Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Nije menjao ulje 25000km, nakon toga je krenuo redovno na 15.000km, automobil radi kao sat, motor nije stucnuo nikad. Kakvo crno otvaranje, samo za dolivanje tecnosti za stakla se otvori hauba. Bolji primerak jtd-a nisam vozio.

Mada laze, zamenio sam grejac jedan dok je bila kod mene :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjas ulje na 15000 km???

 

Retko, uvek zakasnim pa to bude na 16-17-18 :)

 

Naravno, u auto se ulaže normalno, menjaju se diskovi kad ih iskrivim ili spalim, menjaju se pločice, pakne, poneka sijalica (mada retko, mislim da sam čak dve sveukupno promenio za 5 godina).

 

Ulaže se i u razne felne, gume, farove, folije za stakla, poliranje, muziku, ali to je sve hobi, nije održavanje. Što se same mehanike tiče - prednje viljuške zamenjene pre 4 godine, zadnje kugle rađene prošle godine, trap 100% i dalje, remontovan taj alternator, kupljen novi akumulator, urađen je veliki servis pre 50k km sa sve PK sklopom i to je to. Dizne nikad skidane i kontrolisane, turbina odlična, kvačilo može još da gura ali će uskoro na zamenu. Ni jedan nosač motora nisam promenio, auto pali kao metak, radi kao sat, nema nikakvih dimova osim onih koji su namerno programirani. Protokomer sam otkačio početkom davne 2011. godine, i eto tako se to vozi, sa prosečnom godišnjom potrošnjom od 5.7 litara (većinski van grada).

 

Mada je to sve normalno, JTD i važi za jedan od najboljih motora svih vremena baš zbog ovih stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je u tome što su se ljudi naslušali svakakvih priča o remapu, raspadanju motora, izletanju klipova kroz auspuh , ne može to puno da pređe i sl. Te predrasude i fobije ne mogu tako lako da se otklone, džaba sve priče i pozitivni utisci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najmanje sam ovo pitao zbog remapa mada je on tu jos pride, vise sam pitao zbog stila voznje, gas patos...miseluk....i kad na to sve nadodas dobro posoljenu mapu ocekujem da se na toj kilometrazi nesto moralo i desiti, a pri tom vrtele su se neke price da Vuletova brava ima blize 2000ccm nego 1900, znaci neko je aludirao na specijale...

I nije mi tesko u to da poverujem kad sam sa druge strane cuo da Vule ima mape skojima se poteze na miseluku a ima mape sa kojima vozi inace, a koliko sam ja skontao iz njegovih pisanja uvek je ista..... I onda je meni bas tesko da poverujem u neke stvari, ali ako je tako kao sto on kaze onda svaka cast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek je ista mapa kod mene, osoljena 3-4 meseca nakon što sam kupio auto krajem 2010. godine, a osoljena je u fazonu "pazi samo nemoj mnogo da ga gaziš"

 

Niko ne može da poveruje koliko traje ovaj auto i kako radi posle ovakvih 5 godina, ali eto, tako je :)

 

I kakvih 2000ccm, kakve specijale, to je Ale prodao priču da ne mora da se smara sa upucavanjem iste ove mape u mušterijin auto, na pitanje "kako ona Vuletova Brava ide onako i izbacuje onu snagu a moj Bravo ne?" :D

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema svako dobrubpumpu visokog pritiska :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ne zaboravi btw :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam ikog da je raskovao JTD,taj ne crkava bas tak lako :D .Ja sam svog vozio 20km na autoputu bez vode pa nista ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varijabilnu.

Milutin brže kuca il ima veći tel.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispravan automobil nikako ne bi smeo da dovedeš u safe mode svojom vožnjom. Ako to uradiš - znači da nešto nije u redu.

 

Isto kao što ni dobar software nikada ne bi smeo da dovedeš u stanje da pukne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo napumpas pritisak na rail-u, sasvim dovoljno oko 1400bar-a, jednostavan zahvat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da vecinu auta mozes normalno voziti bez protokomera.

Meni treba neki safe mode za zenu :D

Nema obzira za turbo masine, ono warm up, cool down, ne potapati sa ler gasa i slicno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi trebaju dva ecua sa switchom, pa kad zavrsis svoju voznju, prebacis prekidac u wife mod i ne razmisljas :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu foru imaju nove Fieste, sa kljucem, das detetu kljuc koji obara snagu, ne dozvoljava glasnu muziku i tako to... dobra fora

 

Mislim da se zove Mykey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op op :laughing: :laughing: :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...