Jump to content
FAS Euroauto Goran

MilanM

Members
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

About MilanM

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/29/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gadzin Han,Nis

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.2 16v

Recent Profile Visitors

2021 profile views
  1. Za auto Fiat Brava 1.2 16v 2001. godiste 59kW, potrebno crevo klime koje ide od susaca (nalazi se kod prednjeg levog tocka) pa ka kabini, crevo se zavrsava presostatom. U Nisu sam obisao svu cetvoricu koji rasturaju Fiate i niko nema. Evo kako izgleda sipka https://ibb.co/261295P https://ibb.co/NmQdGv3
  2. Ako ventilator radi, imas dovoljno tecnosti u sistemu, nije prokuvao onda je do table. Meni se to desavalo ali nije se palio ventilator pa je bilo do zice ventilatora, kada se prvi put desilo zovem majstor a on kaze udri po tabli tri su mi Fiata dolazila sa tim problmom i svima tabla zezala.
  3. Resio mene ovaj moj Fiat u grob da otera, desni zadnji tocak se malo iskrivio kaze majstor koji mi radi mehaniku evo vec dve godine set za reparaciju otiso. Medjutim on to ne želi da radi, uputio me kod drugog taj trazi 50e da samo taj set zameni a 80 ako su otisli selen blokovi. Još par majstora sam kontaktirao u Nišu i ista prica nevoljno bi da rade, jedan mi je objasnio da taj model ima dosta komplikovan zadnji trap i da zato majstori izbegavaju jer ce da izgube dan možda i dva oko trapa. E sada jel zna neko koja marka je dobra za taj set i normalno selen blokive? Ako vec radim set i rasturam ceo trap onda bolje da zamenim i selen blokove i miran sam. Da li ima ovde Nislija koje znaju nekog majstora za preporuku u vezi sa ovim problemom?
  4. otkriveno o cemu se radi, sam kabal koji dovodi do ventilatora je istruleo, zamenjen je i za sada ne dize temepraturu. Vreme ce pokazati da li je onih par puta kada je podigao temperaturu napravio problem motoru.
  5. Nisam, samo sam creva proveravao, kontam da nije termostat jer se drugacije temperatua ponasala kada je on crkao pre 3 godine. Ne znam gde se nalaze konektori i koje trba da gledam, gledao sam kako je povezan ventilator posto sam imao lakse cukanje zimus i hladnjak je morao da se skida pa da jedino tada nisu nesto zeznuli kada vracali hladnjak, opet i prosle godine mi se nekoliko puta desavala slicna situacija sa temperaturom i tada se nije palio ventilator ali sada je to ucestalo, desilo mi e da na temepraturi od 20c vozim 10ak km po ravnom stojim parkiran pored puta on radi u leru 5 minuta i da se podigla temepratu, krenem i posle pa 1km sve se vrati na normalu. Svakako ga vozim od masjtora danas ili sutra na redovan mali servis pa cu i to da vidim sa majstorom. Kada mi se desilo da je temperatura otisla u crveno bio sam an vezi sa majstorom i o mi kaze da je imao tri fiata kojis e slicno ponasali i svima otisla tabla. Moguce da je kod mene i nesto mehanicke prirode posto termodavac nije menjan od kada je kod mene(od 2012.)
  6. Pozdrav , Fiat Brava 2002, 1.2, 16v uocio sam sledeci problem. Kazaljka temperature krene da raste cim vozim po gradu kreni-stani, ako auto radi na leru u mestu, ventilator se ne pali, ne gubi tecnost, niti ulje, ne kuva. Maltretirao sam ga uz brdo nakon sto je psotigao radnu temepraturu jedno 2km u prvu brzinu broj obrtaja ozmedju 3000-3500, kazaljka ne mrda od sredine. medjutim, dovezem ga do kuce od posla par semafora i nekih 10km stanem da ga uparkiram i krene da dize temepraturu, ugasim ga upalim posle par sekundi kazaljka stoji po sredini, nastavim da parkiram uparkiram kazaljka ode u crvveno, ventilator miran, ugasim ga upalim opet kazaljaka opet na sredini, slusam da li se cuje kuvanje nista se ne cuje, ukljucim grejanje vrelo duva ali opet ventilator miruje.
  7. Avgusta prosle godine odjednom auto slabije prima gas i slabije ubrzava do 3000 obrtaja, iznad 3000 radi kako treba. Majstor posumnjao na protokomer ali ostalo na tome, potrosnja ista i nije mi smetalo. Predhodna 2 meeca imao sam malo vece opravke, otiso dihtung glave, veliki servis, menjanje bobine i kablova, sve sam to radio kod drgog majstora, on primetio da slabije vuce, video da je crevo od kucista filtera fazduha pa do protokometra puklu, reko da zamenim crevo i skinem katalizator. To odradim medjutim isto je, na dijagnostici prijavljuje gresku za lamda sondu ali sa tom greskom vozim vec 3g, majstor kaze nece od sonde da se tako gusi. Moj protokometar je 3 u 1 i majstor koji drzi otpad i rastura Fiate kaze do sada nije naisao na fiata kom je crkao taj protokometar a i sam je vozio fiata (bravo) sa istim motorom i godistem. Menjao sam mat senzor i nema razlike. Aut ima turazu ali slabo vuce.
  8. Zeza me merac goriva, Brava 1.2 16v 59KW 2001.god. Nakon punjenja rezervoara kazaljka je otisla u E upalila se rezerva i tako je stalno pokazivala. Nakon zamene meraca u pumpi predhodni izgoreo nije pokazivao otpornost, zamenski opetne radi kako valja. Napunim retervoar kazaljka ode iznad rezerve i kako se rezervoar prazni kazaljka se krece prema F. Njega zamenim, prilikom zamene isproban je pokazivac u nekoliko polozaja pokazivala kazaljka razlicite nivoe goriva. Kada je namesten otprikike jw pokazao onoliko koloko ima goriva, medjutim sipam gorivo kazaljka ostane na istom mestu, napunim do vrha opet nista stoji kazaljka na istom mestu i ne mrda. Sta bi moglo da bude ne isplati mi se uopste da menjam i uzimam treci jer za ova dva sam dao 2800 plus sto se,majstor nalazi na 30km od kuce. Da nije neato u tabli problematicno?
  9. oko nove godine riknula mi bobina, zamenjena i vracene stare NGK svecice (Nove Bosove pos 10k km vrisnule), posle toga jednog jutra nakon vedre i hladne noci nije hteo da upali. Odvucen je u garazu koja se greje upalio bez problema, od tada do sinoc svake noci ga palim kada ide temp u - i pali normalo. Medjutim sinoc dodjem kuci oko 21h i rekoh nema potrebe da ga palim pre spavanja (to je period od 00-02) kad jutros nece da upali, posle 3 sata gad ogrejalo sunce i popela se temp upalio bez problema Predlozi sta bi moglo da bude?
  10. Meni 01.01. nije hteo da upali, 3 dana je utvrdjivan kvar, na kraju otisla bombina i zapusen auspuh, ulaz u zadnji lonac zapusila staklena vuna. U nedelju, ponedeljak i utorak normalno palio, juce takodje kad jutros na -10 baksuz nece da upali samo vergla, probali i vucenjem nista, odvezem ga kod majstora u garazu, nakon 2 sata stajanja i lozenja kubeta baksuz upalio.
  11. Sipao sam na poslednjem malom servisu sipao Seleniu 20k manje je auto trosi i manje se cuju ujutru kada je hladan hidropodizaci
  12. Nisova pumpa BMB 95 pre 2 dana, tu uvek sipam, samo sto sam poslednja 2 meseca mesao 98 i 95
  13. @Mijailovic P. gde se nalaze ti spojevi. Mozda je nesto i oko pumpe posto mi je crkao merac goriva pa je mzoda pumpa sledeca,ali auto normalno prima gas i vuce bar do sinoc je tako bilo
  14. Meni se sinoc desila interesantna situacija, dovezao auto do posla bez problema, stajao na minusu od 9-17, otisao do Disa tamo se zadrzao satipo, otisao do rode nema ni 2km od DISa bez problema sve normalno radi, ostao u rodi oko 1h, auto parkiran napolju, pali bez problema. Tu krece seks, krecem, ugasi se, mislim se slab gas sam dao ne obracam paznju, krenem 1. polako izlazim sa parkinga dolazim do kruznog kad on ne prima gas kako pretisnem papucicu za gas padaju obrtaji na 800 i ugasi se opet, nekako izadjem iz kruznog, parkiram se, radi auto radna temperatura 0s, dam gas ode do 1500rpm kao zagusi se odmah padnu oobrtaji, tako sam stajao jedno 10ak minuta dok nije postigao radnu temperaturu i normalno poceo da prima gas uz dodatno drzanje od nekoliko sekundi izmedju 1500-2000rpm. Jutros ga palim upalio uz malo poteskoce opet kao da ne prima gas, radi u mesto jedno 7-8 minuta, digo temperaturu ja na gas on opet se gusi, sacekam minut dva lagano pretisnem gas ide do 3000rpm kako dalje pretiskam gas on se gusi, probam da izadjem iz dvorista lagano dajem gas radi bez problema. Stanem na ulicu opet po gas kako gas ide prema podu tako se on gusi, krenem polako saltam brzine sve radi normalno, dodjem do posla 14km i nekih 20ak min voznje, radi sve normalno gas do poda, radi kako treba. Prilikom paljenja nekoliko puta se ugasio tj radi 1sekundu i ugasi se, tek kad sam pola minuta drzao samo kontakt upaljen i culo se nesto kako klokotanje vode upalio je Ima li neko ideju sta bi moglo biti, meni palo na pamet da je voda u gorivu posto je benzinac pa da se negde napravila kondenzacija i zaebala stvari. Auto je Fiat Brava 1.2 16v 2001.god

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...