Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

zayebaješ me ili je stvarno vw toliko zaciganija?

na osnov čega su ime stekli?

meni je recimo ovaj unić poželjnije auto od većine vw-a..vw loče ko rus,ili je dizelaš..znači nevalja u svakom slučaju..

još ako je polo i španjolac,nije unu do kolina...

e sad načuh da i nove pande troše dosta..a one su slijednik una,na neki način,prije nego punto..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav :D
 

Pocelo se desavati nesto cudno sa Mareom, posto termostat nije bio ispravan neko vreme (majstor rece da ne smeta leti) kazaljka je bila stalno na 2 crti, al se juce popela prvi put na 4 crtu. Sta se danas desava, tata je otisao da plati neke racune u banku cca 4km je presao i kad je dosao kuci temperatura je skocila preko polovine i plai se ventilator. Sta bi mogao biti uzrok, na koliko se plai ventilator? :question:  A za 3 dana moram da putujem :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa za vodu ? Ili zaglavio termostat. Ili nešto treće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat ne može da zaglavi u zatvorenom položaju!

Ako se čuje PK,umrla je vodena pumpa! Posle kraće vožnje opipaj creva,ako postoji velika razlika u temperaturi creva (gornje-donje),sve će ti biti jasno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen, nije bilo potrebe za menjanjem pumpe, tecnost je pravila problem, igeda da je bila neka fus kao da ima kamenca (nije koristena voda iz vodovoda) nekako je postala gusta. Majstor je ispustio svu tecnost, ispravo sav sistem nasuo novu tecnost, sto je zanimljivo i termostat se vratio u normalu. Vozio sam 50km u jednom i 50km udrugom pravcu, kazaljka normalno stoji na sredini. Sto se tice PK kaisa, njega je mastor zamenio posto se pohabao loš kvalitet bio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pih majku mu, pa mozda onda i kod mene samo tecnost pravi problem :D A ja resio ceo termostat da menjam, a za Stila i nije bas jeftin, je*o ih termostat.

 

Meni ne ide preko pola (pu pu da me ne cuje pa namerno da pocne da me zeza), sad preko leta dodje do 90 al kad se izadje na otvreno pocne da pada. Preko zime dodje do pola jedino kad je strahovita guzva u gradu, ili kad radi u mestu :D

 

Majstor me ubedjivao da zimus necu uopste imati grejanje, ali grejao je on dobro ove zime (februar, mart) cak i kad je kazaljka bila negde da 75 stepeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To kazes zato sto nisi probao grejanje sa ispravnim termostatom. Na to tvoje dobro dodaj jos 20-30c pa vidi kako je kad konstantno tako greje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma zaj*bavam se ja :D Znam da je problem u termostatu

 

Verovatno ga u petak/subotu menjam, posto za mesec dana idem na put, a i pred zimu cu da se istrosim za gume.

 

Nego sad gledam ovde po forumu, kazu da je fabricki BEHR.

Na sajtu AP-sporta je BEHR 5500, a Facet 6500.

Meni u Euro018 rece da imaju neki dobar od 5500, ali da preporucuju njegov originalni, koji je 1000 dinara skuplji. Nije mi rekao marke, ali ako su im cene kao u AP, onda mi preporucuje Facet.

 

Koji mi predlazete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facet nikako, pa ovde je par ljudi kupilo neispravan facet, ne treba ti to da dva puta placas ruke ili da ga sam menjas dva puta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra idem definitivno da kupujem pa cu bas da obratim paznju na to koji je.

Mada, imacu garanciju godinu dana na to. Javljam se sutra :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzaba ti garancija ako ces majstoru dva puta da placas po 2000 za ruke, ja sam uzeo original i kostao je oko 7800-8000 i behr je bio.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Facet, prvu zimu radio besprekorno, drugu zimu poceo da zeza, tako da ga zaobidji.

 

Ja bih se sada odlucio za Behr, a videcu kako ce trecu zimu ovaj izgurati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak ovaj Behr od 5500 u AP sportu nije za Stilo. Kad trazim u pretrazi konkretno za Stila, izbaci samo dva Faceta - Jedan od 6500 za JTD i jedan od 3800 za 1.8

 

Kako na eper-u da nadjem termostat, tj. onaj broj? Pola sata vec cackam i ne mogu da nadjem. U kojoj grupi da ga trazim?

 

EDIT:
Evo ga, konacno ga pronadjoh :D
46790294

Edited by majkicbane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tražiš najskuplje termostate i onda si siguran da je za JTD.  :thumbdown:  A kad kupuješ kupi najskuplji i najmanje problema.  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:


Problem resen, nije bilo potrebe za menjanjem pumpe, tecnost je pravila problem, igeda da je bila neka fus kao da ima kamenca (nije koristena voda iz vodovoda) nekako je postala gusta. Majstor je ispustio svu tecnost, ispravo sav sistem nasuo novu tecnost, sto je zanimljivo i termostat se vratio u normalu. Vozio sam 50km u jednom i 50km udrugom pravcu, kazaljka normalno stoji na sredini. Sto se tice PK kaisa, njega je mastor zamenio posto se pohabao loš kvalitet bio :)

 

?????????????

Voda i sa kilo kamenca nije gusta.

Da nije mešan antifriz i korsantin ili neka druga kućna alhemija.

Ali ako je bilo dosta kamenca računaj da će da ti začepi mali hladnjak u kabini. Gledaj da dobro ispereš sistem jer kada krene da začepljava samo brusilica pomaže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug zimus na Mondeu 2005. godiste menjao termostat, 1000 dinara platio. Ovo za JTD je stvarno izivljavanje. Da makar tera 5, 6 godina, a ko zna kad ce opet da zezne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kad sam ja menjao termostat. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/54772-zver-za-kofere/page-3 

 

Danas sam rešio da prekratim muke vezano za radnu temperaturu. Odloženo od prošle godine, ove već sa prvim hladnijim vremenom nema ni R od radne temperature. Kazaljka i posle 20 km vožnje ne prelazi drugi podeok

tabla_2_uvecana.jpg.

Zamenjen fabrički (Behr) termostat sa originalnim (isto Behr)

termostat.jpg

i urađen mali servis. Oko ulja sem se dvoumio između Syntium 3000 AV i Selenie WR (isti prozvođač Petronas), ali sam rešio da ne rizikujem za 3000 din jer Seleniu nije ni kap potrošio (kako sipano tako stajalo svo vreme). Vezano za termostat, totalno druga priča već posle 1,5 km automatska klima pušta zadatu brzinu ventilatora a radna temeratura motora se postiže posle 5-6 km (spoljna 3-4 C).

 

Dve zime izgurao bez problema. 

Ako menjaš za neki drugi termostat idi kod nekog pa neka ti oni ugrade njihov zbog garancije. Jer džaba ako moraš da plaćaš svaki put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma menjacu kod ovih, samo Fiate rade pa valjda znaju koji mu je fabricki :D Plus delovi su iz njihove prodavnice pa daju garanciju. Nadam se da ce i mene dobro da sluzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tražiš najskuplje termostate i onda si siguran da je za JTD.  :thumbdown:  A kad kupuješ kupi najskuplji i najmanje problema.  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:

Problem resen, nije bilo potrebe za menjanjem pumpe, tecnost je pravila problem, igeda da je bila neka fus kao da ima kamenca (nije koristena voda iz vodovoda) nekako je postala gusta. Majstor je ispustio svu tecnost, ispravo sav sistem nasuo novu tecnost, sto je zanimljivo i termostat se vratio u normalu. Vozio sam 50km u jednom i 50km udrugom pravcu, kazaljka normalno stoji na sredini. Sto se tice PK kaisa, njega je mastor zamenio posto se pohabao loš kvalitet bio :)

 

?????????????

Voda i sa kilo kamenca nije gusta.

Da nije mešan antifriz i korsantin ili neka druga kućna alhemija.

Ali ako je bilo dosta kamenca računaj da će da ti začepi mali hladnjak u kabini. Gledaj da dobro ispereš sistem jer kada krene da začepljava samo brusilica pomaže.

Ma ne znam ja sta je bilo u pitanju sa tecnosti, samo sam se zeznuo sto nisam slikao na sta lici

Nije mesan sa kucnom alhemijom samo sa destilovanom vodom

Sav je sistem ociscen, nasuli novu tecnost, grije odlicno bez ikakve smetnje

Pih majku mu, pa mozda onda i kod mene samo tecnost pravi problem :D A ja resio ceo termostat da menjam, a za Stila i nije bas jeftin, je*o ih termostat.

 

Meni ne ide preko pola (pu pu da me ne cuje pa namerno da pocne da me zeza), sad preko leta dodje do 90 al kad se izadje na otvreno pocne da pada. Preko zime dodje do pola jedino kad je strahovita guzva u gradu, ili kad radi u mestu :D

 

Majstor me ubedjivao da zimus necu uopste imati grejanje, ali grejao je on dobro ove zime (februar, mart) cak i kad je kazaljka bila negde da 75 stepeni.

Ma nije ni ovde za Mreu bas jeftin 60EU

Kaze lik da je neki francuski upitanju :D

Kod mene nije ni dolazilo do 90 svedno koja je temperatura vani stalno na 2 crti i tapija, osim kao sto rece kad je neka guzva onda nekako i dodje do 4 crte tj tacke kod maree, al sad je sve ok kao da se nista nije desilo xD

Pa i meni je majstor rekao da necu imati grijanje a on perfektno gije sa ne ispravnim termostatom  :laughing:

Sad cu cim pre promeniti termostat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...