Jump to content
FAS Goran

Damjanović

Members
  • Content Count

    2016
  • Joined

  • Last visited

About Damjanović

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 05/16/1951

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1.9 jtd

Recent Profile Visitors

25924 profile views
  1. Cao druze. Imam problemcic. Iscitah teme ne nadjoh pomoc pa da pitam tebe. 

    U pitanju le lancia libra 

    U desnom faru je zaglavljen mehanizam i ne mogu da nastelujem far uz pomoc ona dva srafa. Ni da mrdne. Vidim da je ispala ona kuglica crna na sipkici iz soljice plasticne u faru za stelovanje dok je u levom faru normalna.

    Ima li tu popravke ? 

  2. Pozdrav druže Damjanović;)

     

    Imam jednu molbicu, pošto sam upratio da se razumijete u problematiku klima kod Lybre. Naime ne radi mi direktno duvanje, onaj tipičan problem začepljenog disanja. Tražio sam temu u kojoj je u detalje bilo pojašnjeno kako se rastura centralna konzola i šta se popravlja da bi produvalo opet, ali ne nađoh. :unsure:

     

    Pa ako mi možete pomoći sa linkom na tu temu ili nekim drugim linkom koji će biti od koristi, bio bih vam jako zahvalan.

     

    Pozdrav i hvala unaprijed ;)
     

  3. Zar nije varijanta 1.6 bila sa Civic-ovim motorom, a ne ova 1.4? Pa da. ovaj poslednji koji se potom ugradjivao u 45...a u 2000 je išao Accord, a potom u 75 sve je preuzeo BMW i što reče IvanIk "OVER"
  4. Liči na Opela "suzu", ali to nije. Sastavljan je u Oksfordu, Engleska, u grupqciji MG Austin Rover, prvobitno koristio Hondine motore i to konkretno tip za koji se zanimate, je bio opreman motorima tipa Concerto, Montego...i na kraju Civic-ovim motorima od 83,86 i 103 ks. Transmisija sa pet stepena penosa i automatskim menjačem. Elektronika Lucas. Bio je to kvalitetan auto, medjutim mislim da je to ipak "egzotika" za balkanske uslove...i verujem da bi bio zadovoljniji za Bravom Ili, ako ste zaljubljenik u Rover-a, pokušajte sa modelom "45" (ovaj što ste naveli je baš star).
  5. Ja bih zalepio staro crevo (na mestu gde je iscepano ako je ikako moguće lepkom za gumu), a celo crevo zaštitio platnenim izolir bandom (po izvršenoj montaži) Svaka čast privatnoj proizvodnji auto-delova, ali ima ti dosta "caka" koji baš nisu dostupni privatnim proizvodjačima (elastičnost gume, tvrdoća, termostabilnost).
  6. jako lepa trka (uopšte ne navijam za Ferari)
  7. Srećni li ste vi primorci, svako nalo možete da skoknete do Trsta na kafu, a usput malko i po autotrgovinama, možeš od njega avion da napraviš!. Divan Tezis, šta ima tu da se priča. I sreća je što možete da ih vozite po ulivama bez gužve, i malko na magistralu da izadjete, da im proćistite pluća... Da se u zdravlje navozaš!
  8. Slikaj, sa nestrpljenjem čekam !
  9. Jednom sam prolazio Drinčićevom ulicom kada je ova petocilindrična ajmana prikočila kod kontejnera jer je neki tip nasumično otvorio vrata u želji da se izvuče iz parkiranog automobila, vozilo se naglo zaustavilo, a potom još brže nestalo... To bre kao da se ne čuje uopšte!!?? Ti unutra, kao u "gluvoj sobi". Srećan narod gde cena goriva ne prelazi 1 evro! Nije ovo neka katastrofična potrošnja...sećam se kad je otac terao tristaka, pa ga nalije na pumpi kod Šida, pa se hvali: "eto kažem ja da je ispod 9!!" (naravno sa tristakovih 64 konja)
  10. Dobra! Odlična boja, ali osetljiva. Jeste da imam sivu, ali i ona ima muku...ako hoćeš da izgleda perfektno, mora i da bude izglancana žestoko...Ovu jednom kad ispoliraš, samo duneš...(naravno i vosak na nju)
  11. Meni tako poblesavio bord-comp jedno veče....sutra nisam mogao da upalim auto: AKUMULATOR.
  12. I mene je zabezeknuo podatak kad sam odveo "gospa Libru" kod gazda Miška u klinički centar i pitao za neku banalnost (protokomer), usput pitajući da li imaju kakva iskustva sa generalnim remontom na ovim motorima. Dvojica dečaka, vrlo uredno podšišanih sa belim mantilima zainteresovano su ispegledali vozilo...i uputili me u privatni servis. To je bilo pre 4 godine, kada je Libri u Beogradu bilo na prste ruke da se prebroji...Medjutim, napomenuše da su radili generalku na DOBLO-u koji je imao navodno sličan motor, na 800.000!!! Ja sam ostao zabezeknut pošto je moj predhodni golf2 (najomiljeniji automobil u Srba), ispustio plemenitu i rastresenu dušu na 105.000. a na mojoj Libri je bilo već 114.000!!! Onda upoznadoh Bogunoviće, pa Mikija, i od tada auto leti...dokle će...NE ZNAM.
  13. Sjajna tvorevina. Tek kad shvatiše da Libra baš i nije veliki auto (restilizovana Dedra)..napraviše ovo čudo. Mene bi bilo žao da teram ovo po našim drumovima!
  14. Dobro došao i dobro ga čuvaj, mada bi bilo lepo da vidimo spoljne slike, enterijer....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...