masaivan 0 Posted February 12, 2014 ^^^ pogresno sam se izrazio jer sam citao ono sto je napisao dize temperaturu i nema grejanje u kabini, ventilator se pali ali nikako da se ugasi prelazi polovinu i nastavlja da ide negde do 3-4 kazaljke, pa sam konstatovao da je 3/4 skoro 100 stepeni sto nikako nije dobro.Iz kog grada si @tiposman? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 12, 2014 Axic gresis!Ako je termostat ispravan, temperatura i dalje moze preci pola skale. Cak je cesce problem u drugim stvarima, od davaca do regulatora, hladnjaka, creva, ventilatora, zarobljenog vazduha.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiposman 0 Posted February 12, 2014 ^^^ pogresno sam se izrazio jer sam citao ono sto je napisao dize temperaturu i nema grejanje u kabini, ventilator se pali ali nikako da se ugasi prelazi polovinu i nastavlja da ide negde do 3-4 kazaljke, pa sam konstatovao da je 3/4 skoro 100 stepeni sto nikako nije dobro.Iz kog grada si @tiposman?Novi Sad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted March 16, 2014 Imam problem sa temperaturom na mojoj Alfi. Naime, od kada sam uzeo auto, temperatura je stajala na polovini izmedju 70 i 90 stepeni (do Batocine i nazad nije uspevao da postigne 90 stepeni) i ja naravno odmah posumnjam na termostat koji je juce zamenjen (stavljen je Vernet sa novim termodavacem). Medjutim ni juce ni danas, opet nije postizao 90 stepeni, vec kazaljka stoji na 2-3mm ispred 90 stepeni (slika 1). U voznji je opet poceo pokazivac temeprature da ludi, cas pokazuje kao na slici 1, cas se ponovo vrati na polovinu izmedju 70 i 90 stepeni. Kada sam stigao kuci temperatura je spala na skoro blizu 70 stepeni (slika 2), i ja uzmem povezem auto na dijagnostiku koja je pokazuje 87.1 stepen (slika 3). Juce sam isao do Raske i nazad (270 km) i ceo put je istbila ista situacija (cas dodje do 90, pa se vrati na pola iz,edju 70 i 90 stepeni). Po dijagnostici termostat bi trebalo da je ispravan, posto Vernet otvara na 88 stepeni, dok je po pokazivacu temperature neispravan. Sta moze da bude problem ovde, sat ,posto davac ocigledno nije, jer je nov, a i dijagnostika pokazuje drugaciju vrednost od sata, ili je opet termostat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 16, 2014 Nije joj nista, nama su dve alfe jtd tako brljavile. Verovatno joj je los davac, tj nesto nije usaglaseno sa tablom. Preko otprilike 80c je tacan u 1c Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted March 16, 2014 Nije joj nista, nama su dve alfe jtd tako brljavile. Verovatno joj je los davac, tj nesto nije usaglaseno sa tablom. Preko otprilike 80c je tacan u 1c Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Upravo to, brljave dosta. Ja sam isto na svojoj mucio sa istim problemom. Tako je stajala na 2-3 mm od 90c. Sta vise i kad dodje na 90 po dijagnostici stajace isto. To sto ti spada dole gore je posledica otvaranja termostata i pustanje hladnije vode. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted March 16, 2014 Moguce je onda da je i stari termostat bio dobar, tako da sam se iz neznanja olaksao za 11000 crvenih. Da li postoji neko resenje da pokazivac pocen da pokazuje prave vrednosti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted March 17, 2014 Dušane šta napisa kolika je cena ?! 11000 hiljada crvenih !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted March 17, 2014 Termostat, davac i antifriz 11000 hiljada. Ovaj za multijet je mnogo skuplji od onog za obican JTD... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sttipe 0 Posted April 25, 2014 tribam preporuke šta ugradit i di da mi se auto ugasi i nekakva dioda,"crvena" upali negdi po instrument tabli,prije nego šta mi auto zakuva..kako sam čuja,ona na tabli se upali kad je motor za u smeće..moje uno najviše vozi žena.. da joj je kazaljka od temperature od 30 cm,njoj to ništa nebi značilo. dakle tribam vrlo točan senzor temperature ,koji bi pokrenija relej koji bi prikinija struju / ukinija privremeno iskru..i kad je struja već prikinuta i auto preventivno,NA VRIME, zaustavljeno da joj se upali npr, ona dioda na tabli..(varim i kazaljke od ručnog sata,čak i sekundaru, ) mislija sam napravit komadić cijevi za prisić gumu koja izlazi iz glave i ide prema kileru,i ubacit taj umetak 10cm cijevi sa sondom,na gumu za vodu prema kileru..šta mislite o toj ideji?? kad bi se još da kakav displejić ukomponirat ali JEFTINO,bilo bi još bolje...bi li onda bilo, da nema vode, da "informira sondu", da motor gori? ono,pustilo negdi niže,odtekla voda????? jel ovo netko inteligentno rješija?kolika je idealna temperatura paljenja ventilatora i na koliko stupnjeva bi bilo pametno da termostat ugasi motor.."zamislija", sam termostat, koji bi opet spojija,kad se motor oladi.sad je sve ok,ali bivšem vlasnku je otišlo svaša nešto, nakon gubitka vode.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 25, 2014 Ne komplikuj zivot, sve je to vec fabrika resila ako hoces kupi onaj digitalni pokazivac temperature vode on ima i alarm u sebi pa ce ti pistati ako predje normalnu temperaturu Quote Share this post Link to post Share on other sites
sttipe 0 Posted April 25, 2014 Ne komplikuj zivot, sve je to vec fabrika resila ako hoces kupi onaj digitalni pokazivac temperature vode on ima i alarm u sebi pa ce ti pistati ako predje normalnu temperaturu ima neki poseban ili bilo kakav?koliko eurića odokativno,i di ga je najlakše uštekat?' Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 25, 2014 20-60e zavisi od modela a mozes da ga stavis gde hoces, mali je Quote Share this post Link to post Share on other sites
sttipe 0 Posted April 26, 2014 hvala..probat ću guglat dalje nebi li naša neki link di je montaža tako nečeg, temeljito objašnjena,da vidim di je točno ubacija sondu ili šta već čita tu temperaturu,to je najvažnije..i da imaju slike.pozz... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sttipe 0 Posted April 28, 2014 primjetija sam da mi gori lampica na kojoj je šprica nacrtana..ugasi se 2-3 sekunde nakon šta se auto upali..minja sam filter benzine,da nije šta ostalo "neodzračeno"?mora li tako bit? i još mi se dogadja kad otvaram rezervoar oduši dobro..bude lip tlak unutra..začepilo se crivo za odušak ili rezervoar..to mi se dogodilo bilo i s astrom koju sam prije ima..astri bi je otišla pumpa goriva i počela se neobjašnjivo gasit,svako malo.proradila bi sama od sebe,minja šta ili ne.prominija sam na njoj svega čega i na kraju je se rješija jeftino,a motor joj je vuka ka prvi dan,moga je još 300 000 proć..mehaničar koji ju je uzea ju je neko vrime pokušava napravit i onda je počea djelove s nje prodavat..bojim se da je astru syeba začepljen odušak!!! jel to moguće i jel moram na unu odušak ić čeprkat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 28, 2014 Ha, dobar ovaj Splića. Ka' ona :"Zapri škure, navuci lancune... "Čeprkaj oko tog čepa a ako ne bude bolje traži gde kakav ispravan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17660 Posted April 29, 2014 Sttipe, tema je o radnoj temperaturi, trudimo se svi da sadrzaj bude pregledan.Generalno uvek pokusaj prvo sa pretragom foruma: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54042 .Konkretno pitanje se postavlja u odgovarajucem delu foruma , ako smatras da nema nicega slicnog otvara se nova tema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sttipe 0 Posted May 5, 2014 od koliko do koliko bi se tribala kretat temperatura vode na izlasku iz glave prema kileru?na koliko se pali ventilator,i na koliko se onda ugasi?koliko su precizni termoprekidači,koji pale ventilator?pretpostavljam da nesmi dobavit više od 95-99 s.c. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 5, 2014 Napisi u polju garage koji auto vozis Nisam siguran ali mislim da nije isto za svaki auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sttipe 0 Posted May 8, 2014 eto napisa sam valjda jedini auto koji nema kazaljke temperature,a da još kotrlja cestama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 8, 2014 Jos neki Fiati pate od iste boljke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 8, 2014 od koliko do koliko bi se tribala kretat temperatura vode na izlasku iz glave prema kileru?na koliko se pali ventilator,i na koliko se onda ugasi?koliko su precizni termoprekidači,koji pale ventilator?pretpostavljam da nesmi dobavit više od 95-99 s.c. Odeš u najbližu radnju i za tvoj broj šasije nađu ti termostat i termo davač za ventilator. Na svakom od njih piše temperatura na kojoj otvara tj na kojoj pali ventilator. Znači ako termostat kreće da otvara na 85 C ta će temeratura rashladne tečnosti biti kada termostat otvori i ista krene iz glave ka hladnjaku. Druga bitna stavka je temperatura na kojoj je potpuno otvoren i koliki je hod termostata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted May 9, 2014 eto napisa sam valjda jedini auto koji nema kazaljke temperature,a da još kotrlja cestama...U VW je to dodatna oprema, koja se doplacuje u novim generacijama... Quote Share this post Link to post Share on other sites