Jump to content
FAS Goran

Milosc

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About Milosc

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/03/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Jagodina

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD
  1. Nesto slicno se desavalo i meni na Stila jtd. Naime, odjednom se upali lampica motora, ne moze preko 3000 obrtaja i naravno, izgubi vise od 50% snage. Toliko da nisam mogao da izadjem na nekoj normalnoj uzbrdici u drugoj brzini. Tako je radio 10 min. pa se ugasi lampica, i sve fukcionise u najboljem redu. Pa se kasnije opet upali, pa ugasi, kroz 1h, 5h, nema pravila. I ono najgore, sve to se desavalo na povratku iz CG. No, bilo kako bilo, stigao sam bez vecih problema. I na kraju resio sve to uz pomoc nekog cleaner spreja za diskove, dzekove... Ocistio sam sve dzekove koje sam mogao da vidim na autu. I uspeo sam da resim problem. Tako da prvo pogedajte to, mozda i uspete da resite problem.
  2. Stavio sam Vernetov, ne znam, namestao mi je majstor. I meni je to palo na pamet, da mozda nije ozraceno kako treba, mada... Brze se ugreje, nego ranije, ali ipak ne dostize radnu temperaturu. Drug mi je nesto napomenuo, da ima dve verzije od 82 i 88-89, na toliko stepeni valjda otvara. Ne znam koja je kod mene. Ali kada sam bio kod majstora, i dok je auto radio, drzao je na na 90, na sredini skale. Kada sam krenuo, spustila se sa sredine skale.
  3. Zamenio sam termostat ali desava se da pada temperatura u toku voznje. Presao sam 20km i nije uspeo da se zagreje na 90, ili koliko je vac, mislim na sredinu skale. Sta bi moglo da bude u pitanju? I da li termodavac utice na to kada ce da se otvori termostat?
  4. Ipak je korpa bila neispravna. Najgore je to sto sam pitao par majstora i rekli su mi da je korpa odlicna, nigde nije napukla, pipci se nisu olizali. Ali od koriscenja postala je elasticna, i nije odvajala. Trebalo joj je oko 15mm da odvoji, a novoj oko 4mm. To koliko joj je trebalo da odvoji, sam saznao uz pomoc radapcigera, i ko ne kupuje nov set neka obavezno proveri u kakvom je stanju, ali ne samo kako fizicki izgleda. Inace nov Valeov set je placen 12500 din.
  5. Odvezao sam auto kod majstora i prvo sta mi je rekao posle skidanja menjaca da je lamela losa kao i druk lezaj. Uradio sam remont lamele i kupio novi druk lezaj kao sto mi je i rekao. I sada me zove, kaze ide lakse ali da opet nije kako treba. Narucio je drugi cilindar, kao na njegovu odgovornost. Da li nije nesto do samog menjaca? Sta bi jos moglo da bude ako nisu cilindri ili korpa?
  6. Cuje se malo lupanje pri gasenju, inace je ok ovako, u voznji i pri paljenju.
  7. Ma svaki majstor ce mi reci da mora sve da se radi, verovatno zbog zarade. Neko mi je cak predlagao da plivajuci zamajac zameni fiksnim, ali ce verovatno tada stradati menjac, bar tako pretpostavljam. Mozda je samo do cilindra, mada ko zna. Siguran sam da zamajac nije u odlicnom stanju, ali mislim da jos moze da koristi. Moj drug takodje ima Stila jtd, samo sto se kod njega vise cuje, ali sluzi mu i dalje odicno. Videcu vec posle praznika pa cu vam javiti u cemu je bio problem. Inace, hvala i srecni praznici onima koji slave.
  8. Jedan majstor mi je rekao od 18000-20000 din. za remont zamajca dok je lamela i korpa 60e. Dok drugi radi nesto jeftnije oko 120e zamajac a lamela i korpa su 35e. Jedino bi taj druk lager kupio nov, mada je oko 9000 din., ako su mi dobro rekli. A ceo komplet oko 15000 din, tako da mi se onda vise isplati da stavim nov set kvacila. Ima li neko iskustva sa remontovanim zamajcem, lamelom, korpom, koliko je to pouzdano, isplati li se? Dok je motor upaljen, gotovo je nemoguce ubaciti u neku brzinu, ali ako ga ugasim, ubacim u neku brzinu, i potom upalim, normalno sve fukcionise, lepo krece, bez problema. Tako da sam morao da ga palim i gasim par puta kako bi se preparkirao.
  9. Moze li neko da mi kaze koliko bi kostalo remontovanje plivajuceg zamajca, korpe i lamele za Fiat Stila jtd 85kw? Ili je mozda bolje remontovanje samo plivajuceg zamajca a ostalo kupiti kao nove delove? Inace, problem je u tome sto ne mogu da se saltaju brzine, pretpostavljam da je korpa u pitanju, mada verovatno je i ostalo u losem stanju. Hvala unapred.
  10. Radio sam reglazu, a sto se tice guma, prednje su nove a zadnje su stare oko 2-3 god. Da li moze da proizvodi takvu buku krst poluosovine? Nisam spomenuo da mi je leva zadnja glavcina imala lufta, pa sam od stare glavcine prebacio kuglice i pritegao. Od tada nema lufta, mada mozda je ona problem.
  11. Pozdrav, moj problem je sledeci: Vec duze vreme mi se cuje brujanje pri skretanju, cini mi se da se vise cuje kada skrecem u desnu stranu. Juce sam zamenio lezaj desnog tocka i lezaj poluosovine, ali nista se nije promenilo i dalje se cuje to brujanje. Brujanje je bilo i vece, ali posle zamene viljuske na toj strani prestalo je da se cuje kada idem pravo, vac samo kad skrecem. Trenutno na Stilu je desna strana nova, sto se tice prednjih i zadnjih lezajeva. Inace, ni jedan tocak nema lufta, sve je maksimalno utegnuto.
  12. Pisao sam pre nekoliko meseci u vezi paljenja, nije hteo Stilo da upali iz prve, druge, pa tek iz treceg pokusaja upali. Problem je bio u releju, nalazi se iznad akumulatora, a sluzi da ukljuci pumpu za gorivo prilikom davanja kontakta.
  13. I ja sam probao da je skinem, pa nije islo. Pa sam onda morao samo malo da je pomerim da bih odvio sraf. Povuci malo ka sebi, koliko da mozes da pridjes srafcigerom, nije bas toliko krta plastika kao sto izgleda.
  14. Pozdrav. Pa ovako. Ispod te plastike ima po dva stafa sa obe strane. Odvijes malo te srafove, pa pritisnes taj deo (sa spoljne strane) gde si odvio srav i ponovo zasrafis. Taj postupak ponovis za sve panele i to je to. Samo pazi da ti neka ivica panela ne strci prvise, inace bi se dosta culo sustanje vazduha pri vecoj brzini. Ako bi odvio oba srafa sa ove strane mogao bi da skines jedan panel, vrlo su jednostavno namestili, ali takodje i dobro sakrili. Time bi sredio vibriranje tih panela, ali auto bi se i dalje tresao. Pa ti preporucjem da zamenis levi nosac motora ako je jtd u pitanju, za benzince nemam pojma.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...