Jump to content
FAS Goran
obelix

Kolika vam je potrošnja goriva?

Recommended Posts

I startna je, eto :laughing:

@ Toti, Alfa 156 2.0ts 100km/h ide na 3000rpm :D  mada svaka alfa je "navijena " tako, ali zato izvuce 200km/h za cas, kao da je razvuces trecom :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Start joj je baš dobar :p

 

Ali npr u 2. brzini od 40 do 80km/h baš dobro vuče.

Inače, primetio sam i ja da se čak i Alfe jtd više vrte nego naši traktorčići, ali zato i za nijansu brže navlače. 

Da ne bude totalni off, pređeno ~200km autoputem i potrošnja  6,2l sa brzinama 130+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kum ima 156jtd i npr. njegova alfa ide 150km/h na oko 3100-200rpm dok stilo ide na tacno 3000rpm, ali stvarno dosta bolje povlaci, kako joj pipnes gas poleti.

Predjeno 250km, 90km magistrala, 160km auto put, brzina od 135km/h do 150km/h, i na kratko sam morao jednom audiju da pokazem ko je glavni i pecnuo do 180km/h. Potrosnja po boardu 5.7l, vreme putovanja tacno 2h i 30min, prosecna brzina u jednom pravcu 108km/h, a u drugom 93km/h :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja već duže vreme poredim mape za Stila i Alfe/Lybre jtd. Nije mi jasno odakle ovima 25 i 30Nm više u odnosu na nas, verovatno zbog toga i malo bolje povlaće.

 

A što se potrošnje tiče to je odličan rezultat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Toti, Alfa 156 2.0ts 100km/h ide na 3000rpm :D  mada svaka alfa je "navijena " tako, ali zato izvuce 200km/h za cas, kao da je razvuces trecom :scooter:

Ali i dobro posrču :D

Prošle godine sam išao sa drugarom za Novi Sad da kupi 147 1.6 od 120 konja. Tad sam imao Focusa 1.6 benzinca (101 ks). U povratku na auto putu smo se malo potezali do 180 i nije mogao da mi pobegne, niti sam ja mogao da ga prestignem - čist egal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja već duže vreme poredim mape za Stila i Alfe/Lybre jtd. Nije mi jasno odakle ovima 25 i 30Nm više u odnosu na nas, verovatno zbog toga i malo bolje povlaće.

 

A što se potrošnje tiče to je odličan rezultat :)

A,šta misliš kad se "Čipsuje",kako izgleda 350nm,kad krene da savija! Brutalno !

Share this post


Link to post
Share on other sites

E nemoj o cipovanju molim te, opet ce krenuti diskusija u pogresnom smeru. Neki ce te ubedjivati da ti auto ne ide bolje, nego je to subjektivan osecaj. Drugi ce reci da se plase i da je to veoma stetno za motor i druge sklopove. Treci ce reci da je nemoguce da ti auto u proseku manje trosi.

PS

Da se razmemo, moj cumuras je cipovan, do valjaka nikako da se doktrljamo, a moju potrosnju goriva imate u ovoj temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, izvini ! Misim, nemo se ljutiš!

 

Morao sam malo Igora da pecnem, on stalno nešto meri,premerava,proverava,poredi, i opet je sve nejasno !

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošle godine sam išao sa drugarom za Novi Sad da kupi 147 1.6 od 120 konja. Tad sam imao Focusa 1.6 benzinca (101 ks). U povratku na auto putu smo se malo potezali do 180 i nije mogao da mi pobegne, niti sam ja mogao da ga prestignem - čist egal.

Tesko mi je da poverujem u ovo,da li je ta alfa bila ispravna :question:

Mada ima i do vozaca ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Morao sam malo Igora da pecnem, on stalno nešto meri,premerava,proverava,poredi, i opet je sve nejasno !

 

Čisto da mi daš nešto za razmišljanje  :laughing:

 

Voleo bih da vidim i kod sebe ~300Nm obrtnog momenta, ali nikako definitivno da se odlučim pa zato poredim mape, gledam šta se dešava sa parametrima i da li stvarno ne izlaze iz fabričkih okvira i tako dalje. Verovatno će me, jednog dana kada se odlučim da čipujem auto, tuner koji to bude radio zamrzeti iz dna duše kada za svaki parametar krenem da ga gnjavim koliko sme da se odvrne i u kojim obrtajima  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao bre, kakvi fabrički parametri, kakvi bakrači. Idi na primer u nova speed, ili kod Ćurčića, Revo i šta ti ja znam, pitaj koja je proverena mapa, pucaj i vozi. Pa da sam tako razmišljao ne bi nikada čipova auto, ili se ne bi oženio :D, dobio dete, otišao da studiram u Sankt Peterburg svojevremeno....

Uživaj malo u životu, i mani se gledanja u bord kompjuter, nego udri po gasu.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Toti, 11l plina u gradu, 10l plina na otvorenom, a.putu. Cudno ali istinito i to na dve 2.0ts :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo vi cipujte nemoj posle da kukate za turbine  jer i sami znate da cipovanjem se forsira turbina maksimalno i na malim i na velikim obrtajima otud i takva silovita povlacenja posle cipa  motoru nece biti nista kao ni drugim sklopovima  samo turbine ispascu posle cipovanja  i to je dokazano . :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko mi je da poverujem u ovo,da li je ta alfa bila ispravna :question:

Mada ima i do vozaca ;)

Nema šta do vozača - bilo je 5. brzina i pun gas :)

Jes' da Ford važi za ciganski auto, ali stvarno dobro povlače, i dizeli i benzinjare :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

novi sad - uzice - novi sad (via sabac, valjevo, kosjeric, pozega) + voznja po uzicu i zapadnoj Srbiji - 5.1 l/100km za oko 560 predjenih.

 

2013_10_28_10_52_23.jpg

 

Glavni utisak, iako cesto idem tuda, nekoliko puta godisnje: put kroz Srem - katastrofa (a povezuje NS sa autoputem i par vecih gradova). Sve mi ostalo lakse padne.

Edited by Mel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo vi cipujte nemoj posle da kukate za turbine  jer i sami znate da cipovanjem se forsira turbina maksimalno i na malim i na velikim obrtajima otud i takva silovita povlacenja posle cipa  motoru nece biti nista kao ni drugim sklopovima  samo turbine ispascu posle cipovanja  i to je dokazano . :coffee:

A kako ispascaju turbine,ako vozis normalno. Malo mi to nije jasno,voleo bih da mi pojasnis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pate ki patika :D

Ja bar mislim da turbine ispašću zbog cepanja ladnog motora, neredovne zamene ulja, krš ulja, i gašenja motora odmah posle nekog cepanja. Znam jednog lika kome su na A3 1.9TDI stalno pucala creva od intercoolera i turbine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Samo vi cipujte nemoj posle da kukate za turbine  jer i sami znate da cipovanjem se forsira turbina maksimalno i na malim i na velikim obrtajima otud i takva silovita povlacenja posle cipa  motoru nece biti nista kao ni drugim sklopovima  samo turbine ispascu posle cipovanja  i to je dokazano . :coffee:

A kako ispascaju turbine,ako vozis normalno. Malo mi to nije jasno,voleo bih da mi pojasnis.

 

tako sto posle cipovanja svu tu snagu koju dobijete dobijate od turbine 90% i 10% od rezima ubrizgavanja  prema tome turbina je uvek na udaru od ler gasa pa do kraja  da liste se pitali zasto  turbo dizel motori sa manjom konjazom imaju duzi zivotni vek a samim tim i njihove turbine  za razliku od isforsiranih motora  turbo dizela  od 140 konja pa navise ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!

Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zato i kazem iz iskustva da ovi slabiji dizeli vise prolaze i vece su mrcine 

 

Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!

Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao!

ja zato i kazem da su ovi slabiji dizeli vece mrcine od jacih jer sam imao od 1,3jtd pa sve do 2,4jtd i konjaze stila 140 i 150konja multidzet  i mogu reci sledece  da motori jtd 1,9 sa 59kw  i 1,3jtd su po meni neprevazidjeni sto se FIATA tice i naj pouzdaniji su  jer  jos nisam video mmultidzet sa 140konja  da je presao 500 000km  a da nije nista pipnuto na motoru osim malih servisa  tu su creva inter kulera  turbine koje vrlo cesto zbog zataje elektronike idu u safe mod i tako redom dok ovi slabiji koje sam napomenuo nemaju interkuler ali zato teraju po 700 000km bez pipanja turbine injektora  i pumpe visokog pritiska  samo servis i pici  mislim na normalnu eksplataciju ne na divljanje autom .jer evo moj ima 300 000km a ko da je juce izasao iz prodavnice.


ja zato i kazem iz iskustva da ovi slabiji dizeli vise prolaze i vece su mrcine 

 

Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!

Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao!

ja zato i kazem da su ovi slabiji dizeli vece mrcine od jacih jer sam imao od 1,3jtd pa sve do 2,4jtd i konjaze stila 140 i 150konja multidzet  i mogu reci sledece  da motori jtd 1,9 sa 59kw  i 1,3jtd su po meni neprevazidjeni sto se FIATA tice i naj pouzdaniji su  jer  jos nisam video mmultidzet sa 140konja  da je presao 500 000km  a da nije nista pipnuto na motoru osim malih servisa  tu su creva inter kulera  turbine koje vrlo cesto zbog zataje elektronike idu u safe mod i tako redom dok ovi slabiji koje sam napomenuo nemaju interkuler ali zato teraju po 700 000km bez pipanja turbine injektora  i pumpe visokog pritiska  samo servis i pici  mislim na normalnu eksplataciju ne na divljanje autom .jer evo moj ima 300 000km a ko da je juce izasao iz prodavnice.

zaboravio sam da napomenemi PDF kod  multidzeta  novije generacije .


ja zato i kazem iz iskustva da ovi slabiji dizeli vise prolaze i vece su mrcine 

 

Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!

Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao!

ja zato i kazem da su ovi slabiji dizeli vece mrcine od jacih jer sam imao od 1,3jtd pa sve do 2,4jtd i konjaze stila 140 i 150konja multidzet  i mogu reci sledece  da motori jtd 1,9 sa 59kw  i 1,3jtd su po meni neprevazidjeni sto se FIATA tice i naj pouzdaniji su  jer  jos nisam video mmultidzet sa 140konja  da je presao 500 000km  a da nije nista pipnuto na motoru osim malih servisa  tu su creva inter kulera  turbine koje vrlo cesto zbog zataje elektronike idu u safe mod i tako redom dok ovi slabiji koje sam napomenuo nemaju interkuler ali zato teraju po 700 000km bez pipanja turbine injektora  i pumpe visokog pritiska  samo servis i pici  mislim na normalnu eksplataciju ne na divljanje autom .jer evo moj ima 300 000km a ko da je juce izasao iz prodavnice.


ja zato i kazem iz iskustva da ovi slabiji dizeli vise prolaze i vece su mrcine 

 

Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!

Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao!

ja zato i kazem da su ovi slabiji dizeli vece mrcine od jacih jer sam imao od 1,3jtd pa sve do 2,4jtd i konjaze stila 140 i 150konja multidzet  i mogu reci sledece  da motori jtd 1,9 sa 59kw  i 1,3jtd su po meni neprevazidjeni sto se FIATA tice i naj pouzdaniji su  jer  jos nisam video mmultidzet sa 140konja  da je presao 500 000km  a da nije nista pipnuto na motoru osim malih servisa  tu su creva inter kulera  turbine koje vrlo cesto zbog zataje elektronike idu u safe mod i tako redom dok ovi slabiji koje sam napomenuo nemaju interkuler ali zato teraju po 700 000km bez pipanja turbine injektora  i pumpe visokog pritiska  samo servis i pici  mislim na normalnu eksplataciju ne na divljanje autom .jer evo moj ima 300 000km a ko da je juce izasao iz prodavnice.

zaboravio sam da napomenemi PDF kod  multidzeta  novije generacije .

i naj bolje je nedirati fabricke mape  to je moj savet ko hoce da ima dug i pouzdan zivot svog  ljubimca na tockovima.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejica kada citira, citira sve od početka teme, 2009. godina pa nadalje.  :ice: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još malo pa kao Chuck Norris, ima da citira i ono što nije napisano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...