lan_fan 36 Posted February 6, 2016 Da li moze ovakav termostat da se ubudzi i u novu Cromu?Gde se uopste nalazi termostat kod nove Crome 88kw? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted February 6, 2016 Hvala druze.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 6, 2016 Moze u svaki auto, samo je bitan fi creva Quote Share this post Link to post Share on other sites
radashin 0 Posted February 6, 2016 Drugim rečima, gde god mož' d' uđe Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted February 6, 2016 Fi je standardan barem je za Fiat isti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted February 7, 2016 Pa to sam i mislio , jel moze da stane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
schranzman 0 Posted May 26, 2016 Inače mi termostat radi, uvjek na sredini, ali dok je zima, posle 9km vožje po avtocesti i onda dok stojim na semaforju temparatura počne padati i ako pojačam grijanje još bolje pada. Šta kažete dali je zreo da ubacim nutra od r4 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted May 26, 2016 Ako ti drzi temperaturu na pola na autoputu, gde je strujanje vazduha jace, onda je jos dobar. To sto padne kada stojis sa upaljenim grejanjem je normalno. Da duze stojis u mestu vratio bi je on na pola. Ako ti u voznji ne pada (da me ne shvate pogresno pojedini clanovi foruma )- dobar je on jos Quote Share this post Link to post Share on other sites
radashin 0 Posted June 22, 2016 Afrička šljiva! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted July 22, 2016 On 23.10.2015. at 2:50 PM, golf sdi said: Da li je antifriz u hladnjaku vruć dok je termostat zatvoren? Kod mog auta hladnjak je zagrejan kao i donje crevo i crevo koje ide iz posude za tečnost,dok je gornje crevo koje ide iz termostata u hladnjak,hladno, dok ne stigne do otprilke sredine na instrument tabli. Ovo se desava i kod mene! Da li je to normalno ? Pomislio sam da je negde vazduh u sistemu, taj deo je proveren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 5, 2016 Drugari potrebna mi je pomoc. Jel moze neko da mi kaze kako ide ovaj termostat od renoa 4 u ovo crevo na stilu? Jel bese da se okrece ovaj pipak ka termostatu ili ka hladnjaku kad se stavi u crevo?Послато са ALE-L21 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane000 108 Posted November 5, 2016 Nisam ja ugradjivao, ali je slika od nekog kolege sa foruma. Valjda je od pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted November 5, 2016 Koliko secam, pipak ide ka termostu, kod mene je bio na kraju creva odmah posle termostata, vidjao sam i da su ga stavljali na kraj creva do samog hladnjaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 5, 2016 I ja sam stavio kod jednog drugara ka termostatu. Dize na sredinu extr Послато са ALE-L21 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane000 108 Posted November 5, 2016 @MilanStilo Kad menjamo kod mene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 5, 2016 Haha moze ovih dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted November 6, 2016 Evo situacije kod mene na Cromi. Od kada su krenula hladna jutra, treba mi 10 km da dostigne radnu temperaturu. Topao vazduh duva u kabinu vac nakon par minuta i to je OK. Problem je to kazaljka nije na sredini vec seta izmedju srednje crte i one ispred nje. Kada vozim pod visim obrtajima onda je na sredini ili blizu a kada vozim pod malim gasom onda je na onoj ispred ili negde izmedju. Juce na AP, sve vreme je bila na sredini a cim sam sisao na naplatnu rampu i krenuo ka gradu, pala je ispod. Pretpostavljam da termostat nije idealan ali razmisljam da li je zreo za zamenu ili je ovo jos uvek prihvatljivo. Dakle, greje odlicno, normalno dostize radnu temperaturu....ali kazaljka seta u zavisnosti od rezima voznje i na sredini je mozda 50% vremena. S obzirom da se krece samo u polju izmedju srednje i prve crte ispred, nekako mi logika kaze da to nema negativan uticaj na rad motora i da ne zurim sa zamenom. Sta mislite, ima li neko slicnu situaciju? Unapred hvala, Zarko Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 6, 2016 Nije idealan zato sto je temperatura jos u plus-u. Kad dodje hladno bice jos manje idealan Nije nista jos urgentno ali bi trebalo da se menja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted November 6, 2016 1 hour ago, Siciliano said: Evo situacije .... Da se nadovezem slican problem i kod mene Fiat Idea 1.9 stvljen radi testa Reno termostat u crevo. isto oko 6-10km gradske voznje oko 2000rpm maximalno skazaljka na pola puta do radne temp. ovih dana (letos kad je stavljen sve bilo ok na 2-3km dodje na isto mesto a radnu postigne oko 6km) Nisam vadio orginalni termostat, niti isprobavao termodavac, samo pospricani suvim kontakt sprejom dzek. Pitam se kad bude bila maximalna temp. oko nule nece se ni dizati da prostite ima li neko predlog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy_pop 1 Posted November 14, 2016 Danas stavio termostat od "renova" u stila. Da krenemo redom. Odmah da naglasim prilicno sam sposoban za sve vrste sarafanja i zajeeee sa svime i ne bjezim od prljanja ruku. cak sta-vise uzivam u svemu a la "sam svoj majstor" Ali ovo nije nimalo lagana egzibicija. Znaci obavezno je ukloniti poklopac od motora i od akumulatora. Drugo koristim ovu priliku da jexx mater onome ko je izmislio selne koje se stavljaju na stila a i vjerovatno na ostala fiat/alfa/lancia vozila. odmah se naoruzati zivcima i kakvim dobrim kljestima za sjecenje. selni naravno. sve bi to bilo fino da im covjek moze prici ali neki injzenjeri u fabrikama su odlucili da je najbolje veze selni stavljati odozdo. da ti dobro zakomplikuju zivot. ne znam kako ostali ali cim sam posao da stavim termostat sam vidio da nema sanse da se to fino i lagano uglavi dok je crijevo montirano na hladnjak drugim krajem. znaci skidaj kompletno crijevo. a tu onda dolaze te famozne selne na svoje. toliko mi je ona na hladnjaku izvadila huju da sam otisao u kucu po "dremel" i isjekao je. onda sam prokuhao vode i roknuo kompletno crijevo u vodu dobrih 20 minuta i namazao unutrasnost vazelinom i gurao. hahahahha. mislim termostat u crijevo. nasao sam kljuc za gedoru koji nalijeze na vanjski obod i sa nim gurao u crijevo. malo je lakse bilo. uglavnom rabota od nekih sat i po do dva obzirom da je sve skuceno i da se ne moze bas lako prici. ali obzirom da je u sarajevu origigi termostat cca 50 eura a ovaj za "renova" je 5 isplatilo se. kayaljka na sredini zakucana, ugrijah se u autu konacno. ko god odluci neka nadje pomagaca i neku finu baterijsku lampu i dvije tri "ljute" da presjece u neka doba. sretno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 14, 2016 Biće da si ti popio te ljute prerano pa ti koncentracija otišla u kuxxc Nije baš toliko komplikovano al dobro, namučio si se sad uživaj. Na Doblu mi je taj termostat evo više se i ne sećam 5~6~7 godina. Radi kao prvog dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
zmaychek 0 Posted December 5, 2016 Ljudi imam i ja par pitanja vezano za ovo, odlucio se i ja za Reno 4 ali pre nego sto se krenem u avanturu da proverim par stvari sa vama: 1. Da li je moj termostat ostao otvoren? Presao sam 200km u proseku 80-100km/h sa grejanjem na 3 (spoljna temp. 2-4c) a da mi kazaljka nije stigla ni do prve crte. 2. Kada skidate crevo da se ubaci renoov termostat jel iscuri antifriz da znam da se pripremim ili ne? 3. Koje selne da kupim? (oznaka merka itd..) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted December 5, 2016 Malo iscuri . možeš nešto podmetnuti ispod ali nije strasno i ako ode . Dolije se posle malo mozda oko 0,5 lit. Pazi samo kako stavljas taj novi termostat od R4. ona strana koja ima onaj feder i parafinsku kapsuli ide ka motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted December 9, 2016 (edited) Kod mene "problem". Dajem primer od jutros: fiat croma,termostat od renoa u crevu, temperatura -6/-7 spoljna, posle 6-7km počinje grejanje ali ne baš toplo,posle 20-tak kilometara stiže radnu temperaturu na 1600 obrtaja znači nekih 90km/h, grejanje je onda stvarno dobro i ne gubi na kvalitetu. Čim se smanje obrtaji radna temperatura pada do crtice ispod,čim mu dam gas on diže ali ne baš na sredinu nego malte ne milimetar ispod. Skoro sam bio na auto putu,drži radnu temperaturu,ali zna da padne na milimetar ispod. Da li to znači da je vreme za zamenu,i da li original termostat može da radi drugačije tj. da li će brže stići radnu temperaturu i držati je zakucanu na istu non-stop. Hvala Edited December 9, 2016 by Ivan_KV Quote Share this post Link to post Share on other sites