Ivan 17670 Posted December 10, 2019 (edited) Posle najlepseg Golfa , opet malo zabarske lepote. Nije mi bila prvi pik kao model, ali da je ovako nesto natrcalo pre 2 godine, bilo bi mi itekako u konkurenciji pored Giuliette i Sportaka. Kraj produkcije (2013.), TT 190 KS, 18'' felne, fabricki xenon, panorama, duple cevke izduva, parking senzori... Unutra meni ubedljivo najlepsa piano black verzija konzole, kozna sedista, kozom opsivena tabla (i na ovoj malo naborana), navigacija, tempomat, Blue&Me... Ova ima i Sport mode sa dodatnih 25 Njutna (uz reskiji odziv na gas i tvrdji volan) - a uz to automatski idu i oni lepi i nadasve povoljni Magneti Marelli elektricni amortizeri sa stelovanjem tvrdoce. A verujem da moze da se uzme za finu cifru, bez ovog dodatnog parking senzora (aka kuke) pozadi . https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15571354/lancia-delta-19-mjet Edited December 10, 2019 by Ivan 3 horvat, shomispc and bglion reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted December 10, 2019 Šta sam primetio da mi je zanimljivo. Plafonjera između panorama kod mene na platinum je samo ono dugme koje svetli pozadi, a ovde na gold je zonski odvojeno levo i desno svetlo kao i napred. 2 neshtry and bglion reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14860 Posted December 11, 2019 Westfalia kuka sa ključem, ako nema ključ nikad je neće skinuti...https://youtu.be/vEFw_-exl78Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted December 11, 2019 @neshtry može da se skine, na Stilu imam takvu kuku, bez ključa je bila. Rešio skidanje i novu bravicu sa sve ključem za nekih 3~4 hiljade. Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14860 Posted December 11, 2019 Znam i ja imam Westfalia, ali je dodatno ulaganje... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted December 11, 2019 Da je samo maloooo kraca, bas bi bila vrh... Ovako nekako bas jako primecujem u proporcijama tih 10cm sto su naknadno 'ubaceni' u skoljku Brava... Al osim toga, prelep primerak stvarno... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted December 11, 2019 Cudo da nema prednje parking senzore na svu opremu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted December 11, 2019 @horvat ne bi se ja bunio nista da mi je jedna 'vaka @neshtry učini mi se da si rekao "nikad je neće skinuti" http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14751855/lancia-delta-mjtd-twin-turbo-190Sent from my 3310 using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14860 Posted December 11, 2019 Iz te generacije najlepše su mi Jelta i Astra, sa tim da mi je Jelta nekako veštački razvučena naspram Brava, kako je već primećeno(mada je lepo uharmonizovano, pogotovo bicolore) , a kod Astre mi se ne dopada motorizacija i previše dugmića na tabli...Lancia Y sa 5 vrata mi je super, mali div. Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted December 11, 2019 Inace Astra K ima jako slicno resenje zadnjeg dela kao kod Delte, konkretno pad krova ka gepek vratima (cak je i naglasen sa ovim hrom lajsnama)... Naravno, kod Delte je taj deo jos vise razvucen zbog duzine celog auta... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted December 11, 2019 Sad kad malo gledam te Astre K na oglasima, bas uvidjam da je jako gadna unutra... Ona praznina u centralnoj konzoli mi je fuj.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14860 Posted December 11, 2019 Sve je tu što treba...U pravu si za Deltu i Astru pozadi Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 11, 2019 (edited) Na obicnim Astrama K i Leonima III su mi hit izbori dezena za sedista . Ne znam za vas, tesko da srcem izaberem sledeci auto, a da je to pravi hatch u Compact klasi. Ne naravno jer je Sportak vrhunski auto , nego jer je ovo moderno blagi uzas, pogotovo enterijeri. Naveo sam dva izbora koja su mi u globalu OK (Leon FR i Megane GT-Line, mada ni njihovi enterijeri nisu za padanje na du*e). Od malo egzoticnijih, odlicni su mi i DS4 (jedino sto su ga previse izdigli kao jarca) i Mazda 3. 13 hours ago, andreja.micovic said: Plafonjera između panorama kod mene na platinum je samo ono dugme koje svetli pozadi, a ovde na gold je zonski odvojeno levo i desno svetlo kao i napred. Plafonjere na Bravu/Delti su kriminal kako su odradjene. Kao da su se deca igrala, sa sve onim klik-klak dugmicima. 10 puta je funkcionalno bolje bilo odradjeno na Stildzi. Svi dugmici elegantno na tipkanje, jedno centralno kojim palis/gasis sva svetla i dva odvojena za citace karata. Pozadi su u sredisnjoj plafonjeri bila 2 dugmeta za levo/desno, takodje na tipkanje. Jedan od sitnih minusa koje sam navodio u odnosu na stariji model, ne znam samo sta im je to trebalo. 6 hours ago, horvat said: Da je samo maloooo kraca, bas bi bila vrh... Ovako nekako bas jako primecujem u proporcijama tih 10cm sto su naknadno 'ubaceni' u skoljku Brava Ovo sam i ja davno pisao, jeste malo estetski minus spolja - sa dugackim zadnjim vratima sa strane deluje malo razvuceno, kao neki "kombic" . Na tih 10 cm medjuosovinskog vise, treba dodati i skoro 20 cm duzine. Sto nije malo - to je duzina npr. Tipa sedana sa sve gepekom i trebalo je to upakovati u klasicnu hatch formu. Mislim da su u tome prilicno uspeli i lepo "sakrili" gabarite. Ceo dizajn je stvarno odlican i vanvremenski, auto koji sveze izgleda i dan danas. U pojedinim verzijama (detaljima kao npr. Poltrona Frau) i sa dozom luksuza, pa LED svetla koja su u svoje vreme bila ekskluziva, itd... Ovu belu iznad bih vrlo rado svojevremeno dodao u konkurenciju, uz Sporta i Djulku koji su mi bili prva dva tipa za kupovinu. Koncept slican kao sto je i Citros kasnije pokusao da DS5. 4 hours ago, shomispc said: Cudo da nema prednje parking senzore na svu opremu.. Ovako razmatramo ponudu po oglasima i caskamo sta koji ima... A realno, u praksi - koji ce ti *** na Compactu (a i vecim modelima)? Evo imam ih na Bravu i ne koriste mi ic, sem kao dodatna pistaljka pri manevrisanju, iskreno. Stvar koja mi je apsolutno nepotrebna, uz senzore za kisu (koje cesto vode svoju politiku) ili senzore za svetla na vozilima bez DLR, ima toga jos na spisku... Za razliku od prednjih, zadnji parking senzori su skoro "must have", bas znace jer su sva nabrojana vozila prilicno nepregledna pozadi. @djomla Ova koju si kacio je bila sa nekom krvnickom cenom, pa spustena na 6400, pa sad na 5700. E sad, pogledajte koliko se muzike dobija za koje pare i koji je pad vrednosti Zabara... Jeste onaj Leon FR koji sam kacio za jednu generaciju noviji, full LED svetla, uz jos par dzidza, ali i 10 soma... I cak je jeftiniji od ostalih, koji opusteno idu i vise. A ova bela Delta - istog godista (2013.), 1.9 TT 190 naspram 1.4 150 kosacice, krcata opremom - startnih 7 soma (a ide sigurno za opusteno nesto preko 6k). Sto je jos gore, Leon je klasican "narodni" Compact, a Delta (i Giulietta) Premium Compact. Edited December 11, 2019 by Ivan 3 neshtry, djomla and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted December 11, 2019 Vezano za izbor kola u ovom segmentu, jednostavno mi nisu jasni ljudi koji uzimaju neke osiromasene Nemce i sl. a za osetno manje para se nadje neki napucani Bravo ili Delta koji su dizajnom skroz drugi svet a kvalitetom ne zaostaju. Jbg, ljudi se generalno plase pada vrednosti na trzistu posle odredjenog vremena pa kao idu na sigurniju varijantu. A ima i ono "Kud svi Turci tud i mali Mujo"... 4 djomla, bane1321, darkman14 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 11, 2019 To sto je deklarativno premium compact ne znaci nista, vidi @dellas je pre zadrzao pravi premium compact a3 umesto delte, jer je a3 udobniji, stabilniji i svasta nesto, pisao je, jos se patio sa prodajom delte, spustao cenu itd. Verujem da ce a3 sutra mnogo lakse prodati. Sto se tice zaostajanja u kvalitetu, to je subjektivno, kao sto neki ljudi ne primete razliku tigar continental, tako nekome ne smeta ovo sto ivan spominje plafonjere i neke druge stvari koje kao da su deca pravila itd. Napucani primerci cine mali deo ponude kod svih proizvodjaca. Nemci su uvek nekako prvi pik za napad u diskusiji, ali je to u sustini conti-tigar diskusija, da ne kazem premium diskusija Francuzi su bas ozbiljan igrac u B i C segmentu i rekao bih da su trazeniji od brava/delte, a pritom nema neke znacajne razlike u ceni, a pogotovo ne u kvalitetu. 2 totti and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted December 11, 2019 1 hour ago, Ivan said: A realno, u praksi - koji ce ti *** na Compactu Magic parking Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 11, 2019 (edited) 28 minutes ago, vagenovac said: To sto je deklarativno premium compact ne znaci nista, vidi @dellas je pre zadrzao pravi premium compact a3 umesto delte jos se patio sa prodajom delte, spustao cenu Slazem se sa tobom, dovoljno je pogledati zabarske predstavnike u toj klasi i neke od njihovih brljotina koje su (po meni) nedopustive za Premium Compact. Naglasak je upravo i bio na toj deklarativno startnoj poziciji, pocetnoj ceni i gubljenju vrednosti Zabara, s obzirom kom segmentu pripadaju. S druge strane, kao polovnjak dobije se bas korektan autic, sa odlicnom motorizacijom, za manju cifru. Ne verujem bas da je eto pomenuti Leon (koji bih sutra kupio) vredniji i kvalitetniji 50% od ove nasvirane Delte istog godista, iako cene kazu drugacije. Bar ja nisam fanboy bilo koje marke, jedino sto na nesto srce moze da mi zaigra, a na nesto ne . 51 minutes ago, S.V.E.T.A. said: Vezano za izbor kola u ovom segmentu, jednostavno mi nisu jasni ljudi koji uzimaju neke osiromasene Nemce i sl. Nije to samo nase podrucje, pazi sada ovo ... Kacio sam skoro rezultate prodaje za Q3 2019, za C segment koji pratim. Golf je naravno suvereni vladar, sa skoro duplo vise prodatih jedinica od prvih pratilaca. Gde je odmah Octavia , a Leon u samom vrhu (mozda godinu zavrsi i na 4. mestu). Ili - u top 10 (moguce i u top 4) grupacija ce imati 3 modela, a u top 13 svoja 4 modela (ukljucujuci i low-budget Rapid). A tu ce se jos sigurno kasnije uglaviti i Scala , koja je tek krenula. Ili - grupacija drzi preko 40% prodaje segmenta. Sto rekoh i tamo, sta god mi mislili - samo kapa dole za rezultate. Edited December 11, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted December 11, 2019 Evo još jedne zanimljive Đulijete, rekao bih da fali samo panorama https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15426926/alfa-romeo-giulietta-170ps-nav Da imam pare, oprostio bih joj i ovu vnugo boju... 3 horvat, Boris90 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14860 Posted December 11, 2019 2 godine mlađi a skoro duplo skuplji...Opreme http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15369531/opel-astra-k-16cdti-biturbo 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted December 11, 2019 On 12/11/2019 at 2:37 PM, Ivan said: Nije to samo nase podrucje, pazi sada ovo ... Kacio sam skoro rezultate prodaje za Q3 2019, za C segment koji pratim. Golf je naravno suvereni vladar, sa skoro duplo vise prodatih jedinica od prvih pratilaca. Gde je odmah Octavia , a Leon u samom vrhu (mozda godinu zavrsi i na 4. mestu). Ili - u top 10 (moguce i u top 4) grupacija ce imati 3 modela, a u top 13 svoja 4 modela (ukljucujuci i low-budget Rapid). A tu ce se jos sigurno kasnije uglaviti i Scala , koja je tek krenula. Ili - grupacija drzi preko 40% prodaje segmenta. Sto rekoh i tamo, sta god mi mislili - samo kapa dole za rezultate. Mislio sam iskljucivo na polovna kola, kad su novi svi su lepi, svi su skupi i svi bi hteli da ih imaju... A Delta/Bravo su posle vec vise od 10god. i dalje nedodirljivi po pitanju svega kad uzmemo u obzir za koje pare mogu da se nadju... A rezultati u brojkama nisu i nikada nece biti pravo merilo samog proizvoda tako da me to uopste ne interesuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 11, 2019 (edited) Statistika je kao bikini ... Ali sigurno da prodajni rezultati tih modela nisu tu tek tako - nego se grade godinama, u slucaju Golfa i decenijama. Auto koji te nece oduseviti, ali ni razocarati - drze se toga, nekog svog principa i klasike koju kupci piju i to daje rezultat. Posto kupujem dobrim delom srcem, ne bih ga pogledao pored pomenutog Leona iz iste te grupacije - ali izuzetno postujem sto se cvrsto drze svog recepta koji daje rezultate i postujem same prodajne cifre. A pogledaj npr. Fiata u klasi, bar ovo sto ja pamtim - malo si 128, pa si Ritmo, pa Tipo, onda Bravo/Brava, Stilo, pa si opet Bravo... Pa te nema nigde skoro 9 godina, pa si opet Tipo, ali 'ajde da sada maltene od sedana koga prave Turci napravimo hatch kao low-budget. Eto pocev samo od imena, ciljne grupe na koju pucaju, da ne pricam o saranju sa svim zivim - a Golf je Golf od '74., model po kome je cela klasa dobila ime, pa sta god neko mislio o njemu ... A sve ovo vazi i za Lanciu i Alfu koje nominalno treba da budu Premium Compact, a njihova dodatna nesreca je da nisu cak ni imali modela ili su izbacivani po jedan u deceniji. 3 hours ago, vagenovac said: kao sto neki ljudi ne primete razliku tigar continental, tako nekome ne smeta ovo sto Ivan spominje plafonjere i neke druge stvari koje kao da su deca pravila itd. Evo samo da se zna o cemu pricamo. Mislim, sve to radi, ambijentalne diodice su tu... Ali brate, klik-klak prekidaci koji prespajaju metalni vod (prva slika), koje treba dobro da pritisnes i nanisanis u jedan od tri polozaja, sa dizajnom od pre 100 godina. Slicno je islo od starih Alfi i Puntica, preko Brava i Delte, pa sve mislim do 500, Eva, Mita, Giuliette... Da Stilo nije imao funkcionalnije resene plafonjere i elegantnije dugmice na tipkanje, preko stampane ploce, sa diodama u prekidacima - pa da nekako i pokusam da razumem... A skup sitnica cini celinu. Edited December 11, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 11, 2019 Znas kako, ni bravo nije duplo bolji od stila ni blizu, a opet je duplo skuplji, pa djulijeta opet duplo skuplja, a nije duplo bolja ni od stila, a kamoli od brava. Objektivno merenje nekih vrednosti je jedno, a subjektivno je tu nebo-zemlja razlika. Sto kaze sveta bitno je koliko je model svez, to igra ulogu u trazenosti itd. 3 MS PK, neshtry and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted December 11, 2019 On 12/11/2019 at 3:32 PM, neshtry said: 2 godine mlađi a skoro duplo skuplji...Opreme http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15369531/opel-astra-k-16cdti-biturbo Sta po tebi ova Djulijeta ima a Astra nema, pored vecih felni? Ili ja nisam lepo skapirao tvoju poruku. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 11, 2019 Stvar je u tome što je npr Golf 7 (a pogotovo A3) sa npr 200.000 km poprilično ispred bilo koje konkurencije, pa bio to C4, 308, Giulieta, Astra, Auris, Megane... šta god. Jednostavno, to je i dalje utegnuto i kompaktno, ne mogu ostali da se porede. Ja bih tu samo Focusa možda približio.I zato su to što jesu. Druga je stvar šta se kome na oko sviđa, ali činjenice su činjenice. I još jednom da ponovim - Octavia A7 je ebeno dobro urađen auto. 2 PremieRacing and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14860 Posted December 11, 2019 On 12/11/2019 at 5:17 PM, skile86 said: Sta po tebi ova Djulijeta ima a Astra nema, pored vecih felni? Ili ja nisam lepo skapirao tvoju poruku. Poentu si shvatio odlično Quote Share this post Link to post Share on other sites