Jump to content
FAS Euroauto Goran

bogdan007

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

About bogdan007

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Goran011 Posle god dana voznje istog modela, iste snage, primetio sam da je najbolje (u mom slucaju) da napakujem do 2000-2100 obrtaja pri menjanju 1-2, 2-3. Najbolje je zato sto kad presaltas u vecu brzinu, taman ti padnu obrtaji na oko 1500, neki minimum da ne gusi u sledecoj-vecoj brzini. Mada ovo je malo linearno i moze se koristiti za ravnicu gde sam ja, al ako si iz nis il vranje, morau ces jaci gas suma sumarum : samo ide gaaas
  2. I dalje mi se pali, samo pri hladnom startu 2s gori lampica za ulje, i potom na displayu pise low engine oil pressure ... i posle nema sve do sl hladnog starta.....kontam to je zbog 10w40 ulja koje sam stavio u nadi da mi manje trosi ulje........i dalje ga jede, tako da cu odraditi osvezenje motora, i vratiti 5w30
  3. Update: Obrisana je greska, prikacena mobilna dijagnostika i auto se vozio 2x9km bez ponovnih smetnji a parametri zagusenosti su perfektni, zdrav prohodan.... Zamenjen kablic i vise centralna brava ne zakljucava auto pri otvaranju vrata ALI takodje nema vise ni greske za low oil pressure upozorenja... Nisu mogli ustannoviti sta je prouzrokovalo izbacivanje greskei check engine safe mode . . . . Neko ima ideja?
  4. Na tabli je check engine i trouglic za elektroniku....Oko potrosnje ulja znam samo da jede oko 1.2 l na 2500km kad sam racunao i da dimi jako pri hladnom startu. Pri norm voznji dim se jedva vidi.......cudi me da je zapusio dpf kad gasiram auto, ne gusim ga nikad....probacu force regen pa cu videti... hvala svakako
  5. Na slici je ocitana greska za dpf ali majstor nema u bazi pod. za sta je tacno. Pa cekamo elektricara. Da li neko zna za sta je ovo konkretno oko dpf? On je brisao gresku vozio ga normalno i posle 2km je opet izbacio istu gresku. Skorije je ciscen egr. I menjan map senzor kvalitetniji... Auto trosi ulje imam temu i za to x'( 5w30 je jeo pa sam zamenio na 10w40 posto je i 10god star i 250000km min predjenih. Pre mesec dana krene da mi izbacuje :oil pressure too low" ali sad ne izbacuje.....nije bilo greske kad je majstoe ocitavao nego samo 2s lampica na tabli i text....
  6. Motor je 10god star, prvibitno sipano 5w30 je trosio jos jace.....kontam polu veliki servis ne gine...
  7. Potrosio mi je oko 1.2l ulja 10w40(selenia) za 2500km. Ima 10od verovatno 300 iljadi predjeno. Majstor je skidao suspleh, prao motor, drndao ga i nije nasao vidljivo curenje. Sa druge strane mi je nagovestio (sto sam i ja primetio) da mnogo dimi pri hladnom startu. Predlozio je moguce osvezenje motora. Auto samo na hladnom dimi, ovako nista. Dim nije plavi mozda beo malo i to pri ladnom, ovako jedva i da se vidi. Kad ga gasiram zadimi jace al tipa na jacoj uzbrdici. Ima neko uvida u moguce kvarove kad 1.3 trosi ulje il stagod... Hvala
  8. Pridjem kolima, otkljucam fiat ounto evo 1.3 2011 84ks na daljinac, otvorim vrata, i cim se vrata otvore on sam zakljuca.
  9. Imam GrandePunto Evo 1.3 mjet 84hp 2011. koji je u odlicnom stanju i kog bih hteo chipovati. Nista preterano, samo onoliko koliko da ima vise snage pri manjim brzinama. Znaci zeleo bih da mi bude startniji u prvoj, drugoj... Vozim ga normalno, ne divljam, vecinom po gradu... Gasirao ga malo jace ili ne on mi trosi oko 4-5l po gradu, 5-6 autoput(130-150km/h). Imam dpf i ostalo, sve je fabricki. Da li je takvo chipovanje moguce, ostvarivo, itd... Ne bih da mi bude startniji a kad ga pustim 150 na autoput da jede previse... Zrtvovao bih 1-2l vise pri jacem gasiranju. Mali boost na startu je sve sto mi treba Hvala :))
  10. Pozdrav. Hteo bih kupiti tockove sa gumama 205/45/17 na felnama 17" 6.5j. Da li cu osetiti razliku u potrosnji/buci/udobnosti? Trenutno sam na 185/65/15, celicna felna. U pitanju je PUNTO EVO 2011 1.3mjet sa 84HP. 17" nisu preporucene fabricki za moj evo od 84hp ali jesu za isti evo sa 94hp....da li je moj auto preslab za tu sirinu gume? Ja kontam da necu primetiti razlike sem osetljivosti prelaza preko rupa razlicitih velicina..... Svakako, savet pls Hvala.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...