Jump to content
FAS Goran

carter_marlon

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

About carter_marlon

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sarajevo

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1,8 & Lancia Kappa 2,0 5.20

Recent Profile Visitors

1869 profile views
  1. Pozdrav drage kolege, Iako sam dugogodisnji clan, vec godinama nisam pisao, ali evo bolje ikad nego nikad. Planiram promjenu vozila naredne godine i uslovi su benzin/LPG, do desetak godina starosti, niski troskovi odrzavanja i naravno po mogucnosti da je made in Italy. 500X je van budzeta, Tipo ljepsa polovina ne zeli ni da razmatra, 500 nam je nepraktican i izbor je pao na 500L. Citao sam temu, nastojao naci savjete, ali je sve bilo partikularno, pa evo ako vam ne bude problem da nekako na jednom mjestu sumirate iskustvo sa 500L sa 1.4 atmo ili turbo benzincem (savjet koji odabrati je dobrodosao). Na sta obratiti paznju i sta izbjegavati.... Unaprijed hvala
  2. Drug, kod mene ponovo problemi sa displejom Primetio sam ove linije mrtvih piksela. A ona druga vodoravna linija zna da nestane, pa se ponovo vrati. To se pocelo desavati otkako su ove velike vrucine, ali ne znam ima li to kakve veze. Elem, mogu li se ti tackasti displeji kako popraviti? Jesi li imao iskustava sa ovim?
  3. Nisam, buraz, zabavio se ozbiljnijim problemima. Javim rjesenje svakako
  4. Pozdrav drugovi forumasi, Auto radio mi jako lose hvata stanice. Trazenje mu ponekad zna potrajati i nekoliko minuta i obicno uhvati par istih stanica sa najjacim signalom. Ove druge nikako. Cak i kad ja sam rucno podesim frekvenciju na neku od zeljenih stanica zna mi se desiti da je prijem los tamo gdje ne bi trebao biti (npr. popularna sarajevska radio stanica gubi signal u centru Sarajeva ). Razmisljam o ugradnji jace antene ili eventualno nekom pojacivacu signala. Ali gdje se nalazi antena uopste? Na krovu je nema, na gepeku je nema Pomoc
  5. Da se nadovezem na temu...ja imam utisak da mi smrad iz izduva dospjeva u kabinu. Nedavno sam bio kod majstora za auspuhe koji mi je promijenio jako dotrajale i krpljene cijevi (lonci su dobri), ali problem se nekako nije rijesio. Smrad se pojavi kad stojim u mjestu, tipa na semaforu...u voznji ne. Ne znam sta da radim
  6. Vozim Kappu vec par mjeseci i odusevljen sam fenomenalom udobnoscu i osjecajem u voznji. Medjutim imam utisak da je poprilicno tvrdih trapova. Preko neravnina i loseg puta za moj ukus isuvise trese i poskakuje. Opet sa trapova ne dolazi nikakav zvuk koji bi upucivao na dotrajalost, a i mehanicari su mi potvrdili da su trapovi u solidnom stanju. Jedino mozda problem prave zimske gume visine 55, ali ne znam koliki je njihov doprinos. Kakva su vasa iskustva sa Kappom? Da li inace plovi preko neravnina ili je ova tvrdoca ipak normalna?
  7. Bas nedavno ponovo nabasam na njegov post u kojem tvrdi da mu je Lybra posljenje auto u zivotu Definitivno legenda ovog foruma. Nadam se da je dobro.
  8. Dalo bi se zakljuciti da Barketa daje isto ili priblizno "muzike" a za manje para. Sto svakako da nije nebitna stavka. Sa 1,8 16V se vec skoro deceniju druzim u Lybri i dobro smo se upoznali. A Platforma Punta mk1 vjerovatno znaci manju gnjavazu. Sto se GTV spiderke tice, znam licno za 2 u BiH kojima su vlasnici ubacili JTD motore. Ne znam sta da mislim o tom zahvatu, ali je dovoljno indikativan za ovu pricu.
  9. Da, slazem se. Rijetke su to zvjerke inace, a narocito na Balkanu. Ajde da ubacimo u jednacinu cinjenicu da sam dobro uvezan sa ljudima koji rade iskljucivo sa talijanskim autima i dovoze ih iz inostranstva za dijelove. Znaci kupovina zbog "papira" i temeljno prepakivanje mi nije strano. Barchetta je po svoj prilici dosta manje zahtjevno auto na platformi Punta i sa motorom koji se ugradjivao u sigurno dvocifren broj modela Fiat grupacije. GTV Spiderka ima i dosta komplikovan zadnji ovjes i pasivno zakretanje straznjih tockova. Sto znaci poprilicno veselje kad to krene crkavati. Opet izgleda bezvremenski i strasno mi se svidja. Zato bih najvise volio da cujem iskustva i savjete iz prve ruke. Dilema, iako je jos uvijek hipoteticka, poprima solidne razmjere.
  10. Pozdrav drugovi forumasi, Zelja mi je da pored "regularnog" auta imam i jedno za vikend i ljetne varijante. Inace sam odusevljen erom 90-tih u Fiat grupaciji i ima tu nekoliko automobila koje bih zelio imati. Prvi izbor ipak pada na neki kabrio/roadster. Dilema je, kako sam naslov kaze, izmedju Barchette ili GTV Spiderke. Sta bi bio vas izbor? Volio bih da zanemarimo subjektivni dozivljaj ljepote (meni su oba auta priblizno isto lijepa) i da se skoncentrisemo na konkretne stvari kao sto su lakoca odrzavanja, dostupnost dijelova, najbolja opcija kad su motori u pitanju (ovo se odnosi samo na Alfu, jer Barchetta ima iskljucivo 1,8) itd.... Unaprijed se radujem vasim odgovorima i nadam se zanimljivoj diskusiji
  11. Na haubi ti je dosta lako. Odšrafiš gril i znak ces vrlo lako da skines. Imaju negdje moji postovi na temi o autostikerima, ljetos sam bas to radio. Za zadnji ti vec ne bih znao reci. EDIT: Evo pomenuti post:
  12. To mozda jeste pragmatican potez, ali brate ili nek budu italijanske ili neka ih nema
  13. Mislim da cu i ja slijediti tvoj primjer. Coupe i(li) turbo je naredna Definitivno auto iz svoje price, nesto potpuno drukcije od svega sto sam do sada vozio.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...