nidza 618 Posted July 30, 2020 Nema potrebe, verujemo ti da je brži. Post samo moderator može da prebaci. Možeš da obrišeš i napišeš novi, ili klikni dugme prijavi i napiši moderatoru poruku šta želiš da ti uradi sa postom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted July 30, 2020 Napisao sam poruku, a nemam više te fotke u telefonu. Razlike su ogromne. Na screeen shotovima ubrzanja napisao sam pored u kojoj je brzini to ostvareno. Kažem pogledajte zadnji post u temi jtd vs tdi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted July 30, 2020 Evo da probam da pripomognem - u nastavku je taj deo posta kolege @rocket ... Zeperfs laže. Evo zeperfs podataka za Stilo: A, evo što sam ja merio. Crvenom bojom su ispisane brzine u kojima je ostvaren rezultat: 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted July 30, 2020 Hvala ivane Ogromna odstupanja. Ako je još neko merio, voleo bih da uporedimo rezultate. Inače stilo 1.9 115ks bez čipa Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 30, 2020 Ajd uporedicu ja, posto sam 100% na stock mapi... Cime se to meri? Da li nekom aplikacijom, pa GPS, ili snimati cajger, pa posle stopovati video? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted July 30, 2020 (edited) Skinuo sam gps aplikaciju. Ima opcija da odrediš od koliko do koliko kmh ti meri. Možeš naravno da staviš i nekoliko odjednom i onda meriš. Ja sam merio na pančevačkom putu vraćajući se sa posla. Bio sam prvi na semaforu i reko da pustim. Nisam isključio asr Edited July 30, 2020 by rocket Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted July 30, 2020 Jos jedna bitna stvar za npr 80-120 vreme, da li krenes da meris sa 60-70 potopis gas da se zaleti turbina i sve i onda meris u prolazu 80-120 ili meris tako sto se vec kreces 80kmh i onda ti tu ulazi reakcija na gas, turbolag itd koliko god mali bili ali lagano se izgubi tako makar sekunda, ako ne i dve Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 618 Posted July 30, 2020 To je diskutabilno koliko je tačno. Ja sam Alfu merio tako što sam prvo kalibrisao Torque Pro na GPS pri konstantnoj brzini, a zatim direkt iščitavao sa OBD iz ECU trenutnu brzinu, to je onda solidno precizno. Šta je još skoro tačno je da se nakači GoPro na volan, tako ja radim sad, i znam koliko laže cajger, pa na video klipu izvučem cifre poprilično tačne. Edit:vagenovac ulete sa postom. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted July 30, 2020 2 minutes ago, vagenovac said: Jos jedna bitna stvar za npr 80-120 vreme, da li krenes da meris sa 60-70 potopis gas da se zaleti turbina i sve i onda meris u prolazu 80-120 ili meris tako sto se vec kreces 80kmh i onda ti tu ulazi reakcija na gas, turbolag itd koliko god mali bili ali lagano se izgubi tako makar sekunda, ako ne i dve Merio sam na sledeći način... Tamo gde piše treća, krenuo sam naravno sa 1,2 do pre 80 i onda ubacio u treću. Gde piše 4 išao sam od 80 do 120 u četvrtoj itd. Bez varanja. Znači ako je od 80 do 120 ili od 60 do 100 i piše na primer treća, znači da sam u toj brzini išao od 60 do 100 ili od 80 do 120! Razlike su ogromne Ništa cajger, samo gps Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 618 Posted July 31, 2020 Drugo te pita, da li si imao zalet - po meni je to okej i tako i zeper meri, jer kad sabereš i oduzimaš ubrzanja otprilike dobijaš vrednosti koje nemaš u tabeli za taj auto. Stilo je dosta stariji auto od zepera, nema ni puno izvora, tako da se ne treba držati toga kao pijan plota. Ja više verujem vama. Jedina nepoznanica može da bude kod polovnog auta, da ne znaš da li je remapiran, ako nisi proveravao spajanjem na laptop. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted July 31, 2020 On 7/29/2020 at 10:51 AM, GiDrA said: Kako do njih doci ako su iz Grcke? koja je procedura? kao sto sam napisao nekoliko postova iznad, covek odavde ti iscita mapu, posalje grcima, oni odrade i ovde ti se opet ucita mapa.. @horvat a ako mora komp da se otvara? Nije bas sve tako jednostavno Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 31, 2020 Moze se proveriti da li doticni uredjaj moze da cita i pise doticni ECU preko OBD ili mora da se otvara. Ako mora da se otvara, mada ni to nije tako strasno komplikovano, zato sto uz uredjaj idu PDF uputstva za svaki komp, sa sve slicicama kacenja pinova.... Ali da, u tom slucaju svakako treba malo vise zezanja i mozda bolje prepustiti nekom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 31, 2020 15 hours ago, rocket said: Zadnji post na temi jtd vs tdi, stavio sam i fotke Ne znam kako taj post da prebacim ovde? Nema korisit od prebacivanja tog posta ovde jer je napisan 12.01.2020....a, pošto se postovi ređaju po vremenu kad su napisani, prebacivanjem u ovu temu taj post bi otišao barem nekoliko strana unazad. Tehnički ga nije moguće prebaciti i da bude u kontekstu aktuelne priče. Ali, može se uvek ostaviti link ka njemu, evo ga: klik OVDE @ FLCS Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted July 31, 2020 4 hours ago, neshaoct said: Nema korisit od prebacivanja tog posta ovde jer je napisan 12.01.2020....a, pošto se postovi ređaju po vremenu kad su napisani, prebacivanjem u ovu temu taj post bi otišao barem nekoliko strana unazad. Tehnički ga nije moguće prebaciti i da bude u kontekstu aktuelne priče. Ali, može se uvek ostaviti link ka njemu, evo ga: klik OVDE @ FLCS Prebacio ga je ivan juče Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted August 3, 2020 Sve u svemu zeperfs za stila laže od 2 do 4 sekunde u među ubrzanjima što je oooogromna razlika. Laže i u maksimalnoj brzini, ali aj to baš i nije toliko značajno. Bilo bi zanimljivo da još neko uporedi svoj auto sa zeperfs podacima. Ako već nemaju tačne podatke, onda bolje da ne stavljaju ništa. Ili ja ni ne znam da vozim auto od 160 ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 3, 2020 Meni se sve poklapalo Oni koji su tvrdili da su brzi nisu dokazali u praksi Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 3, 2020 @rocket probaj da drzis zakucanu brzinu 80kmh po tempomatu, ukljucena klima i jos jedan drugar u autu, pa onda potopi gas i izmeri koliko mu treba da zavrsi do ubrzanje, sigurno ce biti makar 2s razlike u odnosu na tzv. leteci start bez klime kada si sam u autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted August 3, 2020 On 8/3/2020 at 2:47 PM, vagenovac said: @rocket probaj da drzis zakucanu brzinu 80kmh po tempomatu, ukljucena klima i jos jedan drugar u autu, pa onda potopi gas i izmeri koliko mu treba da zavrsi do ubrzanje, sigurno ce biti makar 2s razlike u odnosu na tzv. leteci start bez klime kada si sam u autu. Pa cekaj!!! Oni valjda mere najbrze ubrzanje sa vozacem naravno jer auto ne ide sam. A, mogao sam i da ga napunim sa lubenicama, stavim jos 2 ortaka od po 125 kg, upalim klimu,brisace,grejanje,hladjenje... povucem rucnu , izmerim i bacim kao zvanicne podatke na zeperfs? Ili me ti malo zezas? uostalom kako se meri ubrzanje na primer od 80 do 120 ako ne letece? Mozda iz mesta? Koliko ja znam gleda se i meri najbrze moguce ubrzanje, a ne sa nekim zavrzlamama. Kada bi se tako merilo onda bi Ferrari do stotke mogao da ide i 20 sekundi... lagano Uostalom sporije uvek moze, ali brze ne bi trebalo da moze Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 618 Posted August 3, 2020 Zeper je "birokratski" portal, skupi podatke o nekom autu iz svih dostupnih im magazina, štampanih i elektronskih, pa to i objavi. Ono što vidiš na stranici je prosečna vrednost merenja svih tih časopsa, a pored imaš i broj podataka iz kojih je izvučen prosek. Npr, maks. brzinu su merili od 184 do 195 km/h, u stvarnosti je verovatno bliža većoj vredonsti. 0-100 su merili od 10,3 do 12s. U prilogu je battle sa ekvivalentnom 147micom, pa se mogu videti ogromne varijacije u merenju, iz ko zna kog razloga: http://www.zeperfs.com/en/match474-3.htm 60-100 u 4oj od 9s do 12,6s, tolika razlika upućuje na loše odrađeno merenje, nema šta drugo da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted August 3, 2020 ova rasprava je pocela jer je neko rekao da kada cipujes auto uporedis podatke sa zeperfs-om, pa sam ja probao da dokazem da zeperfs nije tacan. Mislim da si ti u pravu i da se ne treba oslanjati na zeperfs Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 3, 2020 Nisi me shvatio, aj da pokusam jos jedanput. Uglavnom se sva merenja rade pocevsi od brzine koja se meri, dakle ako se meri 80-120, ne kreces da meris od 50-60-70, vec od 80. Zato sto je to bitan parametar za uporedjivanje elasticnosti motora, pogotovo turbo motora, kod nekih je turbolag (vreme potrebno da turbina postigne maksimalni pritisak) vise ili manje izrazen, dakle posteno je i da to udje u merenje ELASTICNOSTI. Dva automobila koji idu recimo isto 0-100 ne moraju da idu isto 80-120, a takodje ni kod 2 razlicita turbo motora, pomenuti turbolag ne mora biti isti, tako da iako mozda idu isto kada se zalete, jedan se brze zalece od drugog Takodje uzmi u obzir da imas auto novinare koji testiraju automobile od 50-500ks, neretko zna da ih bude i 2 u autu, koriste klimu itd. To se na automobilima od vise stotina konja nece osetiti, tj. zanemarljivo, a na autima oko 100ks, moze da pravi bas solidnu razliku pogotovo u medjuubrzanju. Opet ne kazem da su tacni svi podaci sigurno, ali mozda su neki "uslovno" tacni. Dakle da se "trkas" sa nekim 80-120. vozite uporedo, bice vreme i rezultat koji bude kada tek od 80 nabodes gas, to sto ti je auto brzi ako ga zaletis od nize brzine nece tada pomoci. Nije cilj izmeriti sto manju vrednost po svaku cenu, zamisli auto novinari, povade sve iz automobila, auto na rezervi, cekaju da bude niska temperatura vazduha, pogase sve moguce potrosace i onda izmere neko vreme koje u praksi niko nikad nece videti osim u nekim super specificnim uslovima. Zato ljudi i "napadaju" razna izmerena vremena po nirburgringu itd. jer ti automobili nemaju veze sa obicnim. Dok recimo 80-120 na magistrali/autoputu pod klimom i mozda jos jednim putnikom mozes da vidis uvek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted August 3, 2020 Vagenovac razočarao si me... 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 3, 2020 Nije (zlo)namerno Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted August 3, 2020 Ja sam sve merio na najobicnijem danu na naj obicnijem putu i ako ti silni novinari nisu mogli da dobiju iste vrednosti onda to više govori o njima. Probaj ti svoj auto, pa uporedi. Svrha tog sajta je da pokaže maksimum a, ne minimum! Mislim na ubrzanje. Inače osim Ivana skapirao sam da ste svi šloseri koji pišu samo tako da bi digli svoj ego! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 618 Posted August 3, 2020 Šta je šloser, koji je to jezik uopšte? Quote Share this post Link to post Share on other sites