SkyBlu 3 Posted January 25, 2016 ali dal ce sve uvek i biti po specifikacijama? koje su garancije da se to desi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted January 26, 2016 1912 porinuli su Titanik koji je u to doba bio tehnolosko cudo "Nepotopiv" nazalost svi znamo sta je na kraju bilo.Nekazem da orginal termostat nije bolji od r4.Ali kako god i on moze da se pokvari i ostane zaglavljen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 26, 2016 Po specifikaciji ostaje uvek otvoren.Apsolutno netacno! Imas x kolega sa foruma kojima je zaglavio fabricki u zatvorenom polozaju! A i kad se svi vatate za te price, ajde sad da ja kazem da smo od 1986god. imali Reno 4 i da do 2000.god nisam ni znao sta je termostat!? Ili je neunistiv, ili je ostao u "otvorenom polozaju" sto po tvojim recima ne moze, ili sta trece?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
radashin 0 Posted January 26, 2016 https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37995-Termostat-JTD#entry727374Ljudi, radite šta hoćete. Ja sam se raspitao, dvoumio i - odlučio. Budževina 1.100rsd, Stilov 3.800rsd. Ja turio Stilov. Laku noć. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 26, 2016 Za benzinca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted January 26, 2016 (edited) Jeste i ja ga stavio i u Stila i u Merdzana i isto biiip. Imas moj post dve strane nazad pa procitaj. U proslog Stila sam stavio taj od r4 i evo druga godina kod novog vlasnika kako radi extra. Edited January 26, 2016 by MilanStilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 26, 2016 A jel potrebno stari termostat nekako mehanicko otvoriti do kraja ili se samo ovaj ubaci u gornje crevo i to je to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 26, 2016 Mogu slobodno da ti kazem da si bacio te 3800din za taj termostat. Pitanje je trenutka kad ce riknuti ako vec nije .Po meni je pozeljno da se izvadi ulozak ali to niko ne radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted January 26, 2016 Zasto vaditi stari ulozak kad po specifikaciji nemoze da blokira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted January 26, 2016 Obavezno zameni i antifriz ako mu je vreme za zamenu...Posto se ovde samo prica o dolivanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 26, 2016 Hocu, jer ko zna kad je menjan od skoro je auto kod mene ne znam kad je sta radjeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted January 26, 2016 Pametno, ako auto ostavljas za sebe. Posto su u nas Srba, u prilicnoj vecini - antifriz, menjacko i kociono ulje stvari koje vecito traju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 26, 2016 Ne planiram skorije da ga menjam :-) za ovih mesec dana se odlicno pokaza videcemo za dalje :-)Ma to je filozofija odvadis litar sipas toliko cistog i teraj ko to da menja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted January 26, 2016 Naravno, sto vremenom degradira, nikom nista... A smesan trosak, jos se Paraflu miksa 50% sa destilovanom vodom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 26, 2016 Ima i onih sto mesaju plavi i crveni kao ma sve je to isto! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 26, 2016 nasao sam i neki italijanski za resoa 1000 din, sad koji uzeti ovaj od 500 ili ovaj italijanski? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20043 Posted January 26, 2016 Na tebi je izbor koliko se secam vecina je stavila Vernet od Renoa i zadovoljni su sa njim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted January 26, 2016 (edited) ja kad sam uzimao uzimao sam one od oko 500-600 dinra, zavisi gde kupujes, bili su marke vernet i otvaraju na 88-89 stepeni i svi rade i dan danas, neki i po par godina guraju vec bez problema Edited January 26, 2016 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 26, 2016 (edited) u delmaxu sam bio imali su samo ovaj od hiljadu a ovaj od 500 moraju da poruce videcu jos negde po radnjama sta imaju... resicu to ovih dana pa javljam rezultat Edited January 26, 2016 by ivansd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy_pop 1 Posted January 28, 2016 Ok. Jedno pitanje tehnicke prirode. Kad se on ugura u to crijevo, koliko je "siguran" da se nece pomjeriti? Ima li kakav nacin da se nekom selnom malo stegne ili slicno? Mozda bi bila dobra varijanta imati jedno crijevo rezerve u gepeku. Ono fazon negdje na cesti riknuo i ostao zatvoren, stanes, skines crijevo, stavis drugo bez termostata i "furaj". I ima li slucajno neko sliku kako izgleda bas taj od "renova". U bosni pocesto te gledaju sa "tele pogledom" kad trazis nesto odredjenog proizvodjaca. Ima prodavnica gdje to postuju i znaju ali cjena govori. Dok ovi "mali" prodavaci ni ne znaju sta imaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
krofna 0 Posted January 28, 2016 Ok. Jedno pitanje tehnicke prirode. Kad se on ugura u to crijevo, koliko je "siguran" da se nece pomjeriti? Ima li kakav nacin da se nekom selnom malo stegne ili slicno?Mozda bi bila dobra varijanta imati jedno crijevo rezerve u gepeku. Ono fazon negdje na cesti riknuo i ostao zatvoren, stanes, skines crijevo, stavis drugo bez termostata i "furaj".I ima li slucajno neko sliku kako izgleda bas taj od "renova". U bosni pocesto te gledaju sa "tele pogledom" kad trazis nesto odredjenog proizvodjaca. Ima prodavnica gdje to postuju i znaju ali cjena govori. Dok ovi "mali" prodavaci ni ne znaju sta imaju.Ja vozim fiatova vozila desetak godina.Skoro sam menjao termostat i ne bih ti preporučio da stavljaš taj termostat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20043 Posted January 28, 2016 Ok. Jedno pitanje tehnicke prirode. Kad se on ugura u to crijevo, koliko je "siguran" da se nece pomjeriti? Ima li kakav nacin da se nekom selnom malo stegne ili slicno?Mozda bi bila dobra varijanta imati jedno crijevo rezerve u gepeku. Ono fazon negdje na cesti riknuo i ostao zatvoren, stanes, skines crijevo, stavis drugo bez termostata i "furaj".I ima li slucajno neko sliku kako izgleda bas taj od "renova". U bosni pocesto te gledaju sa "tele pogledom" kad trazis nesto odredjenog proizvodjaca. Ima prodavnica gdje to postuju i znaju ali cjena govori. Dok ovi "mali" prodavaci ni ne znaju sta imaju.Evo ti u dva posta objasnjeno, imas i slike ovako,vidim da su reakcije na ovaj moj experiment dosta loše i svi ste u pravu 100%prikazao sam samo jedan način preskakanja problema za šta smo mi balkanska sirotinja "majstori" ,a to ne znači da to tako treba i da vi to tako radite.najveći razlog zbog kojeg sam se odlučio na ovaj poduhvat je moja beskrajna želja za experimentisanjem i dovijanjem za koje sam snosim rizik, i to što je termostat za stila BEZOBRAZNO SKUP ZBOG BESPOTREBNOG BACANJA KUĆIŠTA I NE TRAJE DUGO U njemu se nalazi klasičan uložak koji se da promeniti lakše nego celo kućišta termostata ali ga nema u prodaji, kako da fiat onda zaradi pare i nema nikakve termo kapsule i novih tehnologija itd... kao što se vidi na slici glavno je pitanje da liće renoov termostat ostati zatvoren ako se pokvari?odgovor je - da hoće, kao i svi drugi ulošci termostata starijeg datuma jer ima oprugu koja ga zatvara. Istina je da rizik postoji kao što je postojao 50 godina sa ovakvim sistemom vrhunskih proizvođača automobila, ali je istina i da fantastično drži radnu temperaturu.Još jednom napominjem ovo je moj poduhvat i tako ne treba da se radi. ovo je termostat od renault 4 i košta 10x ali deset puta manje od termostata na fiat stilo skinuti crevo sa termostata i pripremiti nove šelnetakođe sa hladnjakajako je teško skinuti ovu šelnu jer je spoj sa donje strane creva treba biti veštstaviti crevo u prokuvalu vodu da omekša namazati mašću ili uljem i guuurati. ja sam za to koristio neku cev koja je istog prečnika kao termostat treba ugurati toliko da crevo opet uđe isto onoliko koliko i pre, a to je tačno kad se poravnaju kraj termostata i kraj crevavratiti creva i šelne stegnuti.napomena:obavezno namazati malo silikona na creva i cevi jer sam imao problem sa kapanjem, koliko god da sam stezao. i na moje veliko zadovoljstvo video sam kazaljku na sredini skale posle puno vremena Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted February 4, 2016 Zna li neko koliko horizontalnih crtica na pokazivaču označava normalnu temperaturu na Multipli JTD? Nigde u uputstvu ne piše eksplicitno. Na forumima se pominju i 3 i 4. Ali u uputstvu, na crtežu vidim da ima 7 crtica kao i na analognim pokazivačima. Onda bi trebalo da je 4. Kod mene sada jedva ponekad dođe do 2... drugim rečima došlo je vreme za zamenu termostata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 4, 2016 Logicno da je na polovini skale, e sada koliko je to crtica ja ne znam, ali definitivno je toja multipla "ladna" Quote Share this post Link to post Share on other sites