Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Lancia Nuova Delta

Recommended Posts

Pa i ne kriju baš...doduše nije baš naglašeno precizno o čemu se radi ali...

Triple-cone synchronizers are used on 1st and 2nd gears. These synchronizers have three friction surfaces, which increase their ability to transfer the flow of torque more smoothly from one gear to another. Synchronizers act as clutches to speed up or slow down the gearsets that are being shifted to, and greater friction area results in easier shifting for the driver.

Prosečnom vozaču i nije bitan taj deo sekunde ili cela sekunda ubrzanja a prosečnih je većina...

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno

Primaran je komfor i dugotrajnost sklopova. E sad, Šumaheri trebaju da se opredele za nešto drugo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošle jeseni na naše je tržište stigla treća generacija Lancije Delte, kojom elitni Fiatov brand planira konačno ozbiljnije zagristi u elitni dio srednje klase, gdje su sada 'zakon' Audi A3, BMW serije 1, Volvo C30...

Bla, bla...

Uvek sam voleo ove njihove optimisticne najave poslednjih godina, od kojih nazalost uglavnom nije bilo nista, a modeli bili prodavani maltene na nivou porodicne manufakture.

Odmah mi na pamet padne i "nesrecna" AR 159, koja je najavljivana kao zestok napad na nemacku trojku...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji menjac je na 1.6 multijet motoru?

Negde sam naleteo da je C530, isto ga Zabari prave.

Ako je taj, nisu ga bas najsrecnije napravili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno sa:

http://www.italiaspeed.com/new_models/2008/lancia/delta/engines.html
The detailed gearbox-emption matches are shown below:
- M32: manual, 6-speed for the 120 bhp and 150 bhp 1.4 T- Jet units
- C530: manual, 6-speed for the 1.6 Multijet 16v engine
- M32: Robotised, 6-speed for the 1.6 Multijet 16v engine (available shortly)

 

Ako naravno pričamo o Delti. Danas je situacija kud i kamo drugačija i gura se novi FIAT-ov C635 gdje god se može, a po isprobanom i po recenzijama taj je odličan. Ranije je za taj 1.6 JTD je ugrubo bilo F32 za Alfe, a C530 za ostale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo iskustava ima na forumu.
Ne bi trebao da bude loš.
Pritom je taj 1.9 blok dokazano dobar.
Baš smo skoro diskutovali, kada bih uzimao Deltu prvi izbor bi mi bio 1.9 biturbo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima ili zna link gde da skinem uputstvo na Engleskom za Selectronic menjac u Delti 1.6 mjt?

Imam nekoliko uputstva ali su sva na Francuskom...

 

Unapred zahvalan...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Davno sam postavio post o drugom konceptu, koji je posluzio kao osnova za Mk3 kakvu danas poznajemo.

Ali verujem da ce vlasnicima Delte (a i ostalima koji vole price o konceptima, razvoju i nastanku modela) biti interesantna Lancia Delta Concept iz 2006. ;)

 

Lancia-Delta-Concept-rendering-3-lg.thumb.jpg.19a3453d8bc34d4108f3f24d5c1c87cd.jpg Lancia-Delta-Concept-rendering-1-lg.thumb.jpg.1588e5980aedb4ab487bd3c345537c8f.jpg Lancia-Delta-Concept-rendering-2-lg.thumb.jpg.9f1433d0ff58adba8af8aa89c4a2807c.jpg

 

Detaljno na ovom linku:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako na slici ima 4/5 vrata, mogao bih ovakav oblik da zamislim kao naslednika trovratnog Stila, ali u Lancia izvedbi :) To bi bila topina :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel ovo Delta ima duplo dno u gepeku? :shock:       (samo fali daska) 

 

gepek.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam video da ima sa duplim dnom. I ja sam zagledao, ostavljeni su kao nosači daske na tom plastičnom pragu, ali nisam video nijednu koja ima 2 daske. 

Da ima dasku, gepek bi bio ko kod swifta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Moja Delta poseduje doticno duplo dno u gepeku, samo su ga oni u prospektima nazivali "Magic Back Box". Inace taj deo opreme je kako sam malo istrazivao prilicno redak, verovatno redji i od npr. Delte 1.8Di:)

Moze da bude vrlo korisno, kod mene u donjem delu stoji torbica za alat sa dizalicom a gore je sve cisto. Moze i da se spusti naravno a i da se izvadi ako je potrebno...

Takodje je dobra fora da kada se obore sedista i kada je daska u gornjem polozaju, postoje dva segmenta iza sedista (postoji u manualu taj detalj) koja mogu da se spuste prema nazad odn. na samu dasku i dobija se potpuno ravna povrsina npr. za laksi utovar nekih dugackih predmeta i slicno...

Jedina razlika je sto u ovom slucaju ne postoje one mrezice za sitnice sa strane.

Mrzelo me da sada slikam gepek pa evo jedne slike sa neta koju sam iskopao sa daskom u gornjem polozaju...

lancia__delta_1_4_t_jet_120_bhp_16v_oro_2010_4_lgw.jpg

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ajde, valjda cu se setiti...

Inace vidi se i na ovoj slici, ovo na naslonu zadnjeg sedista sto je u istoj boji kao i daska (ovde je u uspravnom polozaju uz sam naslon), to se spusti na dasku i prakticno nema rupe izmedju daske i sedista. Naravno kada su sedista oborena...

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...