neshaoct 9584 Posted August 2, 2012 Isti je kao u novom Bravu...tako da nemaju šta da pljuju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22624 Posted August 3, 2012 Ne pljuje se tu kvalitet, koji je vrhunski, već sličnost sa novi bravom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted August 3, 2012 Hehe, onda nije problem. Kad bi za svaki auto izmišljali potpuno nov dizajn dugmića, prekidača, rasporeda... Eh. Ova stara Delta ima iste dugmiće kao npr Fiat Tipo, pa šta Ako bude sajma automobila na proleće, moraću da odem lično da pogledam i ispipam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted August 28, 2012 Danas sam prvi put video tu novu deltu uživo na jednom placu (1.6 MJT, 2009, 10000 EUR) i moram reći da me je oduševila dizajnom i dimenzijama. Deluje kao vel satis! Tako monumentalno a kompaktno. Pored nje je baš bio parkiran novi bravo... i posebno na zadnjim sedištima se mogla uočiti ogromna razlika. Kod delte su sedišta povučena još unazad na uštrb prtljažnika (kao kod multiple) i zbog još većeg međuosovinskog rastojanja od 2700 mm (bravo 2600 mm) prostor za putnike pozadi je kao u majbahu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted August 28, 2012 Ovaj auto je toliko lep da reci nemam!Seo sam u jednu na jednom autoplacu. Odusevljen sam. Nazad ima mesta za dvometrase i to da spavaju (kad se obori nagib zadnjih sedista).Ovaj auto je moj sledeci pik nakon Lybre. I to u 1.6 mjet verziji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted August 28, 2012 Nazad ima mesta za dvometrase i to da spavaju (kad se obori nagib zadnjih sedista).Da, sad sam video u uputstvu... zadnja sedišta idu napred-nazad 80 mm plus naslon za leđa može da se podešava, milina jedna. Najzad, sve češće vidimo takav setap i pozadi... do sada je obično sve bilo FIKSNO kao da putnici na zadnjoj klupi nisu ljudi! Važno da se insistiralo samo na zapremini prtljažnika ("najveći u klasi") a ko te pita što si se stiso na zadnjem sedištu ko azilant u šleperu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted August 28, 2012 Upravo tako. Gepek kod Delte je takodje vise nego pristojan. Mada je malo povisok, mislim na donju ivicu gepeka. Nego, vidim da svi forsiraju kako je Delta na platformi Bravo-a. Po medjuosovinskom rastojanju, rekao bih da je pre u pitanju Nuova Croma?p.s. nisam primetio tvoju poruku koja je prethodila onoj mojoj. U sustini, rekli smo istu stvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted August 29, 2012 Inace, Nuova Delta je duza od Lybra-e karavan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 5, 2012 Samo je produženo rastojanje kako bi putnici pozadi imali više mesta, ipak je to Lancia koja mora da ponudi komfor na višem nivou, ali je osnova novog Brava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted October 24, 2012 kako su ukusi različiti.. danas sam video jednu novu deltu i potražio ovu temu da vidim šta vi kažete, a kažete da vam se sviđa.. Meni je odvratna..kad sam je video, nisam je odmah prepoznao, ali sam prvo pomislio koji je ovo ružan auto.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22624 Posted October 24, 2012 To je odlicno, ne treba svakom da se svidi, posebno ne na prvu loptu Quote Share this post Link to post Share on other sites
fikus 0 Posted November 25, 2012 Obzirom da je cela platforma od novog brava, da li to obuhvata i trapove, viljuske, neznamnijasta itd...? posto sam ranije cuo da je novi bravo sve to nasledio od stila, interesuje me da li je to sve tako u paketu ugradjeno u deltu, (sa povecanim medjuosovinskim rastojanjem)...? i da li je 1.6 dizel (120hp) dovoljan da nosi ovoliki auto (nisam nigde nasao koliko je tezak, ali pretpostavljam da nije ispod 1400-1500 kg) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 1, 2012 ...nisam nigde nasao koliko je tezak, ali pretpostavljam da nije ispod 1400-1500 kgImaš ovde vlasničko uputstvo koje sadrži i taj podatak:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38860 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 1, 2012 Ovde imaš malo detaljnije http://www.automobile-catalog.com/model/lancia/delta_3gen.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 4, 2012 Mislim da nova Delta koristi modifikovanu platformu Crome, tj Vectre C. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 4, 2012 Loše misliš, derivat starog dobrog Stila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 26, 2013 Lancia Delta S by Momo DesignDelta S by Momo Design dolazi sa motorima 1.8 DiJet sa 200KS i 1.9 MultiJet Twinturbo diesel sa190KS, a ističe se anthracite gray bojom eksterijera (u ponudi će biti još nekoliko boja, među njima i Magma crna), točkovima od 18 inča, gloss black i chrome satin detaljima, zatamnjenim prednjim svetlima, novim pragovima, kao i doteranim enterijerom.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted April 3, 2013 Šteta što je na sajmu Delta bila zaključana i što je promoterka bila izgubila ključ o.O a baš sam hteo da gvirnem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted April 3, 2013 Vidim zakljucana Delta a ja upadnem u Punta velikog , kad eto je lepotica i kao prodat je paaaa... Ma reko : " Cemu ti sluzi kljuc a znate valjda i da pisete i sto ga bre brate ne oteraste , eee ..." Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 6, 2013 Tužne sudbine http://fiatgroupworld.com/2013/06/26/lancia-delta-2012-full-year-analysis/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted July 9, 2013 Pa kad Delte drže zaključane na sajmovima, srećnija sudbina se ne može ni očekivati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 12, 2013 Italijanska lepota ili francuski šarm ?http://fiatgroupworld.com/2013/07/07/lancia-delta-or-citroen-ds4/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17452 Posted July 12, 2013 (edited) Oba automobila su sjajna, tesko bih se odlucio. Lancin dizajn odoleva zubu vremena i posle 5 godina, zaista steta sto je totalno podbacila kao model.A sta tek reci za Citroenovu DS seriju, svaki automobil im je sjajan (bar po mom ukusu). Pocevsi od prvenca DS3, preko mog favorita DS5 ( http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=55217 ), pa evo i sada njihovog predstavnika u premium compact klasi DS4.Imenjace, svaka cast za tekst, interesantno poredjenje uprkos tome sto je DS ipak mladji 5 godina. Edited July 12, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 12, 2013 Jeste C segment , ali ljudi prate tvoja interesovanja. Mladost se uvek vidi, po detaljima završnoj obradi, lepim rešenjima itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 16, 2013 Lancia Delta MY 14 Bočne lajsne i branici u boji karoserije, dvostruki hromirani izduvi i unutrašnjost sa novom mat crnom i sjajno-crnom obradom.4 nivoa opreme (Steel, Silver, Gold i specijalna serija S by MOMODESIGN), 3 verzije motora (1.6 MultiJet od 105KS, 1.6 MultiJet od 120KS I 1.4 Turbo-Jet LPG od 120KS), 19 izbora boje karoserije- uključujući 9 dvobojnih opcija - i 7 različitih aluminijumskih felni od 16, 17 i 18 inča.Lancia Delta Model Year 2014 imaće svoj debi u Frankfurtu, a u prodaji će se naći od januara 2014. godine na svim većim evropskim tržištima. Obnovljen je kompaktni vodeći model postavke brenda Lancia, a obnovljena verzija pruža odlike inovativne estetike dizajnirane da zadovolji metropolitskog kupca muškog pola u potrazi za stilom i karakterom. Spolja, model Delta MY 14 karakterišu bočne lajsne i prednji i zadnji branici u boji karoserije, kao i dvostruki hromirani izduvi. Unutrašnjost je osavremenjena, sa dodacima na centralnoj konzoli u sjajnoj crnoj boji, poput displeja kontrole klimatizacije, i dodatkom volana, instrument-table, dugmadima i delovima centralne konzole u mat crnoj boji. Ostale su nepromenjene prednosti modela koji je ponudio ovaj novi koncept vozila od svog lansiranja 2008. godine, donoseći atribute vodećeg modela segmentu C.U 4.5 metara modela Lancia Delta MY 14 spakovani su sva elegancija, luksuz i unutrašnji prostor više kategorije: zadnja sedišta se mogu spustiti u položaj za ležanje, tapacirung otkriva kvalitetne teksture, a putnici su ušuškani u skoro magičnu udobnost i tišinu na svakom putovanju. Lancia Delta ispunjava savremene zahteve mobilnosti i prestiža zahvaljujući konceptu ''smanjenja'' - obezbeđujući performanse i luksuz vrhunskog nivoa, uz smanjene troškove, veličinu i nivoe potrošnje goriva. Kabina za putnike pruža pravi prostor dnevnog boravka ( ovaj model se nalazi na vrhu svoje klase po udobnosti putnika na zadnjim sedištima ) delom zahvaljujući pokretnim zadnjim sedištima sa naslonima za leđa koji se mogu spustiti (mogu se nagnuti do 25°) koji omogućavaju da se proširi već prostrana kabina (380 litara, 465 litara sa pomeranjem zadnjih sedišta, 724 litara sa sklapanjem zadnjih sedišta). Druga mogućnost je da se sedište gurne nazad i nagne radi potpunog uživanja: Lancia Delta je jedina limuzina sa petoro vrata koja pruža mogućnost prilagođavanja naslona za leđa zadnjih sedišta i pomeranje sedišta. U zavisnosti od zemlje u kojoj se prodaje, nova postavka modela Lancia Delta MY 2014 dostupna je u 4 nivoa opreme (Steel, Silver, Gold i specijalna serija S by MOMODESIGN), sa 3 izbora motora (1.6 MultiJet od 105 KS, 1.6 MultiJet od 120 KS i 1.4 Turbo-Jet LPG od 120 KS) i 6-brzinskim ručnim menjačem, 19 boja karoserije - uključujući 9 dvobojnih opcija - i 7 različitih aluminijumskih felni od 16, 17 i 18 inča.Iz obimnog sadržaja modela Delta MY 14, naglasak treba staviti na sistem Absolute Handling System - evoluciju ESP-a - koji garantuje savršenu kontrolu nad automobilom i optimizuje stabilnost u svim uslovima vožnje, kao i sistem Magic Parking koji pomaže vozaču da locira parking-mesto odgovarajuće za njegovo vozilo i zatim pripremi manevar parkiranja automatski okrećući volan.Specijalna serija S by MOMODESIGN zasigurno zaslužuje da bude spomenuta kao rezultat saradnje brendova Lancia i MOMODESIGN, dva brenda koji su doprineli razvoju italijanskog dizajna. Nova verzija je konkretan primer toga kako MOMODESIGN stilski centar estetski tumači „automobilski objekat" , naglašavajući ekspresivne odlike koje su uvek bile karakteristične za brend Lancia - eleganciju i temperament, mešajući ih sa impulsivnim i prepoznatljivim karakterom Milano-brenda, izrazom italijanskog stila i dizajna.Iste te odlike ono su što razlikuje Delta Turbo LPG motor, u skladu sa principom „Bi-fuel. Be Ecochic", koji obezbeđuje inovativni koncept u svetu vozila koja štite životnu sredinu: ekskluzivan, a pristupačan; prostran, a kompaktan; pun života, a ekonomičan. Lancia Delta LPG Ecochic Turbo opremljen je 1,4 turbomotorom koji radi na dve vrste goriva od 120 KS i koji se može pohvaliti vrhunskim performansama i najmanjim tekućim troškovima u svojoj kategoriji. Sa maksimalnom snagom od 120 KS (88 kW) na 5 000 o/min i maksimalnim obrtnim momentom od 206 Nm (21 kgm) na 1 750 o/min, Ecochic verzija dostiže najveću brzinu od 195 km/h i ubrzava od 0 km/h do 100 km/h za 9,8 sekundi. Quote Share this post Link to post Share on other sites