovo godiste. Mozda je mnogo skinuo km da ne bude MALO sumnjivo? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15010754/fiat-punto-e-v-o-13mjtd Evo ja danas gledao taj Punto na oglasima. Prvo nema digitalnu klimu (što me nervira) ali ajde... Drugo izgleda da je udaran otpozadi, gepek ne naleže svuda kako treba (nisu ista rastojanja gepeka i krila) pogledaj malo bolje. Vidi se da ni branik nije baš nalegao na krilo već strči ispod krila kod točka. To je moje zapažanje..... I ja sam u poteri eva-punta pa pratim stalno.... 38 minutes ago, Flex said: Zar ne moze DPF da se "ustroji"? Ionako nicemu ne sluzi, osim da nervira. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Uštroji, misliš skine.... Može ali je zafrkancija velika i možeš za godinu dve biti vraćen sa tehničkog jer oni znaju po modelu auta da li fabrički ima DPF ili nema. Drugo nije samo skinuti njega, šta je sa softverom? Sonda pritiska izduvnih gasova pre i posle DPF-a, sonda temperature gasova pre i posle DPF-a i još neke sitnice ima tu koje koče... Sve će to praviti grešku ako skineš samo njega. Mora softverski da se reši, opet ako budu tražili na tehničkom pa trebaš duplo platiti vraćanje svega... Gde je računica.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1799 Posted October 27, 2019 Znam za tehnicki ali imace tu sema (kao i za sve ostalo) jos dugo dugo. Pa znam da mora softverski ali sve se to resava. Bolje odradis odmah to i ne boli te glava posle, bar bih ja tako uradio. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
podunavac 4 Posted October 27, 2019 (edited) @Flex Možda si u pravu... Samo da to neko odradi i garantuje da neće zajeb*vati.. Čuo sam da se umesto DPF-a stavlja mali lonac jer je bez njega suviše otvoren izduv pa dobija neki glup zvuk. Drugar mi ima 1.3mjt kupio polovan iz Italije (nema pojma koliko je prešao) i nije nikada imao problema sa DPF-om. Kada se uključi lampica malo ga stisne u trecoj i odradi posao kako treba. On ima taj auto već dobrih 5-6 godina i na satu ima 230.000 km inače vozi sve tu levo desno retko na otvorenim putevima. Ovo tipa dijagnostika pa provera DPF-a pri kupovini auta.... pa to ne pali na 90% mesta. Bukvalno ti ne daju da otvoriš čep ulja dok auto radi kamoli nešto drugo.... Jedino u ovlašćenom (ako nisu u dilu sa prodavcem, a jesu sigurno) Edited October 27, 2019 by podunavac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1799 Posted October 27, 2019 Pa to, samo kod proverenog majstora. A za ovo sto kazes da ne daju proveru, pa odmah bih se okrenuo i otisao. Jok kupices ga na njegove lepe reci. Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 Grafit and Smireni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 146 Posted October 27, 2019 (edited) 4 hours ago, podunavac said: Evo ja danas gledao taj Punto na oglasima. Prvo nema digitalnu klimu (što me nervira) ali ajde... Drugo izgleda da je udaran otpozadi, gepek ne naleže svuda kako treba (nisu ista rastojanja gepeka i krila) pogledaj malo bolje. Vidi se da ni branik nije baš nalegao na krilo već strči ispod krila kod točka. To je moje zapažanje..... I ja sam u poteri eva-punta pa pratim stalno.... A sta kazes za kilometrazu? Edited October 27, 2019 by mitros Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted October 28, 2019 (edited) 23 hours ago, CikaKURE said: Evo malo da detaljnije objasnim svoju situaciju. Imam do posla 3.5km gradske vožnje. Hteo sam da prvo kupim evo-a 1.3 mjt pa se sad lomim, prvo zbog dpf-a, a drugo zbog brzine zagrevanja. Milsim da bi mi mozds bio bolji benzinac za te moje potrebe 22 hours ago, CikaKURE said: A dpf i 90% gradska vožnja? Kako se pokazao u tom motoru od 84ks, jel problematican 23 hours ago, dekirs said: Pa zagrejace se i taj mali 1.3mjet ako nije gasen EGR i ako je sve ispravno 22 hours ago, dekirs said: Pa pazi dpf ko dpf u svakom je isti, kontam da moze doci do nekih problema, ali.. Ako ga isteras povremeno da ga "produvas" ne verujem da ce ti praviti problem. Evo neko moje mišljenje i iskustvo obzirom da điram upravo taj 1.3 mjet sa 84 ks (sa DPF-om). Dakle realno imaš baš kratku vožnju, 3,5 km i svega nekih npr 7-8 minuta, koja u dosta slučajeva neće biti dovoljna za postizanje radne temperature, ili će biti dovoljna tek da se postigne ali ti si već stigao i gasiš auto. U zimskim uslovima ili hladnim jutrima za ovo vreme nećeš postizati radnu temperaturu. Dakle tvoj DPF zbog nedovoljne temperature će češće biti zapušen i samim tim češće raditi regeneracije kako bi sagoreo sve što se nakupilo u njemu. Ovo nije nikakav bauk i to je neminovno svima koji imaju DPF, i ja sam takođe baš dosta u gradu, ali ja trenutno prelazim znatno veću kilometražu od ove koju si ti naveo i ta "dizel ekonomičnost" mi igra ulogu u računici. Regeneraciju nikad nisam ostavio nedovršenu i auto je baš uvek izvozan kako valja i dok se regeneracija ne završi. Na ovom konkretno motoru meni to traje od nekih 5 minuta (ako me zadesi na pravcu - most, bulevar, autoput) do 10 minuta (ukoliko ipak ima malo gušćeg saobraćaja ili dok se izvučem iz sporijih ulica) i mislim da mi nikad nikad nije trajala duže od 10 km, ali moram reći da me je par puta zadesila u trenutku kada sam negde žurio ili sam pristizao na odredište a morao da nastavim dok se regeneracija ne završi (jako jako iritirajuće). Možda sam se malo nepotrebno rasprdeo, ali mislim da sam jasno preneo iskustvo i moguć razlog da možda potražiš benzinca ili mlađeg Grande Punta 1.3 mjet bez DPF-a (npr onaj od 75 ks). Pozdrav Edited October 28, 2019 by hibi011 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16634 Posted October 28, 2019 Ja sam iz istih razloga pazario benzinca, jer nemam kilometražu za dizlo i jer su mi dnevne vožnje 5-7km gradske vožnje sa 5-6 zaustavljanja... Lakši je i za održavanje Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
podunavac 4 Posted October 28, 2019 @hibi011 Druže jesi li siguran da uopšte postoji Evo i Punto 2010-2014 bez DPF-a? Ja sam našao 2010 evo sa tim starijim MJT motorom 75ks Euro 4 pa mi je bilo sumnjivo da u novom tipu auta ležiji starija generacija motora.... Vidim da takva vozila ili nemaju nikakvu opremu ili jedva nešto malo od opreme ili su teretna. Verovatno su namenski rađena kao komercijalna vozila pa su bila i jeftinija kao nova... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16634 Posted October 28, 2019 Svi imaju dpf, ali dizelka od 75ks nema komplikovano kvačilo Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
podunavac 4 Posted October 28, 2019 17 hours ago, mitros said: A sta kazes za kilometrazu? Ne znam šta da ti kažem po pitanju kilometraže to je svuda problem.... Vraća se kao dobar dan još tamo preko. Ja pitam prodavca (koji drži jaku cenu auta) šta potvrdjuje pređenu kilometražu, on mi kaže carinska deklaracija. Ili se sprda ili misli da sam teletabis..... Većina prodavaca ima iste fore. Mora da se vidi stanje auta, kilometraža je tek tamo na nekom desetom mestu nakon ustanovljen stanja auta. 1 minute ago, neshtry said: Svi imaju dpf, ali dizelka od 75ks nema komplikovano kvačilo Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Nemaju DPF od 75ks... Sigurno.. To znam provereno. Ovi noviji MJT sa 83ks imaju svi (ako nije skidan). Kakvo sad komplikovano kvačilo, nikad čuo za tako nešto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4283 Posted October 28, 2019 Mislio je na plivajuci zamajac verovatno. Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16634 Posted October 28, 2019 Ima, kuća do i mene, prvi komšija grande punto 75ks, 1.3mjet, 5 vrata ,2007. ima dpf.Da na plivajući... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted October 28, 2019 @podunavac Iskreno ja mislim da u tom godištu 2010+ ni jedan dizelaš nije izlazio iz fabrike bez DPF-a, ja sam u mom prethodnom post-u zato i napisao kolegi da možda potraži mladji Grande Punto bez DPF-a (do 2009-og godišta), a ne Punto EVO. E sad, ti pominješ Punto EVO sa motorom koji je išao u Grande Punta, verujem da je kod njih sve moguće zato što ima kolega na forumu koji ima Grande Punta (mislim da je 2009) sa motorom koji je ide u Punto EVO Da, zvuči zbunjujuće Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16634 Posted October 28, 2019 Euro 5 i dalje svi sa dpfPoslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
podunavac 4 Posted October 28, 2019 33 minutes ago, neshtry said: Euro 5 i dalje svi sa dpf Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Da tako je ali Euro 4 nema DPF sa 69 i 75ks... Motor starije generacije kao na slici... 37 minutes ago, hibi011 said: @podunavac Iskreno ja mislim da u tom godištu 2010+ ni jedan dizelaš nije izlazio iz fabrike bez DPF-a, ja sam u mom prethodnom post-u zato i napisao kolegi da možda potraži mladji Grande Punto bez DPF-a (do 2009-og godišta), a ne Punto EVO. E sad, ti pominješ Punto EVO sa motorom koji je išao u Grande Punta, verujem da je kod njih sve moguće zato što ima kolega na forumu koji ima Grande Punta (mislim da je 2009) sa motorom koji je ide u Punto EVO Da, zvuči zbunjujuće Da kao što ima ovaj motor sa slike u evu 2010 god... To je stariji tip motora drug ima u običnom puntu taj motor a Punto je mnogo stariji.... Ima i evo 2009 godiste to sam viđao na oglasima. Ja gledam ili benzinca (sto je nemoguće naći sa boljom opremom) ili evo sa tim starijim motorom bez DPF-a ili da uzmem najnoviji Punto i negde oteram da to povadi i sredi softverski (što verovatno košta ko zna koliko a nije nešto komplikovano odraditi). Turbo benzinac ima dobru opremu ali tu je plivajući zamajac, turbina, opet moguće komplikacije...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
podunavac 4 Posted October 28, 2019 56 minutes ago, neshtry said: Ima, kuća do i mene, prvi komšija grande punto 75ks, 1.3mjet, 5 vrata ,2007. ima dpf. Da na plivajući... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Ja i dalje ne verujem da 2007 ima dpf.... DPF je ustvari neki prelaz sa Euro 4 na Euro 5..... Šta će u toj priči 2007 godiste i još fiat (da je neka druga marka jača pa i ajde). A što se tiče plivajućeg ja znam da ga ima kod auta sa 6 brzina.. Benzinac 90ks, 105 ks, turbo 135 ks, 1.6 MJT sa 120 ks..... Čemu plivajući u 1.3 sa 69, 75 i 83 ks..... Ja do sada nisam naišao ni na jedan od tih da ima plivajući (možda upakovano nešto od drugog) kao što pakuju fiksni umesto plivajućeg. :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16634 Posted October 28, 2019 Ima dpf ovaj, a 2007. ali nema plivajuću. Ne znam da li euro 4 ili euro 5....Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
podunavac 4 Posted October 28, 2019 Vlast se izgleda sprema već da nam zagorča život. Euro 4 motori i stariji skuplji za registraciju uskoro..... Zabrana uvoza Euro 3 i Euro 4 od nove godine.... Ja ne znam šta oni misle, od čega radni čovek živi u ovoj zemlji.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted October 28, 2019 Pa mislim da je resenje benzinac? Po meni vlast treba da zabrani vozila koja nemaju dpf i vozila koja su dosta stara, ako dodje do nekih mera ja cu prvi da predjem na benzinca ili da ubacim dpf. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
duskogrbic0501 41 Posted October 28, 2019 Šta ćemo sa 5/6 vozila koja se kod nas voze,država će dati regres kao taksistima,ili grešim temu?Dpf je dobra stvar,pod uslovom da si kupio novi auto,da imamo dobro gorivo,motorna ulja...da nam je standard veći,održavali bi i dpf a ne gledali kako da ga "uštrojimo"(lično sam počeo voziti benzin,jer smatram da je 1900 kubika preterano za 8000 km godišnje,tako da me to ne dotiče).Znam da je ovo forum i da svi imamo pravo izneti svoje mišljenje.Drugo,smatram da je ugradnja dpf u Euro IV normu zavisila najviše od tržišta,npr.imao sam Pežoa 307 1.6 hdi 66kw koji nije imao plivajući,ALI je imao dpf.Tako i svi Fiati iz naše teme.Euro 5 sigurno imaju.Oni mogu zabraniti uvoz starijih polovnjaka,ali da zabrane vožnju ne.Pa dok traju.Naše je da ih održavamo(ako možemo ).Послато са SM-A520F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6454 Posted October 28, 2019 Auto nije nasušna potreba, već vid neophodnog luksuza. Na žalost i da imamo veće prihode 5/6 Srbalja bi skidali dpf, zatvarali egr, nemenjali sijalice, vozili zimske gume cele godine... To nam je u venama, da zaj... bližnjeg, a posebno državu! A i kvalitet goriva, puteva, ulja, usluga... bili bi viši da smo i mi bolji, jer nije Srbija ta koja vara svoje građane, već, opet Srbi! 1 Pluto reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted October 28, 2019 Upravo, mi smo ti koji svesno zagadjuju i unistavaju sami sebe i onda nam je neko drugi kriv uvek.Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
duskogrbic0501 41 Posted October 28, 2019 Do pre 2-3 godine nismo ni znali da postoji dpf,a sada ...Послато са SM-A520F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites