Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Pre oko 2 godine napišem ja da mi je kvačilo fabričko i da je prešlo 180 000 (sa fabričkom mapom) i komentariše Vule da ne pišem gluposti i da nema kvačila koje pređe 150 000, a danas:

 

Ja moje evo već 110.000km nikako da zamenim  :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sve u velikoj meri zavisi do stila vožnje ali i do stepena istrošenosti lamele i korpe (svi znamo da se lamela stanjuje a druk urezuje u korpu). Jedna je priča kad se auto remapuje sa setom koji je prešao 150hkm, a sasvim druga kad se neposredno pre ili posle remapa zameni set. Ako je kvačilo pri kraju svog radnog veka, normalno je da će i da se buni protiv remapa. Ako je u formi, nema problema. Niko ne spori da je torq mnogo veći, i sve mane će izbiti na površinu. Zato se i kaže da auto treba da bude totalno ispravan, a tu se misli na sve sklopove.

Moj problem na belom Puntu je bio da je zimi lamela klizala u IV- i V-oj, a van zime ništa, dva puta do Grčke (fabrička mapa). Nakon remapa je počelo da kliza i tokom leta. Jel ja treba da krivim remap zbog lošeg kvačila?

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je, ali na 180kkm je sve samo ne udobno za voznju...

Alfa 156 sw 140ks koju sam pazario je imala kvacilo koje je bilo uzas i strahota za stisnuti, ali i sa remapom od 119kw na tocku niti je treslo niti klizalo... Kada smo skinuli - standardna boljka, lamela kao nova, ali se druk usekao u korpu fino i jbg... Moglo je se vozi ko zna koliko jos, ali po gradu pakao za voznju...

e28937cd95bc09d87a8605cdb035feb6.jpg

d4e6b794b846817c72a951fe64dcc284.jpg

d6bd5c8e09c80ef72ac8cf3d750299db.jpg

Sada set za 2.4jtd od 170ks lezi kao saliven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da je moguće, lično sam video više setova koji su prešli 250 - 300hkm. Velika je razlika u stilu i uslovima vožnje. Gradska vožnja ubija kvačilo, lamela mi je bila ok, a korpa veoma urezana. Poznanik iz Požarevca, živi i radi u Italiji, ima Stila SW jtd i bavi se hitnim prevozom naših gastarbajtera do Po i okoline, fabrički set je menjao na 380hkm. Jbg, njegova vožnja je totalna suprotnost većini vozača, 95% auto put, prešaltuje svakih 20 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je kvačilo sasvim ok i nije ni malo tvrdo, tako da očigledno može to i dalje.

 

Doduše, poslednjih 110 000km nije nešto preterano bio po gradu. Prethodnom vlasniku je bio vikend/odmor auto i išao je tamo gde nije smeo službeni da se vozi, a ja imam takve ture da mi potrošnja konstantno bude ispod 5l i prosečna brzina oko 50km/h. Pa zamislite koliko tu grada ima :)

 

A primetio sam 2 puta blago klizanje lamele na 2300-2400 obrtaja gde po mapi koju je kolega Underground okačio naša kola (bi trebalo) imaju ~320Nm. Što znači da je lamela ipak suviše stara za toliki torque.

 

Recimo sa 2000 obrtaja gde ima možda 15% više obrnog ne kliza ni malo.

 

Rešenje - fabrika narednih par meseci dok vidim šta dalje, tj da li pakovati sve od 16v mjet ili jednostvno sesti u neki 16v mjet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava se i da klizne lamela po vlaznom ili hladnijem vremenu, sutradan toplije, ne kliza sta god joj radio... Na Bravu JTD.

Ja sam ovaj set mogao da ganjam ko zna koliko jos, ali 6 brzina i ona tvrdoca po grafu su sve samo ne uzivanje u Alfi.

Edited by FantomX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kupio polovnog mondea tdci 130ks i presao samo ja skoro 300k za 6 god bez diranja seta kvacila..(kacim veliku prikolicu, potpisujem na svadbama.. :D )

To samo ima veze kakav osecaj imas za tecnu voznju, nece zamajac stradati od brzine nego od cimanja u nizu bez medjugasa ili kod kretanja..

Edited by milan_gt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam čak, da bi produžio vek trajanja lamele, ubacio međugas (kao na vojnom Dajcu!). Nije loše, nema onog cimanja, kada usporavam i na 100km(h spustim u 4. stepen.  :robo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pre oko 2 godine napišem ja da mi je kvačilo fabričko i da je prešlo 180 000 (sa fabričkom mapom) i komentariše Vule da ne pišem gluposti i da nema kvačila koje pređe 150 000, a danas:

 

 

:blushing:  :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to Vuletovo kvacilo je prezivelo ono sto neka ne prezive ni 10kkm...

 

Njega, mene 5-6 meseci, pa opet njega, sada vec posustaje...

 

Mada, stoji, najvise stil voznje utice. Vule da nije vozio auto kako vozi, ovo kvacilo sto je unutra bi trajalo jos 5+ godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo kvačilo je sa ovim stilom vožnje i ovim remapom koji je unutra već 5 godina, trebalo da se menja već 5 puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam kako taj auto vise ide, sto ga vise gazis, sve bolje radi :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sta konkretno mislis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosaci, menjac, karike, klipovi.......sve sklopove koji su skupi a moraju da ispastaju taj nacin voznje, necipovanog auta a pogotovo cipovanog, nemojte samo reci da taj motor nije otvaran a vozi se tako kako se pise ovde, mada ako mu je kvacilo idalje prvo, onda ocekujem odgovor da i na motoru nije nista dirano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo crno diranje motora? Jedina ozbiljnija mehanička intervencija na tom autu za ovih 5 godina i 110000km je bila remont alternatora, a najveća singl investicija kupovina novog akumulatora.

 

Urađen jedan veliki servis, mali se rade redovno na 15-18000km i to je to, gas patos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...