-
Content Count
1723 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
10
Reputation Activity
-
shomispc reacted to clockwork_orange in Večita dilema, koji auto kupiti?
Jedinu prednost SUV-a vidim u tome da ubacujes dete u sediste ispravljenih ledja
-
shomispc reacted to Elra in Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
Na rent-a-caru dobijem Tipa Cross 1.6 Multijet DCT, 2024. god, cca 47k km.
Vratio me 15ak godina unazad i najbolje od Fiata. Odličan dizel motor, čak i u Euro6e normi, dinamičan, fino vuče, štedljiv, punog dizelskog zvuka. Najbolji 1.6 dizel nakon Euro5 Renault 1.6 dCi, ali Multijet traje i kao Euro6e za razliku od 1.6 dCi. Ovjes tvrd kako i treba (i kako je bilo kod Grande Punta), dovoljno prostora u kabini, korektna završna obrada. UConnect odličan, meni brži, fluidniji od Stellantis muktimedije kod aktuelnih modela Corsa, 208, prethodnog C3... AndroidAuto radi preko USB kabla, bez zamjerki.
Mjenjač je dobar, malo grub kod prebacivanja u nižu brzinu, te iz prve u drugu brzinu. Nije brz nibugladjen kao DSG sa mokrim kvačilom, a nemam iakustva sa DSG mjenjačem koji je išao uz 1.6 TDI.
E sad, bio je jedan ides i 3 trake su se stapale u manje od 1 trake, pa se cca 2.5 km vozilo 50ak minuta. Stalno prebacivanje D N D, a nekad i držanje u D po 1-2 min i kočnicu (zaboravim da prebacim u N), digli su temperatutu, pa sam dobio poruku:
Ništa strašno, poruka je brzo nestala.
Post je bio moje podsjećanje na bolja Fiatova vremena, kada sam i ja vozio FGA vozila. Šteta pa više neće biti 1.6 Multijeta, završava karijeru sa Alfom Tonale, kao i Tipo sa cca 1,6 miliona prodatih primjeraka u 11 godina karijere na globalnom nivou u 2 fabrike (Bursa, Alžir).
-
shomispc got a reaction from MiloshBg in Radim i kuću gradim/kućne majstorije
Ja sa https://www.block-lock-door.rs/ imam dobro iskustvo.
Pre 5g su nama radili ulazna vrata a sad smo opet uzeli njih za stan zenine sestre.
Jedino sto su poskupeli u medjuvremenu solidno.
Sobna nam je radio stolar po meri, ali mi to nije za preporuku jer je covek lajsnuo.
Drugar je u isto vreme kad i ja renovirao i uzeo Bosal i ulazna i sobna, ali je kostalo prilicno vise nego mene a kvalitet nije neki veci iskreno.
-
-
-
shomispc reacted to neshtry in Mobilni telefoni - pitanja, problemi, iskustva (+ Tips and Tricks)
Xiaomi 17 Pro ,( ime ko iPhone)dobija sekundarni ltpo ekran
-
shomispc got a reaction from knezevic76 in Mobilni telefoni - pitanja, problemi, iskustva (+ Tips and Tricks)
To je relativno ocekivano, videcemo sta ce novi Snapdragon da donese u januaru kada izadje nova S26 Ultra.
mislim, trziste je nastelovano tako da pola godine jedni imaju jaci chipset a onda pola godine drugi, otud i Apple event u avgustu/septembru a Samsungov u januaru..
-
-
shomispc reacted to Ivan in Cene goriva...
NIS posle granicnog prelaza Trbusnica/Sepak (iza Loznice) - subota, pumpa prepuna, maltene samo nase table .
Nakrcao aditivirani Eurodizel, cena je 2.34 KM (cca 140 din).
Odoh polako dalje put EU .
-
shomispc got a reaction from ivica su in Selidba iz Italije u Nemacku
Posle skoro okruglo 10 godina sa Bravom red je dosao (konacno) na novi auto
Audi A5 B8 2.0 TDI sa novijim Euro6 motorom sa 163ks i manuelnim menjacem. U pitanju je restyle verzija za 2015 godinu sa datumom proizvodnje 12.2014.
Mesecima je trajala potraga za porodicnim autom iz C segmenta, sa fokusom na:
- Da je auto kupljen ovde
- Da je turbo benzin
- Da je presao oko 50kkm
- Da je 2021+ godiste
- Da je moderan i sa dobrom opremom
- Da je u nekom mom zacrtanom budzetu
Glavni zakljucak, a ujedno i problem, je bio to da su to sve vozila sa lizinga u koja dinara niko nikad nije ulozio i za koja se mahom videlo da vlasnici nisu bas marili puno za njih.
I onda, drugar koji je prodavao Audija je bio u fazonu sto ne probas njega, sto si tvrdoglav sigurno je bolji od svega sto si gledao.
I probao sam, i rekao jebiga super je ovo ali nije to za mene. Dugacko mnogo, nisko, jedva ulazim, moram da se sagnem da ubacim dete u sediste, moram da biram parking mesto da bi mogao dovoljno da otvorim vrata. Opet dizel, 200kkm presao, opet dpf itd..
I posle mesec dana opet prckanja po oglasima i cekanja, voznje 1.4 fire motora u Tipu, mi konacno pukne film i reko to je to, ne mogu da razmisljam vise. Sto se kaze jednom se zivi, sto mora sve da bude savrseno.
Uzeo sam ga od drugara na poverenje i na "daces mi pare, nije mi hitno". To mi je super odgovaralo jer sam dobio i bolju cenu, i to da ne moram da dizem kredit i placam kamatu.
U Srbiji sam mu ja cetvrti vlasnik, od toga sa prethodnom dvojicom se aktivno druzim. Uvezen je iz Holandije 2018e godine sa 120kkm na satu.
Od opreme iskreno i nema nesto puno, ali ono, realno mi skoro nista od toga i ne treba.
Proizveden je 12.2014, prvi put registrovan 01.2015e.
Ima bixenon farove, bez automatskih dugih svetala.
Ima obicna stof sedista sa produzavanjem i vozacevog i suvozacevog sedista kako bi noge imale bolju potporu (sto mi je super) i podesavanje lumbalne podrske.
Imam letnji set guma i felni sa slike od 19" koji je na distancerima, i zimski set 18".
Ima Bang&Olufsen ozvucenje.
Ubacen mu je adapter za bezicni Android Auto/Apple Carplay na postojeci Audi MMI i to sve radi korektno i taman je dovoljno moderno da mi zavrsi posao.
Uradio sam mu SunControl folije pozadi (80 ili 85%) i bocno (30 ili 35%) kako ne bih morao vise da se drndam sa lepljenjem onih cuda sto vise smetaju nego sto odbijaju toplotu. Obzirom da su prozori bez okvira i da se sami malo spustaju i podizu na otvaranje i zatvaranje vrata, nisam hteo nista da lepim sto moze da optereti mehanizam - a i da se ne lazemo, ovako je lepse
Ovo zadovoljstvo je kostalo 280e (180e folije + 100e za papire).
Cim sam ga uzeo odradio sam sledece:
- Veliki servis
- Mali servis
- Kociono ulje sa masinskim ispiranjem celog sistema
- Zadnje amortizere
- Zadnje plocice
- Novi akumulator Varta SilverDynamic+ AGM
I ovo zadovoljstvo me je kostalo tricavih 131 500 din.
Ostalo je jos da sredim prednji branik jer je drugar overio ivicnjak neki, ali nesto nemam zelju da se upustam u to jer cu ga i ja nabosti negde pre ili kasnije.
Sto se tice samih utisaka u voznji posle nekih 2000km, pa, malo je reci da je ovo druga dimenzija u odnosu na Brava.
Gabariti se u voznji uopste ne osete, osim kada treba da se pronadje parking mesto.
Realno jako dobro ide i na autoputu je stvarno kao pegla na 130kmh.
Sam po sebi je tvrd, ali mu ove niskoprofilne gume jos vise dodaju na tvrdoci i stvarno se oseca svaka moguca neravnina na putu. Ne mogu da kazem da mi je to idealno, ali nisam nista drugacije ni ocekivao. Da budem iskren i Bravo mi je pomerao bubrege na 18" felnama, ali ovde je to ipak bolje.
Sto se tice potrosnje, mojom bas mesovitom voznjom matematika kaze okruglo 8 litara, dok je po boardu to malo manje. Bravo je u istim uslovima bio na nekih 7 litara.
Klimom sam odusevljen, konacno mogu da se vozim a da nisam mokar ako mi klima ne tuce direktno u celo. Trebalo bi da ima trozonsku klimu, ali iskren da budem i ne razumem kako to tacno radi. Napred imam da podesavam temperaturu levo i desno, a otvor pozadi ima toplo/hladno i cini mi se da kako god okrenes duva hladno.
Eto, ovo je ukratko sve sto mi je trenutno palo na pamet. Ako bude neki novosti vrednih pomena, pisacu i ovde
-
shomispc got a reaction from PremieRacing in Selidba iz Italije u Nemacku
Pazi da sam gledao A5 ozbiljno tu bi svasta nesto moglo drugacije, pre svega automatski menjac sa duplim kvacilom. Ovako je bilo daj sta das
nisam ni ja hteo opet taman auto zbog sitnih ogrebotina i to, ali jbg, bar nije crn nego teget haha
Hvala, hvala. Mislim da zaista Stelantis nema vise sta da ponudi od trenutnih polovnjaka. Drugar je ovog Audija zamenio Stelviom i mislim da se svaki dan jede sto je presao u FCA tabor a ne sa A5 na Q5, posto su na Stelviu sa 145kkm dosli do toga da otvaraju motor i menjaju pola auta zbog konstantnih check engine lampica na tabli. Na smenu se pali zbog Nox senzora i ko zna cega jos - a ovako kad ga pogledas kao casa je.
-
shomispc got a reaction from TheWickerMan in Selidba iz Italije u Nemacku
Jeste bas taj 2.2. Neko nije na vreme zamenio onu neku gumicu i onda su se pojeli lezajevi na radilici cini mi se zbog manjka ulja i to je operacija rasturanja pola auta..
Ja evo ne mogu da se namestim nikako da bude savrseno iskren da budem. Ja sam 187cm i nekih 115kg trenutno i ulazak i izlazak su mi jebeni. Ulazim tako sto ubacim dupe pa zarotiram noge, a izlazim kontra. Volan mi je nekako daleko, a kada ga priblizim onda udaram kolenima. Kada spustim nize sediste onda bude bolje za namestanje, ali drasticno gore za ulazak i izlazak. Nekako sam se pomirio sa time da cu morati da sedim malo dalje nego sto bi to bilo idealno i jbg..
-
shomispc got a reaction from silenci in Selidba iz Italije u Nemacku
Posle skoro okruglo 10 godina sa Bravom red je dosao (konacno) na novi auto
Audi A5 B8 2.0 TDI sa novijim Euro6 motorom sa 163ks i manuelnim menjacem. U pitanju je restyle verzija za 2015 godinu sa datumom proizvodnje 12.2014.
Mesecima je trajala potraga za porodicnim autom iz C segmenta, sa fokusom na:
- Da je auto kupljen ovde
- Da je turbo benzin
- Da je presao oko 50kkm
- Da je 2021+ godiste
- Da je moderan i sa dobrom opremom
- Da je u nekom mom zacrtanom budzetu
Glavni zakljucak, a ujedno i problem, je bio to da su to sve vozila sa lizinga u koja dinara niko nikad nije ulozio i za koja se mahom videlo da vlasnici nisu bas marili puno za njih.
I onda, drugar koji je prodavao Audija je bio u fazonu sto ne probas njega, sto si tvrdoglav sigurno je bolji od svega sto si gledao.
I probao sam, i rekao jebiga super je ovo ali nije to za mene. Dugacko mnogo, nisko, jedva ulazim, moram da se sagnem da ubacim dete u sediste, moram da biram parking mesto da bi mogao dovoljno da otvorim vrata. Opet dizel, 200kkm presao, opet dpf itd..
I posle mesec dana opet prckanja po oglasima i cekanja, voznje 1.4 fire motora u Tipu, mi konacno pukne film i reko to je to, ne mogu da razmisljam vise. Sto se kaze jednom se zivi, sto mora sve da bude savrseno.
Uzeo sam ga od drugara na poverenje i na "daces mi pare, nije mi hitno". To mi je super odgovaralo jer sam dobio i bolju cenu, i to da ne moram da dizem kredit i placam kamatu.
U Srbiji sam mu ja cetvrti vlasnik, od toga sa prethodnom dvojicom se aktivno druzim. Uvezen je iz Holandije 2018e godine sa 120kkm na satu.
Od opreme iskreno i nema nesto puno, ali ono, realno mi skoro nista od toga i ne treba.
Proizveden je 12.2014, prvi put registrovan 01.2015e.
Ima bixenon farove, bez automatskih dugih svetala.
Ima obicna stof sedista sa produzavanjem i vozacevog i suvozacevog sedista kako bi noge imale bolju potporu (sto mi je super) i podesavanje lumbalne podrske.
Imam letnji set guma i felni sa slike od 19" koji je na distancerima, i zimski set 18".
Ima Bang&Olufsen ozvucenje.
Ubacen mu je adapter za bezicni Android Auto/Apple Carplay na postojeci Audi MMI i to sve radi korektno i taman je dovoljno moderno da mi zavrsi posao.
Uradio sam mu SunControl folije pozadi (80 ili 85%) i bocno (30 ili 35%) kako ne bih morao vise da se drndam sa lepljenjem onih cuda sto vise smetaju nego sto odbijaju toplotu. Obzirom da su prozori bez okvira i da se sami malo spustaju i podizu na otvaranje i zatvaranje vrata, nisam hteo nista da lepim sto moze da optereti mehanizam - a i da se ne lazemo, ovako je lepse
Ovo zadovoljstvo je kostalo 280e (180e folije + 100e za papire).
Cim sam ga uzeo odradio sam sledece:
- Veliki servis
- Mali servis
- Kociono ulje sa masinskim ispiranjem celog sistema
- Zadnje amortizere
- Zadnje plocice
- Novi akumulator Varta SilverDynamic+ AGM
I ovo zadovoljstvo me je kostalo tricavih 131 500 din.
Ostalo je jos da sredim prednji branik jer je drugar overio ivicnjak neki, ali nesto nemam zelju da se upustam u to jer cu ga i ja nabosti negde pre ili kasnije.
Sto se tice samih utisaka u voznji posle nekih 2000km, pa, malo je reci da je ovo druga dimenzija u odnosu na Brava.
Gabariti se u voznji uopste ne osete, osim kada treba da se pronadje parking mesto.
Realno jako dobro ide i na autoputu je stvarno kao pegla na 130kmh.
Sam po sebi je tvrd, ali mu ove niskoprofilne gume jos vise dodaju na tvrdoci i stvarno se oseca svaka moguca neravnina na putu. Ne mogu da kazem da mi je to idealno, ali nisam nista drugacije ni ocekivao. Da budem iskren i Bravo mi je pomerao bubrege na 18" felnama, ali ovde je to ipak bolje.
Sto se tice potrosnje, mojom bas mesovitom voznjom matematika kaze okruglo 8 litara, dok je po boardu to malo manje. Bravo je u istim uslovima bio na nekih 7 litara.
Klimom sam odusevljen, konacno mogu da se vozim a da nisam mokar ako mi klima ne tuce direktno u celo. Trebalo bi da ima trozonsku klimu, ali iskren da budem i ne razumem kako to tacno radi. Napred imam da podesavam temperaturu levo i desno, a otvor pozadi ima toplo/hladno i cini mi se da kako god okrenes duva hladno.
Eto, ovo je ukratko sve sto mi je trenutno palo na pamet. Ako bude neki novosti vrednih pomena, pisacu i ovde
-
shomispc reacted to silenci in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/27270376/alfa-romeo-giulietta-qv-1750tbi?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0
Ovo sigurno ozbiljno ide,290 konja ima,sve mi ok,a trebaju barem 18ice neke bolje felne
-
shomispc reacted to MiloshBg in Selidba iz Italije u Nemacku
Lep auto i da se nauzivas!
Da dodam, lep je jer ga je Italijan dizajnirao!
-
shomispc got a reaction from silenci in Kolika vam je potrošnja goriva?
Evo sta kaze board do Sitonije.
Motorizacija je 2.0 TDI sa 163ks i manuelnim menjacem.
Videcemo na kraju puta kad saberem koliko sam litara ukupno sipao i podelim sa predjenim kilometrima. Za sad 6.1l deluje i vise nego ok, mada mislim da je realno bar za 0.5l vise.
-
shomispc got a reaction from ISV_01 in Selidba iz Italije u Nemacku
Posle skoro okruglo 10 godina sa Bravom red je dosao (konacno) na novi auto
Audi A5 B8 2.0 TDI sa novijim Euro6 motorom sa 163ks i manuelnim menjacem. U pitanju je restyle verzija za 2015 godinu sa datumom proizvodnje 12.2014.
Mesecima je trajala potraga za porodicnim autom iz C segmenta, sa fokusom na:
- Da je auto kupljen ovde
- Da je turbo benzin
- Da je presao oko 50kkm
- Da je 2021+ godiste
- Da je moderan i sa dobrom opremom
- Da je u nekom mom zacrtanom budzetu
Glavni zakljucak, a ujedno i problem, je bio to da su to sve vozila sa lizinga u koja dinara niko nikad nije ulozio i za koja se mahom videlo da vlasnici nisu bas marili puno za njih.
I onda, drugar koji je prodavao Audija je bio u fazonu sto ne probas njega, sto si tvrdoglav sigurno je bolji od svega sto si gledao.
I probao sam, i rekao jebiga super je ovo ali nije to za mene. Dugacko mnogo, nisko, jedva ulazim, moram da se sagnem da ubacim dete u sediste, moram da biram parking mesto da bi mogao dovoljno da otvorim vrata. Opet dizel, 200kkm presao, opet dpf itd..
I posle mesec dana opet prckanja po oglasima i cekanja, voznje 1.4 fire motora u Tipu, mi konacno pukne film i reko to je to, ne mogu da razmisljam vise. Sto se kaze jednom se zivi, sto mora sve da bude savrseno.
Uzeo sam ga od drugara na poverenje i na "daces mi pare, nije mi hitno". To mi je super odgovaralo jer sam dobio i bolju cenu, i to da ne moram da dizem kredit i placam kamatu.
U Srbiji sam mu ja cetvrti vlasnik, od toga sa prethodnom dvojicom se aktivno druzim. Uvezen je iz Holandije 2018e godine sa 120kkm na satu.
Od opreme iskreno i nema nesto puno, ali ono, realno mi skoro nista od toga i ne treba.
Proizveden je 12.2014, prvi put registrovan 01.2015e.
Ima bixenon farove, bez automatskih dugih svetala.
Ima obicna stof sedista sa produzavanjem i vozacevog i suvozacevog sedista kako bi noge imale bolju potporu (sto mi je super) i podesavanje lumbalne podrske.
Imam letnji set guma i felni sa slike od 19" koji je na distancerima, i zimski set 18".
Ima Bang&Olufsen ozvucenje.
Ubacen mu je adapter za bezicni Android Auto/Apple Carplay na postojeci Audi MMI i to sve radi korektno i taman je dovoljno moderno da mi zavrsi posao.
Uradio sam mu SunControl folije pozadi (80 ili 85%) i bocno (30 ili 35%) kako ne bih morao vise da se drndam sa lepljenjem onih cuda sto vise smetaju nego sto odbijaju toplotu. Obzirom da su prozori bez okvira i da se sami malo spustaju i podizu na otvaranje i zatvaranje vrata, nisam hteo nista da lepim sto moze da optereti mehanizam - a i da se ne lazemo, ovako je lepse
Ovo zadovoljstvo je kostalo 280e (180e folije + 100e za papire).
Cim sam ga uzeo odradio sam sledece:
- Veliki servis
- Mali servis
- Kociono ulje sa masinskim ispiranjem celog sistema
- Zadnje amortizere
- Zadnje plocice
- Novi akumulator Varta SilverDynamic+ AGM
I ovo zadovoljstvo me je kostalo tricavih 131 500 din.
Ostalo je jos da sredim prednji branik jer je drugar overio ivicnjak neki, ali nesto nemam zelju da se upustam u to jer cu ga i ja nabosti negde pre ili kasnije.
Sto se tice samih utisaka u voznji posle nekih 2000km, pa, malo je reci da je ovo druga dimenzija u odnosu na Brava.
Gabariti se u voznji uopste ne osete, osim kada treba da se pronadje parking mesto.
Realno jako dobro ide i na autoputu je stvarno kao pegla na 130kmh.
Sam po sebi je tvrd, ali mu ove niskoprofilne gume jos vise dodaju na tvrdoci i stvarno se oseca svaka moguca neravnina na putu. Ne mogu da kazem da mi je to idealno, ali nisam nista drugacije ni ocekivao. Da budem iskren i Bravo mi je pomerao bubrege na 18" felnama, ali ovde je to ipak bolje.
Sto se tice potrosnje, mojom bas mesovitom voznjom matematika kaze okruglo 8 litara, dok je po boardu to malo manje. Bravo je u istim uslovima bio na nekih 7 litara.
Klimom sam odusevljen, konacno mogu da se vozim a da nisam mokar ako mi klima ne tuce direktno u celo. Trebalo bi da ima trozonsku klimu, ali iskren da budem i ne razumem kako to tacno radi. Napred imam da podesavam temperaturu levo i desno, a otvor pozadi ima toplo/hladno i cini mi se da kako god okrenes duva hladno.
Eto, ovo je ukratko sve sto mi je trenutno palo na pamet. Ako bude neki novosti vrednih pomena, pisacu i ovde
-
shomispc got a reaction from Nikola031 in Selidba iz Italije u Nemacku
Posle skoro okruglo 10 godina sa Bravom red je dosao (konacno) na novi auto
Audi A5 B8 2.0 TDI sa novijim Euro6 motorom sa 163ks i manuelnim menjacem. U pitanju je restyle verzija za 2015 godinu sa datumom proizvodnje 12.2014.
Mesecima je trajala potraga za porodicnim autom iz C segmenta, sa fokusom na:
- Da je auto kupljen ovde
- Da je turbo benzin
- Da je presao oko 50kkm
- Da je 2021+ godiste
- Da je moderan i sa dobrom opremom
- Da je u nekom mom zacrtanom budzetu
Glavni zakljucak, a ujedno i problem, je bio to da su to sve vozila sa lizinga u koja dinara niko nikad nije ulozio i za koja se mahom videlo da vlasnici nisu bas marili puno za njih.
I onda, drugar koji je prodavao Audija je bio u fazonu sto ne probas njega, sto si tvrdoglav sigurno je bolji od svega sto si gledao.
I probao sam, i rekao jebiga super je ovo ali nije to za mene. Dugacko mnogo, nisko, jedva ulazim, moram da se sagnem da ubacim dete u sediste, moram da biram parking mesto da bi mogao dovoljno da otvorim vrata. Opet dizel, 200kkm presao, opet dpf itd..
I posle mesec dana opet prckanja po oglasima i cekanja, voznje 1.4 fire motora u Tipu, mi konacno pukne film i reko to je to, ne mogu da razmisljam vise. Sto se kaze jednom se zivi, sto mora sve da bude savrseno.
Uzeo sam ga od drugara na poverenje i na "daces mi pare, nije mi hitno". To mi je super odgovaralo jer sam dobio i bolju cenu, i to da ne moram da dizem kredit i placam kamatu.
U Srbiji sam mu ja cetvrti vlasnik, od toga sa prethodnom dvojicom se aktivno druzim. Uvezen je iz Holandije 2018e godine sa 120kkm na satu.
Od opreme iskreno i nema nesto puno, ali ono, realno mi skoro nista od toga i ne treba.
Proizveden je 12.2014, prvi put registrovan 01.2015e.
Ima bixenon farove, bez automatskih dugih svetala.
Ima obicna stof sedista sa produzavanjem i vozacevog i suvozacevog sedista kako bi noge imale bolju potporu (sto mi je super) i podesavanje lumbalne podrske.
Imam letnji set guma i felni sa slike od 19" koji je na distancerima, i zimski set 18".
Ima Bang&Olufsen ozvucenje.
Ubacen mu je adapter za bezicni Android Auto/Apple Carplay na postojeci Audi MMI i to sve radi korektno i taman je dovoljno moderno da mi zavrsi posao.
Uradio sam mu SunControl folije pozadi (80 ili 85%) i bocno (30 ili 35%) kako ne bih morao vise da se drndam sa lepljenjem onih cuda sto vise smetaju nego sto odbijaju toplotu. Obzirom da su prozori bez okvira i da se sami malo spustaju i podizu na otvaranje i zatvaranje vrata, nisam hteo nista da lepim sto moze da optereti mehanizam - a i da se ne lazemo, ovako je lepse
Ovo zadovoljstvo je kostalo 280e (180e folije + 100e za papire).
Cim sam ga uzeo odradio sam sledece:
- Veliki servis
- Mali servis
- Kociono ulje sa masinskim ispiranjem celog sistema
- Zadnje amortizere
- Zadnje plocice
- Novi akumulator Varta SilverDynamic+ AGM
I ovo zadovoljstvo me je kostalo tricavih 131 500 din.
Ostalo je jos da sredim prednji branik jer je drugar overio ivicnjak neki, ali nesto nemam zelju da se upustam u to jer cu ga i ja nabosti negde pre ili kasnije.
Sto se tice samih utisaka u voznji posle nekih 2000km, pa, malo je reci da je ovo druga dimenzija u odnosu na Brava.
Gabariti se u voznji uopste ne osete, osim kada treba da se pronadje parking mesto.
Realno jako dobro ide i na autoputu je stvarno kao pegla na 130kmh.
Sam po sebi je tvrd, ali mu ove niskoprofilne gume jos vise dodaju na tvrdoci i stvarno se oseca svaka moguca neravnina na putu. Ne mogu da kazem da mi je to idealno, ali nisam nista drugacije ni ocekivao. Da budem iskren i Bravo mi je pomerao bubrege na 18" felnama, ali ovde je to ipak bolje.
Sto se tice potrosnje, mojom bas mesovitom voznjom matematika kaze okruglo 8 litara, dok je po boardu to malo manje. Bravo je u istim uslovima bio na nekih 7 litara.
Klimom sam odusevljen, konacno mogu da se vozim a da nisam mokar ako mi klima ne tuce direktno u celo. Trebalo bi da ima trozonsku klimu, ali iskren da budem i ne razumem kako to tacno radi. Napred imam da podesavam temperaturu levo i desno, a otvor pozadi ima toplo/hladno i cini mi se da kako god okrenes duva hladno.
Eto, ovo je ukratko sve sto mi je trenutno palo na pamet. Ako bude neki novosti vrednih pomena, pisacu i ovde
-
shomispc got a reaction from skile86 in Selidba iz Italije u Nemacku
Posle skoro okruglo 10 godina sa Bravom red je dosao (konacno) na novi auto
Audi A5 B8 2.0 TDI sa novijim Euro6 motorom sa 163ks i manuelnim menjacem. U pitanju je restyle verzija za 2015 godinu sa datumom proizvodnje 12.2014.
Mesecima je trajala potraga za porodicnim autom iz C segmenta, sa fokusom na:
- Da je auto kupljen ovde
- Da je turbo benzin
- Da je presao oko 50kkm
- Da je 2021+ godiste
- Da je moderan i sa dobrom opremom
- Da je u nekom mom zacrtanom budzetu
Glavni zakljucak, a ujedno i problem, je bio to da su to sve vozila sa lizinga u koja dinara niko nikad nije ulozio i za koja se mahom videlo da vlasnici nisu bas marili puno za njih.
I onda, drugar koji je prodavao Audija je bio u fazonu sto ne probas njega, sto si tvrdoglav sigurno je bolji od svega sto si gledao.
I probao sam, i rekao jebiga super je ovo ali nije to za mene. Dugacko mnogo, nisko, jedva ulazim, moram da se sagnem da ubacim dete u sediste, moram da biram parking mesto da bi mogao dovoljno da otvorim vrata. Opet dizel, 200kkm presao, opet dpf itd..
I posle mesec dana opet prckanja po oglasima i cekanja, voznje 1.4 fire motora u Tipu, mi konacno pukne film i reko to je to, ne mogu da razmisljam vise. Sto se kaze jednom se zivi, sto mora sve da bude savrseno.
Uzeo sam ga od drugara na poverenje i na "daces mi pare, nije mi hitno". To mi je super odgovaralo jer sam dobio i bolju cenu, i to da ne moram da dizem kredit i placam kamatu.
U Srbiji sam mu ja cetvrti vlasnik, od toga sa prethodnom dvojicom se aktivno druzim. Uvezen je iz Holandije 2018e godine sa 120kkm na satu.
Od opreme iskreno i nema nesto puno, ali ono, realno mi skoro nista od toga i ne treba.
Proizveden je 12.2014, prvi put registrovan 01.2015e.
Ima bixenon farove, bez automatskih dugih svetala.
Ima obicna stof sedista sa produzavanjem i vozacevog i suvozacevog sedista kako bi noge imale bolju potporu (sto mi je super) i podesavanje lumbalne podrske.
Imam letnji set guma i felni sa slike od 19" koji je na distancerima, i zimski set 18".
Ima Bang&Olufsen ozvucenje.
Ubacen mu je adapter za bezicni Android Auto/Apple Carplay na postojeci Audi MMI i to sve radi korektno i taman je dovoljno moderno da mi zavrsi posao.
Uradio sam mu SunControl folije pozadi (80 ili 85%) i bocno (30 ili 35%) kako ne bih morao vise da se drndam sa lepljenjem onih cuda sto vise smetaju nego sto odbijaju toplotu. Obzirom da su prozori bez okvira i da se sami malo spustaju i podizu na otvaranje i zatvaranje vrata, nisam hteo nista da lepim sto moze da optereti mehanizam - a i da se ne lazemo, ovako je lepse
Ovo zadovoljstvo je kostalo 280e (180e folije + 100e za papire).
Cim sam ga uzeo odradio sam sledece:
- Veliki servis
- Mali servis
- Kociono ulje sa masinskim ispiranjem celog sistema
- Zadnje amortizere
- Zadnje plocice
- Novi akumulator Varta SilverDynamic+ AGM
I ovo zadovoljstvo me je kostalo tricavih 131 500 din.
Ostalo je jos da sredim prednji branik jer je drugar overio ivicnjak neki, ali nesto nemam zelju da se upustam u to jer cu ga i ja nabosti negde pre ili kasnije.
Sto se tice samih utisaka u voznji posle nekih 2000km, pa, malo je reci da je ovo druga dimenzija u odnosu na Brava.
Gabariti se u voznji uopste ne osete, osim kada treba da se pronadje parking mesto.
Realno jako dobro ide i na autoputu je stvarno kao pegla na 130kmh.
Sam po sebi je tvrd, ali mu ove niskoprofilne gume jos vise dodaju na tvrdoci i stvarno se oseca svaka moguca neravnina na putu. Ne mogu da kazem da mi je to idealno, ali nisam nista drugacije ni ocekivao. Da budem iskren i Bravo mi je pomerao bubrege na 18" felnama, ali ovde je to ipak bolje.
Sto se tice potrosnje, mojom bas mesovitom voznjom matematika kaze okruglo 8 litara, dok je po boardu to malo manje. Bravo je u istim uslovima bio na nekih 7 litara.
Klimom sam odusevljen, konacno mogu da se vozim a da nisam mokar ako mi klima ne tuce direktno u celo. Trebalo bi da ima trozonsku klimu, ali iskren da budem i ne razumem kako to tacno radi. Napred imam da podesavam temperaturu levo i desno, a otvor pozadi ima toplo/hladno i cini mi se da kako god okrenes duva hladno.
Eto, ovo je ukratko sve sto mi je trenutno palo na pamet. Ako bude neki novosti vrednih pomena, pisacu i ovde
-
shomispc got a reaction from Dale in Selidba iz Italije u Nemacku
Posle skoro okruglo 10 godina sa Bravom red je dosao (konacno) na novi auto
Audi A5 B8 2.0 TDI sa novijim Euro6 motorom sa 163ks i manuelnim menjacem. U pitanju je restyle verzija za 2015 godinu sa datumom proizvodnje 12.2014.
Mesecima je trajala potraga za porodicnim autom iz C segmenta, sa fokusom na:
- Da je auto kupljen ovde
- Da je turbo benzin
- Da je presao oko 50kkm
- Da je 2021+ godiste
- Da je moderan i sa dobrom opremom
- Da je u nekom mom zacrtanom budzetu
Glavni zakljucak, a ujedno i problem, je bio to da su to sve vozila sa lizinga u koja dinara niko nikad nije ulozio i za koja se mahom videlo da vlasnici nisu bas marili puno za njih.
I onda, drugar koji je prodavao Audija je bio u fazonu sto ne probas njega, sto si tvrdoglav sigurno je bolji od svega sto si gledao.
I probao sam, i rekao jebiga super je ovo ali nije to za mene. Dugacko mnogo, nisko, jedva ulazim, moram da se sagnem da ubacim dete u sediste, moram da biram parking mesto da bi mogao dovoljno da otvorim vrata. Opet dizel, 200kkm presao, opet dpf itd..
I posle mesec dana opet prckanja po oglasima i cekanja, voznje 1.4 fire motora u Tipu, mi konacno pukne film i reko to je to, ne mogu da razmisljam vise. Sto se kaze jednom se zivi, sto mora sve da bude savrseno.
Uzeo sam ga od drugara na poverenje i na "daces mi pare, nije mi hitno". To mi je super odgovaralo jer sam dobio i bolju cenu, i to da ne moram da dizem kredit i placam kamatu.
U Srbiji sam mu ja cetvrti vlasnik, od toga sa prethodnom dvojicom se aktivno druzim. Uvezen je iz Holandije 2018e godine sa 120kkm na satu.
Od opreme iskreno i nema nesto puno, ali ono, realno mi skoro nista od toga i ne treba.
Proizveden je 12.2014, prvi put registrovan 01.2015e.
Ima bixenon farove, bez automatskih dugih svetala.
Ima obicna stof sedista sa produzavanjem i vozacevog i suvozacevog sedista kako bi noge imale bolju potporu (sto mi je super) i podesavanje lumbalne podrske.
Imam letnji set guma i felni sa slike od 19" koji je na distancerima, i zimski set 18".
Ima Bang&Olufsen ozvucenje.
Ubacen mu je adapter za bezicni Android Auto/Apple Carplay na postojeci Audi MMI i to sve radi korektno i taman je dovoljno moderno da mi zavrsi posao.
Uradio sam mu SunControl folije pozadi (80 ili 85%) i bocno (30 ili 35%) kako ne bih morao vise da se drndam sa lepljenjem onih cuda sto vise smetaju nego sto odbijaju toplotu. Obzirom da su prozori bez okvira i da se sami malo spustaju i podizu na otvaranje i zatvaranje vrata, nisam hteo nista da lepim sto moze da optereti mehanizam - a i da se ne lazemo, ovako je lepse
Ovo zadovoljstvo je kostalo 280e (180e folije + 100e za papire).
Cim sam ga uzeo odradio sam sledece:
- Veliki servis
- Mali servis
- Kociono ulje sa masinskim ispiranjem celog sistema
- Zadnje amortizere
- Zadnje plocice
- Novi akumulator Varta SilverDynamic+ AGM
I ovo zadovoljstvo me je kostalo tricavih 131 500 din.
Ostalo je jos da sredim prednji branik jer je drugar overio ivicnjak neki, ali nesto nemam zelju da se upustam u to jer cu ga i ja nabosti negde pre ili kasnije.
Sto se tice samih utisaka u voznji posle nekih 2000km, pa, malo je reci da je ovo druga dimenzija u odnosu na Brava.
Gabariti se u voznji uopste ne osete, osim kada treba da se pronadje parking mesto.
Realno jako dobro ide i na autoputu je stvarno kao pegla na 130kmh.
Sam po sebi je tvrd, ali mu ove niskoprofilne gume jos vise dodaju na tvrdoci i stvarno se oseca svaka moguca neravnina na putu. Ne mogu da kazem da mi je to idealno, ali nisam nista drugacije ni ocekivao. Da budem iskren i Bravo mi je pomerao bubrege na 18" felnama, ali ovde je to ipak bolje.
Sto se tice potrosnje, mojom bas mesovitom voznjom matematika kaze okruglo 8 litara, dok je po boardu to malo manje. Bravo je u istim uslovima bio na nekih 7 litara.
Klimom sam odusevljen, konacno mogu da se vozim a da nisam mokar ako mi klima ne tuce direktno u celo. Trebalo bi da ima trozonsku klimu, ali iskren da budem i ne razumem kako to tacno radi. Napred imam da podesavam temperaturu levo i desno, a otvor pozadi ima toplo/hladno i cini mi se da kako god okrenes duva hladno.
Eto, ovo je ukratko sve sto mi je trenutno palo na pamet. Ako bude neki novosti vrednih pomena, pisacu i ovde
-
shomispc got a reaction from MS PK in Selidba iz Italije u Nemacku
Posle skoro okruglo 10 godina sa Bravom red je dosao (konacno) na novi auto
Audi A5 B8 2.0 TDI sa novijim Euro6 motorom sa 163ks i manuelnim menjacem. U pitanju je restyle verzija za 2015 godinu sa datumom proizvodnje 12.2014.
Mesecima je trajala potraga za porodicnim autom iz C segmenta, sa fokusom na:
- Da je auto kupljen ovde
- Da je turbo benzin
- Da je presao oko 50kkm
- Da je 2021+ godiste
- Da je moderan i sa dobrom opremom
- Da je u nekom mom zacrtanom budzetu
Glavni zakljucak, a ujedno i problem, je bio to da su to sve vozila sa lizinga u koja dinara niko nikad nije ulozio i za koja se mahom videlo da vlasnici nisu bas marili puno za njih.
I onda, drugar koji je prodavao Audija je bio u fazonu sto ne probas njega, sto si tvrdoglav sigurno je bolji od svega sto si gledao.
I probao sam, i rekao jebiga super je ovo ali nije to za mene. Dugacko mnogo, nisko, jedva ulazim, moram da se sagnem da ubacim dete u sediste, moram da biram parking mesto da bi mogao dovoljno da otvorim vrata. Opet dizel, 200kkm presao, opet dpf itd..
I posle mesec dana opet prckanja po oglasima i cekanja, voznje 1.4 fire motora u Tipu, mi konacno pukne film i reko to je to, ne mogu da razmisljam vise. Sto se kaze jednom se zivi, sto mora sve da bude savrseno.
Uzeo sam ga od drugara na poverenje i na "daces mi pare, nije mi hitno". To mi je super odgovaralo jer sam dobio i bolju cenu, i to da ne moram da dizem kredit i placam kamatu.
U Srbiji sam mu ja cetvrti vlasnik, od toga sa prethodnom dvojicom se aktivno druzim. Uvezen je iz Holandije 2018e godine sa 120kkm na satu.
Od opreme iskreno i nema nesto puno, ali ono, realno mi skoro nista od toga i ne treba.
Proizveden je 12.2014, prvi put registrovan 01.2015e.
Ima bixenon farove, bez automatskih dugih svetala.
Ima obicna stof sedista sa produzavanjem i vozacevog i suvozacevog sedista kako bi noge imale bolju potporu (sto mi je super) i podesavanje lumbalne podrske.
Imam letnji set guma i felni sa slike od 19" koji je na distancerima, i zimski set 18".
Ima Bang&Olufsen ozvucenje.
Ubacen mu je adapter za bezicni Android Auto/Apple Carplay na postojeci Audi MMI i to sve radi korektno i taman je dovoljno moderno da mi zavrsi posao.
Uradio sam mu SunControl folije pozadi (80 ili 85%) i bocno (30 ili 35%) kako ne bih morao vise da se drndam sa lepljenjem onih cuda sto vise smetaju nego sto odbijaju toplotu. Obzirom da su prozori bez okvira i da se sami malo spustaju i podizu na otvaranje i zatvaranje vrata, nisam hteo nista da lepim sto moze da optereti mehanizam - a i da se ne lazemo, ovako je lepse
Ovo zadovoljstvo je kostalo 280e (180e folije + 100e za papire).
Cim sam ga uzeo odradio sam sledece:
- Veliki servis
- Mali servis
- Kociono ulje sa masinskim ispiranjem celog sistema
- Zadnje amortizere
- Zadnje plocice
- Novi akumulator Varta SilverDynamic+ AGM
I ovo zadovoljstvo me je kostalo tricavih 131 500 din.
Ostalo je jos da sredim prednji branik jer je drugar overio ivicnjak neki, ali nesto nemam zelju da se upustam u to jer cu ga i ja nabosti negde pre ili kasnije.
Sto se tice samih utisaka u voznji posle nekih 2000km, pa, malo je reci da je ovo druga dimenzija u odnosu na Brava.
Gabariti se u voznji uopste ne osete, osim kada treba da se pronadje parking mesto.
Realno jako dobro ide i na autoputu je stvarno kao pegla na 130kmh.
Sam po sebi je tvrd, ali mu ove niskoprofilne gume jos vise dodaju na tvrdoci i stvarno se oseca svaka moguca neravnina na putu. Ne mogu da kazem da mi je to idealno, ali nisam nista drugacije ni ocekivao. Da budem iskren i Bravo mi je pomerao bubrege na 18" felnama, ali ovde je to ipak bolje.
Sto se tice potrosnje, mojom bas mesovitom voznjom matematika kaze okruglo 8 litara, dok je po boardu to malo manje. Bravo je u istim uslovima bio na nekih 7 litara.
Klimom sam odusevljen, konacno mogu da se vozim a da nisam mokar ako mi klima ne tuce direktno u celo. Trebalo bi da ima trozonsku klimu, ali iskren da budem i ne razumem kako to tacno radi. Napred imam da podesavam temperaturu levo i desno, a otvor pozadi ima toplo/hladno i cini mi se da kako god okrenes duva hladno.
Eto, ovo je ukratko sve sto mi je trenutno palo na pamet. Ako bude neki novosti vrednih pomena, pisacu i ovde
-
shomispc got a reaction from PremieRacing in Selidba iz Italije u Nemacku
Posle skoro okruglo 10 godina sa Bravom red je dosao (konacno) na novi auto
Audi A5 B8 2.0 TDI sa novijim Euro6 motorom sa 163ks i manuelnim menjacem. U pitanju je restyle verzija za 2015 godinu sa datumom proizvodnje 12.2014.
Mesecima je trajala potraga za porodicnim autom iz C segmenta, sa fokusom na:
- Da je auto kupljen ovde
- Da je turbo benzin
- Da je presao oko 50kkm
- Da je 2021+ godiste
- Da je moderan i sa dobrom opremom
- Da je u nekom mom zacrtanom budzetu
Glavni zakljucak, a ujedno i problem, je bio to da su to sve vozila sa lizinga u koja dinara niko nikad nije ulozio i za koja se mahom videlo da vlasnici nisu bas marili puno za njih.
I onda, drugar koji je prodavao Audija je bio u fazonu sto ne probas njega, sto si tvrdoglav sigurno je bolji od svega sto si gledao.
I probao sam, i rekao jebiga super je ovo ali nije to za mene. Dugacko mnogo, nisko, jedva ulazim, moram da se sagnem da ubacim dete u sediste, moram da biram parking mesto da bi mogao dovoljno da otvorim vrata. Opet dizel, 200kkm presao, opet dpf itd..
I posle mesec dana opet prckanja po oglasima i cekanja, voznje 1.4 fire motora u Tipu, mi konacno pukne film i reko to je to, ne mogu da razmisljam vise. Sto se kaze jednom se zivi, sto mora sve da bude savrseno.
Uzeo sam ga od drugara na poverenje i na "daces mi pare, nije mi hitno". To mi je super odgovaralo jer sam dobio i bolju cenu, i to da ne moram da dizem kredit i placam kamatu.
U Srbiji sam mu ja cetvrti vlasnik, od toga sa prethodnom dvojicom se aktivno druzim. Uvezen je iz Holandije 2018e godine sa 120kkm na satu.
Od opreme iskreno i nema nesto puno, ali ono, realno mi skoro nista od toga i ne treba.
Proizveden je 12.2014, prvi put registrovan 01.2015e.
Ima bixenon farove, bez automatskih dugih svetala.
Ima obicna stof sedista sa produzavanjem i vozacevog i suvozacevog sedista kako bi noge imale bolju potporu (sto mi je super) i podesavanje lumbalne podrske.
Imam letnji set guma i felni sa slike od 19" koji je na distancerima, i zimski set 18".
Ima Bang&Olufsen ozvucenje.
Ubacen mu je adapter za bezicni Android Auto/Apple Carplay na postojeci Audi MMI i to sve radi korektno i taman je dovoljno moderno da mi zavrsi posao.
Uradio sam mu SunControl folije pozadi (80 ili 85%) i bocno (30 ili 35%) kako ne bih morao vise da se drndam sa lepljenjem onih cuda sto vise smetaju nego sto odbijaju toplotu. Obzirom da su prozori bez okvira i da se sami malo spustaju i podizu na otvaranje i zatvaranje vrata, nisam hteo nista da lepim sto moze da optereti mehanizam - a i da se ne lazemo, ovako je lepse
Ovo zadovoljstvo je kostalo 280e (180e folije + 100e za papire).
Cim sam ga uzeo odradio sam sledece:
- Veliki servis
- Mali servis
- Kociono ulje sa masinskim ispiranjem celog sistema
- Zadnje amortizere
- Zadnje plocice
- Novi akumulator Varta SilverDynamic+ AGM
I ovo zadovoljstvo me je kostalo tricavih 131 500 din.
Ostalo je jos da sredim prednji branik jer je drugar overio ivicnjak neki, ali nesto nemam zelju da se upustam u to jer cu ga i ja nabosti negde pre ili kasnije.
Sto se tice samih utisaka u voznji posle nekih 2000km, pa, malo je reci da je ovo druga dimenzija u odnosu na Brava.
Gabariti se u voznji uopste ne osete, osim kada treba da se pronadje parking mesto.
Realno jako dobro ide i na autoputu je stvarno kao pegla na 130kmh.
Sam po sebi je tvrd, ali mu ove niskoprofilne gume jos vise dodaju na tvrdoci i stvarno se oseca svaka moguca neravnina na putu. Ne mogu da kazem da mi je to idealno, ali nisam nista drugacije ni ocekivao. Da budem iskren i Bravo mi je pomerao bubrege na 18" felnama, ali ovde je to ipak bolje.
Sto se tice potrosnje, mojom bas mesovitom voznjom matematika kaze okruglo 8 litara, dok je po boardu to malo manje. Bravo je u istim uslovima bio na nekih 7 litara.
Klimom sam odusevljen, konacno mogu da se vozim a da nisam mokar ako mi klima ne tuce direktno u celo. Trebalo bi da ima trozonsku klimu, ali iskren da budem i ne razumem kako to tacno radi. Napred imam da podesavam temperaturu levo i desno, a otvor pozadi ima toplo/hladno i cini mi se da kako god okrenes duva hladno.
Eto, ovo je ukratko sve sto mi je trenutno palo na pamet. Ako bude neki novosti vrednih pomena, pisacu i ovde
-
shomispc reacted to neshtry in Selidba iz Italije u Nemacku
Tipičan seljo auto…
Šalim se,služio te u zdravlju i sreći i zamenio ga porsche
-
shomispc got a reaction from neshtry in Selidba iz Italije u Nemacku
Hvala hvala, zapravo ja mislim da vozim jako malo i ne verujem da cu prebaciti 10kkm godisnje
Zaboravio sam na motorizaciju, dodao sam i gore sad.
u pitanju je 2.0 TDI sa 163ks (verzija sa novijim euro6 motorom) i manuelnim menjacem. Iskreno mislim da bi tek sa automatskim menjacem bila prava stvar.
-
shomispc got a reaction from knezevic76 in Selidba iz Italije u Nemacku
Posle skoro okruglo 10 godina sa Bravom red je dosao (konacno) na novi auto
Audi A5 B8 2.0 TDI sa novijim Euro6 motorom sa 163ks i manuelnim menjacem. U pitanju je restyle verzija za 2015 godinu sa datumom proizvodnje 12.2014.
Mesecima je trajala potraga za porodicnim autom iz C segmenta, sa fokusom na:
- Da je auto kupljen ovde
- Da je turbo benzin
- Da je presao oko 50kkm
- Da je 2021+ godiste
- Da je moderan i sa dobrom opremom
- Da je u nekom mom zacrtanom budzetu
Glavni zakljucak, a ujedno i problem, je bio to da su to sve vozila sa lizinga u koja dinara niko nikad nije ulozio i za koja se mahom videlo da vlasnici nisu bas marili puno za njih.
I onda, drugar koji je prodavao Audija je bio u fazonu sto ne probas njega, sto si tvrdoglav sigurno je bolji od svega sto si gledao.
I probao sam, i rekao jebiga super je ovo ali nije to za mene. Dugacko mnogo, nisko, jedva ulazim, moram da se sagnem da ubacim dete u sediste, moram da biram parking mesto da bi mogao dovoljno da otvorim vrata. Opet dizel, 200kkm presao, opet dpf itd..
I posle mesec dana opet prckanja po oglasima i cekanja, voznje 1.4 fire motora u Tipu, mi konacno pukne film i reko to je to, ne mogu da razmisljam vise. Sto se kaze jednom se zivi, sto mora sve da bude savrseno.
Uzeo sam ga od drugara na poverenje i na "daces mi pare, nije mi hitno". To mi je super odgovaralo jer sam dobio i bolju cenu, i to da ne moram da dizem kredit i placam kamatu.
U Srbiji sam mu ja cetvrti vlasnik, od toga sa prethodnom dvojicom se aktivno druzim. Uvezen je iz Holandije 2018e godine sa 120kkm na satu.
Od opreme iskreno i nema nesto puno, ali ono, realno mi skoro nista od toga i ne treba.
Proizveden je 12.2014, prvi put registrovan 01.2015e.
Ima bixenon farove, bez automatskih dugih svetala.
Ima obicna stof sedista sa produzavanjem i vozacevog i suvozacevog sedista kako bi noge imale bolju potporu (sto mi je super) i podesavanje lumbalne podrske.
Imam letnji set guma i felni sa slike od 19" koji je na distancerima, i zimski set 18".
Ima Bang&Olufsen ozvucenje.
Ubacen mu je adapter za bezicni Android Auto/Apple Carplay na postojeci Audi MMI i to sve radi korektno i taman je dovoljno moderno da mi zavrsi posao.
Uradio sam mu SunControl folije pozadi (80 ili 85%) i bocno (30 ili 35%) kako ne bih morao vise da se drndam sa lepljenjem onih cuda sto vise smetaju nego sto odbijaju toplotu. Obzirom da su prozori bez okvira i da se sami malo spustaju i podizu na otvaranje i zatvaranje vrata, nisam hteo nista da lepim sto moze da optereti mehanizam - a i da se ne lazemo, ovako je lepse
Ovo zadovoljstvo je kostalo 280e (180e folije + 100e za papire).
Cim sam ga uzeo odradio sam sledece:
- Veliki servis
- Mali servis
- Kociono ulje sa masinskim ispiranjem celog sistema
- Zadnje amortizere
- Zadnje plocice
- Novi akumulator Varta SilverDynamic+ AGM
I ovo zadovoljstvo me je kostalo tricavih 131 500 din.
Ostalo je jos da sredim prednji branik jer je drugar overio ivicnjak neki, ali nesto nemam zelju da se upustam u to jer cu ga i ja nabosti negde pre ili kasnije.
Sto se tice samih utisaka u voznji posle nekih 2000km, pa, malo je reci da je ovo druga dimenzija u odnosu na Brava.
Gabariti se u voznji uopste ne osete, osim kada treba da se pronadje parking mesto.
Realno jako dobro ide i na autoputu je stvarno kao pegla na 130kmh.
Sam po sebi je tvrd, ali mu ove niskoprofilne gume jos vise dodaju na tvrdoci i stvarno se oseca svaka moguca neravnina na putu. Ne mogu da kazem da mi je to idealno, ali nisam nista drugacije ni ocekivao. Da budem iskren i Bravo mi je pomerao bubrege na 18" felnama, ali ovde je to ipak bolje.
Sto se tice potrosnje, mojom bas mesovitom voznjom matematika kaze okruglo 8 litara, dok je po boardu to malo manje. Bravo je u istim uslovima bio na nekih 7 litara.
Klimom sam odusevljen, konacno mogu da se vozim a da nisam mokar ako mi klima ne tuce direktno u celo. Trebalo bi da ima trozonsku klimu, ali iskren da budem i ne razumem kako to tacno radi. Napred imam da podesavam temperaturu levo i desno, a otvor pozadi ima toplo/hladno i cini mi se da kako god okrenes duva hladno.
Eto, ovo je ukratko sve sto mi je trenutno palo na pamet. Ako bude neki novosti vrednih pomena, pisacu i ovde
