sttipe 0 Posted May 11, 2014 zayebaješ me ili je stvarno vw toliko zaciganija?na osnov čega su ime stekli?meni je recimo ovaj unić poželjnije auto od većine vw-a..vw loče ko rus,ili je dizelaš..znači nevalja u svakom slučaju..još ako je polo i španjolac,nije unu do kolina...e sad načuh da i nove pande troše dosta..a one su slijednik una,na neki način,prije nego punto.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 11, 2014 Ni mercedes nema na pojedinim vozilima merac temperature motora.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted June 24, 2014 Pozdrav Pocelo se desavati nesto cudno sa Mareom, posto termostat nije bio ispravan neko vreme (majstor rece da ne smeta leti) kazaljka je bila stalno na 2 crti, al se juce popela prvi put na 4 crtu. Sta se danas desava, tata je otisao da plati neke racune u banku cca 4km je presao i kad je dosao kuci temperatura je skocila preko polovine i plai se ventilator. Sta bi mogao biti uzrok, na koliko se plai ventilator? A za 3 dana moram da putujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted June 24, 2014 Nivo rashladne tečnosti ? Jesi li proverio ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted June 24, 2014 Jesam nova tecnostP.S. PK je poceo da skripuce Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 24, 2014 Pumpa za vodu ? Ili zaglavio termostat. Ili nešto treće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 24, 2014 Termostat ne može da zaglavi u zatvorenom položaju!Ako se čuje PK,umrla je vodena pumpa! Posle kraće vožnje opipaj creva,ako postoji velika razlika u temperaturi creva (gornje-donje),sve će ti biti jasno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted June 25, 2014 Problem resen, nije bilo potrebe za menjanjem pumpe, tecnost je pravila problem, igeda da je bila neka fus kao da ima kamenca (nije koristena voda iz vodovoda) nekako je postala gusta. Majstor je ispustio svu tecnost, ispravo sav sistem nasuo novu tecnost, sto je zanimljivo i termostat se vratio u normalu. Vozio sam 50km u jednom i 50km udrugom pravcu, kazaljka normalno stoji na sredini. Sto se tice PK kaisa, njega je mastor zamenio posto se pohabao loš kvalitet bio Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted June 25, 2014 Pih majku mu, pa mozda onda i kod mene samo tecnost pravi problem A ja resio ceo termostat da menjam, a za Stila i nije bas jeftin, je*o ih termostat. Meni ne ide preko pola (pu pu da me ne cuje pa namerno da pocne da me zeza), sad preko leta dodje do 90 al kad se izadje na otvreno pocne da pada. Preko zime dodje do pola jedino kad je strahovita guzva u gradu, ili kad radi u mestu Majstor me ubedjivao da zimus necu uopste imati grejanje, ali grejao je on dobro ove zime (februar, mart) cak i kad je kazaljka bila negde da 75 stepeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 25, 2014 To kazes zato sto nisi probao grejanje sa ispravnim termostatom. Na to tvoje dobro dodaj jos 20-30c pa vidi kako je kad konstantno tako greje Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted June 25, 2014 Ma zaj*bavam se ja Znam da je problem u termostatu Verovatno ga u petak/subotu menjam, posto za mesec dana idem na put, a i pred zimu cu da se istrosim za gume. Nego sad gledam ovde po forumu, kazu da je fabricki BEHR.Na sajtu AP-sporta je BEHR 5500, a Facet 6500.Meni u Euro018 rece da imaju neki dobar od 5500, ali da preporucuju njegov originalni, koji je 1000 dinara skuplji. Nije mi rekao marke, ali ako su im cene kao u AP, onda mi preporucuje Facet. Koji mi predlazete? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 25, 2014 Facet nikako, pa ovde je par ljudi kupilo neispravan facet, ne treba ti to da dva puta placas ruke ili da ga sam menjas dva puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted June 25, 2014 Sutra idem definitivno da kupujem pa cu bas da obratim paznju na to koji je.Mada, imacu garanciju godinu dana na to. Javljam se sutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 25, 2014 Dzaba ti garancija ako ces majstoru dva puta da placas po 2000 za ruke, ja sam uzeo original i kostao je oko 7800-8000 i behr je bio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted June 25, 2014 Imam Facet, prvu zimu radio besprekorno, drugu zimu poceo da zeza, tako da ga zaobidji. Ja bih se sada odlucio za Behr, a videcu kako ce trecu zimu ovaj izgurati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 25, 2014 Ja zato kazem, ili Behr ili Reno 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted June 25, 2014 (edited) Ipak ovaj Behr od 5500 u AP sportu nije za Stilo. Kad trazim u pretrazi konkretno za Stila, izbaci samo dva Faceta - Jedan od 6500 za JTD i jedan od 3800 za 1.8 Kako na eper-u da nadjem termostat, tj. onaj broj? Pola sata vec cackam i ne mogu da nadjem. U kojoj grupi da ga trazim? EDIT:Evo ga, konacno ga pronadjoh 46790294 Edited June 25, 2014 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted June 25, 2014 preko broja sasije Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 25, 2014 Tražiš najskuplje termostate i onda si siguran da je za JTD. A kad kupuješ kupi najskuplji i najmanje problema. Problem resen, nije bilo potrebe za menjanjem pumpe, tecnost je pravila problem, igeda da je bila neka fus kao da ima kamenca (nije koristena voda iz vodovoda) nekako je postala gusta. Majstor je ispustio svu tecnost, ispravo sav sistem nasuo novu tecnost, sto je zanimljivo i termostat se vratio u normalu. Vozio sam 50km u jednom i 50km udrugom pravcu, kazaljka normalno stoji na sredini. Sto se tice PK kaisa, njega je mastor zamenio posto se pohabao loš kvalitet bio ?????????????Voda i sa kilo kamenca nije gusta.Da nije mešan antifriz i korsantin ili neka druga kućna alhemija.Ali ako je bilo dosta kamenca računaj da će da ti začepi mali hladnjak u kabini. Gledaj da dobro ispereš sistem jer kada krene da začepljava samo brusilica pomaže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted June 25, 2014 Drug zimus na Mondeu 2005. godiste menjao termostat, 1000 dinara platio. Ovo za JTD je stvarno izivljavanje. Da makar tera 5, 6 godina, a ko zna kad ce opet da zezne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 25, 2014 Evo kad sam ja menjao termostat. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/54772-zver-za-kofere/page-3 Danas sam rešio da prekratim muke vezano za radnu temperaturu. Odloženo od prošle godine, ove već sa prvim hladnijim vremenom nema ni R od radne temperature. Kazaljka i posle 20 km vožnje ne prelazi drugi podeok.Zamenjen fabrički (Behr) termostat sa originalnim (isto Behr)i urađen mali servis. Oko ulja sem se dvoumio između Syntium 3000 AV i Selenie WR (isti prozvođač Petronas), ali sam rešio da ne rizikujem za 3000 din jer Seleniu nije ni kap potrošio (kako sipano tako stajalo svo vreme). Vezano za termostat, totalno druga priča već posle 1,5 km automatska klima pušta zadatu brzinu ventilatora a radna temeratura motora se postiže posle 5-6 km (spoljna 3-4 C). Dve zime izgurao bez problema. Ako menjaš za neki drugi termostat idi kod nekog pa neka ti oni ugrade njihov zbog garancije. Jer džaba ako moraš da plaćaš svaki put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted June 25, 2014 Ma menjacu kod ovih, samo Fiate rade pa valjda znaju koji mu je fabricki Plus delovi su iz njihove prodavnice pa daju garanciju. Nadam se da ce i mene dobro da sluzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted June 25, 2014 Tražiš najskuplje termostate i onda si siguran da je za JTD. A kad kupuješ kupi najskuplji i najmanje problema. Problem resen, nije bilo potrebe za menjanjem pumpe, tecnost je pravila problem, igeda da je bila neka fus kao da ima kamenca (nije koristena voda iz vodovoda) nekako je postala gusta. Majstor je ispustio svu tecnost, ispravo sav sistem nasuo novu tecnost, sto je zanimljivo i termostat se vratio u normalu. Vozio sam 50km u jednom i 50km udrugom pravcu, kazaljka normalno stoji na sredini. Sto se tice PK kaisa, njega je mastor zamenio posto se pohabao loš kvalitet bio ?????????????Voda i sa kilo kamenca nije gusta.Da nije mešan antifriz i korsantin ili neka druga kućna alhemija.Ali ako je bilo dosta kamenca računaj da će da ti začepi mali hladnjak u kabini. Gledaj da dobro ispereš sistem jer kada krene da začepljava samo brusilica pomaže.Ma ne znam ja sta je bilo u pitanju sa tecnosti, samo sam se zeznuo sto nisam slikao na sta liciNije mesan sa kucnom alhemijom samo sa destilovanom vodomSav je sistem ociscen, nasuli novu tecnost, grije odlicno bez ikakve smetnjePih majku mu, pa mozda onda i kod mene samo tecnost pravi problem A ja resio ceo termostat da menjam, a za Stila i nije bas jeftin, je*o ih termostat. Meni ne ide preko pola (pu pu da me ne cuje pa namerno da pocne da me zeza), sad preko leta dodje do 90 al kad se izadje na otvreno pocne da pada. Preko zime dodje do pola jedino kad je strahovita guzva u gradu, ili kad radi u mestu Majstor me ubedjivao da zimus necu uopste imati grejanje, ali grejao je on dobro ove zime (februar, mart) cak i kad je kazaljka bila negde da 75 stepeni.Ma nije ni ovde za Mreu bas jeftin 60EUKaze lik da je neki francuski upitanju Kod mene nije ni dolazilo do 90 svedno koja je temperatura vani stalno na 2 crti i tapija, osim kao sto rece kad je neka guzva onda nekako i dodje do 4 crte tj tacke kod maree, al sad je sve ok kao da se nista nije desilo xDPa i meni je majstor rekao da necu imati grijanje a on perfektno gije sa ne ispravnim termostatom Sad cu cim pre promeniti termostat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 25, 2014 Verovatno Vernet, kazu da su ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites