MS PK 7734 Posted October 27, 2013 I startna je, eto @ Toti, Alfa 156 2.0ts 100km/h ide na 3000rpm mada svaka alfa je "navijena " tako, ali zato izvuce 200km/h za cas, kao da je razvuces trecom Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 27, 2013 Start joj je baš dobar Ali npr u 2. brzini od 40 do 80km/h baš dobro vuče.Inače, primetio sam i ja da se čak i Alfe jtd više vrte nego naši traktorčići, ali zato i za nijansu brže navlače. Da ne bude totalni off, pređeno ~200km autoputem i potrošnja 6,2l sa brzinama 130+ Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 27, 2013 Moj kum ima 156jtd i npr. njegova alfa ide 150km/h na oko 3100-200rpm dok stilo ide na tacno 3000rpm, ali stvarno dosta bolje povlaci, kako joj pipnes gas poleti.Predjeno 250km, 90km magistrala, 160km auto put, brzina od 135km/h do 150km/h, i na kratko sam morao jednom audiju da pokazem ko je glavni i pecnuo do 180km/h. Potrosnja po boardu 5.7l, vreme putovanja tacno 2h i 30min, prosecna brzina u jednom pravcu 108km/h, a u drugom 93km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 27, 2013 Ja već duže vreme poredim mape za Stila i Alfe/Lybre jtd. Nije mi jasno odakle ovima 25 i 30Nm više u odnosu na nas, verovatno zbog toga i malo bolje povlaće. A što se potrošnje tiče to je odličan rezultat Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 27, 2013 @ Toti, Alfa 156 2.0ts 100km/h ide na 3000rpm mada svaka alfa je "navijena " tako, ali zato izvuce 200km/h za cas, kao da je razvuces trecom Ali i dobro posrču Prošle godine sam išao sa drugarom za Novi Sad da kupi 147 1.6 od 120 konja. Tad sam imao Focusa 1.6 benzinca (101 ks). U povratku na auto putu smo se malo potezali do 180 i nije mogao da mi pobegne, niti sam ja mogao da ga prestignem - čist egal. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 27, 2013 Ja već duže vreme poredim mape za Stila i Alfe/Lybre jtd. Nije mi jasno odakle ovima 25 i 30Nm više u odnosu na nas, verovatno zbog toga i malo bolje povlaće. A što se potrošnje tiče to je odličan rezultat A,šta misliš kad se "Čipsuje",kako izgleda 350nm,kad krene da savija! Brutalno ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 27, 2013 E nemoj o cipovanju molim te, opet ce krenuti diskusija u pogresnom smeru. Neki ce te ubedjivati da ti auto ne ide bolje, nego je to subjektivan osecaj. Drugi ce reci da se plase i da je to veoma stetno za motor i druge sklopove. Treci ce reci da je nemoguce da ti auto u proseku manje trosi. PS Da se razmemo, moj cumuras je cipovan, do valjaka nikako da se doktrljamo, a moju potrosnju goriva imate u ovoj temi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 27, 2013 (edited) Dobro, izvini ! Misim, nemo se ljutiš! Morao sam malo Igora da pecnem, on stalno nešto meri,premerava,proverava,poredi, i opet je sve nejasno ! Edited October 27, 2013 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 27, 2013 Prošle godine sam išao sa drugarom za Novi Sad da kupi 147 1.6 od 120 konja. Tad sam imao Focusa 1.6 benzinca (101 ks). U povratku na auto putu smo se malo potezali do 180 i nije mogao da mi pobegne, niti sam ja mogao da ga prestignem - čist egal.Tesko mi je da poverujem u ovo,da li je ta alfa bila ispravna Mada ima i do vozaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 27, 2013 Morao sam malo Igora da pecnem, on stalno nešto meri,premerava,proverava,poredi, i opet je sve nejasno ! Čisto da mi daš nešto za razmišljanje Voleo bih da vidim i kod sebe ~300Nm obrtnog momenta, ali nikako definitivno da se odlučim pa zato poredim mape, gledam šta se dešava sa parametrima i da li stvarno ne izlaze iz fabričkih okvira i tako dalje. Verovatno će me, jednog dana kada se odlučim da čipujem auto, tuner koji to bude radio zamrzeti iz dna duše kada za svaki parametar krenem da ga gnjavim koliko sme da se odvrne i u kojim obrtajima Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 27, 2013 (edited) Jao bre, kakvi fabrički parametri, kakvi bakrači. Idi na primer u nova speed, ili kod Ćurčića, Revo i šta ti ja znam, pitaj koja je proverena mapa, pucaj i vozi. Pa da sam tako razmišljao ne bi nikada čipova auto, ili se ne bi oženio , dobio dete, otišao da studiram u Sankt Peterburg svojevremeno....Uživaj malo u životu, i mani se gledanja u bord kompjuter, nego udri po gasu. Edited October 27, 2013 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 27, 2013 @ Toti, 11l plina u gradu, 10l plina na otvorenom, a.putu. Cudno ali istinito i to na dve 2.0ts Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted October 28, 2013 Samo vi cipujte nemoj posle da kukate za turbine jer i sami znate da cipovanjem se forsira turbina maksimalno i na malim i na velikim obrtajima otud i takva silovita povlacenja posle cipa motoru nece biti nista kao ni drugim sklopovima samo turbine ispascu posle cipovanja i to je dokazano . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted October 28, 2013 Ispaštaju Dejice, ne ispašću. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 28, 2013 Tesko mi je da poverujem u ovo,da li je ta alfa bila ispravna Mada ima i do vozaca Nema šta do vozača - bilo je 5. brzina i pun gas Jes' da Ford važi za ciganski auto, ali stvarno dobro povlače, i dizeli i benzinjare Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted October 28, 2013 (edited) novi sad - uzice - novi sad (via sabac, valjevo, kosjeric, pozega) + voznja po uzicu i zapadnoj Srbiji - 5.1 l/100km za oko 560 predjenih. Glavni utisak, iako cesto idem tuda, nekoliko puta godisnje: put kroz Srem - katastrofa (a povezuje NS sa autoputem i par vecih gradova). Sve mi ostalo lakse padne. Edited October 28, 2013 by Mel Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 28, 2013 Samo vi cipujte nemoj posle da kukate za turbine jer i sami znate da cipovanjem se forsira turbina maksimalno i na malim i na velikim obrtajima otud i takva silovita povlacenja posle cipa motoru nece biti nista kao ni drugim sklopovima samo turbine ispascu posle cipovanja i to je dokazano . A kako ispascaju turbine,ako vozis normalno. Malo mi to nije jasno,voleo bih da mi pojasnis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 28, 2013 Pate ki patika Ja bar mislim da turbine ispašću zbog cepanja ladnog motora, neredovne zamene ulja, krš ulja, i gašenja motora odmah posle nekog cepanja. Znam jednog lika kome su na A3 1.9TDI stalno pucala creva od intercoolera i turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted October 28, 2013 Samo vi cipujte nemoj posle da kukate za turbine jer i sami znate da cipovanjem se forsira turbina maksimalno i na malim i na velikim obrtajima otud i takva silovita povlacenja posle cipa motoru nece biti nista kao ni drugim sklopovima samo turbine ispascu posle cipovanja i to je dokazano . A kako ispascaju turbine,ako vozis normalno. Malo mi to nije jasno,voleo bih da mi pojasnis. tako sto posle cipovanja svu tu snagu koju dobijete dobijate od turbine 90% i 10% od rezima ubrizgavanja prema tome turbina je uvek na udaru od ler gasa pa do kraja da liste se pitali zasto turbo dizel motori sa manjom konjazom imaju duzi zivotni vek a samim tim i njihove turbine za razliku od isforsiranih motora turbo dizela od 140 konja pa navise ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 28, 2013 (edited) Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao! Edited October 28, 2013 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted October 28, 2013 ja zato i kazem iz iskustva da ovi slabiji dizeli vise prolaze i vece su mrcine Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao!ja zato i kazem da su ovi slabiji dizeli vece mrcine od jacih jer sam imao od 1,3jtd pa sve do 2,4jtd i konjaze stila 140 i 150konja multidzet i mogu reci sledece da motori jtd 1,9 sa 59kw i 1,3jtd su po meni neprevazidjeni sto se FIATA tice i naj pouzdaniji su jer jos nisam video mmultidzet sa 140konja da je presao 500 000km a da nije nista pipnuto na motoru osim malih servisa tu su creva inter kulera turbine koje vrlo cesto zbog zataje elektronike idu u safe mod i tako redom dok ovi slabiji koje sam napomenuo nemaju interkuler ali zato teraju po 700 000km bez pipanja turbine injektora i pumpe visokog pritiska samo servis i pici mislim na normalnu eksplataciju ne na divljanje autom .jer evo moj ima 300 000km a ko da je juce izasao iz prodavnice.ja zato i kazem iz iskustva da ovi slabiji dizeli vise prolaze i vece su mrcine Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao!ja zato i kazem da su ovi slabiji dizeli vece mrcine od jacih jer sam imao od 1,3jtd pa sve do 2,4jtd i konjaze stila 140 i 150konja multidzet i mogu reci sledece da motori jtd 1,9 sa 59kw i 1,3jtd su po meni neprevazidjeni sto se FIATA tice i naj pouzdaniji su jer jos nisam video mmultidzet sa 140konja da je presao 500 000km a da nije nista pipnuto na motoru osim malih servisa tu su creva inter kulera turbine koje vrlo cesto zbog zataje elektronike idu u safe mod i tako redom dok ovi slabiji koje sam napomenuo nemaju interkuler ali zato teraju po 700 000km bez pipanja turbine injektora i pumpe visokog pritiska samo servis i pici mislim na normalnu eksplataciju ne na divljanje autom .jer evo moj ima 300 000km a ko da je juce izasao iz prodavnice.zaboravio sam da napomenemi PDF kod multidzeta novije generacije .ja zato i kazem iz iskustva da ovi slabiji dizeli vise prolaze i vece su mrcine Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao!ja zato i kazem da su ovi slabiji dizeli vece mrcine od jacih jer sam imao od 1,3jtd pa sve do 2,4jtd i konjaze stila 140 i 150konja multidzet i mogu reci sledece da motori jtd 1,9 sa 59kw i 1,3jtd su po meni neprevazidjeni sto se FIATA tice i naj pouzdaniji su jer jos nisam video mmultidzet sa 140konja da je presao 500 000km a da nije nista pipnuto na motoru osim malih servisa tu su creva inter kulera turbine koje vrlo cesto zbog zataje elektronike idu u safe mod i tako redom dok ovi slabiji koje sam napomenuo nemaju interkuler ali zato teraju po 700 000km bez pipanja turbine injektora i pumpe visokog pritiska samo servis i pici mislim na normalnu eksplataciju ne na divljanje autom .jer evo moj ima 300 000km a ko da je juce izasao iz prodavnice.ja zato i kazem iz iskustva da ovi slabiji dizeli vise prolaze i vece su mrcine Ma čekaj bre Dejice ! Ako voziš normalno,blago dodaješ gas,turbina se vrti na istim obrtajima,kao i pre čipa. Prilikom izrade normalne mape,gorivo se dodaje 5-6%. Ideš V brzinom na 2000 o/min 105km/h,turbina se isto vrti i na fabričkoj i na preradjenoj mapi. Turbinu mora nešto da zavrti,a to su izduvni gasovi! Gasovi se dobijaju od sagorevanja i tu su razlike,ekvivalentne višku goriva i nemoj da dezinformišeš ljude. Kako bi ti objasnio smanjenje potrošnje,kad to samo sipa (po tebi). Normalnom vožnjom i ponekad patosiranjem gasa,nećeš spaliti ni turbinu, a ni ostalo. Znam neke ljude koji su spalili motore (fabričke) u rekordnom roku,i njima ne bih dao ni bicikl, a kamoli čipovan auto. Sve je do vozača,a ne do čipa. Što se tiče tvog Stila,džaba njemu manja konjaža,on je uskraćen za Intercooler. Koliko njegova glava i ventili trpe veće temperature ! Tvoju turbinu pokreću gasovi koji su vreliji za oko 80 stepeni, od one na čipovanom autu!Nikada ne kudi konja,kojeg nisi jahao!ja zato i kazem da su ovi slabiji dizeli vece mrcine od jacih jer sam imao od 1,3jtd pa sve do 2,4jtd i konjaze stila 140 i 150konja multidzet i mogu reci sledece da motori jtd 1,9 sa 59kw i 1,3jtd su po meni neprevazidjeni sto se FIATA tice i naj pouzdaniji su jer jos nisam video mmultidzet sa 140konja da je presao 500 000km a da nije nista pipnuto na motoru osim malih servisa tu su creva inter kulera turbine koje vrlo cesto zbog zataje elektronike idu u safe mod i tako redom dok ovi slabiji koje sam napomenuo nemaju interkuler ali zato teraju po 700 000km bez pipanja turbine injektora i pumpe visokog pritiska samo servis i pici mislim na normalnu eksplataciju ne na divljanje autom .jer evo moj ima 300 000km a ko da je juce izasao iz prodavnice.zaboravio sam da napomenemi PDF kod multidzeta novije generacije .i naj bolje je nedirati fabricke mape to je moj savet ko hoce da ima dug i pouzdan zivot svog ljubimca na tockovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 28, 2013 Šta bre ovo sve iscitira... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 28, 2013 Dejica kada citira, citira djuture sve na sta naidje, nemoj da te buni to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted October 28, 2013 Dejica kada citira, citira sve od početka teme, 2009. godina pa nadalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 28, 2013 Još malo pa kao Chuck Norris, ima da citira i ono što nije napisano. Quote Share this post Link to post Share on other sites