Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

^^^  pogresno sam se izrazio jer sam citao ono sto je napisao

 

 dize temperaturu i nema grejanje u kabini, ventilator se pali ali nikako da se ugasi prelazi polovinu i nastavlja da ide negde do 3-4 kazaljke,

 

pa sam konstatovao da je 3/4 skoro 100 stepeni sto nikako nije dobro.

Iz kog grada si @tiposman?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^  pogresno sam se izrazio jer sam citao ono sto je napisao

 

 dize temperaturu i nema grejanje u kabini, ventilator se pali ali nikako da se ugasi prelazi polovinu i nastavlja da ide negde do 3-4 kazaljke,

 

pa sam konstatovao da je 3/4 skoro 100 stepeni sto nikako nije dobro.

Iz kog grada si @tiposman?

Novi Sad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa temperaturom na mojoj Alfi. Naime, od kada sam uzeo auto, temperatura je stajala na polovini izmedju 70 i 90 stepeni (do Batocine i nazad nije uspevao da postigne 90 stepeni) i ja naravno odmah posumnjam na termostat koji je juce zamenjen (stavljen je Vernet sa novim termodavacem). Medjutim ni juce ni danas, opet nije postizao 90 stepeni, vec kazaljka stoji na 2-3mm ispred 90 stepeni (slika 1). U voznji je opet poceo pokazivac temeprature da ludi, cas pokazuje kao na slici 1, cas se ponovo vrati na polovinu izmedju 70 i 90 stepeni. Kada sam stigao kuci temperatura je spala na skoro blizu 70 stepeni (slika 2), i ja uzmem povezem auto na dijagnostiku koja je pokazuje 87.1 stepen (slika 3). Juce sam isao do Raske i nazad (270 km) i ceo put je istbila ista situacija (cas dodje do 90, pa se vrati na pola iz,edju 70 i 90 stepeni). Po dijagnostici termostat bi trebalo da je ispravan, posto Vernet otvara na 88 stepeni, dok je po pokazivacu temperature neispravan. Sta moze da bude problem ovde, sat ,posto davac ocigledno nije, jer je nov, a i dijagnostika pokazuje drugaciju vrednost od sata, ili je opet termostat?

 

 

 

IMG_20140316_161731.jpg

 

IMG_20140316_164752.jpg

 

termostat.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije joj nista, nama su dve alfe jtd tako brljavile. Verovatno joj je los davac, tj nesto nije usaglaseno sa tablom. Preko otprilike 80c je tacan u 1c :D

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije joj nista, nama su dve alfe jtd tako brljavile. Verovatno joj je los davac, tj nesto nije usaglaseno sa tablom. Preko otprilike 80c je tacan u 1c :D

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

 

Upravo to, brljave dosta. Ja sam isto na svojoj mucio sa istim problemom. Tako je stajala na 2-3 mm od 90c. Sta vise i kad dodje na 90 po dijagnostici stajace isto. To sto ti spada dole gore je posledica otvaranja  termostata i pustanje  hladnije vode. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je onda da je i stari termostat bio dobar, tako da sam se iz neznanja olaksao za 11000 crvenih. Da li postoji neko resenje da pokazivac pocen da pokazuje prave vrednosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat, davac i antifriz 11000 hiljada. Ovaj za multijet je mnogo skuplji od onog za obican JTD...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tribam preporuke šta ugradit i di da mi se auto ugasi i nekakva dioda,"crvena" upali negdi po instrument tabli,prije nego šta mi auto zakuva..

kako sam čuja,ona na tabli se upali kad je motor za u smeće..

moje uno najviše vozi žena..

 

da joj je kazaljka od temperature od 30 cm,njoj to ništa nebi značilo. :guitar:

dakle tribam vrlo točan senzor temperature ,koji bi pokrenija relej koji bi prikinija struju / ukinija privremeno iskru..i kad je struja već prikinuta i  auto preventivno,NA VRIME, zaustavljeno da joj se upali npr, ona dioda na tabli..

(varim i kazaljke od ručnog sata,čak i sekundaru, devil.gif)

 

mislija sam napravit komadić cijevi za prisić gumu koja izlazi iz glave i ide prema kileru,i ubacit taj umetak 10cm cijevi sa sondom,na gumu za vodu prema kileru..šta mislite o toj ideji??

 

kad bi se još da kakav displejić ukomponirat ali JEFTINO,bilo bi još bolje...

bi li onda bilo, da nema vode, da "informira sondu", da motor gori? ono,pustilo negdi niže,odtekla voda?????

 

jel ovo netko inteligentno rješija?kolika je idealna temperatura paljenja ventilatora i na koliko stupnjeva bi bilo pametno da termostat ugasi motor.."zamislija", sam termostat, koji bi opet spojija,kad se motor oladi.

sad je sve ok,ali bivšem vlasnku je otišlo svaša nešto, nakon gubitka vode..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne komplikuj zivot, sve je to vec fabrika resila :) ako hoces kupi onaj digitalni pokazivac temperature vode on ima i alarm u sebi pa ce ti pistati ako predje normalnu temperaturu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne komplikuj zivot, sve je to vec fabrika resila :) ako hoces kupi onaj digitalni pokazivac temperature vode on ima i alarm u sebi pa ce ti pistati ako predje normalnu temperaturu

 

ima neki poseban ili bilo kakav?koliko eurića odokativno,i di ga je najlakše uštekat?' :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala..probat ću guglat dalje nebi li naša neki link di je montaža tako nečeg, temeljito objašnjena,da vidim di je točno ubacija sondu ili šta već čita tu temperaturu,to je najvažnije..i da imaju slike.pozz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

primjetija sam da mi gori lampica na kojoj je šprica nacrtana..ugasi se 2-3 sekunde nakon šta se auto upali..minja sam filter benzine,da nije šta ostalo "neodzračeno"?mora li tako bit?

 

i još mi se dogadja kad otvaram rezervoar oduši dobro..bude lip tlak unutra..začepilo se crivo za odušak ili rezervoar..to mi se dogodilo bilo i s astrom koju sam prije ima..astri bi je otišla pumpa goriva i počela se neobjašnjivo gasit,svako malo.proradila bi sama od sebe,minja šta ili ne.prominija sam na njoj svega čega i na kraju je se rješija jeftino,a motor joj je vuka ka prvi dan,moga je još 300 000 proć..mehaničar koji ju je uzea ju je neko vrime pokušava napravit i onda je počea djelove s nje prodavat..

bojim se da je astru syeba začepljen odušak!!!

 

jel to moguće i jel moram na unu odušak ić čeprkat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sttipe, tema je o radnoj temperaturi, trudimo se svi da sadrzaj bude pregledan.

Generalno uvek pokusaj prvo sa pretragom foruma: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54042 .

Konkretno pitanje se postavlja u odgovarajucem delu foruma ;) , ako smatras da nema nicega slicnog otvara se nova tema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

od koliko do koliko bi se tribala kretat temperatura vode na izlasku iz glave prema kileru?na koliko se pali ventilator,i na koliko se onda ugasi?koliko su precizni termoprekidači,koji pale ventilator?pretpostavljam da nesmi dobavit više od 95-99 s.c.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eto napisa sam :cheers:

valjda jedini auto koji nema kazaljke temperature,a da još kotrlja cestama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

od koliko do koliko bi se tribala kretat temperatura vode na izlasku iz glave prema kileru?na koliko se pali ventilator,i na koliko se onda ugasi?koliko su precizni termoprekidači,koji pale ventilator?pretpostavljam da nesmi dobavit više od 95-99 s.c.

 

 

Odeš u najbližu radnju i za tvoj broj šasije nađu ti termostat i termo davač za ventilator. Na svakom od njih piše temperatura na kojoj otvara tj na kojoj pali ventilator. 

Znači ako termostat kreće da otvara na 85 C ta će temeratura rashladne tečnosti biti kada termostat otvori i ista krene iz glave ka hladnjaku. Druga bitna stavka je temperatura na kojoj je potpuno otvoren i koliki je hod termostata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...