Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

@Igor 0511

Desilo se sledeće: termostat je bio zatvoren, kao i što treba da bude, i ukupna količina rashladne tečnosti koja je zagrejana na radnu temperaturu je samo ona  u bloku i u unutrašnjem radijatoru. Dakle - malo. Možda manje od litre. Kad si uključio ventilator, to malo tečnosti se brzo ohladilo i kazaljka se spustila.

Daljom vožnjom, imajući u vidu da se radna temperatura postigla, polako se otvara termostat i postepeno se greje ukupna rashladna tečnost - svih 5-6 litara. Kad ukupna rashladna tečnost dostigne radnu temperaturu ne može se lako i brzo ohladiti ventilatorom za grejanje kabine, pa zato i kazaljka stoji zakucana.

 

Ali ako je duža nizbrdica - može i to.

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blago vama, meni vec 20 dana auto nije ni i namirisao radnu temperaturu, tacnije nije ni osetio vecu temp. od spoljne...7-8 stepeni. Mogao bih da ga upalim malo, da me mine zelja :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc se vracao sa zenom od njenih, i uspeo je da postigne radnu temperaturu tek posle 10 km voznje, s tim da grejnanje nije paljeno. Kada se ugrejao na semaforu upalim grejanje, on pocne rapidno da obara temperaturu. Jutros krenem na posao, posto ima 25km od toga 10 km auto puta, postigao radnu temperaturu i pri brizini od 120-130 drzi zakucano na pola, ali kada se ukljuci grejanje na leru pocne da obara. Da li je termostat na kraju? U pitanju je Panda 1.3 mjtd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Igor 0511

Desilo se sledeće: termostat je bio zatvoren, kao i što treba da bude, i ukupna količina rashladne tečnosti koja je zagrejana na radnu temperaturu je samo ona  u bloku i u unutrašnjem radijatoru. Dakle - malo. Možda manje od litre. Kad si uključio ventilator, to malo tečnosti se brzo ohladilo i kazaljka se spustila.

Daljom vožnjom, imajući u vidu da se radna temperatura postigla, polako se otvara termostat i postepeno se greje ukupna rashladna tečnost - svih 5-6 litara. Kad ukupna rashladna tečnost dostigne radnu temperaturu ne može se lako i brzo ohladiti ventilatorom za grejanje kabine, pa zato i kazaljka stoji zakucana.

 

Ali ako je duža nizbrdica - može i to.

 

Hvala ti na odgovoru :) Sinoć sam već pomislio da ću opet u kupovinu termostata, kad ono ipak (srećom) neću.

 

@Ivan i kolega Janković moj lepo vuče i do 3000 tako da mi ni ne treba  :harhar:

@Dusan pogledaj moj post na prošloj strani, a termostat je nov. Stoji zakucan na radnu uvek kada ga vozim, pa makar to bilo i na 1500 obrtaja. A strari je radio baš tako kako ti kažeš, radi na radnoj ili milimetar-dva ispod, a na dijagnostici je bila povelika razlika

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni dijagnostika pokazuje temperaturu vode od 86,8-88 zavisi koliko stiskam gas a kazaljka stoji na pola ,da li je to sve ok i da li uopste sme temperatura vode da pada

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni dijagnostika pokazuje temperaturu vode od 86,8-88 zavisi koliko stiskam gas a kazaljka stoji na pola ,da li je to sve ok i da li uopste sme temperatura vode da pada

Brate pa to je razlika 1.2 stepena C ! Pa, brate, da je spejs šatl pa ne bi bilo bolje !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj malo pojasni ovu situaciju ako ti nije tesko? :)

Procureo mu je "hladnjak Egr-a" pa rashladna tecnost curi u izduvnu granu i zato izbacuje paru na auspuhu, sve cesca pojava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo me kod Gorana na zamjeni termostata. Već druga zima kako me zeza. Grije ali ne dostiže radnu temperaturu.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, procitaj malo postove koji su napisani i zakljucices i sam. Obicno bude problem u termostatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na puntu 1.2 16v mi se desava kada dostigne temperaturu radnu ono jedna crtica ispod pola.U voznji se ponasa normalno nemrda ni gore ni dole ni milimetar.Ali mi se sinoc desilo to da kada sam stajao u mestu jedno 5- 10 min sa upaljenim autom.Otisla preko crte za tri podeoka i to sam primetio samo zato sto je ventilator poceo da bruji i i on me je trgnuo dok sam cackao telefon da pogledam u tablu i imao sam sta da vidim da je kazaljka otisla dve tri crtice iznad pola.Sta to moze da bude.da line dostatak tecnosti ili nesto drugo.Naime svako jutro imam fleku ispod dela gde je filter ulja pa mislim da je to u pitanju curenje,ali cu sutra videti kada pipnem prstima tu fleku da lije ulje ili mozda curi negde antifriz.Da pitam strucne ima li negde u okolini filtera ulkja na ovom modelu neki deo gde bi mogao antifriz da curi.I jos da napomenem da se cuje brbocanje ujutru kada palim auto.a to je predpostavljam lose ozracen sistem prilikom menjanja anttifriza,ali ja ga nisam menjao od kada sam ga kupio pre dve godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti hvali tecnosti onda je do toga sigurno. Moze biti i do lose ozracenog sistema, mozda ti glavi termostat. Mislim da ima iznad filtera za ulje metalna cev koja ulazi u blok motora, a oko nje je gumica, mozda ti tu pusta tecnost. Ako sam pogresio ispravice me neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je da ti je propala ova gumica oko cevke koju je pomenuo @MS pa ti ujedno tu i uvlaci vazduh i zato "brboce".


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala na savetima videcu ujutru kada malo svane jer po mraku sada ne vredi da silazim dole da zagledam gde tacno curka.Svakako planiram da idem do Gorana pa cemo videti sta mi je ciniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo ja...Posle mojih postova, sestra je bila u dva ovlascena i oba su rekli da nije termostat...Stavljali na dijagnostiku, rad u mestu (mada tada digne temperaturu do radne)...Pominju termodavac, kao pratite pa da to zamenimo.

 

Ali ja vidim da nesto nije kako treba, zato postavljam snimak.Kada se prvi put auto pali, kazaljka za temperaturu odradi neku radnju koju kod mene na Classicu ne radi...Da li je to normalno, moze li neki komentar.Inace i dalje kazaljka stoji na debljinu kazaljke ispod pola radne temperature.Grejanje ima.

 

 

Naterace me da po ovom vremenu vozim sa laptopom u krilu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebalo to da radi.

Kada se da kontakt,jedino sto bi trebalo je da dodje do prve crte,ne preko toga.

Ipak tu nesto ne valja,moze biti da je termodavac pobrljavio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...