Jump to content

MilanM

Members
  • Content count

    113
  • Joined

  • Last visited

About MilanM

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/29/85

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gadzin Han,Nis

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.2 16v

Recent Profile Visitors

1738 profile views
  1. Protokomer

    Avgusta prosle godine odjednom auto slabije prima gas i slabije ubrzava do 3000 obrtaja, iznad 3000 radi kako treba. Majstor posumnjao na protokomer ali ostalo na tome, potrosnja ista i nije mi smetalo. Predhodna 2 meeca imao sam malo vece opravke, otiso dihtung glave, veliki servis, menjanje bobine i kablova, sve sam to radio kod drgog majstora, on primetio da slabije vuce, video da je crevo od kucista filtera fazduha pa do protokometra puklu, reko da zamenim crevo i skinem katalizator. To odradim medjutim isto je, na dijagnostici prijavljuje gresku za lamda sondu ali sa tom greskom vozim vec 3g, majstor kaze nece od sonde da se tako gusi. Moj protokometar je 3 u 1 i majstor koji drzi otpad i rastura Fiate kaze do sada nije naisao na fiata kom je crkao taj protokometar a i sam je vozio fiata (bravo) sa istim motorom i godistem. Menjao sam mat senzor i nema razlike. Aut ima turazu ali slabo vuce.
  2. Zeza me merac goriva, Brava 1.2 16v 59KW 2001.god. Nakon punjenja rezervoara kazaljka je otisla u E upalila se rezerva i tako je stalno pokazivala. Nakon zamene meraca u pumpi predhodni izgoreo nije pokazivao otpornost, zamenski opetne radi kako valja. Napunim retervoar kazaljka ode iznad rezerve i kako se rezervoar prazni kazaljka se krece prema F. Njega zamenim, prilikom zamene isproban je pokazivac u nekoliko polozaja pokazivala kazaljka razlicite nivoe goriva. Kada je namesten otprikike jw pokazao onoliko koloko ima goriva, medjutim sipam gorivo kazaljka ostane na istom mestu, napunim do vrha opet nista stoji kazaljka na istom mestu i ne mrda. Sta bi moglo da bude ne isplati mi se uopste da menjam i uzimam treci jer za ova dva sam dao 2800 plus sto se,majstor nalazi na 30km od kuce. Da nije neato u tabli problematicno?
  3. oko nove godine riknula mi bobina, zamenjena i vracene stare NGK svecice (Nove Bosove pos 10k km vrisnule), posle toga jednog jutra nakon vedre i hladne noci nije hteo da upali. Odvucen je u garazu koja se greje upalio bez problema, od tada do sinoc svake noci ga palim kada ide temp u - i pali normalo. Medjutim sinoc dodjem kuci oko 21h i rekoh nema potrebe da ga palim pre spavanja (to je period od 00-02) kad jutros nece da upali, posle 3 sata gad ogrejalo sunce i popela se temp upalio bez problema Predlozi sta bi moglo da bude?
  4. Meni 01.01. nije hteo da upali, 3 dana je utvrdjivan kvar, na kraju otisla bombina i zapusen auspuh, ulaz u zadnji lonac zapusila staklena vuna. U nedelju, ponedeljak i utorak normalno palio, juce takodje kad jutros na -10 baksuz nece da upali samo vergla, probali i vucenjem nista, odvezem ga kod majstora u garazu, nakon 2 sata stajanja i lozenja kubeta baksuz upalio.
  5. Sipao sam na poslednjem malom servisu sipao Seleniu 20k manje je auto trosi i manje se cuju ujutru kada je hladan hidropodizaci
  6. Nisova pumpa BMB 95 pre 2 dana, tu uvek sipam, samo sto sam poslednja 2 meseca mesao 98 i 95
  7. @Mijailovic P. gde se nalaze ti spojevi. Mozda je nesto i oko pumpe posto mi je crkao merac goriva pa je mzoda pumpa sledeca,ali auto normalno prima gas i vuce bar do sinoc je tako bilo
  8. Meni se sinoc desila interesantna situacija, dovezao auto do posla bez problema, stajao na minusu od 9-17, otisao do Disa tamo se zadrzao satipo, otisao do rode nema ni 2km od DISa bez problema sve normalno radi, ostao u rodi oko 1h, auto parkiran napolju, pali bez problema. Tu krece seks, krecem, ugasi se, mislim se slab gas sam dao ne obracam paznju, krenem 1. polako izlazim sa parkinga dolazim do kruznog kad on ne prima gas kako pretisnem papucicu za gas padaju obrtaji na 800 i ugasi se opet, nekako izadjem iz kruznog, parkiram se, radi auto radna temperatura 0s, dam gas ode do 1500rpm kao zagusi se odmah padnu oobrtaji, tako sam stajao jedno 10ak minuta dok nije postigao radnu temperaturu i normalno poceo da prima gas uz dodatno drzanje od nekoliko sekundi izmedju 1500-2000rpm. Jutros ga palim upalio uz malo poteskoce opet kao da ne prima gas, radi u mesto jedno 7-8 minuta, digo temperaturu ja na gas on opet se gusi, sacekam minut dva lagano pretisnem gas ide do 3000rpm kako dalje pretiskam gas on se gusi, probam da izadjem iz dvorista lagano dajem gas radi bez problema. Stanem na ulicu opet po gas kako gas ide prema podu tako se on gusi, krenem polako saltam brzine sve radi normalno, dodjem do posla 14km i nekih 20ak min voznje, radi sve normalno gas do poda, radi kako treba. Prilikom paljenja nekoliko puta se ugasio tj radi 1sekundu i ugasi se, tek kad sam pola minuta drzao samo kontakt upaljen i culo se nesto kako klokotanje vode upalio je Ima li neko ideju sta bi moglo biti, meni palo na pamet da je voda u gorivu posto je benzinac pa da se negde napravila kondenzacija i zaebala stvari. Auto je Fiat Brava 1.2 16v 2001.god
  9. Namestio zimske, napred kordiant a nazad hankok, malo su bucnije kordiant ali auto ne mrda u krivinama
  10. Isto biiip samo drugo pakovanje. Nevezano za gume svi prozivodi koji dodju na nase trziste su upitnog kvaliteta zato ne vredi razmisljati o tome.Zasto bi to bila razlika kod guma? Ako npr. fusare na kucnoj hemiji jer se realno distribuiraju proizvodi najnize klase onda i kod guma nije bolja situacija, dzaba nam testovi sa Zapada kad koristimo gume koje nisu pravljene na Zapadu. Oni tamo imaju kontrole kvaliteta a mi na carinike ogrelze u korupciji
  11. Narode neko iskustvo sa cordiant gumama, nahvali ih kolega?
  12. meni su za winteru i savu nekoliko iskusnih vozaca rekli da odlicno gaze sneg da izlaze uz brdo bez problema pod snegom ostale uslove nisu ni pominjali
  13. ja cu iako mi je majstor preporucio winteru da uzmem hankok
×