dzoniii 0 Posted March 1, 2013 jedno pitanje samo ne vezano za gorivo ako neko zna da mi odgovori sta znaci kad pise na bordu slow plugs sta mu ga to plugs dodje ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted March 2, 2013 @dzoni da nije mozda glow plugs? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzoniii 0 Posted March 2, 2013 e jeste jeste brate glow plugs a nevitko je jbg. sta mu ga to dodje ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 2, 2013 Internet je čudo. Na ovom forumu ima gomila iskustava na tu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted March 2, 2013 to ti je problem sa grejacima. kolko sam citao o tome, imas na forumu pa potrazi temu gde je to objasnjeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apolon 0 Posted March 4, 2013 (edited) Bravo 1.9mjet u gradu ispod 7 pa i 7.5 nema sanse, bio taj grad Beograd, Novi Sad, Sabac, i koliko god laka noga da je... cim je kreni stani dize mnogo potrosnju. Na otvorenom na duzem putu moze i ispod 5, ali u gradu ispod 7 nikako...u gradu od 7,5 do 9U potpunosti se slažem se sa navedenim. Punto 1.9 JTD mi je trošio oko litru manje. Na mjet-u se više osjeti kvalitet goriva koji u zavisnosti gdje sipam spušta potrošnju oko pola litre na 100 km, u istim uslovima vožnje. Edited March 4, 2013 by Apolon Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan_nis 0 Posted March 5, 2013 Posto imam dve Crome Turbo 2.0 I.E. jedna trosi 7l a druga 10l. Pozzz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 5, 2013 Jednu vozi zena, drugu muz.Ili jednu vozi otac, drugu sin Poslato sa marsa koristeci teleport! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan_nis 0 Posted March 5, 2013 He he, obe vozim ja, ali svi se sluze, sad je jedna Croma kod autolimara i farbara a druga je radjena pre 3 god, i obe su ko nove Slikacu kad ova nova stigne. )) Vozim Cromu od 96' godine, i kad sednem u neki slabiji auto odmah se iznerviram, jebes ti auto bez 2000cm^3 i 150konja . Obe idu do 200, mozda i vise nisam u zadnje vreme toliko vozio, mada je jedna Croma 96 kad sam je kupio isla 240kmh, tacno kolko je gravirana )), e da obe Crome su 88'god. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 5, 2013 Evo, premerio sam, 30L sipano, predjeno 470km, mozda bi moglo jos malo vise, ali je vozeno po gradu van grada, preko Topole, bez mnogo razvlacenje, nekad pun gas, nekada laganeze...30 / 470 = 0.0638 iliti prosecna potrosnja 6.38L.Valjda je ovo realno za ovu kolicinu goriva i predjenu kilometrazu.Ja - prezadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 5, 2013 ... ili cca 975din/100km dok ja plaćam cca 675din/100km ... Ja takodje, prezadovoljan ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 5, 2013 To je 6.38l x 152din/l = 970 din na 100 kmMetan je keva, drugu alfa 156 sw 1.8 T.Spark troši u proseku 400-450 din na 100km, a ogroman auto. Sve više ljudi ide na tu opciju jasno je zašto...jedina mana ide kao mrtav konj P.S. I meni auto troši negde izmedju 800 i 900 din/ 100km kombinovane vožnje, zavisno od cene plina koja je leti znatno manja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 5, 2013 Da, definitivno, ortak ima lagunu 2.0 sa metanom, smesno trosi, zaista, ali sto kaze Dellas, imam utisak da bi na plin bolje isla. Meni je ovo sasvim prihvatljivo, lepo se navozah sa JTD-om, jos malo cacnutim, pa ne zeza kada zatreba snage. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted March 5, 2013 (edited) Metan je keva, drugu alfa 156 sw 1.8 T.Spark troši u proseku 400-450 din na 100km, a ogroman auto. Sve više ljudi ide na tu opciju jasno je zašto...jedina mana ide kao mrtav konj Neka hvala radje cu da dajem po 800 din za 100km, a da znam da nece da me proda auto u nekim situacijama, i da necu da se nerviram sto me jugo sluzbeni preticeMeni je ovo sasvim prihvatljivo, lepo se navozah sa JTD-om, jos malo cacnutim, pa ne zeza kada zatreba snage. A za kolko para si ga cacnuo brzi? Edited March 5, 2013 by miske17 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 5, 2013 (edited) Metan je keva, drugu alfa 156 sw 1.8 T.Spark troši u proseku 400-450 din na 100km, a ogroman auto. Sve više ljudi ide na tu opciju jasno je zašto...jedina mana ide kao mrtav konj Neka hvala radje cu da dajem po 800 din za 100km, a da znam da nece da me proda auto u nekim situacijama, i da necu da se nerviram sto me jugo sluzbeni preticeSlažem se i ja već vozim na tng zbog toga, snage ima duplo više nego što bi imao na metanu, a boca je mala pa ni masa nije mnogo povećana. Ali postoje ljudi kojima je ušteda primarna pa ih razumem.P.S. Kad će neko ponovno potezanje sa tim čačnutim? Edited March 5, 2013 by dellas Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 5, 2013 (edited) Ovi na metan su usporeniji zbog preteške boce ili više boca. Multipla je teža oko 170 kg u odnosu na benzinsku varijantu. Dok Zafira prve generacije skoro 200 kg. Edited March 5, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted March 5, 2013 vozis na metan, i jos natrpas 5 prosecnih ljudi u auto, to je 500+ kg. a i slabiji je metan od plina po snazi, tako sam bar cuo . Rece mi covek koji taksira multiplom Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 5, 2013 Razlika u snazi izmedju plina i metana je daleko veća nego između benzina i plina. A benzin - metan, neuporedivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 5, 2013 (edited) 11 KS ili 10% manje i plus 13 % veća težina i fabrička ubrzanja su dosta različita, benzin 0-100 za 12,6 s a metan za oko 16.http://www.apvgn.pt/veiculos/zafira_1_6cng_ingles.pdf Edited March 5, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 5, 2013 (edited) Metan je keva, drugu alfa 156 sw 1.8 T.Spark troši u proseku 400-450 din na 100km, a ogroman auto. Sve više ljudi ide na tu opciju jasno je zašto...jedina mana ide kao mrtav konj Neka hvala radje cu da dajem po 800 din za 100km, a da znam da nece da me proda auto u nekim situacijama, i da necu da se nerviram sto me jugo sluzbeni preticeP.S. Kad će neko ponovno potezanje sa tim čačnutim? Napravicemo nesto, mali servis da odradim i da stavim letnje, pa cemo da ih produvamo malo, zasad je nereseno. No, ide tica jos bolje nego onda, cackalo se dodatno. @miskePare - ako bih racunao sve, nem pojma. Mapiranje, nije skupo. Sent from my LG-P760 Edited March 5, 2013 by FantomX Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 6, 2013 Ako ako, samo čačkaj nije nikad dovoljno I meni sleduje neko čačkanje po njemu nego su neka neplanirana ulaganja to malo odložila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted March 14, 2013 neki znaju da nemam ovaj auto dugo pa tako ni potrosnje koje sam zabelezio nisu 100 % tacne, ali kao preliminarne ce posluziti. Lancia lybra 1.9 jtd 110ks. prvo sto sam zakljucio je da mu bord nije bas najpreciznijiovo je zadnja voznja, 80 km u gradu i nekih 20-ak van. bord pokazuje 7,6 a ja sam potrosio 8,5. Mereno sistemom paljenje rezerve - paljenje rezerve. OK na 100 km nije bas merodavno ali eto...prethodno merenje je iznelo 8,7 l na 100 km ciste gradske voznje, ali ne po bordu nego ponovo po kazaljci. prosek je bio 24 km/h, uzorak 300 km - nisam slikao.ovo je najmanja za sada zabelezena potrosnja po bordu:inace, na 120 km/h u petoj pokazuje 5l, 5.1, 4.9, uglavnom drzi 5.na 90 cini mi se 4,2.pri svakom paljenju auta bord pokazuje 10l/100km, pa onda krene da padau svakom slucaju, fabricki deklarisana gradska iznosi 8.4, otvorena 4.8Obzirom da mi je ovo prvi turbo dizelas i prvi bord kompjuter, jos uvek hvatam fore, i nadam se da mogu da dobijem tu fabricku potrosnju, videcemo.librasi kakva su vasa iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 14, 2013 (edited) Znas i sam da su ti te metode em nepouzdane, em na malom uzorku kilometraze... Sto se tice JTD generalno, itekako mogu da se postignu priblizno deklarisane fabricke vrednosti... Evo npr. skoro sam pisao o prosecnoj potrosnji (doduse na JTD Stilu) za zadnjih 50 000 km: http://www.fiat-lanc...240#entry870655 Edited March 14, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted March 15, 2013 Ivane, OK, podrazumeva se da je na vecem uzorku preciznije, nema logike da bi bilo drugacije. ali ja iz tvojih zakljucaka samo vidim da si ti na XXXXX kilometara potrosio XXXX litara ali pazi sad PRETEZNO BG lokal. Ovo pretezno je jako skakljivo. Otkud znas na 50.000 km koliko si isao van grada (isom ako nisi zapisivao tacnu kilometrazu u trenutku kad napustis lokal pa je ponovo zapises kada se ukljucis, ali i tu gubis evidenciju o litrima).E kad bi znali kako se u Nisu vozi sporo jaoooo, sve retard do retarda, na mestu gde je ogranicenje 50, 3 trake, trojica se razvukli u sve 3 trake i voze 40, gde bi ja inace vozio 60 recimo, i ne mozes da ih preteknes nikako, tu ne vredi ni sirena, ni nerviranje. A o kruznim tokovima da ne govorim, posto mesecno niche po jedan novi kruzni u Nisu, sto je po meni fantasticno i dosta ubrzava saobracaj ali retard vozaca ima sve vise, garantujem da bi mogao za litar da smanjim potrosnju samo kad bi ljudi bili pismeniji malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted March 15, 2013 pa dobro, razumi ih, oni možda voze na gas pa im se može Ivanova višegodišnja potrošnja se poklapa sa mojom polugodišnjom, pretežno NS uz česti izlazak na otvoren put..potrošnja se stalno vrti na oko 6,5l. Znači očekuj i ti taj prosek, i to ti je jedino merodavno jer te vožnja toliko košta.. Šta ti znači ako znaš da na otvorenom troši 2,5 litre,ako ne voziš stalno na otvorenom Quote Share this post Link to post Share on other sites