Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

ali dal ce sve uvek i biti po specifikacijama? koje su garancije da se to desi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1912 porinuli su Titanik koji je u to doba bio tehnolosko cudo "Nepotopiv" nazalost svi znamo sta je na kraju bilo.Nekazem da orginal termostat nije bolji od r4.Ali kako god i on moze da se pokvari i ostane zaglavljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po specifikaciji ostaje uvek otvoren.

Apsolutno netacno! Imas x kolega sa foruma kojima je zaglavio fabricki u zatvorenom polozaju! 

A i kad se svi vatate za te price, ajde sad da ja kazem da smo od 1986god. imali Reno 4 i da do 2000.god nisam ni znao sta je termostat!? Ili je neunistiv, ili je ostao u "otvorenom polozaju" sto po tvojim recima ne moze, ili sta trece?? :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste i ja ga stavio i u Stila i u Merdzana i isto biiip. Imas moj post dve strane nazad pa procitaj. U proslog Stila sam stavio taj od r4 i evo druga godina kod novog vlasnika kako radi extra.

Edited by MilanStilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu slobodno da ti kazem da si bacio te 3800din za taj termostat. Pitanje je trenutka kad ce riknuti ako vec nije .

Po meni je pozeljno da se izvadi ulozak ali to niko ne radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavezno zameni i antifriz ako mu je vreme za zamenu...


Posto se ovde samo prica o dolivanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pametno, ako auto ostavljas za sebe. Posto su u nas Srba, u prilicnoj vecini - antifriz, menjacko i kociono ulje stvari koje vecito traju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne planiram skorije da ga menjam :-) za ovih mesec dana se odlicno pokaza videcemo za dalje :-)

Ma to je filozofija odvadis litar sipas toliko cistog i teraj ko to da menja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, sto vremenom degradira, nikom nista... A smesan trosak, jos se Paraflu miksa 50% sa destilovanom vodom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tebi je izbor :) koliko se secam vecina je stavila Vernet od Renoa i zadovoljni su sa njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kad sam uzimao uzimao sam one od oko 500-600 dinra, zavisi gde kupujes, bili su marke vernet i otvaraju na 88-89 stepeni i svi rade i dan danas, neki i po par godina guraju vec bez problema

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

u delmaxu sam bio imali su samo ovaj od hiljadu a ovaj od 500 moraju da poruce videcu jos negde po radnjama sta imaju... resicu to ovih dana pa javljam rezultat :)

Edited by ivansd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Jedno pitanje tehnicke prirode. Kad se on ugura u to crijevo, koliko je "siguran" da se nece pomjeriti? Ima li kakav nacin da se nekom selnom malo stegne ili slicno?

Mozda bi bila dobra varijanta imati jedno crijevo rezerve u gepeku. Ono fazon negdje na cesti riknuo i ostao zatvoren, stanes, skines crijevo, stavis drugo bez termostata i "furaj".

I ima li slucajno neko sliku kako izgleda bas taj od "renova". U bosni pocesto te gledaju sa "tele pogledom" kad trazis nesto odredjenog proizvodjaca. Ima prodavnica gdje to postuju i znaju ali cjena govori. Dok ovi "mali" prodavaci ni ne znaju sta imaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Jedno pitanje tehnicke prirode. Kad se on ugura u to crijevo, koliko je "siguran" da se nece pomjeriti? Ima li kakav nacin da se nekom selnom malo stegne ili slicno?

Mozda bi bila dobra varijanta imati jedno crijevo rezerve u gepeku. Ono fazon negdje na cesti riknuo i ostao zatvoren, stanes, skines crijevo, stavis drugo bez termostata i "furaj".

I ima li slucajno neko sliku kako izgleda bas taj od "renova". U bosni pocesto te gledaju sa "tele pogledom" kad trazis nesto odredjenog proizvodjaca. Ima prodavnica gdje to postuju i znaju ali cjena govori. Dok ovi "mali" prodavaci ni ne znaju sta imaju.

Ja vozim fiatova vozila desetak godina.Skoro sam menjao termostat i ne bih ti preporučio da stavljaš taj termostat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Jedno pitanje tehnicke prirode. Kad se on ugura u to crijevo, koliko je "siguran" da se nece pomjeriti? Ima li kakav nacin da se nekom selnom malo stegne ili slicno?

Mozda bi bila dobra varijanta imati jedno crijevo rezerve u gepeku. Ono fazon negdje na cesti riknuo i ostao zatvoren, stanes, skines crijevo, stavis drugo bez termostata i "furaj".

I ima li slucajno neko sliku kako izgleda bas taj od "renova". U bosni pocesto te gledaju sa "tele pogledom" kad trazis nesto odredjenog proizvodjaca. Ima prodavnica gdje to postuju i znaju ali cjena govori. Dok ovi "mali" prodavaci ni ne znaju sta imaju.

Evo ti u dva posta objasnjeno, imas i slike

 

 

ovako,

vidim da su reakcije na ovaj moj experiment dosta loše i svi ste u pravu 100%

prikazao sam samo jedan način preskakanja problema za šta smo mi balkanska sirotinja "majstori" ,a to ne znači da to tako treba i da vi to tako radite.

najveći razlog zbog kojeg sam se odlučio na ovaj poduhvat je moja beskrajna želja za experimentisanjem i dovijanjem za koje sam snosim rizik, i to što je termostat za stila BEZOBRAZNO SKUP ZBOG BESPOTREBNOG BACANJA KUĆIŠTA I NE TRAJE DUGO

U njemu se nalazi klasičan uložak koji se da promeniti lakše nego celo kućišta termostata ali ga nema u prodaji, kako da fiat onda zaradi pare i nema nikakve termo kapsule i novih tehnologija itd... kao što se vidi na slici

te1.jpg te2.jpg

te3.jpg te4.jpg

glavno je pitanje da liće renoov termostat ostati zatvoren ako se pokvari?

odgovor je - da hoće, kao i svi drugi ulošci termostata starijeg datuma jer ima oprugu koja ga zatvara. Istina je da rizik postoji kao što je postojao 50 godina sa ovakvim sistemom vrhunskih proizvođača automobila, ali je istina i da fantastično drži radnu temperaturu.

Još jednom napominjem ovo je moj poduhvat i tako ne treba da se radi.

 

 

ovo je termostat od renault 4 i košta 10x ali deset puta manje od termostata na fiat stilo

image.jpg image.jpg

skinuti crevo sa termostata i pripremiti nove šelne

image.jpg

takođe sa hladnjaka

jako je teško skinuti ovu šelnu jer je spoj sa donje strane creva treba biti vešt

image.jpg

staviti crevo u prokuvalu vodu da omekša namazati mašću ili uljem i guuurati. ja sam za to koristio neku cev koja je istog prečnika kao termostat

image.jpg image.jpg

treba ugurati toliko da crevo opet uđe isto onoliko koliko i pre, a to je tačno kad se poravnaju kraj termostata i kraj creva

image.jpg

vratiti creva i šelne stegnuti.

napomena:

obavezno namazati malo silikona na creva i cevi jer sam imao problem sa kapanjem, koliko god da sam stezao.

image.jpg image.jpg

i na moje veliko zadovoljstvo video sam kazaljku na sredini skale posle puno vremena

t10.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko koliko horizontalnih crtica na pokazivaču označava normalnu temperaturu na Multipli JTD?

 

Nigde u uputstvu ne piše eksplicitno. Na forumima se pominju i 3 i 4. Ali u uputstvu, na crtežu vidim da ima 7 crtica kao i na analognim pokazivačima. Onda bi trebalo da je 4.

 

Kod mene sada jedva ponekad dođe do 2... drugim rečima došlo je vreme za zamenu termostata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...