Jump to content
FAS Euroauto Goran

zokibubu

Members
  • Content Count

    288
  • Joined

  • Last visited

About zokibubu

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 11/06/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.4 16V+Lancia Lybra 2.0 & 1.9jtd

Recent Profile Visitors

4584 profile views
  1. čudi me za grejače, mislim da njih nije teško povezati... Znači, nije bilo fabrički ugrađene instalacije, a neko je izvukao prikljucke?
  2. @mudri ja još uvek imam Stila, nemam problema sa njim. Šta je to elektronika? Nikad check engine upaljen, mada sam zamenio par sijalica za ove 4,5 godine...
  3. Stilo 1.4 16v 2005. 5 vrata je nasledio Brava i nakon 4.5 godina i dalje svodim utiske, tačnije, niti sam oduševljen niti razočaran Stilom. Bravo je nekako ostavio bolji utisak...
  4. Uzmite u obzir i viskoznost i proizvođača ulja. U mom privatnom Stilu 1.4 menjam na 10k km, kupim 3 litre 10W40 Selenia 20K, ostane mi malo ulja, koje dolijem na 8.000 i na oko 10.000 nova zamena. Prvobitno, pre 5 godina, je u tom motoru bilo 5W40 ulje, Motil čini mi se, i potrošio ga je do minimuma nakon 4.000 km brže vožnje na auto putu. Ženin službeni 1.4 u 500L sa pređenih 25k, ulje 5W40 je na minimumu. Prva zamena je bila na 15k km. Po meni, ulje je spremno za zamenu. Em ga nema, em je potamnelo. Međutim, plan je da se dospe novo ulje i vozi tako do 30k km. O potrošnji u tom periodu, nije smisleno pominjati. Kad bi Fiat Tipo 1.4 koristio ulje 10W40 nekog drugog kvalitetnog brenda, ova tema možda ne bi ni postojala. Zato, bez brige.
  5. @BGMilos jel imas negde tu proceduru kalibracije klime?
  6. Kod moje Lybre ne radi klapna za sredisnje otvore ventilacije, nekako su ostali zatvoreni. Prethodni vlasnik je zamenio ventilator kabine, sad duva preko soferke i dole na noge, ali nece da otvori sredisnje otvore. Jel to isto crkao motoric klapne za usmeravanje ili sta moze da bude? Edit: A prethodni vlasnik ne iskljucuje ni mogucnost da je zaboravio neku krpu u vodu vazduha, kad je menjao ventilator
  7. Čujem da Lybra putuje dalje, možda da promeni i felne?
  8. Centralno zaključavanje je popravljeno, motorici su bili izgoreli. Kako mi je objasnio majstor Nesa, centrala je iz nekog nepoznatog razloga pustila komandnu struju duže od 0.8 sekundi, što je dovelo da sva 4 motorica izgore istovremeno. Kaže, dešava se ponekad a zašto, ne zna se.
  9. Prednja leva felna ti je malo ogrebana, sad videh na FB
  10. Novo saznanje je da daljinska komanda na ključu radi, gepek se otvara daljincem, ali motorici su mrtvi i dalje. Da se sva 4 motorica pokvare, to i mogu da razumem, ali da polugice za zaključavanje u kabini ne mogu da spustim rukom, to mi već nikako nije jasno. Jel ima neko objašnjenje? Koliko je komplikovano zameniti motorice brave u DIY režiji?
  11. Da li je moguće da sva 4 motorica na vratima ne mogu da se spuste rukom, jer su blokirani zbog centrale ili nečeg drugog? Ne radi mi centralna brava preko ključa, o daljinskom zaključavanje da i ne govorim (trouglasti ključ)
  12. Ovaj lepak izgleda sjajno na reklami
  13. Izmena oglasa, iz M: menjam u P: prodajem hvala adminu na izmeni Kupljena Lybra sa benzinskim motorom, ova JTD Lybra ide na prodaju. Cena po dogovoru, ponude u privatnoj poruci

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...