Volan mora da bude blokiran u centralnom (ravnom) položaju SVO VREME dok majstor šteluje na sponama i takav položaj mora da zadrži kad ga kasnije voziš na pravom i ravnom putu. Zato se koristi blokator volana ili pak musterija drzi volan u centru.
Ne znam samo mozda sam ja lud, ali da li treba drzati volan kada ga nacentriram? Nije mi to bilo napomenuto, ali mi nekako nerealno da je uvek volan na neku stranu a ne centralno postavljen kada se zavrsi reglaza.
@GoranR Gorane s obzirom da odrzavas te masine i uredjaje, imas li jos neki servis da preporucis?
Upravo je tako bilo, to im jeste praksa, volan sam sam nameštao da stoji ravno ali kad sam izašao na autoput nije stajao Njegosa poznajem 20-25 godina, ranije sam išao kod njih i skoro uvek je bilo nešto sa volanom Onda sam prešao kod onih drugih, nije Kemoimpex, uvek ih mešam, međutim oni su zatvorili, sad je tamo valjda Emil Fray Sent from my iPad using Tapatalk
Vidim i ja na ekranu kada zavrse da se sve zeleni i u toleranciji je. Volan je blokirao radnik pre starta reglaze. Sednem, probam, auto ide ravno, mozes da pustis volan, ne vuce na ravnoj deonici. Tehnicki nemam zamerki ali volan uvek bude malo zakrenut u neku stranu .
Evo i za jednostavni trap na DS5 sam se vracao mislim 2 puta nedavno. Takodje kupio letnje gume, a sto kaze Deki, razlika u ceni je primetna u tim colazama. Krstene 19" su mi sada tacno duplo skuplje od 17" koje je nosio Bravo.
Tako da ja apsolutno nemam problem da se vratim, da provere ono sto sam posteno platio. Jedino sto smara je da se vracas i gubis vreme. Drugih problema nema, nikada se nije desilo da neko ne uvazi primedbu ili da "pravi face".