Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Kolege, juče mi se desio mali peh, neka admin prebaci post u odgovarajuću temu, ako mu ovde nije mesto, naime, posle mirovanja od nekih dva sata, prilikom startovanja mi se prikazala greška, nešto radiator temperature.....turn of the engine, malo je duže verglao nekih 3 sekunde, ugasim opet kresnem i upali bez problema,.

Šta to može biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palio je bez problema, auto sam uzeo u martu ove godine, nije dugo nikad verglao, nadam se da je samo bubica neka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo kreni od majstora/dijagnostike, vidi da li je ecu zapamtio neku gresku, nakon toga ces imati puno kracu listu "sta moze biti"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa mu ne znači dijagnostika ako ne proveri akumulator prvo.

Iz prostog razloga što se zbog lošeg akumulatora pale svakakve greške koje niđe veze nemaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto može biti vrlo lako da je do akumulatora, u neku ruku se i nadam da jeste, jer to nije kvar nego potrošna roba. Kad pali normalno padne napon što se vidi po svetlima u kabini, ali nikad nije dugo verglao ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa mu ne znači dijagnostika ako ne proveri akumulator prvo.

Iz prostog razloga što se zbog lošeg akumulatora pale svakakve greške koje niđe veze nemaju.

Znaci itekako, majstor ce mu i akumulator provjerit, iz njegovog opisa problema ocigledno da je problem negdje u senzoru koji cita temp rashladne tekucine, koji je direktno povezan s ovim problemom paljenja. Taj senzor odredjuje kolicinu goriva na paljenju i nakon toga. To sto je ugasio i upalio auto samo je restartovao senzor koji mu je predhodno ocitao krivu informaciju sto je rezultiralo datim problemom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče ubačen Vernet od rendžera plaćen 480 din..

Imalo je malo muke dok je došao na mesto..

Bez zagrevanja creva u vreloj vodi ništa..

Proban u gradskoj vožnji digne na radnu temp oko 3-4 km vožnje..

Videćemo kako će dalje da se ponaša..

Sem malo kapanja na crevu kod hladnjaka koju sam maločas dotegao sve je u redu..

Inače nije problem da se stavi original ali treba da se skida akumulator, cev ususa vazduha, ecu koji je postavljen na nosač akumulatora i sam nosač akumulatora  i naravno sva creva koja dolaze

na aluminijumsko kućište..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, imam Fiat Brava 1.9jtd 105 99' nece nikako da postigne radnu temperaturu, kazaljka stize samo do prvu crtu. Crevo br1 je mlako, br 2 hladno, jel zna neko o cemu je problem? Pozdrav
 DSC_0020.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bude mlako kad je napolju 20 stepeni.Delimicno ti je otvoren termostat pa propusta i kad prodje kroz hladnjak izgubi i to malo toplote(a za to i sluzi hladnjak)Menjaj termostat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, imam Fiat Brava 1.9jtd 105 99' nece nikako da postigne radnu temperaturu, kazaljka stize samo do prvu crtu. Crevo br1 je mlako, br 2 hladno, jel zna neko o cemu je problem? Pozdrav

 

Termostat 100%,zameni i bice sve u redu.Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam htio da otvaram novu temu.

Uspio sam naci dva ventila za odzracivanje sistema nakon sipanja antifriza

Jedan je na samom hladnjaku sa desne strane pri vrhu, drugi je na crijevu sto vodi grijanje za unutrasnjost auta.

E recite mi ima li ih jos i gdje su.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio sam termostat ali desava se da pada temperatura u toku voznje. Presao sam 20km i nije uspeo da se zagreje na 90, ili koliko je vac, mislim na sredinu skale. Sta bi moglo da bude u pitanju?

I da li termodavac utice na to kada ce da se otvori termostat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako pada u toku voznje onda je definitivno termostat. Termodavac ne utice na rad termostata, samo daje informaciju racunaru o trenuntnoj temperaturi koju ti vidis na instrument tabli, a otvaranje i zatvaranje termostata regulise sama temperatura rashladne tecnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio sam Vernetov, ne znam, namestao mi je majstor. I meni je to palo na pamet, da mozda nije ozraceno kako treba, mada... Brze se ugreje, nego ranije, ali ipak ne dostize radnu temperaturu.

Drug mi je nesto napomenuo, da ima dve verzije od 82 i 88-89, na toliko stepeni valjda otvara. Ne znam koja je kod mene. Ali kada sam bio kod majstora, i dok je auto radio, drzao je na na 90, na sredini skale. Kada sam krenuo, spustila se sa sredine skale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma taj zamenski termostat Vernetov je mene vec drugi put razocarao. Prvi put na stilu i sad drugi put na Mercedesu. Vozim ga magistralom svuda skoro preko 70km/h i posle 30km voznje na -7 i pustenim grejanjem na 2 brzinu, 3brzinu pustim samo u pocetku dok se malo zagrejemo unutra a to je pola od mogucih 6 brzina za duvanje. On drzi temperaturu na oko 80-85°. U poslednjeg stila sam tad stavio termostat od r4 i veruj mi nisam imao problema. Sumnjam da bih ikad vise stavio taj zamenski Vernetov u bilo koja kola. Samo original ili od r4 ako je u pitanju stilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...