Jump to content
FAS Goran

mladenke

Members
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

About mladenke

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Previous Fields

  • Garage
    alfa romeo 156 1.9jtd 8v

Recent Profile Visitors

2117 profile views
  1. Nema sanse da tu ima 230 konja, pa cak i da ubacis 20 zivih konja direktno iz ergele... Ako uspes da ih ubacis u bravo. Radio sam 2.0 motore, cak u zadnjih par meseci 90% radjenog su bas oni i sa vrlo slicnim pritiskom i gorivom dobija se 20-30hp manje. Za jednu sigurno znam da je merena kod raleta, a druga u revo chipu. Izbacile slicno, pa znaci da su mereno valjano a i krive im se poklapaju sa logovima. Cak i alfine varijante 2.0 170hp sa ovim pritiskom i gorivom daju 200-210hp kad je suncano vreme. Ovde log nema veze sa ovom krivom.
  2. Ovaj dijagram mi se ne poklapa sa ovim logom. Sa slicnim pritiskom i gorivom srpski valjci izbacuju 20-30ks manje iz 2.0.
  3. Ma idi begaj prijatelju, Dao si Raletu pivo da ti nasteluje valjke.
  4. Prodajem 4 distancera Novitec 5x98 20mm debljina plus 20 duzih srafova. U dobrom stanju. Cena 8.000 din. 064/33-92-790 Marko
  5. veca turbina nosi sa sobom i povisenu temperaturu vazduha pa ti treba i veci interkuler, sem prepravki da se fizicki nabaci veci turbo. Tu su odvod i dovod ulja u turbinu. Pa sad zavisno od snage koju zelis i pritiska na kom si resio da radi taj turbo, povlaci sa sobom i mozda vecu pumpu goriva. Veci fi auspuha... Ojacavanje korpe i lamele. Ako ces da radis takve prepravke a da budu kompletirane onda izdvoji vecu sumu novca jer ne vidim zasto bi nabacivao samo turbinu, jer sa fabrickim postavkama neces moci da iskoristis potencijal te turbine.
  6. Gt2056v nije najbolje resenje. Gtb2056v jeste najbolje resenje. Spoj za svakodnevnu gradsku voznju i mogucnost da ide na 3 bara daleko u obrtaje. Gt2256v nije previse za 4 cilindra, to je ista turbina kao i gtb2056v samo starije generacije pa kaska za turbo spoolom, inace moze da radi na istom pritisku kao i gtb. Imao sam ubacenu gt2256v kod mene, a trenutno je gtb2056v. Gtb2056v se pokrece cak i bolje od fabricke gt1749v kad se lepo izmapira. Spool log sa gtb2056v. Engine speed Total fuel quantity Boost pressure Boost control/solenoid 1532 26.25 1340 78.56 1568 55.31 1466 74.98 1615 63.17 1714 73.77 1685 66.02 1978 72.4 1792 67.7 2239 67.52 1876 69.38 2503 57.93 1978 71.31 2616 57.93 Spool log sa gt1749v (fabricka) na remapovanom autu. Engine speed Total fuel quantity Boost pressure Boost control/solenoid 1558 36.921 1223 74.96 1564 44.418 1381 74.96 1618 50.559 1558 74.96 1686 57.312 1761 73.721 1776 66.357 1976 66.894 1865 77.304 2190 47.623 1988 81.324 2497 60.677
  7. gt2052v, gt2256v,gt2056v,gtb1756vk, gtb2056v,gtb2260vk ili vzk itd... Sve je to radjeno u jtd-u.
  8. Pre svega, hteo bih da vam ukazem na jos veci problem kod cipovanog automobila, a to je povecano trosenje sedista, Zbog zustrije voznje guzica vise seta levo - desno, napred - nazad a tada koza na sedistu znacajno brze strada, a za plis ne bih ni spominjao. Takodje, veca je verovatnoca da ce patosnica da se zavuce pod pedalu kocnice kod cipovanog automobila, jer su kocenja snaznija. A kao trece, i nista bezazlenije od prva dva, naveo bih povecanu potrosnju tecnosti za stakla, jer sa vecom brzinom lepljenje buba na soferki je neminovno.
  9. Auuu ovo je bre ko da gledam crtani ili skupstinu. Hteo sam da krenem da vas ispravljam u netacnim cinjenicama ali ima i pametnijih stvari da se radi do nove godine. Ajde nazad u skolu, niste lepo utvrdili gradivo
  10. Nije nikakav problem da gumice promenis sam, problem je sto ne mozes da je testiras posle toga. Klipovi u pumpi, gumice i sve ostalo imaju svoje leziste, mikronsko ali su se usred rada stvorili. Ne vratis li sve na svoje mesto kako treba klip nece stvarati pritisak kakav treba i eto belaja. A da bi znao da li si sve vratio kako treba na svoje "urezano" mesto mozes samo na stolu, ili da je namontiras nazad na auto i proveris na dijagnostici. Ali ako nisi eto ponovnog skidanja i gubljenja vremena. Za skidanje ti treba nekih 1-2h, da predihtujes sve jos nekih 1-2h i da vratis jos 1-2h, zavisno od sposobnosti.
  11. vezi taj motor, vidis da je krenuo da bezi
  12. Yugisa, problem sto kad se menjaju delovi stavlja se ekonomska klasa, ili u gorem slucaju najjeftinije. Sto je i shvatljivo za zemlju u kojoj zivimo. Da se stavlja na auto najkvalitetnije bez gledanja na novac, kocnice bi bile i tek kako dovoljne za +20-30 konja preko fabrike i gradsku voznju. Da ne shvati neko pogresno, ne kazem da ne treba da se upgraduju ali da samim remapom nije prioritet ali uz vecu turbinu, ic, dizne, pumpu je i tek kako obavezno.
  13. Alfa GT 150hp, radio ja a mereno kod Raleta u Nova, izbacio ako se dobro secam 272hp i 530 ili 540NM. Stalno potezan, izivljavan za medalju, 2x vozen na Navak-u pa mu nije bilo nista. A bilo je i par momaka na prepravci mape koje su radjene u Revo. Tako da 100 ljudi 100 cudi.
  14. Vozis auto prema mogucnostima automobila a ne prema uslovima saobracaja kad je ulica prazna. Za to sto ce da remapuje auto i doda 20-30ks, ne trebaju mu ni bolje kocnice ni bolje vesanje. Sasvim je zadovoljavajuce ventilirajuci diskovi i kvalitetne plocice. Kad zbudzi turbo i ic onda ce mu trebati upgrade kocnica i vesanja ali na fabrickoj postavi nema potrebe. Imam 60-70+ konja preko fabrike pa mi ventilirajuci diskovi i kvalitetne plocice zavrsavaju posao. No, svako radi onako kako mu je volja. Kad remapuje auto videce da li ima potrebe da radi upgrade kocnica ako mu kvalitetni ventilirajuci i dobre plocice ne koce kako zeli.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...