Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Brate, nije do mene viš da Igor nikako da se sastavi sa operativnim sistemom na kompu. Bolje pitaj njega, mapa se iščita za par minuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maki: Njemu je cilj da ne cipuje auto koji nije ok da ga ne bi sjebao, a meni je uspeo da sjebe auto, a da ga nije cipovao. Verovatno mu se takve greske ne desavaju svaki dan, ali eto moje iskustvo je takvo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost Jbg....desava se.

Navescu primer - meni je istrulio patos tri godine nakon sto sam radio zastitu istog. Nisu dobro uradili i imao sam zesci problem. Tacno je probio na mestima koja su radjena. Kod tih istih majstora odrzavam auto, ali limariju radim kod limara.

Zakljucak - svima se desavaju greske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde Vule kao ekspert da mi kazes da li je 250Nm na 1500 ima isti efekat na kvacilo kao i na 2000rpm???

 

 

Ne merem da izdrzim, ovo je identicno pitanje kao ono, "da li je teze kg gvozdja ili kg vune?" :)

Edited by Mel

Share this post


Link to post
Share on other sites

da snaga moze sa se podigne fabrika bi to vec uradila...ja u taj chip tuning ne verujem...

Edited by Boki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa postoji neka odredjena granica do koje se ide u donjim obrtajima gde je opterecenje na kvacilo vece nego na vecim obrtajima. U svakom slucaju ako lamela ne proklizava odmah, vec posle nekog vremena, znaci da je dotrajala i da to nije posledica veceg obrtnog momenta... Jednostavno posle remapa, taj isti auto se ne vozi na isti nacin kao sto se vozio pre.

 

Obicno pre remapa ljudi pri patosiranju gasa prebacuju u nizu brzinu, tj u vece obrtaje pre stiskanja papucice do patosa, a posle remapa rade obrnuto jer auto ima veci obrtni moment i vecu snagu koja najvise dolazi do izrazaja u niskim obrtajima. A onda je merak da se u 5toj, zalegne po gasu vec od 1200 obrtaja. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno se tjuningom više opterećuje automobil u određenim segmentima.

E sada, kada se to uradi kako treba, bez divljanja, neće biti neke velike razlike.

Mislim ako kvačilo izdrži 150k umesto 200k to je dobra "cena" koju plaćamo za 150k zanimljivije vožnje.

 

Problem sa čipom može biti što se nakon njega promene navike u vožnij na gore.

Npr, ovo što kaže mladenke. Patosiranje gasa na 1200 obrtaja sjebaće zamajac.

Ja i sada kada hoću da potopim vraćam u nižu da mi obrtaji butu na oko 1800-2000.

Ispod toga ne potapam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze jedan moj slucaj da iznesem, ovako svi znate tj vecina koji auto vozim, za one koji ne znaju fiat bravo nuova 2.0 mjet 121kw, pre god dana cipovao sam auto kod jednog drugara sto se bavi s tim u novom sadu al nije safe chiptuning dobro poznat svima, otisao sam kod njega i nastelovao mi je masinu brutalno dobro al nije preterao jer za tim nema potrebe, samo je malo pojacao obrtni moment i konjazu moglo je vise al nije hteo zbog drugih delova creva, lamele motora turbine itd, izvadio je dpf fizicki i softvetski i egr blokiran softverski, auto ne dimi a ide ko sv ilija, kompjuterski sve moze sa se nasteluje mapa je samo mali delic, meni je napravio da auto znatno bolje puni a samim tim da ne steti motoru i delovima, cip treba staviti al ne kod svakog i ne treba izvlaciti maksimum iz motora cipom nego neki optimum da ne bi motor bio opterecen

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

da snaga moze sa se podigne fabrika bi to vec uradila...ja u taj chip tuning ne verujem...

49.gif

 

 

Loži vas Boki, naravno da može da se nasvira auto. Da li će to da traje i koliko će da traje, zavisi od načina vožnje vlasnika auta, mape i stanja automobila. Normlanim vlasnicima na ispravnim kolima ne pravi nikakav problem.

 

Potpuno podržavam remap, ali treba biti svestan i dobrih i loših strana, kao da su softverske granice koje je fabrika tu postavila sa razlogom skinute. I sam vozim remapiran auto, i to sa mapom koja je poprilično ozloglašena, pa je sve u najboljem redu - dapače. Ako jednog dana nešto i skvikne, zameniće se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do juče svi vozili Jugiće, Zastave, Samare i nikom falilo snage, bar se niko nije žalio nego se samo molili bogu da ujutro sastavi da ne mora busom na šljaku...

80~100ks bio pojam snage a sad sa 120~30~50~70ks neće da vuče pa mora da se "nasvira" ne bi li išao kako treba...ma hajte molim Vas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav je to stav?!

 

Do juče niko nije imao devojku dok je bio u pubertetu, jer sad i dalje ne treba da je ima dok numre? Svi da se zamonaše?

 

Auto i treba da ima 300 konja po toni, nego ove teorije zavere gluposti, laminati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad me salete komšija (vozi Ford Kugu-kupio novu kod nas) kaže aj da nešto pogledaš ti se razumeš više nego ja.... Izvadi kutiju iz gepeka sa sve plivajućim zamajcem (verujem da je bolji nego na 80% polovnjaka kod nas) ima samo luft od nekih 1~1,5cm levo desno , korpu u besprekornom stanju i lamelu koja od nitni ima po 3mm mesa sa obe strane (rekao bih da je više nego dobra)...stavio sve novo zato što mu proklizava auto u 5-oj i 6-oj kad nabode gas al gle malera ISTO mu se dešava i sa svim novim stavljenim (platio set sa zamenom 120000din).

Reko da nisi čipovao auto kojim slučajem skoro?

Odgovor naravno "Jesam"!

Kakvo lovatanje/klepanje po ušima ni zbog čega i od ovog majstora za set kvačila i od očiglednih dunđera u svetu "čipovanja". On čovek extra lik koji se ne razume i oladiše ga za sve pare...verujem da su ga i za čip odrali...

Ne pitah ko mu je radio mapu....pitaću.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije on čovek povezao proklizavanje sa čipovanjem! Kad je proklizao prvi put otišao kod mehaničara i ovaj mu rekao da mora da se menja ceo set (možda mehaničar nije ni znao za čipovanje). Ovaj kupio sve odneo na zamenu i kad je uzeo auto i krenuo kući proklizalo ponovo u 5-oj, parkirao se kući i zvao mene da bacim pogled i da mu kažem moje mišljenje...

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mehaničar je morao videti da je njegov set ok ali ga boleo q, daj da se uzmu pare....

Pih jbt. Neka skida tu mapu odmah. Ko zna šta je u pitanju.

To sam mu i rekao da uradi odmah i da onaj njegov set proda ako može kao polovan i izvadi bar deo para jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas skoro i da nema pravog majstora da pronadje kvar i zamjeni sta treba...vecinom su to "mjenjaci djelova" pa mjenjaju redom dok ne dodju do rjesenja... Los chip ga je kostao dosta para...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili neka ga čuva. Ako već voli da vozi malo jače neka ima u rezervi.

A mehaničara isto da promeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači pukao je 1000e za kvačilo + xy eura za čip (koji će sad da anulira)....

Baš tako bojankov!

Ma bulja je što je možda (ako ne i sigurno) set koji je stavio lošiji od onog koji mu je bio na kolima što će vreme pokazati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi idealno po majstore, kad bi svi kod njh dolazili sa jednostavnim problemom.

Cim treba malo da se pomuce, pocinje: "Ma nije to nista, vozi tako" i slicno.

Znam da oni gube dragoceno vreme, ali reci koliko je radni sat i resavaj.

Tako i kod markovog komsije. Mogao je majstor da vidi da nije problem u setu kvacila, ali ga bolelo uvce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...