Danilo1 1159 Posted December 21, 2015 @Axic kad kazem klimu mislim na ventilaciju-duvanje-grejanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gillespie 0 Posted December 23, 2015 Kolege, juče mi se desio mali peh, neka admin prebaci post u odgovarajuću temu, ako mu ovde nije mesto, naime, posle mirovanja od nekih dva sata, prilikom startovanja mi se prikazala greška, nešto radiator temperature.....turn of the engine, malo je duže verglao nekih 3 sekunde, ugasim opet kresnem i upali bez problema,.Šta to može biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 23, 2015 Kakav ti je akumulator? Prvo od toga kreni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gillespie 0 Posted December 23, 2015 Palio je bez problema, auto sam uzeo u martu ove godine, nije dugo nikad verglao, nadam se da je samo bubica neka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tepSIJA 0 Posted December 23, 2015 Prvo kreni od majstora/dijagnostike, vidi da li je ecu zapamtio neku gresku, nakon toga ces imati puno kracu listu "sta moze biti" Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 23, 2015 Ništa mu ne znači dijagnostika ako ne proveri akumulator prvo.Iz prostog razloga što se zbog lošeg akumulatora pale svakakve greške koje niđe veze nemaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gillespie 0 Posted December 23, 2015 Eto može biti vrlo lako da je do akumulatora, u neku ruku se i nadam da jeste, jer to nije kvar nego potrošna roba. Kad pali normalno padne napon što se vidi po svetlima u kabini, ali nikad nije dugo verglao ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tepSIJA 0 Posted December 23, 2015 Ništa mu ne znači dijagnostika ako ne proveri akumulator prvo.Iz prostog razloga što se zbog lošeg akumulatora pale svakakve greške koje niđe veze nemaju.Znaci itekako, majstor ce mu i akumulator provjerit, iz njegovog opisa problema ocigledno da je problem negdje u senzoru koji cita temp rashladne tekucine, koji je direktno povezan s ovim problemom paljenja. Taj senzor odredjuje kolicinu goriva na paljenju i nakon toga. To sto je ugasio i upalio auto samo je restartovao senzor koji mu je predhodno ocitao krivu informaciju sto je rezultiralo datim problemom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted December 23, 2015 Juče ubačen Vernet od rendžera plaćen 480 din..Imalo je malo muke dok je došao na mesto..Bez zagrevanja creva u vreloj vodi ništa..Proban u gradskoj vožnji digne na radnu temp oko 3-4 km vožnje..Videćemo kako će dalje da se ponaša..Sem malo kapanja na crevu kod hladnjaka koju sam maločas dotegao sve je u redu..Inače nije problem da se stavi original ali treba da se skida akumulator, cev ususa vazduha, ecu koji je postavljen na nosač akumulatora i sam nosač akumulatora i naravno sva creva koja dolazena aluminijumsko kućište.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Teof 0 Posted December 24, 2015 Zdravo svima, imam Fiat Brava 1.9jtd 105 99' nece nikako da postigne radnu temperaturu, kazaljka stize samo do prvu crtu. Crevo br1 je mlako, br 2 hladno, jel zna neko o cemu je problem? Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted December 24, 2015 Pa u termostatu... menjaj ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
radashin 0 Posted December 24, 2015 A zar ne bi i crevo broj 2 trebalo biti mlako, u slučaju otvorenog termostata? Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted December 24, 2015 Bude mlako kad je napolju 20 stepeni.Delimicno ti je otvoren termostat pa propusta i kad prodje kroz hladnjak izgubi i to malo toplote(a za to i sluzi hladnjak)Menjaj termostat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted December 24, 2015 Zdravo svima, imam Fiat Brava 1.9jtd 105 99' nece nikako da postigne radnu temperaturu, kazaljka stize samo do prvu crtu. Crevo br1 je mlako, br 2 hladno, jel zna neko o cemu je problem? Pozdrav Termostat 100%,zameni i bice sve u redu.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Teof 0 Posted December 24, 2015 Hvala svima, Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy_pop 1 Posted January 7, 2016 Nisam htio da otvaram novu temu.Uspio sam naci dva ventila za odzracivanje sistema nakon sipanja antifrizaJedan je na samom hladnjaku sa desne strane pri vrhu, drugi je na crijevu sto vodi grijanje za unutrasnjost auta.E recite mi ima li ih jos i gdje su.Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted January 7, 2016 Nema više, samo ta dva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 9, 2016 Deo je izdvojen u novu temu:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/70464-fiat-stilo-16-16v-termostat/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosc 0 Posted January 25, 2016 Zamenio sam termostat ali desava se da pada temperatura u toku voznje. Presao sam 20km i nije uspeo da se zagreje na 90, ili koliko je vac, mislim na sredinu skale. Sta bi moglo da bude u pitanju?I da li termodavac utice na to kada ce da se otvori termostat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted January 25, 2016 Ako pada u toku voznje onda je definitivno termostat. Termodavac ne utice na rad termostata, samo daje informaciju racunaru o trenuntnoj temperaturi koju ti vidis na instrument tabli, a otvaranje i zatvaranje termostata regulise sama temperatura rashladne tecnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 25, 2016 Jesi li odzracio sistem?Koji si termostat stavio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosc 0 Posted January 25, 2016 Stavio sam Vernetov, ne znam, namestao mi je majstor. I meni je to palo na pamet, da mozda nije ozraceno kako treba, mada... Brze se ugreje, nego ranije, ali ipak ne dostize radnu temperaturu.Drug mi je nesto napomenuo, da ima dve verzije od 82 i 88-89, na toliko stepeni valjda otvara. Ne znam koja je kod mene. Ali kada sam bio kod majstora, i dok je auto radio, drzao je na na 90, na sredini skale. Kada sam krenuo, spustila se sa sredine skale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted January 25, 2016 Ma taj zamenski termostat Vernetov je mene vec drugi put razocarao. Prvi put na stilu i sad drugi put na Mercedesu. Vozim ga magistralom svuda skoro preko 70km/h i posle 30km voznje na -7 i pustenim grejanjem na 2 brzinu, 3brzinu pustim samo u pocetku dok se malo zagrejemo unutra a to je pola od mogucih 6 brzina za duvanje. On drzi temperaturu na oko 80-85°. U poslednjeg stila sam tad stavio termostat od r4 i veruj mi nisam imao problema. Sumnjam da bih ikad vise stavio taj zamenski Vernetov u bilo koja kola. Samo original ili od r4 ako je u pitanju stilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites