kolega.jankovic 23 Posted December 19, 2013 Mislis presao bi 3000 jer su daleko od crvenog :D : lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted December 19, 2013 (edited) @Igor 0511Desilo se sledeće: termostat je bio zatvoren, kao i što treba da bude, i ukupna količina rashladne tečnosti koja je zagrejana na radnu temperaturu je samo ona u bloku i u unutrašnjem radijatoru. Dakle - malo. Možda manje od litre. Kad si uključio ventilator, to malo tečnosti se brzo ohladilo i kazaljka se spustila.Daljom vožnjom, imajući u vidu da se radna temperatura postigla, polako se otvara termostat i postepeno se greje ukupna rashladna tečnost - svih 5-6 litara. Kad ukupna rashladna tečnost dostigne radnu temperaturu ne može se lako i brzo ohladiti ventilatorom za grejanje kabine, pa zato i kazaljka stoji zakucana. Ali ako je duža nizbrdica - može i to. Edited December 19, 2013 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted December 19, 2013 Blago vama, meni vec 20 dana auto nije ni i namirisao radnu temperaturu, tacnije nije ni osetio vecu temp. od spoljne...7-8 stepeni. Mogao bih da ga upalim malo, da me mine zelja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted December 19, 2013 Sinoc se vracao sa zenom od njenih, i uspeo je da postigne radnu temperaturu tek posle 10 km voznje, s tim da grejnanje nije paljeno. Kada se ugrejao na semaforu upalim grejanje, on pocne rapidno da obara temperaturu. Jutros krenem na posao, posto ima 25km od toga 10 km auto puta, postigao radnu temperaturu i pri brizini od 120-130 drzi zakucano na pola, ali kada se ukljuci grejanje na leru pocne da obara. Da li je termostat na kraju? U pitanju je Panda 1.3 mjtd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted December 19, 2013 @Igor 0511Desilo se sledeće: termostat je bio zatvoren, kao i što treba da bude, i ukupna količina rashladne tečnosti koja je zagrejana na radnu temperaturu je samo ona u bloku i u unutrašnjem radijatoru. Dakle - malo. Možda manje od litre. Kad si uključio ventilator, to malo tečnosti se brzo ohladilo i kazaljka se spustila.Daljom vožnjom, imajući u vidu da se radna temperatura postigla, polako se otvara termostat i postepeno se greje ukupna rashladna tečnost - svih 5-6 litara. Kad ukupna rashladna tečnost dostigne radnu temperaturu ne može se lako i brzo ohladiti ventilatorom za grejanje kabine, pa zato i kazaljka stoji zakucana. Ali ako je duža nizbrdica - može i to. Hvala ti na odgovoru Sinoć sam već pomislio da ću opet u kupovinu termostata, kad ono ipak (srećom) neću. @Ivan i kolega Janković moj lepo vuče i do 3000 tako da mi ni ne treba @Dusan pogledaj moj post na prošloj strani, a termostat je nov. Stoji zakucan na radnu uvek kada ga vozim, pa makar to bilo i na 1500 obrtaja. A strari je radio baš tako kako ti kažeš, radi na radnoj ili milimetar-dva ispod, a na dijagnostici je bila povelika razlika Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted December 20, 2013 meni dijagnostika pokazuje temperaturu vode od 86,8-88 zavisi koliko stiskam gas a kazaljka stoji na pola ,da li je to sve ok i da li uopste sme temperatura vode da pada Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted December 20, 2013 Dobro je toooo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted December 20, 2013 meni dijagnostika pokazuje temperaturu vode od 86,8-88 zavisi koliko stiskam gas a kazaljka stoji na pola ,da li je to sve ok i da li uopste sme temperatura vode da padaBrate pa to je razlika 1.2 stepena C ! Pa, brate, da je spejs šatl pa ne bi bilo bolje ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted December 21, 2013 A kod majstora redovna pojava... I ovako se to manifestuje... http://www.youtube.com/watch?v=E3S-uz_9pbU Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted December 22, 2013 Aj malo pojasni ovu situaciju ako ti nije tesko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zucca 0 Posted December 22, 2013 Ukinuli italijni EGR za Srbiju, kazu njima ne treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 22, 2013 Aj malo pojasni ovu situaciju ako ti nije tesko? Procureo mu je "hladnjak Egr-a" pa rashladna tecnost curi u izduvnu granu i zato izbacuje paru na auspuhu, sve cesca pojava Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted December 24, 2013 Evo me kod Gorana na zamjeni termostata. Već druga zima kako me zeza. Grije ali ne dostiže radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrNikola 0 Posted December 30, 2013 Ni moj stilo 1.9 multijet ne postize radnu temperaturu o cemu se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 30, 2013 Druze, procitaj malo postove koji su napisani i zakljucices i sam. Obicno bude problem u termostatu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted January 14, 2014 Na puntu 1.2 16v mi se desava kada dostigne temperaturu radnu ono jedna crtica ispod pola.U voznji se ponasa normalno nemrda ni gore ni dole ni milimetar.Ali mi se sinoc desilo to da kada sam stajao u mestu jedno 5- 10 min sa upaljenim autom.Otisla preko crte za tri podeoka i to sam primetio samo zato sto je ventilator poceo da bruji i i on me je trgnuo dok sam cackao telefon da pogledam u tablu i imao sam sta da vidim da je kazaljka otisla dve tri crtice iznad pola.Sta to moze da bude.da line dostatak tecnosti ili nesto drugo.Naime svako jutro imam fleku ispod dela gde je filter ulja pa mislim da je to u pitanju curenje,ali cu sutra videti kada pipnem prstima tu fleku da lije ulje ili mozda curi negde antifriz.Da pitam strucne ima li negde u okolini filtera ulkja na ovom modelu neki deo gde bi mogao antifriz da curi.I jos da napomenem da se cuje brbocanje ujutru kada palim auto.a to je predpostavljam lose ozracen sistem prilikom menjanja anttifriza,ali ja ga nisam menjao od kada sam ga kupio pre dve godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 14, 2014 Ako ti hvali tecnosti onda je do toga sigurno. Moze biti i do lose ozracenog sistema, mozda ti glavi termostat. Mislim da ima iznad filtera za ulje metalna cev koja ulazi u blok motora, a oko nje je gumica, mozda ti tu pusta tecnost. Ako sam pogresio ispravice me neko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted January 14, 2014 Tačno tako brate Milutine !Cevka ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 14, 2014 Da ga ne plasim daljim nabrajanjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun ts 1 Posted January 14, 2014 Moguce je da ti je propala ova gumica oko cevke koju je pomenuo @MS pa ti ujedno tu i uvlaci vazduh i zato "brboce". Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted January 14, 2014 Ok hvala na savetima videcu ujutru kada malo svane jer po mraku sada ne vredi da silazim dole da zagledam gde tacno curka.Svakako planiram da idem do Gorana pa cemo videti sta mi je ciniti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted February 1, 2014 Ponovo ja...Posle mojih postova, sestra je bila u dva ovlascena i oba su rekli da nije termostat...Stavljali na dijagnostiku, rad u mestu (mada tada digne temperaturu do radne)...Pominju termodavac, kao pratite pa da to zamenimo. Ali ja vidim da nesto nije kako treba, zato postavljam snimak.Kada se prvi put auto pali, kazaljka za temperaturu odradi neku radnju koju kod mene na Classicu ne radi...Da li je to normalno, moze li neki komentar.Inace i dalje kazaljka stoji na debljinu kazaljke ispod pola radne temperature.Grejanje ima. Naterace me da po ovom vremenu vozim sa laptopom u krilu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 1, 2014 Ne bi trebalo to da radi.Kada se da kontakt,jedino sto bi trebalo je da dodje do prve crte,ne preko toga.Ipak tu nesto ne valja,moze biti da je termodavac pobrljavio. Quote Share this post Link to post Share on other sites