Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Čekajte malo drugari!

Rashladna tečnost nikako ne bi smela da bude gusta i musava. Ne bih da baksuziram,dooobro se raspitaj i proveri sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupljen termostat, BEHR, cena prava sitnica - 6.500 :realmad: i tri litre paraflua.

Sa zamenom nesto malo manje od 10.000

 

Dobio sam gratis zamenu jednog rolera koji je poceo malo da se cuje (po recima majstora moze jos da tera, ali nije neka skupa investicija pa cu ga zameniti)

 

Od subote ce, nadam se, i moj JTD da stoji zakucan uspravno! :D

 

Garancija godinu dana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sačekaj zimu da se ogreješ kao čovek. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je i sa ovim termostatom grejanje bilo ok, kako li ce biti sa novim ne zelim da mislim :D Samo prva i druga brzina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupljen termostat, BEHR, cena prava sitnica - 6.500 :realmad: i tri litre paraflua.

Sa zamenom nesto malo manje od 10.000

 

Dobio sam gratis zamenu jednog rolera koji je poceo malo da se cuje (po recima majstora moze jos da tera, ali nije neka skupa investicija pa cu ga zameniti)

 

Od subote ce, nadam se, i moj JTD da stoji zakucan uspravno! :D

 

Garancija godinu dana

Toliko i ovde kosta termostat :thumbdown:

 

Ja sam i danas presao 100km bez ikakvih problema, temperatura stoji na polovini :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kutija veca nego za zupcasti sa spanerima :D

 

Kad otvoris kutiju vidis zbog cega toliko kosta, a da li je bas bilo neophodno da to tako odrade?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zimus krenem da starujem fiat stilo 1.6 16v, dam kontakt, kazaljka za temperaturu ode u crveno i odmah se vrati na nulu. posle toga dođe do polovine i tako stoji do sledećeg paljenja, onda ponovo. juče znači leto,  vraćam se iz bg-a i na auto putu u toku vožnje sa polovine kazaljka za temperaturu ode na predzadnju crtu, posle par minuta ponovo se vrati na polovinu i tako nekoliko puta. ostatak putovanja bila na polovini. grejanje zimi odlično, klima dobro radi...

šta može biti problem ako zna neko hitno da mi javi pošto 19.jula idem na duži put

pozz i hvala

Edited by senna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi jel se i kod vas JTD motori sporo griju? Mom treba 100 godina da se zagrije,kad se zagrije odrzava temperaturu,ali do toga mu treba 100 godina  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ni nemam skalu za temperaturu tako da nemam tih problema :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mom je trebalo dobrih pola sata,doduse na leru je radio posto sam sipao antifriz pa sam ga ostavio da radi.Prije par dana sam isprao sistem Liqui Moly sredstvom,izaslo je svega i svacega,ali i dalje nisam imao grijanja u kabini.Nakon toga sam ispirao mali hladnjak solnom kiselinom, i sve frcera,i od tog dana se grije jako sporo,valjda tako i treba...

Edited by Mahoney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od zagrevanja u mestu ne ocekuj nista, ti motori se jako sporo zagrevaju i ovako a kamoli u mestu, kako funkcionise to ciscenje, ako moze koja rec o tome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mom JTD-u isto treba dosta vremena. U gradskim uslovima ovih dana 15ak minuta vožnje. Krećem odmah čim upalim i ne gazim ga preko 2k obrtaja dok ne postigne radnu temperaturu. Pročitao sam ovde na forumu da je to očekivano ponašanje. Pre Stila sam vozio Corsu B 1.2, ona se grejala, sada mi se čini, odmah ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinci inace mnogo brze dostizu radnu temperaturu. I mozes prelaziti 2000 rpm i pre radne, ne valja gaziti auto kad je skroz ladan, ali cim krene da "odlepljuje" kazaljku od poda on je vec presao 40° i moze se normalno voziti i saltati preko 2000 rpm, a samim tim ce i pre dostici radnu, znaci ne treba se bas izivljavati ali sasvim normalna voznja nemoze da mu skodi. I jos jedna stvar, noviji motori i ne treba da se greju u mestu, tako je vece habnje motora a to vam i pise u korisnickim knjizicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki sa jtd motorima greju nakon par minuta....imaju grejac kabine.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko ima grejac ne treba mu ni par minuta, momentalno krene mlak vazduh, ali taj grejac srce podosta struje, mislim da je snage nesto preko 300w.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 kako funkcionise to ciscenje, ako moze koja rec o tome.

 

Sipaš sredstvo i bitno da postigne radnu temperaturu i otvorio termostat kako bi sredstvo prošlo kroz ceo sistem. A sona kiselina je dobra za kamenac ali dok nije začepio. Kada kamenac začepi tada uglavnom pomaže brusilica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih rekao da moj ima grejač kabine jer greje odmah. Čak i kada neću greje jer mi je pokvaren kotur pa ne mogu trenutno da ugasim grejanje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...