Jump to content
FAS Goran

jure

Members
  • Content Count

    321
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    jure reacted to shuxx in Vicevi 120%   
    Na kraju službe, sveštenik primeti tipa koji sedi po strani i ne izlazi. Priđe mu i upita da li može da pomogne. Tip sramežljivo kaže, mogu li da pitam nešto, pitaj reče sveštenik.
    Da li je greh da gledam porniće, sveštenik kaže, pa nije...
    Da li je greh da gledam dve žene zajedno, sveštenik kaže, pa nije...
    Da li je greh da gledam dva muškarca sa jednom ženom, sveštenik kaže, pa nije
    Da li je greh da gledam da gledam vše muškaraca sa jednom ženom, sveštenik kaže, pa nije...
     
    A šta ne valja da gledam, pita tip... Na to mu sveštenik odgvori, pa ne valja da gledaš na primer kada neko vari  
     
     
  2. Haha
    jure got a reaction from MiloshBg in Vicevi 120%   
    Sjede Mujo i Haso u kafani, i Mujo se pohvali da je napravio novu tetovažu. Kad ga Haso upita da mu je pokaže, Mujo ga pozove na WC, izvadi peis i pokaže na njemu tetovažu na kojoj piše 500 eura.

    Haso, sav zbunjen, upita:Mujo bolan, a što baš 500 eura, i to na ćuni?

    Mujo se zavali u stolac, otpije gutljaj piva i reče:Moj Haso, četiri dobra razloga imam!

    Haso se zainteresira:Koja, bolan?Mujo odgovori kao iz topa:

    Prvo, stalno ti je lova u ruci. Drugo, osjećaš se sjajno dok ti ušteđevina raste. Treće, mogu dati Fati da je troši koliko je volja! A četvrto, ako me netko traži da mu posudim nešto love, mogu mu mirno reći: evo ti qurac!
     
     
  3. Like
    jure reacted to PremieRacing in Vicevi 120%   
    Kvalitetno kopira čo'ek !  Il' sve, il' ništa   
  4. Like
    jure reacted to Woodoo in Vicevi 120%   
    U Nacionalnoj umjetničkoj galeriji u New Yorku muškarac i žena su se zagledali u sliku koja ih je zbunjivala. Slika je prikazivala trojicu crnca koji goli sjede na klupi u parku. Dvojica crnca su imali crne penise dok je crnac u sredini imao ružičasti penis.
    Kustos galerije je primijetio njihovu zbunjenost slikom pa im je ponudio svoju stručnu pomoć.
    Pola sata je objašnjavao kako slika simbolizira kastraciju crnaca u većinski bijelom, patrijarhalnom društvu.
    "Zapravo", istaknuo je kustos, "neki ugledni kritičari vjeruju da ružičasti penis odražava istovremeno kulturnu i socijalnu izoliranost homoseksualaca u suvremenom društvu".
    Kada se kustos udaljio muškarac, koji je stajao u neposrednoj blizini para, upitao ih je:
    - Da li biste željeli da znati što slika stvarno predstavlja?
    - Zašto biste vi imali bolje objašnjenje od kustosa, eksperta galerije?
    - Zato što sam je ja naslikao - odgovori Mersad Berber, bosanski slikar
    - U stvari, nema crnaca na slici. Ovo su samo tri zenička rudara.
    - Mujo, onaj u sredini, bio je kod kuće na "ručku".
  5. Like
    jure reacted to totti in Vicevi 120%   
    Sent from my SM-G770F using Tapatalk


  6. Like
    jure got a reaction from Nebek in Fiat 500L - magljenje stakala   
    Cekaj ,meni ovo lici na gel za brijanje,penu kad prskas bukvalno izlazi pena sto se na snimku ne vidi
     
  7. Like
    jure reacted to bane000 in P: 2007. Fiat Croma 1.9 MJet 150 ; 2350€   
    Fiat Croma 2007. godiste.
    1.9 mjet 150ks
    Auto je u dobrom stanju. Ima estetskih ulaganja(na par mesta spao lak na krovu).
    Motor i menjac perfektni. Na tabli ne sija ni jedna greska.
    Na trapu bez ulaganja.
    Nije dubinski oprana ni polirana.
    Registracija je istekla!
     
    Link oglasa: http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12804754/fiat-croma-19mjt
     


  8. Like
    jure reacted to Mijailović P. in Letnja FCA akcija besplatne provere vozila 2019.   
    E super !
    Još kad bi moglo da se isproverava sile kočenja, broj motora i slične stvari ...

    sa TT


  9. Like
    jure reacted to profa_chb in Fiat Stilo - demontaza/popravka/zamena motorica za recirkulaciju vazduha   
    Danas, nakon dve godine agonije, mogu ponosno da kažem da sam zamenio motorić. Ukupan trošak 1000 dinara za motorić, i par godina života za skidanje starog i zamenu
     
    Stari je bio DENSO, i nije imao prosečenu gornju desnu ušicu, te nisam mogao da ga smaknem:

     
    Rešenje se nametnulo samo - ravan šrafciger. Prvo sam gurao između ove metalne biksne i plastične ušice, a potom sam nekim većim krstatim počeo da tučem gde stignem, pazeći da ne polomim nešto drugo, dok nije pukla ušica:

     
    Nije loše nakon cele akcije demontaže zameniti gumenu čauru i metalnu biksnu, pošto se verovatno oštete prilikom lomljenja ušice.
     
    Kupio sam novi motor na otpadu, takođe DENSO, i preradio ga da bi mogao da se ugradi na pomenut način:

     
    Prilikom obrade sam naravno vodio računa da prosečem taman tako da može da se namakne a da nema lufta:

     
    Za samu montažu/demontažu sam koristio neki ključ koji sam morao da modifikujem - turpijao razmak sa 5 na 5,5 i pravio da bude pod uglom:

     
    Na kraju, želeo bih da se zahvalim @@bane@, @Ivan, i @djomla na pomoći, bez koje ne bih mogao da izvedem ovo do kraja
     

  10. Like
    jure reacted to dach@ in Cene goriva...   
    Ovo dižu po malo jer su poljoprivrednicima obećali 20 din popusta na kraju ima ljudi i da pretplate ovu naftu 
  11. Like
    jure reacted to Dezurni in 192A1.000 - Torinska Mamba   
    Ja sam šokiran 
  12. Like
    jure got a reaction from vasqe in Cene goriva...   
    Evo i cena od juče, cena na NIS pumpi u Šepku čim sr predje most G-drive D, 2.19 KM/L, EuroDizel 5,2,09, G-drive 100, 2,29 KM/L, BMB-95 2,09 KM/l ,Auto TNG 1,09 KM.
    Odnos KM/EUR 1,934 i RSD/KM 63,00 dinara za KM.Na ostalim pumpama oko ove a ima ih još 5 cene su za sva goriva izjednacena 2,09 KM/L osim TNG koji je 0,94 KM/l, na ovim pumpama KM računaju u odnosu 1:1,95 za dinar ne znam ali je naj isplativije plaćati u KM jer u Loznici sam KM dobio za 60,7 dinara.
     
  13. Hvala
    jure got a reaction from Ivan in Prelazak u Republiku Srpsku - dokumenta   
    Goran Ristic u Pilici , na putu Bijeljina - Zvornik pred sami granični prelaz Šepak

    Poslano sa mog SM-N9005 koristeći Tapatalk


  14. Like
    jure reacted to Ivan in Prelazak u Republiku Srpsku - dokumenta   
    Referencirao sam se prema tome da covek vozi benzinca.
    Jure napisa da je trenutno na NIS BMB 95 2.1 KM, a G-Drive 2.3 KM. Po kursu od 60.5 to je 127 din i 139 din (a moze da bude samo vise).
    Kod nas je BMB 95 oko 153 din, aditivirani od 5-10 kinti skuplje (zavisno od pumpe).
    Sto mu dodje pomenutih 25-30 kinti razlike  .
  15. Hvala
    jure got a reaction from Ivan in Cene goriva...   
    Evo i cena od juče, cena na NIS pumpi u Šepku čim sr predje most G-drive D, 2.19 KM/L, EuroDizel 5,2,09, G-drive 100, 2,29 KM/L, BMB-95 2,09 KM/l ,Auto TNG 1,09 KM.
    Odnos KM/EUR 1,934 i RSD/KM 63,00 dinara za KM.Na ostalim pumpama oko ove a ima ih još 5 cene su za sva goriva izjednacena 2,09 KM/L osim TNG koji je 0,94 KM/l, na ovim pumpama KM računaju u odnosu 1:1,95 za dinar ne znam ali je naj isplativije plaćati u KM jer u Loznici sam KM dobio za 60,7 dinara.
     
  16. Like
    jure got a reaction from neshtry in Cene goriva...   
    Evo i cena od juče, cena na NIS pumpi u Šepku čim sr predje most G-drive D, 2.19 KM/L, EuroDizel 5,2,09, G-drive 100, 2,29 KM/L, BMB-95 2,09 KM/l ,Auto TNG 1,09 KM.
    Odnos KM/EUR 1,934 i RSD/KM 63,00 dinara za KM.Na ostalim pumpama oko ove a ima ih još 5 cene su za sva goriva izjednacena 2,09 KM/L osim TNG koji je 0,94 KM/l, na ovim pumpama KM računaju u odnosu 1:1,95 za dinar ne znam ali je naj isplativije plaćati u KM jer u Loznici sam KM dobio za 60,7 dinara.
     
  17. Like
    jure reacted to Ivan in P: Fiat Stilo 1.9 JTD 115, 3v   
    Privodi se kraju papirologija za kaparisani auto, pa dodje vreme da se rastajem sa mojim vernim pratiocem...
    Dakle, Fiat Stilo 1.9 JTD 8v, 115 KS, 2002. godiste, 3 vrata, BluNavy Micalizzato boja... Kupljen preko prijatelja u Veroni u avgustu 2007., od prvog vlasnika (ja sam drugi vlasnik ukupno, a prvi i jedini u Srbiji). Auto je predstavljen na forumu i tu se moze procitati svaki detalj vezan za odrzavanje, izbor delova, eksploataciju, potrosnju... U najkracem, auto je utegnut, odrzavan korektno, redovno i sa kvalitetnim delovima:
    - uradjen veliki servis delovima iz originala (OEM), pre 34 500 km;
    - zamenjeni delovi PK kruga, delovima iz originala;
    - zamenjeno menjacko ulje (Tutela ZC 75 Synth);
    - zamenjeno kociono ulje (ATE SL);
    - zamenjen termostat;
    - zamenjen nosac motora originalnim za JTD, zamenjeno plasticno crevo od interkulera do usisa takodje originalnim;
    - mali servisi radjeni redovno, od 2007. do prosle godine Selenia WR 5-40, od proslog servisa Shell Helix Ultra 5-40. Motorni filteri (vazduha/ulja/goriva) iskljucivo UFI;
    - reparirani anlaser i alternator;
    - akumulator Exide Premium, 77Ah, 760A u odlicnom stanju;
    - motor ne trosi ulje i lepo ide, mali potrosac za tu kubikazu, pogotovo na otvorenom putu. Menjac mekano salta, kvacilo i zamajac su dobri, nema simptoma niti je ikada bilo ikakvih problema sa istim;
    - zamenjeni prednji diskovi i plocice, takodje iz originala;
    - trap je uvek redovno servisiran, regliran i trenutno utegnut, bez ikakvih zvukova, svojevremeno su zamenjeni i zadnji sileni.
    - klima je proverena/dopunjena proslog leta i naravno u funkciji;
    - EGR ventil zatvoren odmah po kupovini, tako da je usis uvek bio cist;
    - odmah po kupovini umesto OCS folije stavljen simulator sa semom prisutnosti suvozaca;
     
    Sto se tice opreme, stanje je sledece:
    - Excalibur alarm sa skrivenim dugmetom, uz oba daljinca;
    - Zeder (iz vremena kada je auto bio raritet ), sa oba kljuca;
    - uz auto se dobijaju oba originalna fabricka kljuca;
    - 16'' GT alufelne;
    - maltene nove Michelin CrossClimate gume (205/55/16 94V) sa kojima je predjeno nesto vise od 20 000 km (ako nesto znaci, jos uvek u garanciji). Vrhunska all-season guma (prva letnja guma sa 3MPSF sertifikatom na svetu) sa kojom sam prezadovoljan u svim uslovima - nema potrebe za drugim setom pneumatika, mozganjem o vremenu zamene i dodatnim troskovima te vrste;
    - odlican "WellDone" xenon set, 4300K, farovi precizno ustelovani, oba motorica nivelacije u funkciji;
    - krovni spojler (kacket);
    - kozni MF volan, sa komandama za navigaciju;
    - ConnectNav+ fabricka navigacija (TFT ekran 7'') - omogucava hands-free telefoniranje, glasovne komande, reprodukciju MP3, mape za navigaciju postoje na nivou Evrope ali su starije generacije. Omogucava istovremeni prikaz veceg broja podataka sa Body Comp-a, kao i podesavanje parametara sistema/vozila preko same navigacije;
    - naslon za ruku;
    - presvlake na prednjim sedistima, iskljucivo radi lakseg odrzavanja;
    - LED osvetljenje u prednjoj plafonjeri i osvetljenju tablice;
    - dodatni izlaz za punjac telefona/navigacije, u gornjoj kaseti ispred suvozaca;
     
    Auto je trenutno na pravih 215 400 km, koje stoje i u motornom racunaru. Posto je 2007. bio sa malom kilometrazom, tada je drugar koji je uz Stila uvozio jos par vozila iz Italije podigao kilometrazu, pa je nakon kupovine bio sa 30 000 km vise na satu. Ja to nisam naknadno pipao, tako da sam svu evidenciju i papirologiju vodio po kilometar-satu, tj. sve cifre na satu, u mojim knjizicama i knjizicama servisa su realno -30 000km u odnosu na one na slikama.
    Registrovan je do kraja avgusta 2018., nije potrebno menjati tablice jos 2 godine (za BG). Mini-kasko je osiguran (ostecenja stakala, od prirodnih nepogoda i sl...).
     
    Evo trenutnog stanja eksterijera (oko Nove godine su, nazalost, skinute Llumar folije od 65%) - na brzinu sam slikao izmedju ovih pljuskova, auto je samo opran, bez lickanja guma, plastika i sl:


     
    Trenutno stanje enterijera, nista nije dubinski prano za prodaju, auto je usisan i plastike namazane Turtle Wax mlekom:
     



     
    - Slika sare zadnjih Michelin CrossClimate (maltene nove, prednje su potrosene oko 1.7mm), motornog prostora, moja interna servisna knjizica i dosadasnje knjizice servisa:
     


     
    I to bi bilo to - auto je vise nego korektno i domacinski odrzavan, ocuvan, sve radi, nema skrivenih mana, fantomskih lampica, gresaka i sl... Izuzetno pouzdan, svake godine bez ijedne greske ili problema sa njim idemo na letovanja, zimovanja, po regionu... Istakao bih i da je sigurno 60% kilometraze u mom vlasnistvu proveo na otvorenom putu, lepo je produvan i nije izakan i zagusen gradskom voznjom. Potrosnja se krece od 4,2 l magistralom, dok se prosek krece 5,2-5,8 l.
    Kupac pored zvanicnih servisnih knjizica ima uvid i u moju internu knjizicu gde je zapisan svaki detalj odrzavanja za ovih 11 godina, statistiku sipanja i potrosnje goriva, kao i naknadne, drugarske konsultacije bilo koje vrste...
    Prevod je OBAVEZAN, a cena za kolege neka bude 2350 EUR. Pa ako je neko eventualno zainteresovan za korektnog Stildzu neka napomene da je sa foruma, cena na PA ce biti nesto veca. Kontakt ovde, na PM ili 064/89-38-228.
     
     
  18. Like
    jure reacted to Fiat Iustitia in Stariji od 15 godina dva puta na tehnički pregled!?   
    U nastavku vam dostavljam nacrt inicijative za ocenu ustavnosti odredbe kojom se propisuje šestomesečni tehnički pregled.
     
  19. Like
    jure reacted to Top in Fiat Stilo - povezivanje video ulaza/rikverc kamere na fabricku ConnectNav+ navigaciju   
    Evo da osvezim malo temu:


    Ovo je manje-vise sve od delova sto mi je trebalo. Cekam jos vremenski relej sa zadrskom iskljucenja za rikverc kameru.
    Ovako izgleda spakovano:



    I rezultat je da imam navigaciju na ekranu, muziku ili bilo sta drugo sto sa telefona preko "Cast" opcije saljem na CN+ ekran.




    Rikverc kameru jos nisam povezao jer cekam taj relej, a i malo sam kratak sa vremenom. Pozadi kutije su izvedeni RCA prikljuci tako da uvek moze da se promeni video izvor.
    Problem je jedino sto po jacem suncu ekran nije bas najbolje vidljiv. Zvuk sam izveo preko AUX ulaza na mikrolinku pa se zvuk cuje na zvucnicima.
     
  20. Like
    jure reacted to Mijailović P. in Fiat Stilo / Nuova Bravo - problem sa otvaranjem prtljažnika / boot open   
    Šališ se ?
    Pa da bi išta uradio kako bi popravio vrata, moraš ih ovako otvoriti.
    Pošto vidim dozu mudrovanja i nezahvalnosti, ja se dalje ne uključujem u komentarisanje.

    sa TT


  21. Like
    jure reacted to Trofeo in Naknadno ugrađeni xenoni - kazna / kontrole   
    Da se ja pitam ja bih izbrisao ovu temu,da ne prizivamo zlo bezveze  
  22. Like
    jure reacted to Lufti in Naknadno ugrađeni xenoni - kazna / kontrole   
    Pa cekaju da svi kupimo pa ce onda da nas rebnu...
  23. Zbunjen
    jure reacted to beli_Punto in Naknadno ugrađeni xenoni - kazna / kontrole   
    interesantno da drzava ne zabranjuje uvoz, ali zabranjuje koriscenje 
  24. Like
    jure reacted to Ivan in 192A1.000 - Torinska Mamba   
    Posle godina unapredjenja, detalja, paznje, odrzavanja... Dodje vreme i za prvi downgrade na Stilu.
    Da dopisem i u svojoj temi - poskidao sam komplet Llumar ATC 65%. Prelomilo je to sto sam za novogodisnje praznike isao u inostranstvo kao 'ajduk, jer nisam imao vremena kada da se bakcem sa staklima zbog puta. Dugogodisnje mrcvarenje sa uopste uvodjenjem problematike u zakon, pa onda uspostavljanje procedura za atestiranje, milion razlicitih tumacenja ko je uopste sertifikovan i kako izvrsiti merenja, poslednje izmotavanje sa presretanjem po putu... Umesto da cela procedura bude primerena, jednostavna za vozace i zavrsena na jednom mestu, pri cemu bi se i odazvao veliki broj ljudi i sve uvelo u zakonske okvire i napunio budzet - na kraju, kao i uvek, napravise zavrzlamu. A preko vremena i dzepova vozaca lepo su se ugradili: ovlasceni dileri, Agencija za bezbednost saobracaja, Centar za motorna vozila, tehnicki pregledi, republicki budzet... Tako da su samo papiri maltene duplo skuplji od ugradnje. Stvar je iskljucivo principa - neka im njihovih taksi, atesta i gubljenja vremena. Da zatamnjujem i atestiram samo pozadi mi je najruznija varijanta, a kada sam odlucio i krenuo sa skidanjem, sve je posle islo lako...

     
    Kacio sam i na temi o zatamnjivanju, slikao sam tokom skidanja - razlika iznutra na staklu sa folijom i bez (uz jednu stariju sliku po oblacnom vremenu):

     
    I fabrikana stakla again  ... Sinoc sam imao opet nekih 150 km otvorenog puta, jedina razlika je sto mi sada primetno vise smeta odsjaj farova u spoljnim retrovizorima od vozila koja su iza. Folija ih je taman trunku matirala, a odlicno se videlo nocu. Iz mog ugla gledanja, cist pre svega funkcionalni (a i estetski) korak unazad:

     
    Gazimo dalje  ...
     
     
  25. Like
    jure reacted to milan-jtd in Gde sipate gorivo?   
    Ja redovno sipam na NISu, imam onu njihovu karticu pa kada se skupi dovoljno sipam sa kartice. Ono sto sam primetio, Puntu sa JTDom mi je nekako vise odgovarao aditivirani dizel, dok CDTi-u cini mi se vise prija obican. Mozda je sve samo trip, ali juce sam napunio obican dizel, dobio popust, dobio energetsko pice (koje ne konzumiram), skupio nesto parica na njihovu karticu i dobio kupone za neke nozeve, tako da cu kupiti i odlican kuhinjski noz za 500 din.
     
    Sta znam, sipam na NIS-u zato sto mi je blizu i usput, nekoliko puta sam sipao na Eko pumpi i nikakvu razliku nisam osetio. A u poslednjih 6 godina, od kada vozim Common Rail motore, ni jednom mi nije zaledilo gorivo, ali nikada nisam sipao kod malih privatnika.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...