-
Our picks
-
Recikliraj i uštedi!
neshaoct posted a topic in FCA Srbija - Vesti,
Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.
''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria.
Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji.
Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.- 0 replies
Picked By
neshaoct, -
Stellantis zabeležio snažan rast prodaje tokom 2023.
neshaoct posted a post in a topic,
U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.
U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).
U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.
Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.
Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.Picked By
neshaoct, -
-
FIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''
- The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.
MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.
Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
Alfa Romeo svetska premijera Doživite poseban trenutak sa nama - 30. avgusta u 17 časova
neshaoct posted a post in a topic,
Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.
Doživite ga sa nama...Picked By
neshaoct, -
FIAT potvrdio da je vodeći brend kompanije Stellantis u prvom polugodištu 2023. sa globalnim rastom od 10%
neshaoct posted a post in a topic,
U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:
''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.
Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.Picked By
neshaoct, -
-
Alfa Romeo objavio rekordne poslovne rezultate za prvih 6 meseci 2023. na globalnom nivou
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.
Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%). Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%.
Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.
U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.
Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''
Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
-
-
Popusti, pogodnosti, akcije
-
Aktuelni postovi
-
Bukvalno,što je najgore ne možeš ni kod Fiat i Opel da ih izbegneš...onaj smotani TCe ispada dobar,samo zato što nije toliko grozan....kako su se pokazali ovi novi PSA sa lancem,ima li iskustva po mreži
-
VAG DQ381 DQ500 proizvodjač bankrota. Automatski mjenjač koji je više automatski trošak nego mjenjač, jer svako šaltanje košta 1 euro. Nevjerovatni je da im svaki novi model mjenjača ima svaki put sve češće, skuplje i učinkovitije “nikad ništa” kvarove. Kad naprave da žice ne pucaju odjednom neznaju napraviti senzor pozicije da izdrzi bar 50000km. Ovi model imaju oil pressure senzore kao senzore pozicije koji nam redovno “nikad nista” dolaze na reparaciju, pardon… na “samo toci i vozi”. Senzor naravno nije osmisljen da se mjenja, zavaren je. Medjutim problem je nove senzore zalemiti na stare vidive koje sječeš, zbog vibracija i termickog istezanja dolazi do pucanja lema tako da ni reparacija nije trajna pa se P1735 ponovno vrati. Ali to nije sve, kao u topshopu, kad se”udate” za ovaj mjenjač dobijete i serijsku grešku firmware koju nikad nisu opozvali vec su je cak naplacivali vlasnicima prezentirajuci to kao klasicini kvar… kvar pod kodom P0607 - Control Module Performance. Pazi da ponovim, serijsku gresku, pardon, dječiju punoljetnu bolest su naplaćivali vlasnicima jer je firmware/hardware bio u serijskom defektu. Sa Flexom i file editorom ekipe su upisivali mape sa DTC off i mjenjaci su vozili dalje, sto je apsolutna potvrda da je zanemareni propust na škart proizvodu. Ali to nije sve, ako to sve popravite dobijete vrlo brzo i neispravnu uljnu pumpu, tako da vaša djeca sretno ne moraju ići na fakultet, jer svu lovu ste utrpali u automatski mjenjač. I onda mi neko kaze “nece ev zazivjeti nije jos to doradjeno, dok se ne rijese djecije bolesti”. A njegovom fosilnom cudu bolest kronicna i punoljetna. Zahvaceno vozila: 5mil - AUDI A3 / S3 (2017 - ) - AUDI Q2 (2017 - ) - AUDI Q3 (2019 - ) - AUDI TT (2017 - ) - SEAT Ateca (2017 - ) - SEAT Leon (2017 - ) - SEAT Tarraco (2019 - ) - SKODA Kodiaq (2017 - ) - SKODA Octavia (2018 - ) - SKODA Superb (2017 - ) - VW Arteon (2018 - ) - VW Golf (2017 - ) - VW Jetta (2018 - ) - VW Passat (2017 - ) - VW Tiguan (2017 - ) - VW T-Roc (2018 - ) - AUDI Q3 (2011 - 2016) - AUDI TT (2009 - 2014) - VW Scirocco (2010 - 2016) - VW Tiguan I and II (2010 - 2016) - VW Transporter T5 and T6, Multivan, Caravelle (2009 - 2016) Common failing part numbers: 0GC927711G / 0260550109 0DE927711C / 0260550126 0GC927711H / 0260550150 0GC927711H / OGC927711H (Compatible with 0GC927711 / OGC927711 / 0GC927711B / OGC927711B, 0GC927711C / OGC927711C, 0GC927711G / OGC927711G) 0BH927711B / OBH927711B EVC: 300€ OEM theft: 1300€ Preuzeto sa: https://www.facebook.com/evclinic/posts/362779969426521?ref=embed_post
-
MES meni koji si slikao je samo za reset servisnog intervala (opcija Service->Service Interval Reset). Ne tvrdim da ce upaliti, ali nista te ne kosta da proveris sledece sto mi je palo na pamet. Znam da za 1.6 dizele, pored pukog reseta servisnog intervala - postoji i zasebna opcija "Oil Change". Koja postoji najvise zbog DPF i kvaliteta ulja. Moguce da slicna logika vazi i za tvoj T3 FireFly, s obzirom da ima slicno go*no u vidu GPF (Gasoline Particulate Filter). Pokusaj da se konektujes ne kroz opciju "Service", nego u MES idi na motorni ECU pa Adjustments. Pa vidi ima li nesto slicno - ovo je "Oil change" opcija na MultiJet sa DPF. Kao ilustracija, evo konkretno bas za 1.6 Tipo 356 i njegov Bosch EDC17: PS: Pogledao bih ti lako i sam, ali imam malo stariju verziju MES koja nema T3 i T4 motore. Pa da ne cackam mecku sa instalacijom novije verzije i licencom, ova je godinama unazad uspesno odradila na stotine automobila .
-
Hm ne bi trebalo onda da je do ulja, jeste da treba da ide 75w80 ali ni 75w90 ne verujem da moze da pravi problem u aditive ne verujem jer su ulja vec aditivirana a neki aditiv ima smisla sipati samo kao prevenciju a ne i resavanje problema mada vredi probati jos jednom sipati sad w80 sto vise moze i plus aditiv jer svakako je jeftinija igranka nego skidanje i remont menjaca. Kolega skoro radio remot na kromi, kod njega je bilo trzanje menjaca u 1. i brujanje u 5 i 6. standardni simptomi kao kod vecine, ulja je bilo skoro 3l prvo to je proverio majstor, zamenjeni svi lezajevi i ulje i sad je skroz druga prica.
-
Ulje je zamenjeno medju prvim stvarima kad je kupljen, kad je vec bio na kanalu. E sad sam mozda malo pogresio sto se nisam zamarao sa tacnim specifikacijama nego sipao lukoilovo 75w-90, 2,6l(0,4l vise od specifikacije kako se svuda preporucije). Zato sam ga i menjao jer sam hteo da proverim koliko ga uopste ima i kakvo je, jeste bilo crno ali ga je bilo oko 3l, znaci neko je vec znao za hack kod tih menjaca. Eto, sad da sam trazio ono koje ispunjava tacnu specifikaciju, i mozda dodao aditiv po preporuci sa foruma, ne bih razmisljao da li je mozda do ulja... Racunam menjac ko menjac, nema tu sad nekih kompleksnih delova, a i ulje ko ulje, samo da je masno i novo(to ne vazi za motorno, naravno). nego slabom "alatu" i dlake smetaju Eee opet se setim bivseg una, koja je to masina bila, 2-3god pre nego sto ga je trulez pobedila, se pojavila pukotina na menjacu. Terao se samo cekajuci da crkne jer smo znali da svakako mora drugi, ali nije ni isplativo bilo za njega jer ga je nacela korozija pa je sluzio ovako za prevoz kojekakvog tereta, zimi je svuda isao kao traktorcic itd... elem, kad malo rucica oteza, cale uzme na buvljaku ono sae90 u flasi od coca cole, sipa litru, i dok to iscuri on se taman lepo podmaze i ide kao u sir da niko ne bi rekao da nema ulja. Tako jednom godisnje i menjacu bez ulja nista nije falilo, otisao je do placa "za kobasice" na svojim tockovima Ovo danas sve mekano, razmazeno
-
-
Topics
-
Today's Birthdays
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".