Jump to content
FAS Euroauto Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

On 8/19/2020 at 10:06 AM, andreja.micovic said:

koliko je ovo realno?
image.thumb.png.158f535ca6d0e413b969fc2df8f85478.png

 

Samo mapom - ja verujem nikako. Ili možda 'nekako' ali će da traje dva test run-a i kaput. Ne baš odmah motor ili turbo, ali će tu i tamo nešto da popusti...

 

Ako su napravili potrebne hardware dorade i izmene, mislim da je moguće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam se bakć'o sa prevodima polivanja...:lol:...nisam ni video da lepo piše da jeste svašta nešto rađeno.

Mislio sam, vrvtn kao i Andreja, da je ovo reklama za "čip ćuning". Dođi da ti načipujemo auto. Samo jedan klik i uopa snaga x 2 !

 

A evo u ovom tvom print screen-u lepo piše da jeste poljski Safet    :cheers:

 

 

 

 

2 hours ago, Milutinac said:

...

PS - Poljaci i Grci - ozbiljna ekipa...

 

Živeo i radio kod ovih potonjih cigana... mani mene farbaš o njihovoj ozbiljnosti  :devil: :thumbsup:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam GrandePunto Evo 1.3 mjet 84hp 2011. koji je u odlicnom stanju i kog bih hteo chipovati. Nista preterano, samo onoliko koliko da ima vise snage pri manjim brzinama.

Znaci zeleo bih da mi bude startniji u prvoj, drugoj... Vozim ga normalno, ne divljam, vecinom po gradu... Gasirao ga malo jace ili ne on mi trosi oko 4-5l po gradu, 5-6 autoput(130-150km/h). Imam dpf i ostalo, sve je fabricki. Da li je takvo chipovanje moguce, ostvarivo, itd... Ne bih da mi bude startniji a kad ga pustim 150 na autoput da jede previse... Zrtvovao bih 1-2l vise pri jacem gasiranju. Mali boost na startu je sve sto mi treba :)

 

Hvala :)) 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan007

 

Može to da se uradi. Kažeš liku koji radi čipovanje da te više zanimaju bolja međuubrzanja i start iz mesta, nego veća maksimalna brzina.

Ali...ne može baš mnogo samo u prve dve brzine jer baš u prvoj i drugoj brzini moraju da se sačuvaju određeni limiti kako ne bi pokidao menjač, mislim da i zamajac ima ta varijanta 1.3 MJet. Svakako će biti življi, ali će to više da se oseti od treće brzine pa dalje, jer ako bi u prvoj i drugoj odvrnuo sve eto problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iskreno ne znam kkao taj 1.3 85ks moze da bude startniji :D 

Brzine su toliko kratke da on zavrce u 4000rpm cim das gas. A i nema gde ni max brzina da se pomera jer je kratak menjac.

 

Po mom mislienju nema bas prostora za neki tuning.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja racunam da se i to resava saltanjem na visim obrtajima. A i generalno nema tu mnogo prostora iz motora koji je realno 1.2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom turbo automobili imaju ful boost u 4toj i 5oj,a i realno koliko ti treba jaka 2ga na 1.3mjt,po mom mišljenju je mnogo prakticnije da bolje ide na nekim putnim brzinama, i koliki bi bio gubitak na proklizavanju u 1oj i 2goj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U prvoj mogu da postignu ful bust, a kamoli u drugoj pa redom dalje.

Takodje proklizavanje prvom i nekako, ali po suvom ni 1.9 multijet punto, ni alfa 147 nece da proklizavaju sa pristojnim gumama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od remapa a i od guma. U II-oj proklizava opušteno a ni u ttećoj joj noje strano . Alfa 147 mjtd.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/16/2021 at 9:07 PM, vagenovac said:

Sigurno da moze cipom da se napravi da na 2000rpm potegne znacajno jace.

 

 

I da traje značajno kraće   :)

 

 

 

 

 

p.s. šalim se, lepo mi bilo da se nadovežem, ali u svakoj šali ima i pola istine...   :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže moj, probaj pa ćeš znati ! Ne znam koliko automobila je do sad bilo, kod mene, mojih sinova ili prijatelja, nijedan nije zanemoćao dok je bio u vlasništvu a to je 3-5-7 god, ili bar 100 hkm. Ja imam izuzetno dobra iskustva sa remapom.

 

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, trebao bi mi neki odlican i pouzdan tjuner, konkretno za turbo benzinca, razmisljam se vec neko vreme za SM ChipTunning iz Bosne, na par mesta sam procitao da su odlicni u svom poslu, ali me zanima odavde sa foruma da li je neko imao iskustva ili mozda zna nekog bliskog ko je imao iskustva sa njima ?

Hvala unapred !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, pisao sam u vec postojecoj temi o chiptunningu, medjutim niko ne vidi ili nece da odgovori, pa moram ovako da pokusam, s obzirom da mi je, moze se reci hitno..

Cipovao bih Saaba, 2.0 Turbo benzinac sa 205ks, Mitsubishi TDO4HL 15T fabricka turbina (ako nekome nesto znaci ovo), a moje glavno pitanje je gde to da uradim, s obzirom da sam ulozio oko 7.000e u auto do sada i uradjena mu je full generalna i jos mnogo toga, pa ne bih da me neki tjuner posalje na generalnu ponovo...

Hvala unapred !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spojiće ti i ovu temu sa postojećom, ne treba forsirati svoje probleme zato što je ovo ipak forum i da bi ostao kvalitetan - sve treba da bude na svom mestu. 

 

Ja stvarno volim to što radiš, i voleo bi da malo više pišeš o projektu a ne samo da se pojaviš kad ti je frka i treba neka savetodavna pomoć, ali moram da pitam otkud ti ideja da veruješ ljudima preko net-a i da se oslanjaš na mišljenje nekoga koga ne poznaješ?

 

Odluku moraš da doneseš sam pošto je to tvoj auto i tvoj novac, a sve potrebne informacije već imaš u postojećoj temi samo je treba pročitati. 

 

 

Jedino što mogu da te posavetujem je da čip uradiš u svom gradu ili bar blizu, da možeš lako i brzo da reaguješ AKO nešto zatreba... bilo pozitivno ili negativno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ti vec napisao da kontaktiras clana Boost na CBC forumu, covek je doktor za Saab. I pre generalne da ga kontaktiras da ti objasni neke stvari, jer recimo stariji blok je jaci, novija glava drugacija, pa ovo, pa ono. Plus ecu je mogao da nabavi u Svedskoj, posto je tamo i da po nekoj boljoj ceni uradi Maptune. Nece ti nista skoditi, a posle podeli iskustva ovde.
Ako me secanje sluzi od pre 5-10 god imao je projekat gde se motor vrti na 8-10k obrtaja, ludnica neka.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nuova Delta Tema je spojena u postojecu. 

 

Sve se slazem sta su ti kolege iznad vec napisale. Nisi dobijao odgovor zbog prostog razloga sto je preporuka tunera jedna od najnezahvalnijih stvari. 

 

Bilo bi interesantno kada bi napisao malo vise o samom autu, koja mu je namena, da li je to neki projekat, za jurcanje, za uzivanje? Mogao bi u potforumu za predstavljanje automobila van Fiat grupacije, da napravis temu, pa da se okaci i koja slika. Ima nas tu dosta kojima je to zanimljivo :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...