Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Lancia Nuova Delta

Recommended Posts

Isti ti motori (1.6 i 2.0 MJet) su i kod drugih modela, pa možeš čitati iskustva o njima.

Generalno, kada kupuješ te aute sa dizelima, o motoru ne razmišljaš u smislu pouzdanosti jer to nije stvar oko koje se brine kada su Fiatovi dizeli u pitanju. Nema tu kao kod nekih drugih proizvođača da ovaj dizel uzimaš, a ovaj nemoj, a onda ovaj opet možeš, ali ovu seriju nemoj. Takvih priča kod italijanskih dizelaša u poslednjih 15 godina nemaš. Biraš samo na osnovu toga koliko snage želiš, koju potrošnju, koju registraciju možeš i hoćeš da platiš...a, po pitanju pouzdanosti i trajnosti, svejedno je šta da uzmeš, sve to traje i ne pravi probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

     Hvala. Sa motorima 2.4 JTD sam presao cca 200 000 km i nije bilo nekih problema, a pomenute MJ nisam imao do sada. Zato me interesuju iskustva, da se, eventualno, ne bih zeznuo pri kupovini auta. Nisam nasao na forumu diskusiju o tome. Iskustva majstora sa kojima sam razgovarao o tome su razlicita, ali ne mogu ih shvatiti ozbiljno kada je ocigledno da su tipicni monteri delova, a o principima i algoritmima upravljanja na pomenutim motorima pricaju nebuloze.

 

     Da li je neko pokusao da se kaci sa Multiecuscanom na Deltu mladju od 2008. ?

 

     Da li postoji komplet servisno uputstvo sa elektro semama i sklopovima, i za Deltu 2011. kao sto ima za Lybru i Thesisa, gde moze da se skine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmedju 1.9 i 2.0, preporucio bih 2.0. 

 

Ovaj 1.9 je bi turbo, lepo to ide i sve al zato kad nesto ode..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je da na Deltu 1.6 mogu.

Recimo kod mene je isto minimum 16" dok na slabijim motorima mogu i 15".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se Delta baš svidja, jedinstvena, neobična, bar lično meni. Možda za godinu dve udje u izbor za kupovinu, verovatno 1.6 Mjet i šteta što nema koji komentar više i iskustvo o toj varijanti motora konkretno baš u Delti pošto vidim da se u temi poteže pitanje kako bi taj motor nosio njenu karoseriju koja je oko 1450kg, negde pročitah taj podatak ako je tačan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 kreće oko 1410 kg , Bravo 1320 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naiđoh na jedan rezime Delte sa 2.0 motorom pa da ga celog prenesem kao realan utisak rekao bih (sem kuknjave na udobnos sedišta naravno)

DELTA 2.0Mjet
Prošle jeseni na naše je tržište stigla treća generacija Lancije Delte, kojom elitni Fiatov brand planira konačno ozbiljnije zagristi u elitni dio srednje klase, gdje su sada 'zakon' Audi A3, BMW serije 1, Volvo C30... Talijanski je novitet prikazan početkom ožujka prošle godine na salonu u Ženevi, a već tada mogli su se uočiti ogromni gabariti, skladno zapakirani u privlačan Lancijin dizajn. Nova je Delta je nastala platformi i tehnološkoj osnovi Fiat Crome, za koju je većina testnih vozača dala visoku ocjenu, ali na tržištu nije postigla značajniji uspjeh. U elitnijoj izvedbi Talijani sada imaju veće ambicije, iako je Delta stigla u krivo vrijeme, na početku velike krize. S dužinom od 4,5 metara, širinom od 1,8 i međuosovinskim razmakom od 2,7 metara prelazi gabarite kompaktne klase, no kako cilja u tu, najprofitabilniju klasu (takav je i oblik), već dobiva oznaku Superkompakta. Dobro se podsjetiti da se slavni model prve generacije proizvodio od 1979. do 1993. (napravljen je na bazi Fiat Ritma), osvojio je titulu 'europskog automobila 1980. godine', a u verziji HF Integrale žarila je i palila najprestižnijim relijima na svijetu (42 pobjede, šest konstruktorskih naslova). Model druge generacije, koji se proizvodio od 1993. do 1999. (na osnovi Fiat Tipa) nije ni približno ponovio uspjeh. Umirovljen je dvije godine prije očekivanog roka te je sredinom prošle godine dobio nasljednika.


Velik i privlačan model na granici kompaktne i srednje klase koristi platformu Vectre osovinskog razmaka od 270 cm, što je jamstvo solidne izvedbe

DIZAJN
Od Lancije smo dobili automobil kakvog smo očekivali te su talijanski su dizajneri napravili dobar posao. Sprijeda pažnju privlači ogromna rešetka prednje maske, iza koje se kriju hladnjak i svjetla nadopunjena LED elementima. Na stražnjem dijelu širokih bokova posebno se ističe staklo na petim vratima, koje nije klasično uokvireno te LED elementi, koje osim što djeluju efektno zbog brzine paljenja, osobito stop lampi, doprinose i sigurnosti. O ukusima se ne raspravlja i mnogi će reći ovo ili ono, no Delta je jedinstvena na tržištu, neobična, ali zasigurno atraktivna i privlačna. Pravi jasan odmak od konfekcijske konkurencije i u tome je glavna snaga talijanskog superkompakta. Sve je oplemenjeno dvobojnom karoserijom i bogatim paketom opreme. Dakle, buon giorno nuova Delta!
Ocjena: 9


Treća generacija Delte dizajnirana je u prepoznatljivom Lancijinom stilu, s naglaskom na povećanje solidnosti izrade i kvalitete. Uz dobru motorizaciju to bi trebalo biti dovoljno za uspjeh

KOMFOR
Platforma Vectre (i mnoštvo njene mehanike) te proporcije koje su u prosjeku srednje klase, osiguravaju pristojan, odnosno uvjerljiv komfor. Širina od 180 cm je također među većima u klasi, a u kombinaciji s visinom od 150 cm osiguravana je prostranost poslovne limuzine. Sprijeda je također vrlo komforno, iako nismo bili zadovoljni oblikom prednjih sjedala, koja nisu dovoljno široka. Nismo potpuno zadovoljni ni mogućnošću podešavanja volana. Prtljažnik zaslužuje pohvale. Osnovnih 380 litara za mjerila kompaktne klase je vrlo dobro, a to vrijedi i za obujam od 1150 litara, koji se stvara obaranjem stražnjih sjedala. U svakom slučaju Delta je među najprostranijim kompaktnim modelima, s komforom na granici srednje klase i da ima šira i bolje oblikovana sjedala zaslužila bi najvišu ocjenu.
Ocjena: 9


Bogata oprema, s mirisom luksuza, trebala bi vratiti ugled Lanciji u kompaktnoj klasi. Zbog velike širine i rekordnog osovinskog razmaka, unutrašnjost će biti prostrana poput srednje klase

IZVEDBA
Izvedbe je iznenađujuće kvalitetna, znatno bolja nego što bi se očekivalo od talijanskog automobila. Kvaliteta materijala, preciznost izrade, ukupna izvedba..., sve je tip-top. Naravno, kad se uračuna cijena, koja je osjetno jeftinija nego u odgovarajućim njemačkim modelima (Audi A3 Sportback i BMW 1). Lancia Delta djeluje kompaktno, dopadljivo i vrlo solidno, u vožnji nema nikakvih vibracija i čudnih zvukova prilikom prelaska neravnina. Vrata se zatvaraju precizno, s uvjerljivim ‘bup’ i da nema talijanskih oznaka, rekli bisno da smo u njemačkom automobilu. Materijali i razina izvedbe je nešto niža nego u, primjerice, Audiju, no to je i dalje vrlo dobro.
Ocjena: 8


Kvaliteta i izvedba talijanskih modela napreduje iz godine u godinu te Delta može stati uz bok s njemačkim premium modelima. Kompaktnost karoserije uočava se na neravnim cestama

MOTOR I MJENJAČ
Testni je model opremljen novim Fiatovim common-rail dizelaš 2.0 Multijet 16V, koji je najprije ugrađen u Lanciju Deltu, a potom i u Fiat Bravo. Nije revolucionaran, ali je je vrlo zanimljiv. Iako je obujam povećan neznatno, sa 1910 na 1956 ccm, povećanjem provrta sa 82,0 na 83,0 mm (uz zadržavanje hoda od 90,4 mm) snaga je povećana sa 150 na 165 KS, a moment sa 320 na 360 Nm. Talijanski su stručnjaci ispeglali najveću manu motora 1.9 Multijet, koji radi je prilično bučan i grub u radu. Ugradnjom dvaju suprotnototirajućih osovina za poništavanje inercijskih sila drugog reda postao je znatno mirniji. No, glavna je prednost poboljšanje performansi i elastičnosti. To je zasluga i nove generacije elektromagnetskih brizgaljki s tlakovima do 1800 bara te smanjenja stupnja kompresije sa 18 na 16,5. Potrebno nabijanje osigurano je učinkovitijim turbopunjačam. Uz potporu 6-stupanjskog mjenjača postiže sportske performanse te omogućava ubrzanje do stotke u 8,5 sekundi, a najveća je brzina 215 km/h. Posebice su uvjerljiva međuubrzanja, za što je zaslužan okretni moment, koji maksimum razvija na 1750 o/min i zadržava ga do 2500 o/min. Uz sve je to prosječna potrošnja smanjena na samo 5,5 litra. Naravno, ispunjava ekološke norme Euro 5.
Ocjena: 8,5


Novi common rail dizelaš mogao bi biti uglađeniji i tiši, no vozna svojstva su mu uvjerljiva: vuče snažno, prilično je elastičan, a uz to i vrlo štedljiv

PODVOZJE
Ovjes, kočnice i upravljački mehanizam preuzeti su od Vectre, prilagođeni u Cromi i još jednom unaprijeđeni u Delti, te pokazuje sve vrline njemačke tehnologije i talijanskog talenta za uštimavanje. Stražnji multilink pruža stabilnost i kod punog opterećenja, uz zadržavanje potrebne razine udobnosti u normalnoj vožnji. Talijanski stručnjaci unaprijedili su Opelov ovjes još boljim podešenjem bitnih parametara (set-up) te su vozna svojstva za nijansu bolja nego u srodnoj Cromi. To se posebice osjeća u višestrukim zavojima, kad ovjesu dobro asistira precizan i osjećajan upravljač. I užitak u vožnji je veći (to je najveća mana prethodnog modela). Vremenski uvjeti nisu dozvoljavali vožnju u graničnim uvjetima, ali sve bitno upoznali smo na prethodnim prezentacijama. U kombinaciji s preciznom elektronikom za kontrolu stabilnosti, bez napora se može voziti brzo, sigurno i bez iznenađenja. Četiri velika diska osiguravaju precizno i učinkovito kočenje, uz zaustavni put od 38 metara (pri 100 km/h). Visoku ocjenu podupire i dobro upijanje neravnina na našim grbavim cestama.
Ocjena: 9

SIGURNOST
Sedam zračnih jastuka, ESP i pet zvjezdica po Euro-NCAP testu pokazuju da su u ovom području Talijani ostvarili visoke dosege. Kad se vidi kako se uvjerljivo zgnječio prednji dio karoserije u crash-testu, bez vidljivih deformacija i oštećenja putničkog prostora, nema nikakvih dvojbi da su Lancijini stručnjaci napravili vrlo solidan i siguran automobil, koji to jasno pokazuje u svakom dijelu karoserije.
Ocjena: 9


Velika i čvrsta karoserija jamči visoku sigurnost u sudaru, a tome pomaže kompletna elektronička logistika i sedam zračnih jastuka

OPREMA I CIJENA
Talijani se ovim modelom pošto-poto žele ugurati u premium klasu te je Delta opremljena solidnom i kvalitetnom opremom neophodnom za komfornu, udobnu i sigurnu vožnju. Za sve koji žele više na listi dodatne opreme nalazi se gotovo sve elektroničke sustave za potporu pogona i stabilnosti. Nova generacija ESP sustava za kontrolu stabilnosti može biti nadopunjena sustavim koji će utjecati na rad upravljača ili prebačaj snage motora na kotač koji bolje prianja za podlogu. Pored toga, nenamjerne promjene trake u vožnji auto cestom zvučni i svjetlosni signal prati i lagano pokretanje upravljača u smjeru u koji se treba vratiti, a moguće je naručiti i sustav za automatsko parkiranje. Ne nedostaju ni multimedijalni sustavi za zabavu, ali ni već poznata Blue&Me navigacija u tri stupnja, koja je ponovno razvijena u suradnji s Magneti Marellijem. Cijena od 27.500 eura nije mala, ali je, s obzirom na sve što Delta pruža - prihvatljiva.
Ocjena: 7,5

ZAKLJUČAK
Lijepi talijanski auto namijenjen je promišljenim kupcima, koji ne teže (pre)skupim brandovima i teškoj šminki, nego promišljeno žele izabrati automobil koji nudi dosta za uložen novac, a usto je i atraktivan. Lancia Delta 2.0 JTD Platino neće biti hit, ali sumnjamo da će itko pogriješiti ako je kupi. Solidan, prostran i zabavan life-style kompakt, koji ima i značajke karavana, pruža primjeren komfor, dobre performanse, zanimljivu funkcionalnost i visoku sigurnost. Uz to je vrlo štedljiv. Prodavačima Lancije savjetujemo da svakog potencijalnog kupca odvedu na probnu vožnju, jer i nakon ovog testa naši su dojmovi bolji nego na početku. Ugodno nas je iznenadio skok u kvaliteti, što je dobra preporuka i za ostale modele iz game. Cijena nije previsoka te je šteta što naši kupci nisu navikli kupovati Lancije...
Konačna ocjena 8,6


Lancia Delta neće biti hit na našem tržištu, ali je zanimljiv izbor svima koji traže prostran, siguran i dobro opremljen kompakt, solidnih performansi i niske potrošnje. Jak mu je adut i privlačan dizajn

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Motor: dizelski, redni, 4-cilindarski, hlađen tekućinom, ugrađen sprijeda poprijeko, glava od lakog lijeva, blok od sivog lijeva, dva bregasta vratila (zupčasti remen), četiri ventila po cilindru, direktno ubrizgavanje common-rail, turbopunjač promjenjive geometrije
Obujam: 1956 ccm
Provrt x hod: 83x90,4 mm
Snaga: 121 kW/165 KS pri 4000 o/min
Moment: 360 Nm pri 2000 o/min
Pogon: na prednje kotače
Mjenjač: ručni sa šest stupnjeva
Ovjes: sprijeda neovisan, s poprečnim trokutastim ramenima, McPhersonove opružne noge, stabilizator: straga neovisan, s uzdužnim i poprečnim ramenima, (multilink), stabilizator
Kočnice: sprijeda samoventilirani diskovi 285 mm, straga puni diskovi 278 mm, ABS+EBV
Gume: 225/45 R 18
Karoserija: kombilimuzina, 5 vrata, 5 sjedala
Dimenzije: 452x180x150 cm
Osovinski razmak: 270 cm
Prtljažnik: 380/1150 l
Masa/nosivost: 1490/540 kg
Spremnik goriva: 58 l
Krug okretanja: 10,9 m
Najveća brzina: 215 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 8,5 s
Potrošnja: grad 7,9 / otvoreno 4,7 / kombinirano 5,5 l/100 km
CIJENA: 27.500 eura

Izvor:
http://www2.autoportal.hr/200902094934/Test/Snaga-je-u-dizajnu-velieini-i-novom-dizelasu-od-165-KS/menu-id-68.html

 

KOMFOR
Platforma Vectre (i mnoštvo njene mehanike)


Nisam bio upićen da mi auto vuče korene od Opela idem da kupim antirost

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam negde procitao da je trap na Delti u stvari modifikovani trap sa Crome, kao sto i pise ovde, ali nisam verovao.

Ko ce ga znati sta su Zabari zbudzili, ali za sad su dobar posao uradili. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PIšu ljudi gluposti , Stilovi trapovi. Jedina veza šestobrzinski menjač / možda.

 

0D6225C91A947A8DE3279008115322AE.png2FF64E1410C7E0D7C8B165B74F0A019C.png

 

 

 

 

18ADF9BA15BC12FDB0D1CA2B0C1FBB9A.png4361C008F1DE2F6EF1A0BEE1ECB60767.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što značiZrnke može na anti rost okupljanjima neki sinhron , ležaj da nabavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

F40 je konstruisan/deklarisan na 400 Nm.

The F40 is cast in aluminum, and weighs 124 pounds (see specs). It has been certified for up to 400 Nm of engine torque.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo svi mu kriju jednu od većih mana, 320 Nm u prva dva stupnja prijenosa. Zato auta sa njim često ne ostvaruju puno potencijal 0-100 km/h koji motor pruža.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...