Milutinac 5906 Posted September 26, 2015 I mene zezalo kvacilo odmah po zameni, stvarno glupo zvuci - ali treba mu da nalegne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted September 26, 2015 Ja moje evo već 110.000km nikako da zamenim Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 26, 2015 Pa kad voziš k*o tetka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted September 26, 2015 Stisni to malo, nece krv iz njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted September 26, 2015 Da, posto ga bas stedim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted September 27, 2015 Pre oko 2 godine napišem ja da mi je kvačilo fabričko i da je prešlo 180 000 (sa fabričkom mapom) i komentariše Vule da ne pišem gluposti i da nema kvačila koje pređe 150 000, a danas: Ja moje evo već 110.000km nikako da zamenim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 27, 2015 Ima toga koliko hoćeš...pa evo i ovaj komšija prvi je menjao sad set na 238kkm a smem da se zakunem da ga nije čipnuo prešao bi još 50kkm minimum Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 27, 2015 (edited) To sve u velikoj meri zavisi do stila vožnje ali i do stepena istrošenosti lamele i korpe (svi znamo da se lamela stanjuje a druk urezuje u korpu). Jedna je priča kad se auto remapuje sa setom koji je prešao 150hkm, a sasvim druga kad se neposredno pre ili posle remapa zameni set. Ako je kvačilo pri kraju svog radnog veka, normalno je da će i da se buni protiv remapa. Ako je u formi, nema problema. Niko ne spori da je torq mnogo veći, i sve mane će izbiti na površinu. Zato se i kaže da auto treba da bude totalno ispravan, a tu se misli na sve sklopove.Moj problem na belom Puntu je bio da je zimi lamela klizala u IV- i V-oj, a van zime ništa, dva puta do Grčke (fabrička mapa). Nakon remapa je počelo da kliza i tokom leta. Jel ja treba da krivim remap zbog lošeg kvačila? Edited September 27, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 27, 2015 Ma naravno, to ne sporim već kažem da nije nemoguće preći i mnogo više od tih 180kkm sa originalnim setom kvačila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 27, 2015 Moguce je, ali na 180kkm je sve samo ne udobno za voznju... Alfa 156 sw 140ks koju sam pazario je imala kvacilo koje je bilo uzas i strahota za stisnuti, ali i sa remapom od 119kw na tocku niti je treslo niti klizalo... Kada smo skinuli - standardna boljka, lamela kao nova, ali se druk usekao u korpu fino i jbg... Moglo je se vozi ko zna koliko jos, ali po gradu pakao za voznju... Sada set za 2.4jtd od 170ks lezi kao saliven Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 27, 2015 Naravno da je moguće, lično sam video više setova koji su prešli 250 - 300hkm. Velika je razlika u stilu i uslovima vožnje. Gradska vožnja ubija kvačilo, lamela mi je bila ok, a korpa veoma urezana. Poznanik iz Požarevca, živi i radi u Italiji, ima Stila SW jtd i bavi se hitnim prevozom naših gastarbajtera do Po i okoline, fabrički set je menjao na 380hkm. Jbg, njegova vožnja je totalna suprotnost većini vozača, 95% auto put, prešaltuje svakih 20 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted September 27, 2015 Meni je kvačilo sasvim ok i nije ni malo tvrdo, tako da očigledno može to i dalje. Doduše, poslednjih 110 000km nije nešto preterano bio po gradu. Prethodnom vlasniku je bio vikend/odmor auto i išao je tamo gde nije smeo službeni da se vozi, a ja imam takve ture da mi potrošnja konstantno bude ispod 5l i prosečna brzina oko 50km/h. Pa zamislite koliko tu grada ima A primetio sam 2 puta blago klizanje lamele na 2300-2400 obrtaja gde po mapi koju je kolega Underground okačio naša kola (bi trebalo) imaju ~320Nm. Što znači da je lamela ipak suviše stara za toliki torque. Recimo sa 2000 obrtaja gde ima možda 15% više obrnog ne kliza ni malo. Rešenje - fabrika narednih par meseci dok vidim šta dalje, tj da li pakovati sve od 16v mjet ili jednostvno sesti u neki 16v mjet Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 27, 2015 (edited) Desava se i da klizne lamela po vlaznom ili hladnijem vremenu, sutradan toplije, ne kliza sta god joj radio... Na Bravu JTD. Ja sam ovaj set mogao da ganjam ko zna koliko jos, ali 6 brzina i ona tvrdoca po grafu su sve samo ne uzivanje u Alfi. Edited September 27, 2015 by FantomX Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted September 27, 2015 (edited) Ja kupio polovnog mondea tdci 130ks i presao samo ja skoro 300k za 6 god bez diranja seta kvacila..(kacim veliku prikolicu, potpisujem na svadbama.. )To samo ima veze kakav osecaj imas za tecnu voznju, nece zamajac stradati od brzine nego od cimanja u nizu bez medjugasa ili kod kretanja.. Edited September 27, 2015 by milan_gt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted September 27, 2015 Ja sam čak, da bi produžio vek trajanja lamele, ubacio međugas (kao na vojnom Dajcu!). Nije loše, nema onog cimanja, kada usporavam i na 100km(h spustim u 4. stepen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted September 27, 2015 Pre oko 2 godine napišem ja da mi je kvačilo fabričko i da je prešlo 180 000 (sa fabričkom mapom) i komentariše Vule da ne pišem gluposti i da nema kvačila koje pređe 150 000, a danas: Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 27, 2015 E to Vuletovo kvacilo je prezivelo ono sto neka ne prezive ni 10kkm... Njega, mene 5-6 meseci, pa opet njega, sada vec posustaje... Mada, stoji, najvise stil voznje utice. Vule da nije vozio auto kako vozi, ovo kvacilo sto je unutra bi trajalo jos 5+ godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted September 27, 2015 Ovo kvačilo je sa ovim stilom vožnje i ovim remapom koji je unutra već 5 godina, trebalo da se menja već 5 puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 27, 2015 Ja ne znam kako taj auto vise ide, sto ga vise gazis, sve bolje radi :lol2: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 27, 2015 Da a sa kojim popravkama, prepravkama i ulaganjima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 27, 2015 Na sta konkretno mislis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 27, 2015 Nosaci, menjac, karike, klipovi.......sve sklopove koji su skupi a moraju da ispastaju taj nacin voznje, necipovanog auta a pogotovo cipovanog, nemojte samo reci da taj motor nije otvaran a vozi se tako kako se pise ovde, mada ako mu je kvacilo idalje prvo, onda ocekujem odgovor da i na motoru nije nista dirano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted September 27, 2015 Kakvo crno diranje motora? Jedina ozbiljnija mehanička intervencija na tom autu za ovih 5 godina i 110000km je bila remont alternatora, a najveća singl investicija kupovina novog akumulatora. Urađen jedan veliki servis, mali se rade redovno na 15-18000km i to je to, gas patos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 27, 2015 Lagiš Vule sram te bilo ! A koliko si puta menjao sijlice ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted September 27, 2015 Menjas ulje na 15000 km??? Quote Share this post Link to post Share on other sites