Jump to content
FAS Euroauto Goran

DarioChoki

Members
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

About DarioChoki

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/05/1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zenica

Recent Profile Visitors

1726 profile views
  1. UPDATE Nakon zamjene senzora pritiska ulja lampica nije više svijetlila već je treptala. Promijenio sam samo senzor jer sam na ulju prešao samo 4000 km. Poslije pošto nije uklonilo kvar umjesto tog starog ulja Castrol, sipao sam Seleniu 20k i nemam više problem.
  2. Pozdrav Lampica od ulja mi se upalila. Ima ga dovoljno. Kada dodajem gas u leru lampica se gasi kada je na 800 obrtaja upali se opet. Također u vožnji kada kočim pali se kada ubrzajem ugasi se. Da li je to do pritiska?
  3. Onda ću za početak provjeriti vodenu pumpu jer nije nikad promjenjena. Autu je 160 000 km i još uvijek je originalna vodena pumpa na njemu.
  4. Evo koliko podigne temperaturu. Nije to do sada nikada radio koliko god da je opterećenje i temperatura vani.
  5. Pozdrav. U pitanju je Fiat Bravo 1.6 16v 1999. godište. Čuje se neko cviljenje dok auto radi. I kada zapadnem u gužvu ili vozim uz brdo motor krene da se grije do prve/druge crte iznad polovice. Kada vozim brže i po ravnom temperatura se vrati na polovicu. Da li je uzrok tome vodena pumpa koja je možda pri kraju ili je moguće i nešto drugo?
  6. Pozdrav Gdje se na Fiat Bravo 1.6 16v nalazi lambda sonda tj gdje je uključen njen džek na kojem bih je mogao isključiti privremeno
  7. https://www.youtube.com/watch?v=r5VjL1BAOQ4&feature=youtu.be
  8. Vozio sam auto i u sekundi kazaljka je sokocila s pola na predzadnju crticu. Zaustavio sam se i ugasio auto. Dao samo kontakt kazaljka se popela na pola cujem da ventilator radi, vode ima dovoljno. Nakon nekih 30 sekundi (auto je ugaseno samo sam kontakt dao) kazaljka ponovo skoci na predzadnju crticu. Ostavio sam tako nekih 20 minuta i kazaljka se polako spustala dok se nije vratila na pola. Nakon toga sam vozio kuci nekih 15ak minuta kazaljka je stajala na pola gdje i treba da bude. Da li se nekome nesto slicno desavalo. Da li je senzor u pitanju ili je termostat se bio zaglavio. Sta se moglo dogoditi?
  9. Crijevo zaokruženo na slici se konstantno masti i zanima me od čega je ono
  10. Majstor mi je mjenjao pakne i nakon zamjene primjetio sam da se desni doboš previse zagrijava. Majstor je rekao da vozam par dana i da ce prestati dok se malo potroši.. Da li se moze rijesiti to samo od sebe il treba ponovo ustimati pakne
  11. izgleda da jest do ulja bilo ne trese vise nema vise ni blazi trzaj na promjene brzine koji je bio prije prisutan
  12. Bio sam kod mehanicara Falilo je nekih pola litre ulja u mjenjacu i kaze da je bilo dosta lose ulje. Stavio sam novo pa cu sada pratiti da li se ponovo isto događa
  13. Kada lagano krecem obrtaji na 1100 1200 zna se desiti da se cijelo auto trese dok ne krene par metara i osjetim to i na papucici kvacila. Ako je jaci start to se ne desava najnormalnije ide. Da li je dotrajao set kvacila (promjenjen prije 40 000) il su nosaci motora u pitanju? Sta bi moglo biti prije Fiat bravo 1.6 16v 1999.
  14. Zdravo U pitanju je Fiat Bravo 1.6 1999god Naime u par navrata dok je kiša padala i bilo dosta vode i lokvi na cesti dešavalo mi se da auto izgubi vucu, slabo prima gas. Mogu papucicu pritisnuti do kraja jedva ubrzava i ne penju se ni obrtaji. Vracalo se u normalu nakon nekog vremena kada ponovo upalim (vjerovatno dok se osuši) šta bi moglo praviti taj problem?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...